Baru Mula Online Bisnes Nak Tahu Macam Mana Nak Pos Banyak Barang Sekaligus Dengan Mudah Begini Caranya


Semasa dalam tempoh PKP ni, pasti ramai antara kita yang putus mata pencarian kan? Mungkin ada yang dibuang kerja, diberi cuti tanpa gaji dan ada syarikat yang terpaksa ditutup.
Ramai yang nak buat bisnes online, tapi bukannya senang. Banyak benda perlu diambil kira seperti masalah nak uruskan penghantaran, nak bahagi masa untuk berniaga dan keluarga lagi…. Pening kan?
Kalau korang tengah nak plan ataupun memang dah buat bisnes online, jom kami kongsi sikit solution terbaik untuk selesaikan masalah korang ni.
Sekarang dah tak payah pening kepala nak uruskan penghantaran barang kepada pelanggan, tak payah nak susah payah redah traffic jam atau cari pengangkutan ke pejabat pos dan tak perlu lagi nak tulis nota konsainan secara manual.
Bayangkanlah, bila bisnes korang dah makin maju dan barang makin banyak, larat ke nak tulis kalau barang korang dah beratus-ratus satu hari?
Nak tahu macam mana?
Jawapannya, gunakan Pos Laju SendParcel.
Nak guna Pos Laju SendParcel ni senang je. Tak perlu nak submit dokumen atau deposit pendahuluan. Tak kisahlah nak hantar barang dalam Malaysia ataupun ke luar negara. Janji ada internet dengan printer, semuanya settle. Pakai Pos Malaysia Mobile App pun boleh!

Sebut pasal harga, sekarang dengan Pakej Prihatin, kos penghantaran cuma RM5 untuk berat 1kg. Harga ni memang terbaik untuk korang yang baru nak mulakan bisnes. Tapi kalau korang ada banyak barang nak hantar, atau berat lebih 1kg, ada juga pakej RM5 untuk berat sehingga 5kg. Cuma kena top up lebih sikit sebanyak RM1,000. Tapi, memang jimat dan berbaloi.
Jangan risau kalau ada order banyak, korang guna je opsyen “bulk upload”. Key-in semua data pelanggan menggunakan Excel sheet yang boleh dimuat turun, upload semula yang dah lengkap, terus print.
Korang boleh buat sehingga 100 nota konsainan pada satu masa. Bila dah jimat masa sebab tak perlu nak tulis tangan lagi, bolehlah luangkan masa dengan keluarga atau lepak dengan kawan-kawan.

Dengan SendParcel, korang boleh pilih untuk Abang Pos Laju datang pick up di rumah atau pejabat secara percuma.
Tapi kalau nak cepat, boleh je drop-off barang korang kat mana-mana pejabat pos, cawagan Pos Laju dan parcel locker EziBox. Ataupun, korang boleh pergi ke 7 Eleven terpilih.
Kalau nak insuranskan barang yang dihantar pun boleh. Insurans ni penting sebab korang boleh dapat pampasan atau ganti rugi mengikut nilai barang yang dihantar kalau berlaku kerosakan atau kehilangan pada barang tersebut.
Dengan SendParcel, insurans yang perlu dibayar hanya RM1 untuk satu barang dengan nilai perlindungan insurans sehingga RM1,000.
Banyak lagi faedah dengan SendParcel ni. Bila korang dah daftar, boleh dapat kredit RM10 secara percuma. Ada pakej yang dapat bonus kredit sehingga RM600 dan plastik flyers sehingga 2,500 unit dalam pelbagai saiz. Semuanya percuma! Yang penting, pilih pakej yang bersesuaian dengan saiz bisnes korang.
Untuk peniaga online yang guna ejen dan dropship, SendParcel ni pun dah ada integrasi dengan vendor seperti BizApp, Shopify dan Squarelet bagi memudahkan peniaga online buat urusan penghantaran dan check status penghantaran pelanggan melalui SendParcel.
Banyak kelebihan SendParcel ni kan? Macam mana nak daftar?
Daftar sekarang di sendparcel.poslaju.com.my atau di Pos Malaysia Mobile App. Informasi lebih lanjut, boleh lihat video di sini :




The post Baru Mula Online Bisnes & Nak Tahu Macam Mana Nak Pos Banyak Barang Sekaligus Dengan Mudah? Begini Caranya appeared first on Siakap Keli.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2020/07/23/baru-mula-online-bisnes-nak-tahu-macam-mana-nak-pos-banyak-barang-sekaligus-dengan-mudah-begini-caranya/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Macam Mana Mak Cik Nak Bayar

