Bife Charcoal Steakhouse Churassco Buffet Paling Murah Di Kuala Lumpur


Dah lama tidak makan daging bakar, sotong bakar dan semua yang berkonsep bakar atas arang ni. Baru-baru ini Ruby telah ke restoran yang baru beroperasi Oktober 2019. Sambutan amat menggalakkan dan sentiasa penuh pelanggan. Restoran ini satu-satunya di KL yang menyediakan konsep buffet dan Halal semestinya! Daging , Sirloin, Lamb Shoulder dan makanan laut kan mahal. Tapi, restoran ni boleh! RM 39.90! BIFE Charcoal Steakhouse Churassco Buffet Paling Murah di Kuala Lumpur. Haaaa, murah giler! Jom lah Ruby kongsikan dengan anda semua pengalaman makan di BIFE. Cara sebut adalah Bee – Fe. Hehehe.
BIFE Charcoal Steakhouse Churassco Buffet Paling Murah Di Kuala Lumpur.Apakah itu BIFE? BIFE adalah perkataan yang berasal dari PORTUGAL yang bermaksud DAGING. Bukan sebarang daging yang digunakan, tetapi ia adalah pemilihan daging yang premium. BIFE Charcoal Steakhouse menyajikan steak terbaik dan pelbagai masakan barat yang lain. Terletak di The LINC KL di sepanjang Jalan Tun Razak, BIFE bersedia untuk menghidangkan makanan tengahari dan makanan malam kepada anda dan memberikan anda pengalaman makan yang terbaik. Dari steak hingga salad, anda boleh menemui pelbagai jenis makanan yang baru dibuat setiap hari. Di sini, BIFE menyediakan tempat yang selesa untuk anda menikmati makan tengahari atau makan malam. Restoran BIFE Charcoal Steakhouse dibuka setiap hari dari jam 12 tengahari hingga 10 malam.

BIFE menyediakan 5 jenis menu yang dibawa panas-panas dari grill ke pinggan anda pada buffet makan tengahari. Bagi hidangan buffet makan malam pula penyediaan makanan sebanyak 11 jenis hidangan panas-panas dari pemanggang akan dibawa ke meja. Buffet makan tengahari bernilai RM 39.90++ dan buffet makan malam bernilai RM89.90++. Konsep hidangan terus ke meja ini anda dapat menyaksikan daging di potong panas-panas dengan lelehan jus daging. Aroma perapan daging yang mengeluarkan rasa daging sebenar dan menyelerakan. Sudah pasti anda akan menikmatinya!
Konsep Churassco Buffet Setiap Hari!Tidak seperti kebiasaan buffet yang hanya ada ketika waktu tertentu terutamanya ketika bulan Ramadan, perayaan atau sambutan majlis tertentu. BIFE Charcoal Steakhouse bersedia menyediakan buffet setiap hari! Mana lagi nak dapat hidangan lengkap semua jenis menu bakar-bakar pada bila-bila masa anda teringin? Hanya di BIFE sahaja!

Suasana Restoran InstagrammableTertarik dengan lokasi di The Linc KL, pertama kali ke sini sudah membuatkan Ruby rasa tenang dan selesa dengan suasana. Kemudian memasuki kawasan restoran, wow cantiknya! Tidak seperti kebiasaan restoran hidangan panas yang kedap udara, pengudaraan limited dan panas. BIFE Charcoal Steakhouse tahu apa yang sesuai untuk keselesaan para pelanggan. Untuk yang membawa kanak-kanak pastinya menyukai suasana yang lapang dan terbuka seperti ini.
Pada waktu siang, anda akan dapat lihat pencahayaan cantik di dalam restoran dan di luar restoran. Manakala pada waktu malam, anda dapat lihat penchayaan dari lampu-lampu indah di dalam dan luar restoran. Restoran BIFE Charcoal Steakhouse boleh memuatkan seramai 100 pelanggan dalam satu masa. Ketika anda menikmati hidangan, anda akan mendengar alunan muzik Latin/Salsa yang membawa perasaan indah.

