Bayar Guna Semuapay Dan Tebus Emas Percuma



Bayar Guna SemuaPay dan Tebus Emas Percuma
Assalamualaikum , semakin lama tehnologi yang masuk dalam keseharian dah semakin maju .Sekarang ni pon dah banyak yang cashless untuk buat transaksi harian salah satunya pembayaran bill bulanan kita . Lisa tak suka penuhkan wallet dengan wang kertas apalagi semenjak covid haritu memang dah cashless je . Nah berbicara tentang cashless ni kan , baru ni Lisa da jumpa satu apps yang menarik untuk dicuba  iaitu Semua Pay . Dalam apps ni korang boleh dapat CashBack , buka kedai dan juga boleh jual beli emas .Bayar Guna SemuaPay dan Tebus Emas Percuma,  Menarik bukan  ? 


APA ITU SEMUAPAY?
SemuaPay adalah satu aplikasi telefon pintar yang dimiliki oleh SemuaPay Sdn.Bhd. yang diwakili oleh 100% bumiputera Malaysia. SemuaPay telah membantu lebih 20 ribu pengguna di Malaysia dalam perkhidmatan servis bayaran secara atas talian. Pengguna diberi kemudahan untuk mula berniaga tanpa perlu mengeluarkan kos yang tinggi, bayaran yang dikenakan untuk pengguna menggunakan aplikasi ini adalah serendah RM10 seumur hidup. 


Yang menarik perhatian Lisa disini ialah bagi korang yang mempunyai perniagaan , aplikasi SemuaPay ini menyediakan platfrom dimana boleh letak e-kedai  dengan harga yang rendah , serendah rm50 untuk buka e-kedai tu . Memang sangat berbaloi la bagi peniaga yang baru nak berjinak untuk mulai perniagaan di platform online ni . Bagi pengguna pula boleh dapat untung cash back . Tudia dua dua untung kan ? 

Selain dari berniaga , pengguna juga boleh buat bayaran  pelbagai servis perkhidmatan secara atas talian . Antara servis yang ditawarkan adalah pengguna boleh menggunakan aplikasi untuk bayaran bil telefon, TNB, Astro , tambah nilai kartu prabayar , langgan internet ,jual beli emas dan banyak lagi. Terdapat lebih dari 80 produk tersedia untuk penggunaan sendiri atau jualan. Pengguna akan diberi CASHBACK pada setiap bayaran menggunakan aplikasi mengikut kadar yang telah ditetapkan mengikut pakej daftar, rujuk pautan untuk info lanjut semuapay.com/page/rebaterate

Aplikasi SemuaPay boleh didownload di semua telefon pintar, di Google Play, App Store dan AppGallery. 


CARA DAFTAR SemuaPay 1) Klik link SemuaPay2) Kemudian isi nama, nombor telefon dan emel
3) Pilih Pakej Keahlian. Macam Lisa, daftar sebagai Pengguna dahulu dan hanya bayar RM10 untuk seumur hidup. Pakej lain seperti Pengguna, Komuniti, Usahawan dan VIP4) Selesai isi semua, boleh tekan Daftar
5) Seterusnya cek email untuk dapatkan pasword6) Dah dapat password, boleh login di aplikasi SemuaPay

Lepas dah login, jangan lupa untuk tukar password untuk keselamatan akaun kalian. 

Kelebihan menggunakan Applikasi SemuaPay :- 
1) Pembayaran bil utiliti, pembelian Topup prepaid dan pospaidSegala pembayaran bil ( bil air, bil eletrik, bil internet) dan topup korang boleh menggunakan aplikasi SemuaPay ni. Dengan hujung jari sahaja, semua siap dalam satu platform. Tak perlu pergi kedai, tak perlu pergi pejabat pos untuk bayar semua ni. Jimat masa tenaga dan minyak kereta , haaa... dari bersesakkan di luar baik kita buat dari rumah je kan , semua ada dihujung jari . 
2) Tambah nilai online gameBagi gamers ,features ini sangat membantu . Ialah tak perlu keluar ke 7-e untuk topup , jadi permainan tak tengganggu . Dalam aplikasi ni juga ada servis tambah nilai untuk online game korang. Bukan satu jenis game je, ada banyak jenis iaitu Freefire, Gamesberry, Garena Shell, Genshin Impact, Razergold, Mobile Legend dan banyak lagi

Bayangkan korang reload game PUBG Rm100  x 4% = RM4 wahhh untung ! 