Macam Mana Mak Cik Nak Bayar

papar berkaitan - pada 23/7/2020 - jumlah : 188 hits
Oleh Mohamad Shofi Bin Mat Isa Sarifah Jamaluddin terkejut melihatkan jumlah cukai pendapatan yang perlu dibayar berjumlah ratusan ribu KUANTAN Macam mana mak cik hendak bayar duit pun sudah tiada Empat tahun mak cik tiada pendapatan hidup ...
Macam Mana Nak Kenal Ejen Hartanah Kaki Kelentong

Macam Mana Nak Kenal Ejen Hartanah Kaki Kelentong

papar berkaitan - pada 13/7/2020 - jumlah : 306 hits
Sekarang ni bersepah sepah yang akui diri mereka sebagai ejen hartanah berlesen Cuma korang kena berjaga jaga Ada sesetengah daripada golongan ni ada niat nak ambil duit korang dengan cara menipu Ada banyak kes penipuan jual beli hartanah y...
Nak Latih Anak Ke Tandas Bebas Lampin Guna Jadual Ini Lebih Mudah Senang

Nak Latih Anak Ke Tandas Bebas Lampin Guna Jadual Ini Lebih Mudah Senang

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 344 hits
Latihan ke tandas adalah proses biasa yang dilalui oleh kanak kanak Kesediaan untuk ke tandas tidak berlaku secara automatik selari dengan peningkatan usia kanak kanak tersebut Permulaan untuk ke tandas bergantung kepada faktor fizikal dan ...
Lelaki Ini Diy Pintu Kabinet Dapur Guna Wallpaper Je Berubah Macam Baru Beli

Lelaki Ini Diy Pintu Kabinet Dapur Guna Wallpaper Je Berubah Macam Baru Beli

papar berkaitan - pada 16/7/2020 - jumlah : 438 hits
Pasti ramai terutamanya para wanita yang berkeinginan untuk mengubah suai ruang dalam kediaman tetapi tidak mahu mengeluarkan bajet yang banyak Apa kata kita deko sendiri Mungkin ambil masa yang banyak untuk disiapkan tapi percayalah hasiln...
Macam Nak Beli Coffee Maker

Macam Nak Beli Coffee Maker

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 182 hits
Master gemar minum kopi Sebab tu Master minum Nescaf Nescaf adalah jenama kopi segera yang terkenal di Malaysia Nescaf memudahkan penggemar kopi menikmati kopi dengan cepat Walaupun sedimikian ada penggemar kopi yang tidak suka minum kopi s...
Macam Mana Cara Selamatkan Kereta Kena Banjir 5 Tips

Macam Mana Cara Selamatkan Kereta Kena Banjir 5 Tips

papar berkaitan - pada 21/7/2020 - jumlah : 436 hits
Macam mana cara selamatkan kereta kena banjir 5 TIPS Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua Lately ni kita dikejutkan dengan berita banjir kilat di Bangi Kajang Hulu Langat Sini kat seremban pun hampir setiap hari hujan lebat guruh kil...
Pertemuan Tunjukkan Ketidakpuasan Hati Merajuk Dan Macam Nak Ugut

Pertemuan Tunjukkan Ketidakpuasan Hati Merajuk Dan Macam Nak Ugut

papar berkaitan - pada 12/7/2020 - jumlah : 178 hits
Norman RadzuanTengah berehat selepas Asar kwan kirim gambar ini Saya balas mesej tunggu ptg nanti baru nak komen Saya katakan pertemuan ini lebih kpd nak tunjukkan kepada Anwar Ibrahim dan PKR kami berempat bergabung kamu seorang atau PKR s...
Nak Anak Petah Cakap Paling Penting Mak Ayah Kena Libatkan Diri Baru Lebih Berkesan

Nak Anak Petah Cakap Paling Penting Mak Ayah Kena Libatkan Diri Baru Lebih Berkesan

papar berkaitan - pada 11/7/2020 - jumlah : 341 hits
Seronoknya mama papa bila dengar perkataan pertama si kecil tersayang Ada yang siap rekodkan video bila anak sebuat perkataan pertama dan ada juga tulis dalam jurnal untuk dijadikan sebagai kenangan bila mereka besar nanti Kemahiran anak un...
Ikan Mahal Mana Mampu Nak Makan Sedap Tapi Akhirnya

Ikan Mahal Mana Mampu Nak Makan Sedap Tapi Akhirnya

papar berkaitan - pada 12/7/2020 - jumlah : 361 hits
Pastinya ramai yang alami isu ini kan Asyik makan ayam je mana tahan Jemu naik ke kepala kalau kata orang Perlis Kami pun sama je ikan mahal mana mampu kami nak makan sedpa setiap hari Dan sebelum ini beli kat Kedai Paklong area Beranang Ta...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya

Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord

8 Tanda Tanda Buasir Berdarah Mungkin Sebenarnya Kanser Usus