Bentuk Ibu Jari Anda Boleh Mendedahkan Banyak Mengenai Keperibadian Anda Rileks Media


Bentuk Ibu Jari Anda Boleh Mendedahkan Banyak Mengenai Keperibadian Anda. Anda mungkin terkejut dengan hubungan kukuh antara ciri keperibadian kami dengan ciri fizikal sebenar kami. Secara umum, anda mungkin mempunyai salah satu daripada lima bentuk ibu jari berikut.
Ibu jari anda mempunyai sendi tunggal yang menyambungkan kedua bahagian bawah dan atas ibu jari anda. Selain itu, ibu jari anda mungkin tidak fleksibel atau fleksibel. Ibu jari yang mana milik anda dan apa maksudnya?
1. Ibu Jari A Separuh tengah ibu jari anda (atas) lebih besar dari separuh bawah anda. Anda mempunyai kecenderungan untuk mencapai seberapa tinggi dan sejauh yang anda boleh. Anda mempunyai keinginan yang sangat kuat untuk berjaya dan anda sentiasa memikirkan cara untuk melakukannya.
Anda benar-benar berminat untuk berjaya dalam hidup dan keinginan ini boleh menjadi rumit masa ke semasa. Tetapi anda akan sentiasa bersyukur dan bersikap rendah diri jika dan apabila anda berjaya. Keperibadian jenis ini menjadikan anda seorang yang menakjubkan untuk didampingi.
2. Ibu Jari B Bahagian bawah ibu jari anda lebih besar daripada separuh bahagian atas anda. Jika ibu jari anda berbentuk begini, anda adalah orang yang berpendirian dan sentiasa rendah diri. Anda tenang dan yakin tetapi yang paling penting adalah anda seseorang yang menyayangi. Anda tidak menjanjikan perkara-perkara besar tanpa memastikan anda boleh menyampaikannya.
Keperibadian anda juga sedemikian rupa sehingga anda menikmati perkara-perkara mudah dalam kehidupan. Anda mendapati kegembiraan dan kedamaian dalam hal orang lain mungkin percaya menjadi biasa. Anda menjaga diri anda dengan baik dan tidak lupa untuk menunjukkan penghargaan anda kepada mereka yang telah membantu anda. Oleh itu, anda adalah orang yang kaya. Mungkin bukan dari segi kewangan tapi pasti dalam hal cinta dan persahabatan.
3. Ibu Jari C Kedua bahagian ibu jari anda adalah saiz yang sama. Anda sentiasa mencari keseimbangan dalam kehidupan. Anda suka apabila dunia anda harmoni dan anda berada di tengah-tengah ketika mempunyai perba lahan dan perselisihan.
Anda mencari keseimbangan dan tidak gembira sehingga anda mendapatkannya. Anda mudah mencari yang baik pada orang lain dan yang cantik di kalangan yang h0d0h. Sekiranya anda menemui kemunduran dalam kehidupan, anda dapat mencari cara untuk maju. Hidup anda berdasarkan keharmonian fizikal dan emosi.
4. Ibu Jari D Ibu jari anda fleksibel. Sekiranya anda mempunyai ibu jari yang sangat fleksibel, anda adalah orang yang sangat pandai menyesuaikan diri dengan situasi yang berbeza. Anda seorang survivor terlebih dahulu dan biasanya antara yang pertama yang menyedari sesuatu telah berubah dan anda perlu berubah dengannya. Ini juga boleh digunakan secara mental. Anda boleh menerima maklumat baru dan mengubah pandangan anda berdasarkan fakta-fakta baru.
Anda membawa minda terbuka dan mengubah sikap dan tingkah laku anda apabila diperlukan untuk mencapai sesuatu matlamat. Ini adalah kualiti yang jarang ditemui dan menawarkan anda peluang yang lebih besar untuk bertahan walaupun dalam keadaan yang paling sukar.
5. Ibu Jari E Ibu jari anda tidak fleksibel. Anda mempunyai keperibadian yang dominan dan agak keras kepala. Anda sentiasa bersungguh-sungguh atas janji-janji anda tetapi anda mungkin agak tidak fleksibel apabila ia berkaitan dengan beberapa perkara. Apabila anda sudah membuat keputusan untuk melakukan sesuatu, anda melakukannya, tidak kira apa!
Anda adalah orang yang boleh dipercayai dan setia. Anda mempunyai keperibadian yang menakjubkan yang semua orang di sekeliling anda memuja. Adakah penyataan ini berkait dengan diri dan personaliti anda?
Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Sumber : Bukanaku
Source link
The post Bentuk Ibu Jari Anda Boleh Mendedahkan Banyak Mengenai Keperibadian Anda – Rileks Media appeared first on Rilekslah.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.rilekslah.my/bentuk-ibu-jari-anda-boleh-mendedahkan-banyak-mengenai-keperibadian-anda-rileks-media/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
4 Amalan Ibu Ini Yang Mengajar Dua Anaknya Hafaz Al Quran Di Usia Setahun Lebih Boleh Diamalkan Rileks Media

4 Amalan Ibu Ini Yang Mengajar Dua Anaknya Hafaz Al Quran Di Usia Setahun Lebih Boleh Diamalkan Rileks Media

papar berkaitan - pada 30/1/2019 - jumlah : 335 hits
Anak yang sering kali diperdengarkan bacaan al Quran sejak kecil berpotensi untuk celik al Quran dengan mudah Amalan ini jika dibuat berterusan sangat elok Jadikan amalan ini kebiasaan dalam diri anak anak Apa yang dikongsikan oleh Puan Sit...
22 Tips Mendidik Anak Agar Mendengar Kata Insha Allah Berguna Untuk Para Ibu Bapa Rileks Media

