Badan Korporat Sumbang Hasil Jualan Festival Wanita Lazada 10 10 Kepada Ncsm


Lebih 15 jenama dan peniaga telah berjanji untuk menyumbangkan peratusan tertentu hasil pendapatan mereka daripada jualan satu hari Festival Wanita Lazada 10.10 pada Sabtu ini, kepada Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia (NCSM).
Ketua Pegawai Eksekutif Lazada Malaysia Leo Chow berkata festival itu menampilkan inisiatif yang bertujuan untuk memberi kembali wanita dalam komuniti tempatan dan membantu perusahaan kecil dan sederhana (PKS) yang diterajui kaum hawa dalam mendigitalkan perniagaan mereka, yang akhirnya memberi manfaat ekonomi digital Malaysia yang sedang berkembang pesat.
“Hasil yang diperoleh daripada acara ini akan membantu menyokong perkhidmatan berkaitan kanser holistik NCSM kepada pesakit kanser, penjaga mereka dan kempen kesedaran kanser awamnya.
“Festival Wanita Lazada 10.10 berfungsi sebagai peluang bagi kami menghimpunkan rakan-rakan rakyat Malaysia untuk menawarkan khidmat, menyokong dan meraikan wanita dalam masyarakat. Kami berterima kasih kerana mempunyai jenama dan peniaga kami dalam usaha bersama untuk menyokong wanita di seluruh negara yang bertarung dengan kanser,” katanya.
Beliau berkata Lazada juga bekerjasama dengan CARING MOMS, pasaran yang didedikasikan untuk pembangunan keusahawanan wanita, membantu pemilik PKS yang diterajui wanita mendigitalkan perniagaan dan mempelbagaikan aliran pendapatan mereka.
“Lazada berhasrat membina ekosistem e-dagang yang inklusif yang menjadikannya mudah diakses oleh sesiapa sahaja yang mahu menyertai pendigitalan termasuk meningkatkan bilangan usahawan wanita berbakat.
“Kerjasama dengan CARING MOMS menyediakan peluang unik bagi wanita tempatan yang memiliki perniagaan untuk berniaga dalam talian dan menikmati kemajuan dalam ekonomi digital yang berkembang pesat ini. Kami ingin memperkasakan wanita melalui Festival Wanita Lazada 10.10 dan perkongsian seperti ini, membawa kepelbagaian dan vitaliti kepada dunia perniagaan,” katanya.
Sementara itu, Pengurus Besar dan Pengarah Perubatan NCSM Dr M. Murallitharan berkata sumbangan itu akan dapat menyalurkan bantuan subsidi kepada wanita kurang berkemampuan untuk menjalani saringan awal pengesanan kanser payudara serta memperkasakan orang ramai dengan pengetahuan dan kesedaran mengenai pencegahan kanser dan pengesanan awal.
Bantuan itu juga dapat membantu operasi pusat panggilan maklumat kanser dan perkhidmatan sokongan psikososial percuma untuk pesakit kanser dan penjaga mereka, katanya.
“Kami berterima kasih kepada Lazada Malaysia serta semua jenama dan peniaga mereka yang menyertai program ini untuk membantu kami dalam usaha menyediakan perkhidmatan pendidikan, penjagaan dan sokongan untuk pesakit kanser payudara, penjaga mereka dan masyarakat,” katanya.
Festival Wanita Lazada 10.10 juga akan menampilkan pelbagai tawaran menarik dari pelbagai jenama dan peniaga serta pengalaman membeli-belah eksklusif dan inovatif, khusus bagi pembeli wanita.
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana anda dapat membantu dan berbelanja untuk tujuan, atau jika anda mencari tawaran hebat pada bulan Oktober ini, layari www.lazada.com.my/be1010this1010/.
BERNAMA
Kerajaan cadang caj 0.02 peratus bagi pembelian di dalam talian

The post Badan korporat sumbang hasil jualan Festival Wanita Lazada 10.10 kepada NCSM appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2020/10/08/badan-korporat-sumbang-hasil-jualan-festival-wanita-lazada-10-10-kepada-ncsm/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Berkah Jualan Ayam Wanita Ini Akhirnya Berhasil Bangun Masjid Megah 3 Lantai Di Yogyakarta

