Bakal Pengantin Hilang Gambar Lelaki Jadi Misteri



Seorang gadis, Nur Izuana Atikah Mohd Ridzuan, 22 tahun yang bakal mendirikan rumah tangga Ahad ini dipercayai hilang dari rumah sejak Rabu lalu.
Mohd Ridzuan Makip, 47 berkata, pada hari anaknya menghilang itu, 19 hb (Rabu), dia menghantar anaknya sendiri ke Stesen LRT Setiawangsa selepas anaknya itu mahu keluar menghantar kad jemputan kepada kawannya.
“Kira-kira jam 3 petang (hari sama), saya cuba menghubunginya, namun telefon bimbitnya dimatikan. Ketika itu, saya tidak mengesyaki apa-apa lagi kerana beranggapan bateri telefon bimbitnya mungkin tiada.



“Bagaimanapun, saya bertambah cemas apabila usaha menghubunginya selepas waktu Maghrib, Rabu lalu hingga tengah malam, masih gagal sebelum kami membuat laporan di Balai Polis Hulu Kelang,” katanya yang mengakui berasa susah hati apatah lagi sudah tiga hari anaknya keluar tanpa ada sebarang khabar berita. Keluarga mengharap dapat bertemu Nur Izuana secepat mungkin. Lelaki dalam gambar dipercayai sebagai Fuad yang mana gambar ini ditemui dalam bantal anaknya.
Lebih menggusarkan hati bapa ini apabila anak-anaknya yang balik untuk memeriahkan majlis kahwin kakak mereka menemui sekeping gambar lelaki muda dipercayai bernama Fuad di dalam bantal tidur anaknya.
Menurut Mohd Rinduan, anak-anaknya duduk di asrama. Mereka sudah balik sejak Rabu itu untuk majlis kahwin kakak mereka.
“Bila gagal menghubungi kakak mereka, anak-anak yang lain mencari petanda di bilik kakak mereka. Dari sinilah kami menemui sekeping gambar lelaki memakai kot. Pernah adik-adiknya terdengar kakak mereka berbual dengan seorang pemuda dipercayai nama Fuad.
“Saya berharap gambar ini memberi petunjuk dan jika benar namanya Fuad, dia mungkin boleh memberi jawapan di atas kehilangan anak saya ini. Atau saya mendapat satu jawapan mengapa gambarnya adalah dalam bantal anak,”katanya  memaklumkan anaknya itu bekerja sebagai chef pastri dan merupakan anak sulung dari lima beradik.

Dalam pada itu, sejak kehilangan anaknya, Mohd Ridzuan akui dia ada pergi mendapatkan bantuan dari perubatan Islam untuk mengesan jejak anaknya.
“Ini usaha keluarga kami kerana kami semua memang risaukan keadaan anak. Apa tah lagi majlisnya akan diadakan Ahad ini. Semua urusan sudah siap, pelamin, jemputan dan hanya tunggu masa saja dinikahkan.
“Bila kami bertemu pengamal perubatan Islam, mereka kata anak saya ada bersama seorang lelaki dan perempuan dalam sebuah rumah. Kata mereka lagi anak akan balik.




“Sebab itulah saya minta semua sanak saudara dan surau berdekatan untuk buat solat hajat agar hati anak dilembutkan untuk kembali semula ke rumah,”katanya lagi. Malah jelasnya belum ada sebarang petunjuk atau dirinya dihubungi memaklumkan anaknya dilihat di mana-mana. Dalam pada itu, Mohd Ridzuan berkata, dia ada bertemu dengan tunang anaknya itu dan bakal menantunya yang bekerja dalam syarikat kejuruteraan itu agar bersabar dengan semua ujian.
“Saya tak henti berharap dan berdoa agar anak saya kembali semula. Semua majlis sudah siap malah anak sendiri pada Isnin lalu memberikan saya dokumen peribadinya termasuk salinan kad pengenalan, kad ujian HIV dan lain lagi.
Katanya, dia sudah berbincang dengan ahli keluarganya termasuk ahli keluarag tunang anaknya mengenai majlis perkahwinan mereka yang bakal berlangsung, Ahad ini.
“Saya berdoa agar anak ditemui dalam keadaan selamat sebelum majlis perkahwinannya, Ahad ini. Seboleh-bolehnya, kami mahu majlis perkahwinan itu berjalan lancar seperti dirancang.
“Namun, sekiranya dia masih belum ditemui, kami terpaksa menangguhkan majlis itu. Diharap orang ramai yang ada maklumat mengenai Nur Izuana diminta menghubungi balai polis berhampiran untuk tindakan lanjut,” katanya. – Remaja.my




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://mediaterjah.com/2018/12/bakal-pengantin-hilang-gambar-lelaki-jadi-misteri/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anak Maklumkan Tawar Hati Dengan Tunang Bakal Pengantin Hilang 2 Hari Sebelum Majlis Perkahwinan

Anak Maklumkan Tawar Hati Dengan Tunang Bakal Pengantin Hilang 2 Hari Sebelum Majlis Perkahwinan

