Boleh Tahu Orang Menipu Atau Ada Kuasa Supernatural 3 K Drama Di Viu Ni Confirm Buat Korang Nak Ada Power


Perasan tak sekarang ni banyak betul drama Korea yang intense kan? Sampai kita yang penonton ni pun ikut sakit hati. Untuk kurangkan sikit ketegangan on-going drama yang korang tengah layan, ni 3 drama fantasi-realiti yang korang boleh layan di Viu. 
Sedikit spoiler, mungkin ada di antara drama yang kami cadangkan ni boleh buat adrenalin korang naik, tapi disebabkan ia sedikit fantasi so korang masih lagi boleh enjoy!
Durian’s Affair
(Pssstt.. Cerita ni tiada kaitan dengan buah durian)
Drama ini mengisahkan pengembaraan ke masa hadapan Du Ri-an (Park Joo-mi) dan Kim So-jo (Da-yeon) yang mempunyai hubungan sebagai ibu mertua dan menantu (semasa Dinasti Chosun). 
Semasa di Dinasti Chosun, Du Ri-an telah berkahwin dengan lelaki dari keluarga bangsawan Park, namun dia sebenarnya mempunyai hubungan sulit dengan pelayan lamanya Dol-se (Kim Min-jun) sehingga mempunyai anak bernama Park On (Jung-hoo).
Suatu hari tragedi malang berlaku, Dol-se telah mengorbankan dirinya, demi cinta pada Du Ri-an. Kim So-jo dan Park On pula telah dijodohkan dan jatuh cinta pandang pertama pada hari pernikahan mereka.
Tapi nampaknya nasib malang terus bersama Du Ri-an apabila anaknya Park On pula meninggal dunia. Entah bagaimana, dua orang perempuan yang dalam kesedihan ni tanpa sedar telah mengembara ke masa hadapan semasa terjadinya gerhana dan muncul dalam keluarga ‘chaebol’ Dan. Lebih plot twist, mereka menyedari yang kedua-dua lelaki yang mereka cintai telah dilahirkan semula dalam famili Dan ini.
Nak tau apa pula drama yang bakal berlaku dan adakah cinta akan berputik kembali? Korang boleh saksikan Durian’s Affair  secara eksklusif di Viu.
Miraculous Brothers
Drama ini mengisahkan seorang pengarang Yook Dong-ju (Jung Woo) yang bersimpul takdir dengan seorang pemuda misteri bernama Kang San (Bae Hyun-Sung).
Nasib Dong-ju ni agak malang kerana walaupun dah tujuh tahun menamatkan pengajian di universiti, namun dia belum pernah menerbitkan satu buku pun. Lagi tragis, hidup dia dibelenggu dengan hutang dan mak yang bermasalah. 
Bagi meneruskan hidup, Dong-ju bekerja sambilan dan pada masa yang sama masih menulis novel.
Satu hari, entah macam mana Kang San tiba-tiba muncul depan Dong-ju. Tetapi dia hilang ingatan dan tak dapat mengingati apa-apa termasuklah nama dan umurnya. Misterinya, Kang San mempunyai ‘kuasa’ di mana dia boleh boleh membaca isi hati orang. 
Secara tak sengaja, Kang San mengetahui tentang isi hati Dong-ju. Disebabkan Kang San juga, Dong-ju terlibat dan membantu mereka  yang sedang dalam kesakitan dan putus asa.
Lovely Liar
Dalam banyak-banyak drama ini paling kami tunggu, My Lovely Liar yang bertemakan misteri-romantik lakonan Kim So Hyun dan Hwang Min Hyun.
My Lovely Liar mengisahkan seorang wanita, Mak Sol Hee (Kim So Hyun) yang tak mempercayai orang lain kerana mempunyai kemampuan untuk mengetahui kebohongan orang lain.
Satu hari, Sol Hee berjumpa dengan jirannya, Kim Do Han (Hwang Min Hyun) seorang penerbit muzik genius. Do Han menyembunyikan identiti sebenar dan wajahnya kerana sesuatu yang terjadi pada masa silam.
Tapi kemampuan Sol Hee seakan terbatas apabila berdekatan dengan Do Han kerana dia tak dapat nak detect sama ada pemuda itu berbohong atau sebaliknya. Bagaimana kisah cinta mereka tersimpul? Korang boleh saksikan di aplikasi Viu bermula Julai ini.
Download Viu & Saksikan K-Drama Favourite Anda Di Viu
Onz teruk K-drama terbaru dekat aplikasi Viu Julai ni. Korang jangan tangguh lagi, download aplikasi Viu sekarang untuk saksikan seleksi drama terbaik dari Korea.
Nak maklumat lanjut, korang boleg layari laman web rasmi Viu atau ikuti media sosial mereka di Instagram, TikTok, Twitter dan Facebook serta muat turun aplikasi Viu di App Store, Google Play dan Huawei App Gallery sekarang!
 