22 Tips Mendidik Anak Agar Mendengar Kata Insha Allah Berguna Untuk Para Ibu Bapa Rileks Media

papar berkaitan - pada 12/2/2019 - jumlah : 388 hits
1 Jangan pu kul anak dari lutut keatas 2 Jangan gunakan tangan anggota tu buh kita utk memu kul anak dengan tangan dan jangan sesekali menam par anak pakai tangan kita nanti anak jadi bertambah de gil dan na kal dan tak boleh control 3 Rota...
Cikgu Saya Daftar Guna Duit Seringgit Boleh Guru Ini Kongsi Kisah Sedih Pelajar Bayar Yuran Rileks Media

Cikgu Saya Daftar Guna Duit Seringgit Boleh Guru Ini Kongsi Kisah Sedih Pelajar Bayar Yuran Rileks Media

papar berkaitan - pada 12/2/2019 - jumlah : 425 hits
Tidak berkemampuan untuk membayar yuran sekolah dan memberi sumbangan pendaftaran persekolahan pastinya akan terjadi setiap kali sesi persekolahan bermula Bagi ibu bapa yang mampu mereka mungkin tidak ada masalah besar tentang hal tersebut ...
Boleh Lakukan Hal Ini Kepada Suami Yang Malas Solat Rileks Media

Boleh Lakukan Hal Ini Kepada Suami Yang Malas Solat Rileks Media

papar berkaitan - pada 8/2/2019 - jumlah : 333 hits
SOALAN Sebagai seorang isteri bagaimanakah caranya untuk menyedarkan suami yang mengabaikan solat dan ibadah lain Adakah terdapat sebarang doa khusus atau cara cara lain yang lebih berkesan Saya sudah puas berdoa dan menasihati suami JAWAPA...
Makan Dalam Kuantiti Yang Banyak Semasa Hamil Boleh Atau Tidak 7 Kesilapan Biasa Yang Dilakukan Oleh Ibu Hamil

Makan Dalam Kuantiti Yang Banyak Semasa Hamil Boleh Atau Tidak 7 Kesilapan Biasa Yang Dilakukan Oleh Ibu Hamil

papar berkaitan - pada 2/2/2019 - jumlah : 401 hits
Kebanyakan ibu hamil terutamanya yang sedang hamil pertama kali akan melakukan kesilapan semasa kehamilan Walaupun anda sudah bersedia dengan semua aturan makanan atau senaman anda masih berpotensi untuk melakukan kesilapan Ikuti artikel in...
Terdapat 4 Golongan Dar4h 13 Fakta Menge Jutkan Mengenai Orang Berd4rah O Rileks Media

Terdapat 4 Golongan Dar4h 13 Fakta Menge Jutkan Mengenai Orang Berd4rah O Rileks Media

papar berkaitan - pada 5/2/2019 - jumlah : 296 hits
Ada sesiapa yang tergolong insan berdar4h O Jika ada pertahankanlah mereka Mereka adalah orang yang penting untuk dikenali seumur hidup Jika anda sendiri seorang yang bergolongan dar4h O berbanggalah Anda pasti setuju keterangan berikut ini...
Apa Makna Mimpi Didatangi Ibu Bapa Yang Telah Pergi Selamanya Rileks Media

Apa Makna Mimpi Didatangi Ibu Bapa Yang Telah Pergi Selamanya Rileks Media

papar berkaitan - pada 28/1/2019 - jumlah : 422 hits
Pernah bermimpi tentang ayah atau ibu baik yang sudah Al mar hum Ingin tahu apa sebabnya Mak mertua saya pernah tanya saya Halil selama mak mening gal berapa kali mimpi mak ar wah mak Saya jawab dengan nada sedih Ermm baru 2 kali mama Semin...
Rezeki Melimpah Ruah Sebab Jujur Tak Pernah Tinggal Doakan Ibu Bapa Dan Isteri Rileks Media

Rezeki Melimpah Ruah Sebab Jujur Tak Pernah Tinggal Doakan Ibu Bapa Dan Isteri Rileks Media

papar berkaitan - pada 31/1/2019 - jumlah : 426 hits
Terkadang kita melihat ada pasangan suami isteri bekerja siang dan malam namun hidup mereka terasa sentiasa sempit Pun begitu ada pula sebahagiannya dari sehari ke sehari rezeki yang Allah kurniakan semakin bertambah tambah dan dinikmati de...
Air Ketuban Terlalu Banyak Boleh Bahayakan Nyawa Ibu Bayi Ketahui 7 Faktor Air Ketuban Berlebihan

Air Ketuban Terlalu Banyak Boleh Bahayakan Nyawa Ibu Bayi Ketahui 7 Faktor Air Ketuban Berlebihan

papar berkaitan - pada 31/1/2019 - jumlah : 341 hits
Air ketuban adalah cecair jernih kekuningan yang mula dihasilkan pada hari ke 12 kehamilan Apakah fungsi air ketuban dan apakah yang menyebabkan kurang dan terlebih air ketuban di dalam kandungan serta impaknya kepada bayi Dr Siti Aishah Da...
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Bnm Fines Habib Jewels Rm96 250 For Anti Money Laundering Breach

Business Community Heaves Sigh Of Relief At Stable Opr

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Eka Heights Kediaman Baru Yang Moden Dan Selesa

Faedah Sirah Nabi Perang Bani Quraizhah Dan Pelajaran Di Dalamnya

Zim Zim Ala Kazim

Dalia Farhana Curang Chord

Cara Hilangkan Migrain

Untonglah Menantu Zahid Hamidi Dilantik Pengerusi Jiankun