Pelayan Menghidangkan Makanan Terus Ke Meja AndaMana-mana buffet yang Ruby kunjungi, pasti menginginkan hidangan buffet di ambil sendiri oleh pelanggan. Maka, di sini akan berlaku pembaziran jika pelanggan menyenduk semua daging bakar, makanan laut dan apa yang terhidang di meja buffet. Di BIFE, anda akan dihidangkan dengan makanan panas-panas dari ketuhar. Anda hanya perlu terbalikkan token merah / hijau apabila menginginkan pelayan segera menghidangkan daging, kepak ayam, sotong, udang dan itik panggang ke pinggan anda. Bergantung kepada buffet makan tengahari atau makan malam anda sedang nikmati. Kedua-dua menu berbeza pada waktu siang dan malam.
40% Diskaun Untuk Ladies Night!Masihkah anda ingat lagi Ladies Night? Hehehe. Bukan sahaja untuk acara di kelab malam ya, tetapi acara makan malam. BIFE amat menghargai wanita, diskaun 40% pada hari Rabu dan pada waktu malam. Datanglah bersama kawan-kawan wanita anda dan enjoy makan malam bersama sahabat anda.

Menu Hidangan Bersesuaian Untuk Kanak-Kanak & Seisi KeluargaHidangan buffet pasti dimeriahkan dengan hidangan sedia ada panas-panas untuk semua tetamu yang memilih untuk makan berkonsep buffet. Sementara bahagian dapur sibuk memanggang, anda tidak perlu risau tentang berlapar menunggu. Setiap hari, buffet akan hadir dengan hidangan seperti spaghetti, nasi goreng, ayam, salad, buah-buahan dan kuih muih.
Pakej-Pakej Churassco BuffetHidangan buffet yang disediakan sangat istimewa kerana disajikan bersama pelbagai hidangan panas, salad dan pencuci mulut. Pasti ia dapat menarik selera anda tidak kira sama ada pada peringkat kanak-kanak hingga ke orang dewasa.

Churassco Buffet Lunch (12PM – 3PM)
Kanak-Kanak 3 Tahun Ke Bawah : Percuma
Kanak-Kanak 4 – 11 Tahun : RM 20++
Dewasa : RM 39.90++
1. Sirloin
2. Chicken Wings
3. Garlic Beef
4. Lamb Shoulder
5. Herb Fish
6. Glazed Pineapple

Churassco Buffet Dinner (6PM – 10PM)
Kanak-Kanak 3 Tahun Ke Bawah : Percuma
Kanak-Kanak 4 – 11 Tahun : RM 45++
Dewasa : RM 89.90++
1. Rump Cap / Picanha
2. Sirloin
3. Garlic Beef
4. BBQ Cheese Beef
5. Herb Fish
6. Chicken Wings
7. Lamb Shoulder
8. Turkey Ham
9. BBQ Squid
10. Prawns
11. Artisanal Sausages
12. Glazed Pineapple
13. Garlic Bread
Hubungi Untuk Membuat Tempahan
House of Meat Buffet
BIFE Charcoal Steakhouse (M) Sdn Bhd
The LINC KL,
No. 1-5 & 1-5-F
1st Floor,
Commercial Development No. 360 Jalan Tun Razak,
50400 Kuala Lumpur.
Waktu Beroperasi : 12pm – 10.00pm
Untuk Tempahan :
Phone : +603-2300 6488
Whatapps : +6011-3778-8170
Email: [email protected]
www.bife-asia.com.my
www.instagram.com/bifeasia
www.facebook.com/bifeasia
 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2019/12/bife-charcoal-steakhouse-churassco.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Buffet Ramadan 2020 Fiesta Rasa Muhibah Di Sheraton Imperial Kuala Lumpur

Buffet Ramadan 2020 Fiesta Rasa Muhibah Di Sheraton Imperial Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 4/3/2020 - jumlah : 546 hits
Buffet Ramadan 2020 Fiesta Rasa Muhibah Di Sheraton Imperial Kuala Lumpur Assalamualaikum semua Bila dah nak menghampiri bulan Ramadan ni memang banyak la entri buffet ramadan muncul kan Bukan apa senang la nak pilih mana satu lokasi untuk ...
Rm98 Nett Buffet Ramadhan Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel Buffet Ramadhan 2020

Rm98 Nett Buffet Ramadhan Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel Buffet Ramadhan 2020

papar berkaitan - pada 1/3/2020 - jumlah : 613 hits
Beberapa bulan sahaja lagi akan tiba bulan ramadhan Pasti ada yang sudah mula mencari destinasi buffet ramadhan terutama buat syarikat syarikat kecil mahupun besar yang kebiasaannya akan mengadakan majlis berbuka puasa bersama pekerja peker...
Buffet Ramadhan 2020 Di Parkroyal Kuala Lumpur Hotel Jom Iftar Chatz Brasserie

