Barua Pengkhianat Ok Ajer




Semalam di bangkitkan isu ini di sini, Jabatan Pendidikan Negeri Johor cepat menjawab isu ini seperti mana yang di muatkan di atas tu lewat petang semalam juga. Menjawab cepat kerana isu ini menular di bibir rakyat bagus la namun ianya masih tidak menjawab persoalan utama kenapa dan bagaimana sesuatu program besar difikir, di bincang dan dibentuk seterusnya di putus untuk di laksanakan? JUga bagaimana sesuatu program yang sudah pun di rencana boleh di batalkan hanya kerana ianya menjadi isu utama khalayak? SUka suka buat, suka suka batal ke

Isu ini juga sepi di mata dan telinga para menteri juga para empty ameno. Kenapa


Mad Sabu laki Normah tengok telur sampai ke India. Perkara ni di bangkitkan oleh Presiden MCA apabila di laporkan..

Ahli Parlimen Ayer Hitam, Wee Ka Siong mengkritik Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan, Mohamad Sabu kerana didakwa mengutamakan telur ayam import berbanding keluaran tempatan.
Ini susulan tinjauan Mohamad ke ladang pengeluaran telur di Tamil Nadu, India untuk melihat sendiri proses pengeluaran telur yang diimport ke Malaysia.
Presiden MCA itu meminta Mohamad mengutamakan penternak tempatan dan mencadangkan agar menteri itu datang ke Ayer Hitam bagi melawat kawasan pengeluaran telur di situ.
"Abang Mat, jauh jelajah?! Perlu ke India tengok telur ke?"Saya cadangkan datang ke kawasan saya parlimen Ayer Hitam. Yong Peng ada lebih 100 ladang ayam dan di sinilah tempat paling popular menghasilkan telur untuk pasaran tempatan dan juga berjuta biji telur dieksport ke Singapura setiap hari,” katanya dalam catatan Facebook hari ini.
Rupanya telor tempatan berjuta di eksport ke Singapura setiap hari, negara tak kurang telor pun. Kalau benar Mad Sapu nak tolong peniaga telur tempatan baca lanjut di sini. kata Ahli Parlimen Ayer Hitam tu.
Atau Mad Sabu ke India sekadar nak melanjutkan telur sendiri? Itu tak tahu la pulak rakyat jelata. Pasti barua pengkhianat ok ajer.. Sebab telor mereka pun sekarang dah ramai yang boleh pegang. Tak gitu?
Malam tadi selepas selesai PMX Aljub membuat lawatan ke Indon terus ke KK jumpa Hajiji...tup tup Aljub kata...
Perdana Menteri, Anwar Ibrahim berkata dia mahu kerajaan negeri Sabah kukuh di bawah pimpinan ketua menteri sekarang, Hajiji Noor.
“Kita mahu keadaan Sabah itu kukuh di bawah pimpinan YB ketua menteri Hajiji.
“Kemudian kita beri ruang untuk ketua menteri berbincang dan mencari satu formula yang baik untuk kebaikan Sabah,” katanya.
Anwar berkata demikian selepas mengadakan pertemuan dengan Hajiji selama kira-kira 40 minit di kediaman rasmi ketua menteri di Sri Gaya, Kota Kinabalu malam ini. sumber.
Bahasa mudahnya rakyat melihat yang jahat dan gila kuasa ialah ameno. Ameno dikatakan tamak dan rakus mahu menggulingkan Hajiji. Tentu rakyat membaca bahawa usaha Bung bersama Zahid ini merupakan satu lagi helah licik dan jijik yang mencari peluang untuk menggenggam kuasa. Soal kesusahan dan keresahan hidup rakyat bukan utama. Anak murid takkan boleh lawan cikgu nya. Cikgu tentu memandang untung yang lebih besar dengan menyelesai isu yang lebih utama. Hajiji sekurang kurang berasa terhutang budi kepada Aljub si cukgu tua. Lepas ni kalau pun di kekalkan kabinet agak agak Bung nak buat apa? gentel telor ajer ler. 
Ini juga mungkin rancangan anak murid dan cikgunya. Nak memberikan gambaran Aljub sebagai pemimpin negara bertaraf dunia. Punya sentuhan syurga. Boleh menenang siapa jua. Baik musuh baru mahupun musuh lama.
Bagi anak murid, itu kan satu usaha, itu kan juga satu kerja yang di kira berjaya. Cikgu kekal sebagai ketua. Anak murid boleh kekal selamat di bawah naungan kuasa cikgu selaku ketua. Selagi boleh di tunggang kuasa yang ada, selagi itu anak murid tetap ada harga di depan mata cikgunya. Tapi kalau nanti hilang jawatan presiden parti, tentu cikgu juga dah ada plan A dan plan B. Itu pun kalau cikgu masih lagi Perdana Menteri. Kalau tidak? Lu Fikir La Sendiri...!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://politikputramerdeka.blogspot.com/2023/01/barua-pengkhianat-ok-ajer.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Azam Barua Pengkhianat Empty

