Binary Option Definisi Bagaimana Ia Berfungsi Dan Petua Memilih Broker


Binary Option: Definisi, Bagaimana Ia Berfungsi dan Petua Memilih Broker


Terdapat banyak cara yang semua orang lakukan untuk mendapatkan wang dan salah satunya adalah dengan menjadi seorang peniaga. Dalam perdagangan itu sendiri, terdapat banyak cara yang boleh dilakukan dan salah satunya adalah pilihan binari. Untuk pilihan binari, ini memang tidak sama antara Indonesia dan Malaysia

Terdapat beberapa perbandingan broker untuk perniagaan pilihan binari Malaysia dan Indonesia. Untuk mengetahui perbandingan, anda perlu mengetahui pelbagai perkara yang berkaitan dengan pilihan binari.
Maklumat ini termasuk pemahaman, cara ia berfungsi dan perkara lain yang berkaitan dengan pilihan binari. Daripada semua maklumat ini, anda juga boleh mengetahui tentang cara memilih broker terbaik.
 
 
Apakah Pilihan Binari?
 
Seperti yang dilaporkan oleh Investopedia, pilihan binari ini adalah instrumen kewangan yang membolehkan peniaga membuat keuntungan. Keuntungan diperoleh daripada turun naik harga pasaran global sama ada apabila ia naik atau turun daripada kedudukan sebelumnya.
 
Oleh itu, perdagangan jenis ini lebih kepada meneka atau membuat spekulasi mengenai harga aset tertentu. Bentuk tekaan ini juga berdasarkan masa yang ditetapkan bermula dari 15 saat hingga beberapa minit pada masa hadapan.
 
Pada pandangan pertama, perdagangan ini kedengaran mudah kerana anda hanya meneka naik atau turun dari kedudukan sebelumnya. Tetapi ia tidak semudah itu kerana seorang peniaga perlu mempunyai kemahiran yang mencukupi.
 
Keperluan untuk kemahiran ini diperlukan kerana perdagangan yang satu ini berbeza dengan apa yang wujud secara umum, sama ada saham atau forex. Bentuk perbezaan termasuk kos, risiko, jenis aset, pembayaran dan lain-lain.
 
Sebenarnya, jika anda memberi perhatian kepada pilihan binari ini, peniaga hanya membuat spekulasi mengenai pergerakan harga aset. Oleh itu, peniaga tidak membeli aset di platform.
 
Beberapa aset sedia ada termasuk indeks saham, mata wang, komoditi dan mata wang kripto. Jika ramalan anda betul, semua aset ini akan mendapat 60% hingga 90% daripada jumlah wang yang didagangkan.
 
Walau bagaimanapun, jika ramalan anda adalah bahawa semua wang yang didagangkan akan hilang secara keseluruhannya. Sebagai contoh, anda berdagang 100,000 dan ramalan adalah betul, anda boleh mendapat antara 70,000 dan 90,000 dan jika salah, wang itu hilang sepenuhnya.
 
Bagaimana Pilihan Perduaan Berfungsi
Sebelum anda menyelami dunia perdagangan binari, anda sebenarnya perlu mengetahui beberapa perkara. Sebagai contoh, harga aset ditentukan oleh pasaran, masa tamat tempoh dan harga mogok.
 
Oleh itu, anda perlu menentukan aset yang hendak dipilih untuk berdagang. Selepas itu, pilih juga masa yang berkaitan dari yang paling kecil hingga yang paling lama.
Daripada pilihan ini, anda hanya perlu menentukan ramalan harga aset yang dipilih. Jadi keuntungan atau tidak ditentukan daripada pilihan ini bergantung kepada sama ada aset akan naik atau turun.
 
Untuk memudahkan, sebagai contoh, anda membeli aset dalam bentuk mata wang USD di broker X. Pada masa itu harganya ialah USD 15,500 dan dalam posisi ini anda boleh memilih masa tamat tempoh dan wang untuk diniagakan.
 
Selepas penentuan itu, anda hanya perlu memilih sama ada aset itu akan meningkat atau berkurangan daripada kedudukan asalnya. Jika betul ia akan mendapat untung dan jika salah, wang akan dirampas.
 
Jika anda betul dalam berdagang, anda akan mendapat keuntungan 60% hingga 90%. Sehingga apabila anda bertarung 100 ribu, keuntungannya bermula dari 60 ribu hingga 90 ribu rupiah.
 
 
Petua untuk Memilih Broker Pilihan Perduaan
 
Selepas memahami maksud dan cara kerja pilihan binari, anda juga perlu mengetahui petua untuk memilihnya. Dengan tips ini, nanti anda tidak akan silap dan wang yang diniagakan akan kekal selamat.
 