Buffet Ramadhan 2020 Di Parkroyal Kuala Lumpur Hotel Jom Iftar Chatz Brasserie

papar berkaitan - pada 8/3/2020 - jumlah : 749 hits
Buffet Ramadhan 2020 di PARKROYAL Kuala Lumpur Hotel Salah satu lokasi yang best untuk berbuka puasa di area Bukit Bintang adalah PARKROYAL Kuala Lumpur Hotel yang menyediakan lebih 50 jenis hidangan yang sangat menyelerakan Buffet Ramadhan...
Hi Tea Buffet For 3 Adults At Hotel Royal Kuala Lumpur

Hi Tea Buffet For 3 Adults At Hotel Royal Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 4/3/2020 - jumlah : 702 hits
Hello foodie sekalian Ada yang gemar aktiviti cafe hopping Ada juga yang suka santai santai menikmati Hi Tea Buffet di hotel hotel sekitar ibu kota Kepada penggemar manisan dan pastry ada berita baik untuk anda Sis mahu kongsi Sekarang ada ...
Senarai Buffet Ramadan 2020 Sekitar Kuala Lumpur Selangor Dan Putrajaya

Senarai Buffet Ramadan 2020 Sekitar Kuala Lumpur Selangor Dan Putrajaya

papar berkaitan - pada 8/3/2020 - jumlah : 691 hits
Senarai Buffet Ramadan 2020 Assalamualaikum Salam Sejahtera guys Ramadan akan menjelang tidak lama lagi Mesti ramai yang sedang mencari tempat makan yang menarik untuk berbuka bersama keluarga dan rakan rakan Kebanyakkan restoran dan hotel ...
Lori Sewa Kuala Lumpur Mudahkan Urusan Pemindahan Barang Anda

Lori Sewa Kuala Lumpur Mudahkan Urusan Pemindahan Barang Anda

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 854 hits
Assalamualaikum Korang kalau nak pindah rumah atau nak pindah barang barang dari pejabat lama ke pejabat baru mesti susahkan nak cari perkhidmatan lori sewa kan Sekejap korang tanya orang tu sekejap korang tanya orang ni Kalau tak ada orang...
Quill City Mall Kuala Lumpur Terajui Forum Pakar Untuk Membincangkan Era Phygital Runcit

Quill City Mall Kuala Lumpur Terajui Forum Pakar Untuk Membincangkan Era Phygital Runcit

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 233 hits
Dulu bila plan nak keluar atau bershopping mesti kena make sure duit cash cukup dalam wallet apetah lagi andai port shopping kita tu adalah Kawasan yang agak sukar untuk mendapatkan ATM Machine kan Belum lagi cerita beratur Panjang dan pali...
Realme C3 Adalah Peranti Gaming Paling Murah Dengan Helio G70 Harga Hanya Rm499

Realme C3 Adalah Peranti Gaming Paling Murah Dengan Helio G70 Harga Hanya Rm499

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 314 hits
Realme sungguh terkenal dengan peranti kelas pertengahan mereka Ia dijual pada harga yang mampu milik prestasi dan kamera yang agak hebat dan mempunyai spesifikasi yang memuaskan Terkini Realme hadir dengan siri warna atau siri Colour Peran...
Global Drone Conference Amp Hackathon 2020 Diadakan Di Kuala Lumpur

Global Drone Conference Amp Hackathon 2020 Diadakan Di Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 322 hits
Sehingga kini 15 syarikat telah bergiat aktif dalam industri dron Global Drone Conference dan Hackathon 2020 sudah pun berlangsung di Kuala lumpur Persidangan anjuran SME Corporation Malaysia yang bertemakan 8220 Asia s Flightp
Walkie Talkie Serangan Teknologi Baru Pbb Israel As Kalah

Aeon Mall Bukit Tinggi Klang Meriah Dengan Pameran Transformers One

Investment Grade 5 Lots From Bonhams 2024 Autumn Stafford Sale

Apa Maknanya Jika Mengalami Kencing Berbuih

Menu Dinner Pak Zain Discharged

Baru Draf La Benggong Rupanya

Ulangtahun Kelahiran Dak Kakak Dan Gerakan Reformasi

Doa Naik Kapal Laut


echo '';
10 Fakta Biodata Ustaz Wadi Annuar Wadi Anuar Termasuk Kisah Kahwin Bercerai Dan Bekas Isteri

Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Khasiat Jus Tembikai Rahsia Awet Muda Dan Ceria Sepanjang Hari

Resepi Mooncake Halal

Spinning The Wheel Of Fortune A Deep Dive Into Online Roulette Strategies

Penyelewengan Akidah Pemimpin Gisb Dakwa Mampu Hubungi Nabi Dalam Sedar Bekas Ahli

Gadis Diarah Tanggal Pakaian Sebagai Bukti Bukan Lelaki

Perlis Issues Fatwa First State To Declare Gisbh A Deviant Group