Setiap transaksi bayaran yang dah dibuat, korang akan dapat CASHBACK hasil dari bayaran ikut kadar yang telah ditetapkan. Memang tak rugi tau, lagi komitmen bulanan ni. Bayar-bayar, dapat cashback, dah boleh kumpul duit. Untung sangat kan ! 

3) Membuka e-shop ( kedai online sendiri)Pengguna juga diberi peluang untuk memulakan perniagaan atas talian dengan memiliki laman e-commerce sendiri dengan langganan e-Kedai di aplikasi SemuaPay. Pengguna tidak perlu risau tentang stok atau produk jualan kerana aplikasi telah sediakan produk untuk jualan seperti bil, prabayar, permainan, pin & emas. Anda hanya perlu kongsi pautan e-Kedai untuk jana pendapatan. Bayaran serendah RM50 untuk membuka e-Kedai ini . Wahhh menarik juga kan ada e-Kedai sendiri . 



4) Membeli menjual dan menyimpan emasAplikasi ini juga menawarkan servis simpan, pindah, jual & beli emas patuh syariah. Terdapat 2 kaedah belian emas di SemuaPay.  


a. Gold Saving Account (GSA)
Pengguna boleh miliki emas di aplikasi dengan belian serendah 0.02 gram Pengurusan jual beli emas boleh dilakukan pada bila-bila masa dengan harga emas semasa di aplikasi mengikut pakej daftar.


b. SPGold Wafer 1 gram (Au999.9) 24k
Klik link untuk beli https://semuapay.com/shop/gold/bullion/GB1GTebus dari Gold Saving Account (GSA) setelah cukup simpanan sebanyak 1 gram. Pemilik e-Kedai boleh menjual emas di kedai masing-masing dengan minimum jualan 0.05 gram

Ni lagi best, korang boleh mula simpan emas secara PERCUMA. Caranya, korang hanya buat bayaran bil telefon sahaja, dah boleh mula simpan emas secara percuma menggunakan CASHBACK yang yang korang dapat. Bayangkan jika setiap kali kita buat bayaran bil di aplikasi SemuaPay, berapa gram emas yang korang boleh miliki sekarang ? Contohnya:
Bayar Umobile = RM100 (Cashback RM6.00 = 0.02 Gram Emas) Haritu ada bincang juga dengan kawan nak buat simpanan emas dan cari platform yang menguntungkan ... eh terjumpa pula dalam applikasi SemuaPay ini. 

Dalam aplikasi ni pun boleh buat duIt geli-geli tau. Cuma share, like , komen dah boleh dapat duit. 
Caranya tekan HOME, dan nampak Viral. Kemudian, ikut arahan di dalam tugasan. Selepas buat task, jangan lupa letak URL seperti yang diminta sebagai bukti task dah dibuat. Kalau buat hari - hari dah berapa banyak duit yang terkumpul. Cara buat duit online yang mudah hanya perlu kerajinan untuk buat task.  


6) TransaksiSemua urusan transaksi yang korang dah buat, korang boleh tengok dibahagian ni. Semua rekod debit, kredit, Rekod Tambah Wallet, Rekod Pindahan Wallet dan sebagainya juga tertera disini. Selain itu, korang juga dapat lihat status pembayaran bil dan topup anda


7) AkaunJangan lupa verify akaun korang untuk dapatkan cashback dan komisen selama korang bertransaksi nantinya . Dekat bahagian ni, macam biasala, tengok profil korang. Boleh kemaskini gambar, dapat lihat profil korang. Selain itu,  disini juga terdapat pelbagai butang lain untuk urusan Wallet, Pengurusan dan Aplikasi. 
8) AffiliateApabila korang kongsi link aplikasi SemuaPay sendiri dekat kawan-kawan, keluarga, lepastu mereka daftar akaun SemuaPay menggunakan link korang, secara automatik, korang akan dapat ganjaran. 