Untuk butiran lanjut, berikut ialah beberapa petua yang boleh anda lakukan sebelum berdagang dalam pilihan binari:
 
Broker Dipercayai
Satu rujukan penting dalam memilih broker ialah sama ada platform itu dipercayai atau tidak. Untuk mengukur ini, sudah tentu terdapat banyak perkara seperti pengeluaran atau deposit yang cepat dan mudah. Di samping itu, broker boleh dipanggil dipercayai jika terdapat bukti bahawa pengeluaran wang untuk jumlah tertentu sebenarnya telah dipindahkan.
Ada kesahihannya
 
Dalam memilih broker ini, perkara yang perlu diambil kira adalah berkaitan dengan kesahihan. Untuk kesahan, ini sebenarnya berkaitan sama ada broker ini disokong oleh syarikat tertentu atau tidak.
 
Secara amnya, broker di bawah syarikat kewangan tertentu boleh mempercayai platform ini. Kalau macam tu, bila dah dapat untung tak susah pun bila ada proses pengeluaran dana.
 
Perkhidmatan Lengkap
Walau apa pun, jika perkhidmatan itu lengkap, sebarang aktiviti jual beli akan menjadi lebih mudah dan selesa. Borang tersebut boleh dalam bentuk sembang langsung, pembukaan akaun dalam talian, Soal Jawab, perkhidmatan pelanggan responsif dan lain-lain.
 
Selain itu, pastikan broker ini memberikan kemudahan dari segi akses akaun. Sebagai contoh, broker ini boleh diakses dari telefon pintar melalui aplikasi dan juga boleh didapati di laman web rasmi.
 
Jika ini berlaku maka aktiviti jual beli boleh menjadi lebih mudah dan boleh dilakukan pada bila-bila masa. Bukan itu sahaja, model dagangan seperti ini secara automatik bermakna jumlah wang yang didagangkan boleh menjadi agak besar kerana secara amnya lebih ramai yang menggunakan telefon pintar.
 
Ulasan Pelanggan yang Baik
 
Pelanggan adalah salah satu rujukan dalam memilih broker apabila berdagang dalam pilihan binari. Atas sebab ini, dalam menilai sama ada broker itu bagus atau tidak, anda boleh melihat ulasan daripada setiap pelanggan.
Untuk semakan, ia boleh dari aplikasi pada telefon pintar atau melalui laman web di internet. Daripada semakan ini, anda hanya perlu membuat keputusan yang mana platform terbaik untuk dipilih.
Sebab semakan itu menjadi ukuran kerana pelanggan menikmati semua perkhidmatan di dalamnya. Jika ia bagus, mereka akan memberi komen dan menyatakan sama ada platform itu berbaloi untuk dipilih.
 
Peratusannya Tinggi
Seperti yang dijelaskan dalam bahagian bahawa peratusan keuntungan dalam pilihan binari adalah antara 60% dan 90%. Oleh itu, anda boleh memilih broker dengan peratusan tertinggi.
Dengan cara ini, anda boleh mendapat manfaat daripada broker dengan lebih mudah. Tetapi di sebalik keuntungan besar, secara amnya carta pada aset ini agak sukar untuk dianalisis. Oleh itu kesukaran ini adalah berkadar terus dengan keuntungan besar.
 
Aset Pelbagai
Cara lain untuk memilih broker ialah jumlah aset yang didagangkan. Dengan aset seperti ini, sudah tentu ada pilihan untuk anda memilih mana yang berbaloi untuk dipilih.
 
Selain itu, banyak aset juga menjadi sebahagian daripada memudahkan peniaga untuk berdagang di dalamnya. Lebih banyak aset yang tersedia, lebih banyak pilihan yang ada untuk setiap pedagang dalam memilih broker.
 
Jadi pilihan binari ini sebenarnya sama seperti platform dagangan lain, cuma di bahagian ini peniaga meramalkan harga. Untuk cara ia berfungsi, ia hanya tinggal untuk menentukan sama ada aset itu akan naik atau turun dan kemudian menentukan jumlah wang yang akan didagangkan.
 
 
 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2023/01/binary-option-definisi-bagaimana-ia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nak Minum Susu Tapi Memilih Pastikan Pilih Susu Yang Sesuai Buat Anak 5 Kriteria Perlu Ada

Nak Minum Susu Tapi Memilih Pastikan Pilih Susu Yang Sesuai Buat Anak 5 Kriteria Perlu Ada

papar berkaitan - pada 12/1/2023 - jumlah : 103 hits
Anak anak kita yang semakin membesar macam macam ragamnya Ada yang memilih susu berperisa tak kurang juga yang mahu minum susu segar Macam macam citarasa Namun pastikan susu sesuai dan menjadi kesukaan jadi pilihan anak kita Biar mereka mem...
Sebenarnya Terpulang Kepada Siapa Yang Harus Uruskan Dan Kita Tidak Mahu Hanya Memilih Orang Sendiri Sahaja Yang Dapat