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 547 hits
Anak maklumkan tawar hati dengan tunang Bakal pengantin hilang 2 hari sebelum majlis perkahwinanTarikh perkahwinan sudah dekat namun bakal pengantin perempuan pula dilaporkan hilang selepas keluar dari rumah keluarganya yang sebelum itu ber...
Bakal Pengantin Panik Gara Gara Prk Cameron Highlands Guna Dewan Yang Ditempah Ini Reaksi Spr

Bakal Pengantin Panik Gara Gara Prk Cameron Highlands Guna Dewan Yang Ditempah Ini Reaksi Spr

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 320 hits
Bakal Pengantin Panik Gara gara PRK Cameron Highlands Guna Dewan Yang Ditempah Ini Reaksi SPRBakal Pengantin Panik Gara gara PRK Cameron Highlands Guna Dewan Yang Ditempah Ini Reaksi SPR
Bakal Pengantin Bila Nak Kahwin Nanti Kena Hafal 3 Surah Ini Rileks Media

Bakal Pengantin Bila Nak Kahwin Nanti Kena Hafal 3 Surah Ini Rileks Media

papar berkaitan - pada 17/12/2018 - jumlah : 407 hits
Adalah menjadi keutamaan sebagai ketua keluarga memberikan didikan agama kepada isteri dan juga anak anak Rata rata punca penceraian yang berlaku kerana lemahnya agama di pihak suami Maka akan terabai lah perkara perkara lain seperti tanggu...
Contoh Gambar Kebaya Pengantin Untuk Wanita Gemuk Agar Cantik

Contoh Gambar Kebaya Pengantin Untuk Wanita Gemuk Agar Cantik

papar berkaitan - pada 14/12/2018 - jumlah : 608 hits
Postur tubuh yang gemuk tak menghalangi pengantin untuk tampil cantik Bagi anda yang bertubuh gemuk dan ingin tampil cantik di hari istimewa pernikahan anda bisa menggunakan kebaya sebagai salah satu pilihan gaun terbaik Hanya saja tak semb...
Ahad Ini Berkahwin Tetapi Pengantin Perempuan Hilang Bapa Pengantin Menceritakan Detik Terakhir Nampak Anak Dia

Ahad Ini Berkahwin Tetapi Pengantin Perempuan Hilang Bapa Pengantin Menceritakan Detik Terakhir Nampak Anak Dia

papar berkaitan - pada 21/12/2018 - jumlah : 651 hits
Ahad Ini Berkahwin Tetapi Pengantin Perempuan Hilang Bapa Pengantin Menceritakan Detik Terakhir Nampak Anak DiaAhad Ini Berkahwin Tetapi Pengantin Perempuan Hilang Bapa Pengantin Menceritakan Detik Terakhir Nampak Anak Dia
Bakal Pengantin Lelaki Jangan Lupa Solat Sunat Selepas Akad Nikah

Bakal Pengantin Lelaki Jangan Lupa Solat Sunat Selepas Akad Nikah

papar berkaitan - pada 19/12/2018 - jumlah : 578 hits
Bakal Pengantin Lelaki Jangan Lupa Solat Sunat Selepas Akad Nikah terdapat di dalam sunnah solat sunat selepas akad nikah Jawapan Alhamdulillah segala puji bagi Allah SWT selawat dan salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad SAW ahli kelua...
Keluar Umno Sebab Hilang Projek

Keluar Umno Sebab Hilang Projek

papar berkaitan - pada 15/12/2018 - jumlah : 252 hits
Bukan soal UMNO hilang hala tuju tetapi tindakan wakil rakyat dan ketua bahagian UMNO keluar dari parti itu beramai ramai adalah disebabkan kehilangan projek Itu antara tiga sebab utama mengapa pada Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Neg...
Empat Remaja Masjid Di Kebumen Hilang Terseret Ombak Pantai Selatan

Empat Remaja Masjid Di Kebumen Hilang Terseret Ombak Pantai Selatan

papar berkaitan - pada 17/12/2018 - jumlah : 216 hits
Empat remaja masjid Desa Grujugan Kecamatan Petanahan Kabupaten Kebumen dilaporkan hilang terseret ombak saat berwisata di Pantai Pandan Kuning Petanahan Minggu pagi
Febrian Hilang Terseret Arus Saat Mandi Di Kali Malang Bekasi

Febrian Hilang Terseret Arus Saat Mandi Di Kali Malang Bekasi

papar berkaitan - pada 17/12/2018 - jumlah : 229 hits
Korban dinyatakan hilang kemarin sore sekitar pukul 16 00 WIB Peristiwa itu bermula ketika korban hendak mandi bersama dengan dua kawannya di aliran sungai yang melintang dari Purwakarta sampai dengan Jakarta tersebut
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Tips For Achieving Your Saving Goals

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Kaswi Gula Melaka

Effective Networking In Business

Doa Masuk Pasar Baca Doa Ini Apabila Pergi Ke Pasar

Lafaz Tasbih Kaffarah Sebagai Doa Pembersih Majlis

Rabbana Atina Fid Dunya Hasanah

Dolar Berada Dalam Kawalan