Azam Barua Pengkhianat Empty

papar berkaitan - pada 2/1/2023 - jumlah : 149 hits
Pasti akan menjadi barua DAPig yang tulen bagi mempastikan kelansungan perjuangan Malaysian Malaysia DAP terus subur dan mutlak berjaya di samping mempastikan kelansungan hidup para barua dan sekutu jahat mereka Parti di tunggang DAP perlu ...
Barua Pengkhianat Dah Jadi Pengecut

Barua Pengkhianat Dah Jadi Pengecut

papar berkaitan - pada 12/1/2023 - jumlah : 86 hits
PAU bermula semalam dengan majlis Taklimat Presiden Khabarnya majlis yang konon tertutup itu merupakan peluang Zahid menutup pekung di badannya dengan cerita khayal yang cuba menutup bangkai gajah dengan daud terup sekeping Di khabarkan jug...
Pengkhianat Yang Curi Balak Bangsa Apa Yang Melindungi Pencuri Bangsa Apa

Pengkhianat Yang Curi Balak Bangsa Apa Yang Melindungi Pencuri Bangsa Apa

papar berkaitan - pada 6/1/2023 - jumlah : 84 hits
Lindungi kegiatan curi balak SPRM Pahang tahan 2 lelakiBernamaKUANTAN Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia Pahang menahan seorang penjawat awam dan pesara kerajaan yang dipercayai menerima wang habuan bagi melindungi kegiatan mencuri kayu...
Tian Chua Musuh Lama Yang Didakwa Pengkhianat Telah Berdamai Membentuk Kerajaan Perpaduan

Tian Chua Musuh Lama Yang Didakwa Pengkhianat Telah Berdamai Membentuk Kerajaan Perpaduan

papar berkaitan - pada 9/1/2023 - jumlah : 270 hits
Bekas naib presiden PKR Tian Chua menyifatkan keputusan untuk memecatnya dari parti itu bertentangan dengan pendekatan rekonsiliasi dalam politik negara pada masa ini Pada masa sama Tian Chua berkata dia tetap akur dengan keputusan itu dan ...
Buang Pengkhianat Dalam Umno Sertai Kempen Asal Bukan Zahid

Buang Pengkhianat Dalam Umno Sertai Kempen Asal Bukan Zahid

papar berkaitan - pada 4/1/2023 - jumlah : 163 hits
agendaily com04 01 2023Bekas Timbalan Ketua UMNO Bahagian Putrajaya Datuk Tun Faisal Ismail Aziz menyokong kempen Asal bukan Zahid digerakkan ketua ketua bahagian UMNO di seluruh negara Semua ketua bahagian UMNO ketua Pemuda Puteri dan perw...
Lokman Bangsat Pengkhianat Takkan Boleh Dipisahkan

Lokman Bangsat Pengkhianat Takkan Boleh Dipisahkan

papar berkaitan - pada 3/1/2023 - jumlah : 157 hits
Araikian disebutkan bahawa si bangsat Lokman Adam sejak selesai PRU15 yang lalu menjelajah ke pelusok negara mengutuk dan membelasah siapa jua yang di lihat tidak sehaluan dengan tuhan politiknya Modus operandi si bangsat Lokman ni sebenarn...
Zahid Hamidi Dedah Nama 10 Pengkhianat Umno Bn Yang Sokong Muhyiddin Jadi Pm 10 Antaranya

Zahid Hamidi Dedah Nama 10 Pengkhianat Umno Bn Yang Sokong Muhyiddin Jadi Pm 10 Antaranya

papar berkaitan - pada 12/1/2023 - jumlah : 89 hits
Presiden UMNO Ahmad Zahid Hamidi semalam mendedahkan nama 10 Ahli Parlimen dari UMNO terbabit dalam Langkah St Regis untuk bersama pemimpin Perikatan Nasional bagi membentuk kerajaan baharu selepas tamatnya PRU15 lalu 10 individu itu bukan ...
Pau 2022 Umno Tidak Boleh Bertolak Ansur Terhadap Pengkhianat

Pau 2022 Umno Tidak Boleh Bertolak Ansur Terhadap Pengkhianat

papar berkaitan - pada 13/1/2023 - jumlah : 125 hits
Ketua Puteri UMNO Datuk Zahida Zarik Khan menegaskan parti sama sekali tidak boleh bertolak ansur dengan pengkhianat sama ada ahli biasa atau yang memegang jawatan
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Selesai Sesi Marhaban 2024 1445h

3 Ayat Pelaris Jualan Tak Perlu Sebut Brand

Breakthrough Your Fitness Plateau Vo2 Max Testing Personalized Plans

Tiada Desakan Mb Perlis Letak Jawatan Setiausaha Agung Pas

Apa Itu Sakit Sciatica Dan Rawatannya

Alas Meja Baru Beli Di Mr Diy