Sebenarnya Terpulang Kepada Siapa Yang Harus Uruskan Dan Kita Tidak Mahu Hanya Memilih Orang Sendiri Sahaja Yang Dapat

papar berkaitan - pada 13/1/2023 - jumlah : 201 hits
Semalam aku jumpa video di TikTok tentang hal ini Rasanya dari DPP Kelantan kot Marah betul dia Cakap DS Anwar jangan ulangi pengkhianatan oleh BN dahulu Pertama sekali duit RM50 juta tu bukan peruntukan untuk kerajaan negeri Itu bantuan ma...
Perkara Penting Anda Perlu Lihat Dalam Memilih Pasangan Untuk Berkahwin Khas Buat Anak Muda

Perkara Penting Anda Perlu Lihat Dalam Memilih Pasangan Untuk Berkahwin Khas Buat Anak Muda

papar berkaitan - pada 1/1/2023 - jumlah : 132 hits
Saya dah kahwin dan dah ada anak Dah berpuluh tahun ada pengalaman melayari dunia perkahwinan Apa yang saya kongsikan di sini adalah berdasarkan pengamatan Juga dari pengalaman yang sudah ditempohi dalam tempoh perkahwinan tersebut Baik ata...
10 Tips Cerdas Memilih Babysitter Tanpa Was Was

10 Tips Cerdas Memilih Babysitter Tanpa Was Was

papar berkaitan - pada 27/12/2022 - jumlah : 111 hits
Babysitter adalah orang yang bertugas menjaga anak anak ketika orang tua mereka sedang tidak ada Babysitter biasanya bertugas membantu mengajari anak anak dengan tugas sekolah mereka membantu mereka dengan kegiatan sehari hari dan memastika...
Alhamdulillah Tak Pernah Lagi Dij4ngkiti Cov1d 19 Rita Rudaini Setia Dengan Petua Air Rebusan Cengkih

Alhamdulillah Tak Pernah Lagi Dij4ngkiti Cov1d 19 Rita Rudaini Setia Dengan Petua Air Rebusan Cengkih

papar berkaitan - pada 2/1/2023 - jumlah : 77 hits
Kes Cov1d 19 yang melonjak tinggi di negara China telah menimbulkan kebimbangan kepada seluruh dunia Susulan itu rakyat Malaysia memohon kerajaan untuk menyekat kedatangan pelancong dari China dengan segera Kempen air penawar Bagaimanapun K...
Petua Goreng Ikan Keli Langsung Tak Meletup

Petua Goreng Ikan Keli Langsung Tak Meletup

papar berkaitan - pada 5/1/2023 - jumlah : 171 hits
Petua Goreng Ikan Keli Langsung Tak Meletup Resepi atau petua yang kita orang share dari FB Azlina Ina mungkin juga ramai yang cari Sebab ramai ni penggemar keli goreng rangup Saya salah sorangnya Memang nampak simple nak goreng ikan tapi i...
Lantiklah Seorang Menteri Basmi Ahlong Dan Skim Cepat Kaya Scam Jika Menteri Kdn Gagal Berfungsi

Lantiklah Seorang Menteri Basmi Ahlong Dan Skim Cepat Kaya Scam Jika Menteri Kdn Gagal Berfungsi

papar berkaitan - pada 5/1/2023 - jumlah : 145 hits
Itu lebih baik dari menjerit seribu kali setiap hari berjuang demi rakyat Hutang RM300 disuruh bayar RM45 000 mangsa Ah Long ketakutan diburu lintah darat January 22 2022 11 04 AM4 3kShares 4 2k 37 48Aliff memberitahu hidupnya kini dalam ke...
8 Petua Tradisional Untuk Kurus Dan Langsing

8 Petua Tradisional Untuk Kurus Dan Langsing

papar berkaitan - pada 15/1/2023 - jumlah : 179 hits
Assalamualaikum Hi korang Selamat berhujung minggu SA sorang sorang je kat rumah ni ha Pak Zain dan Mak Pah keluar pi dating tinggalkan SA sorang sorang pi pasar tani rasanya sarapan cekodok je hari ni cicah left over lauk daging cincang ma...
Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Aku Ceraikan Isteri Ikut Kehendak Dia Sebab Dia Tak Pandai Buat Air Ikut Tekak Keturunan Kami

Harga Kesihatan Memastikan Suplemen Makanan Dilindungi Di Malaysia

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis

Pm Perlu Terus Tekan Untuk Menaikkan Gaji Minima Ke Rm2000



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Antara Pilihan

Hantam Terus Frans Kritik Dr Haji Murariau Dosen Akademi Dakwah Di Riau

Bahagia Ibu Meninggal

Makan Nasi Kandar Di Pelita Gateaway Seremban

Si Tomy Sesekali Selalu Akhirnya Menetap

Makan Sup Pahlawan Nasi Goreng Mega Di Rumah Makan Sup Abang Ijam