Macam mana, banyak kan kelebihan aplikasi SemuaPay ni. Boleh dapat Cashback, boleh jana pendapatan, dan paling menarik boleh simpan dan jual emas. Memang tak rugi daftar SemuaPay ni

Lagi menarik SemuaPay melancarkan program SPReward

SemuaPay Lancarkan program SPReward.Menyedari potensi besar pasaran e-dagang, SemuaPay telah melancarkan program SPReward bagi melahirkan sekurang-kurangnya 1000 usahawan digital dalam kalangan pengguna pada tahun 2022. Program SPReward adalah merupakan inisiatif pihak syarikat SemuaPay Sdn. Bhd. dalam melahirkan usahawan digital di kalangan pengguna berdaftar dengan pemasaran e-kedai SemuaPay


Semua pengguna layak untuk sertai program ini dengan syarat mempunyai langganan e-Kedai yang aktif pada setiap bulan


Cara lengkap buka e-Kedai di Aplikasi SemuaPay  1.TAMBAH WALLET. 
Pastikan Wallet korang ada rm50 didalamnya
2.BUKA KEDAI
klik e-Kedai dan klik Buka kedai di penjuru kiri bawah . 
3. ISI NAMA KEDAI
Masukkan nama kedai anda di rungan kosong , seterusnya klik KEMASKINI MAKLUMAT KEDAI . Sebagai Contoh  : KEDAISAYA
4. KLIK LANGGAN & KEMASKINI TETAPANKlik Langgan dan kemaskini tetatapan seperti gambar rajah
5.LIHAT KEDAI & KONGSIBoleh ulakan jualan dengan kongsi pautan kedai korang sendiri di laman media sosial seperti facebook twitter dan lainnya untuk beritahu orang lain . 
Mudah sahaja bukan cara untuk buka e-Kedai di aplikasi ini . Korang boleh tengok gambar dibawah untuk rujukan juga ya . 


Feedback Pengguna :






Peluang tak datang banyak kali tau , jangan tunggu lama-lama ... lekas daftar tau ! 
Untuk ketahui lebih lanjut boleh layariWebsite : www.semuapay.comFacebook : https://www.facebook.com/SemuaPay/Instagram : https://www.instagram.com/semuapay/





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ciksepet.com/2022/07/bayar-guna-semuapay-dan-tebus-emas.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bahana Guna Duit Percuma Settlekan Hutang Rumah Suami Isteri Ditahan

Bahana Guna Duit Percuma Settlekan Hutang Rumah Suami Isteri Ditahan

papar berkaitan - pada 10/7/2022 - jumlah : 265 hits
Tindakan sepasang suami isteri membelanjakan hampir kesemua duit RM208 329 yang dimasukkan secara tidak sengaja ke dalam akaun mereka memakan diri apabila didakwa dengan 60 pertuduhan salah guna wang semalam Pemandu lori Nor Hasni Edirin H
Pasangan Pelawak Dijangka Bayar Duit Ikat Jamin Guna Wang Hasil Sumbangan Ramai

Pasangan Pelawak Dijangka Bayar Duit Ikat Jamin Guna Wang Hasil Sumbangan Ramai

papar berkaitan - pada 17/7/2022 - jumlah : 144 hits
Wanita yang didakwa menghina Islam ketika berkomedi dijangka membayar ikat jamin pagi esok melalui wang yang dikumpul hasil sumbangan orang ramai Peguamnya R Sivaraj berkata sumbangan daripada orang ramai datang mencurah curah dengan bebera
T18l06 Guna Saluran Betul Jika Mahu Sambar Pemain Negeri Lain