The post Boleh Tahu Orang Menipu Atau Ada Kuasa Supernatural? 3 K-Drama Di Viu Ni Confirm Buat Korang Nak Ada Power first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/boleh-tahu-orang-menipu-atau-ada-kuasa-supernatural-3-k-drama-di-viu-ni-confirm-buat-korang-nak-ada-power/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=boleh-tahu-orang-me

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Drama Adaptasi Novel I Love You Stupid Kini Boleh Di Strim Secara Eksklusif Di Viu

Drama Adaptasi Novel I Love You Stupid Kini Boleh Di Strim Secara Eksklusif Di Viu

papar berkaitan - pada 14/7/2023 - jumlah : 357 hits
Viu Malaysia perkhidmatan penstriman video OTT pan serantau terkemuka PCCW bakal menayangkan siri melodrama romantik terbaru bertajuk I Love You Stupid Drama 40 episod ini akan ditayangkan bermula 12 Julai 2023 pada setiap hari Rabu hingga ...
Saya Tak Nak Anak Warisi Mindset Lelaki Mana Boleh Menangis Sedih Emosi Normal Manusia Tak Salah Pun

Saya Tak Nak Anak Warisi Mindset Lelaki Mana Boleh Menangis Sedih Emosi Normal Manusia Tak Salah Pun

papar berkaitan - pada 11/7/2023 - jumlah : 254 hits
Kalau dahulu anak anak lelaki tidak dibenarkan menangis Seandainya dibuat juga mereka akan dianggap lemah Anak lelaki sepatutnya kuat dan tabah sekiranya ada masalah atau mengalami sebarang tekanan Sebenarnya menangis adalah sesuatu yang no...
Polis Dedah Bagaimana Satu Keluarga Boleh Berkelah Di Kawasan Banyak Berlaku Kejadian Kepala Air Ramai Nak Tahu

Polis Dedah Bagaimana Satu Keluarga Boleh Berkelah Di Kawasan Banyak Berlaku Kejadian Kepala Air Ramai Nak Tahu

papar berkaitan - pada 4/7/2023 - jumlah : 217 hits
Polis dedah bagaimana satu keluarga boleh berkelah di kawasan banyak berlaku kejadian kepala air ramai nak tahu Aktiviti perkelahan yang dibuat di Jeram Mawar Air Putih Kemaman Terengganu akhirnya bertukar menjadi peristiwa sedih buat 9 sek...
Hiburan Nak Cuba Guna Retinol Tapi Was Was Anda Mungkin Boleh Cuba Rangkaian Terbaru Neutrogena

Hiburan Nak Cuba Guna Retinol Tapi Was Was Anda Mungkin Boleh Cuba Rangkaian Terbaru Neutrogena

papar berkaitan - pada 1/7/2023 - jumlah : 160 hits
Weyh aku tak masuk 3 series lagi kenapa dah ada kedut Boleh relate dengan situasi ni Umur tak sampai 30 tapi dah mula nampak tanda tanda penuaan pada wajah seperti garis halus tepi mata jeragat bintik hitam serta kedutan Advertisement Kadan...
Ilmu Penting Yang Semua Usahawan Baru Nak Berniaga Boleh Belajar Dari Syarikat Insurans

Ilmu Penting Yang Semua Usahawan Baru Nak Berniaga Boleh Belajar Dari Syarikat Insurans

papar berkaitan - pada 15/7/2023 - jumlah : 164 hits
Ada orang tak suka sangat dengan jurujual insuran ni Tak suka sebab teknik menjual polisi insurans secara menakutkan prospek Perkataan kalau banyak membuatkan orang rasa tak gemar dengan jurujual insuran Kalau sakit kalau kemalangan kalau m...
5 Jenis Masakan Ayam Simple Boleh Korang Cuba

5 Jenis Masakan Ayam Simple Boleh Korang Cuba

papar berkaitan - pada 6/7/2023 - jumlah : 220 hits
5 JENIS MASAKAN AYAM SIMPLE BOLEH KORANG CUBA terutamanya mak mak yang kalut nak sediakan makanan tengahari untuk anak anak ke sekolah Kalau boleh mak mak ni mestilah nak sediakan menu tengahari untuk anak anak Nak nak pulak bila waktu pers...
10 Vacuum Cordless Terbaik Untuk Bersihkan Rumah 2024

Drama Terjerat Kisah Cinta Terlarang Hingga Terjerat Dan Menjerat Hidup Hakiki

Jangan Bersangka Sudah Beriman

For Winning Games Slot Gacor123 Apply Strategies

Plan Nak Pergi Holiday

Aku Menyesal Kahwin Dengan Warga Asing Enggan Tunaikan Nafkah Sebab Tak Tahu

Laporan Dosm Inflasi Malaysia Naik 2 Mei 2024

Pakar Tak Semestinya Tinggi Kelulusan Akademik



6 Makhluk Mitos Yang Digeruni dan Disanjung Masyarakat Asia Tenggara

10 Filem Komedi Lawak Terbaru Yang Best Juga Tersedia Online Netflix Prime Video HBO GO Dengan Sarikata Bahasa Melayu

Info Dan Sinopsis Filem Ipar Adalah Maut 2024 Kini Di Pawagam Malaysia

Kahwin Beristerikan Bella Hanna Bella Luna Ini 10 Fakta Biodata Pelakon Redza Rosli Yang Ramai Tak Tahu

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Terjerat iQIYI Malaysia Gandingan Aliff Aziz Dan Ruhainies


Aidil Adha

Leadership 5 0 Navigating The Future Of Leadership In A Rapidly Changing World

Confidence Starts Here Invest In Yourself At Your Orlando Med Spa

Isu Projek Rm1 2 Bilion Pegawai Felcra Ditangkap

Rafizi Govt Studying The Need For Ron95 Subsidy Rationalisation

Pac Sahkan Penangkapan Pegawai Felcra Isu Projek Rm1 2 Bilion