T18l06 Guna Saluran Betul Jika Mahu Sambar Pemain Negeri Lain

papar berkaitan - pada 4/7/2022 - jumlah : 128 hits
Kata kelab bola profesional tapi nak beli pemain bola persatuan bola sepak lain guna taktik kotor Kata banyak duit tapi nak pemain murah Kita tunggu saja ke mana si Akhyar ni pergi nanti tiba tiba nak tebus kontrak ratusan ribu Ringgit Mala...
Gerakan Guna Ulang Jakarta Ajak Masyarakat Diet Plastik Sekali Pakai

Gerakan Guna Ulang Jakarta Ajak Masyarakat Diet Plastik Sekali Pakai

papar berkaitan - pada 5/7/2022 - jumlah : 209 hits
Melalui Gerakan Guna Ulang Jakarta masyarakat akan diedukasi tentang alternatif gaya hidup guna ulang
Apa Guna Mengundi

Apa Guna Mengundi

papar berkaitan - pada 5/7/2022 - jumlah : 228 hits
Menolak politik akan menyebabkan masa depan anak anak ditentukan oleh ahli politik yang korup Malangnya ramai tidak lagi peduli politik kerana pilihan pengundi tidak dihormati oleh ahli politik Gambar hiasan Ramai menolak politik kerana tid...
Hiburan Rahsia Jimat Guna Foodpanda Selain Kod Promo Tak Ramai Tahu Wajib Cuba

Hiburan Rahsia Jimat Guna Foodpanda Selain Kod Promo Tak Ramai Tahu Wajib Cuba

papar berkaitan - pada 6/7/2022 - jumlah : 110 hits
Kesibukan bekerja dan menguruskan rumah menyukarkan kita untuk meluangkan masa untuk ke pasar raya berbelanja barangan dapur dan juga memasak Lebih mudah untuk pesan secara online dan barangan makanan dihantar terus depan rumah Tapi mungkin...
Guna Rakyat Nak Pru Lepas Menang Bolot Kekayaan

Guna Rakyat Nak Pru Lepas Menang Bolot Kekayaan

papar berkaitan - pada 3/7/2022 - jumlah : 170 hits
Guna rakyat nak PRU lepas menang bolot kekayaanPosted By on July 03 2022Kebosanan dan kelesuan rakyat terhadap politik disentuh oleh pembicara penutup Sidang Nadi Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim Namun berbanding kritikan yang dilontarkan ol...
Pru15 Pas Dan Bersatu Sepakat Guna Logo Pn

Pru15 Pas Dan Bersatu Sepakat Guna Logo Pn

papar berkaitan - pada 3/7/2022 - jumlah : 143 hits
Pas dan Parti Peribumi Bersatu Malaysia Bersatu mencapai kata sepakat untuk menggunakan logo Perikatan Nasional PN pada Pilihanraya Umum Ke 15 Pengerusi PN Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata perkara itu telah dipersetujui bersama dengan Presi...
Resepi Durian Crepe Guna Tepung Gandum Je Hasilnya Sama Macam Dijual Lembut Nipis

Resepi Durian Crepe Guna Tepung Gandum Je Hasilnya Sama Macam Dijual Lembut Nipis

papar berkaitan - pada 1/7/2022 - jumlah : 171 hits
Bila dah terlalu banyak makan durian rasa bosan pula kan Apa kata anda simpan isi durian dan kemudian boleh dijadikan durian crepe Crepe ialah dessert pancake yang sangat nipis dan diletak pelbagai jenis inti di dalamnya Kalau nak cuba buat...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Utilizing Crowdfunding For Business

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Kemeriahan Aidilfitri Bila Anak Anak Pulang Beraya Bersama Keluarga

Beraya Di Kuantan Dan Melaka

Lirik Lagu Katakan Saja Nabila Razali

Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024