Berkah Jualan Ayam Wanita Ini Akhirnya Berhasil Bangun Masjid Megah 3 Lantai Di Yogyakarta

papar berkaitan - pada 14/10/2020 - jumlah : 290 hits
Sejak saya masih kecil saya sangat ingin membangun masjid saya mulai menabung sejak SMP Akhirnya sekarang keinginan tersebut bisa terwujud Hal tersebut dikatakan oleh Suciati Saliman Riyanto Raharjo saat peresmian masjid Suciati Saliman yan...
4 Petugas Pria Mandikan Jenazah Wanita Muslim Direksi Rsud Dicopot

4 Petugas Pria Mandikan Jenazah Wanita Muslim Direksi Rsud Dicopot

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 189 hits
Buntut aksi unjuk rasa sejumlah elemen masyarakat di lapangan Haji Adam Malik terkait jenazah wanita muslim dimandikan pria di RSUD Djasamen Saragih Pematangsiantar Direktur dan tiga Wakil Direktur RSUD Djasamen Saragih Pematangsiantar dico...
Guru Wanita Kerugian 1 1 Juta

Guru Wanita Kerugian 1 1 Juta

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 284 hits
Kajang Guru wanita terpaksa menanggung kerugian lebih RM1 1 juta selepas diperdaya oleh sindiket Macau Scam yang menyamar sebagai pegawai polis Ketua Polis Daerah Kajang Asisten Komisioner Mohd Zaid Hassan berkata polis menerima laporan kej...
Jika Takdir Berbicara Baru Nikah 1 Hari Wanita Ini Kehilangan Suami Untuk Selamanya

Jika Takdir Berbicara Baru Nikah 1 Hari Wanita Ini Kehilangan Suami Untuk Selamanya

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 183 hits
Bisa melanjutkan kisah asmara ke jenjang pernikahan adalah impian banyak pasangan Namun rupanya tidak semua pasangan akan berjodoh panjang di dunia Seperti yang dialami oleh wanita satu ini Hari pernikahan yang ditunggu tunggu akhirnya tiba...
Perodua Bezza Ven 7910 Simbah Air Milo Pada Jurutol Wanita Ini Sebabnya Video

Perodua Bezza Ven 7910 Simbah Air Milo Pada Jurutol Wanita Ini Sebabnya Video

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 574 hits
View this post on Instagram A post shared by on Oct 4 2020 at 8 16pm PDT Tak ada angin tak ada ribut biar apa sekalipun alasan lelaki ini adalah tidak wajar untuk dia menyimbah air minuman pada jurutol wanita yang hanya menjalankan tugas Me...
Wanita Terselamat Kereta Bertembung Lori

Wanita Terselamat Kereta Bertembung Lori

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 176 hits
Keadaan kereta Proton Saga dipandu mangsa yang terbabas manakala lori muatan batu tersebut juga terbabas masuk ke longkang BUKIT MERTAJAM Seorang wanita cedera di bahagian dada selepas kereta dipandunya berlanggar dengan sebuah lori muatan ...
Mayat Wanita Ditemui Disumbat Dalam Bagasi Di Tepi Jalan Sibu

Mayat Wanita Ditemui Disumbat Dalam Bagasi Di Tepi Jalan Sibu

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 330 hits
Mayat seorang wanita ditemui di dalam sebuah bagasi yang dibuang di tepi jalan Difahamkan bagasi itu ditemui oleh orang awam pada jam 6 45 pagi Selasa di Jalan Aman Sibu Sarawak lalu dilaporkan kepada pihak polis Sepasukan polis bersama pas...
Wanita Maut Akibat Keracunan Makanan Selepas Makan Popia Yang Dibelinya 3 Hari Lalu

Wanita Maut Akibat Keracunan Makanan Selepas Makan Popia Yang Dibelinya 3 Hari Lalu

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 267 hits
Seorang wanita di Samut Prakan Thailand dilaporkan meninggal dunia akibat keracunan makanan beberapa jam selepas mangsa makan popia yang disimpan di peti sejuknya sejak tiga hari lalu Mangsa berusia 40 tahun yang tidak didedahkan identitiny...
Kejam Mayat Wanita Disumbatkan Dalam Beg Pakaian

Kejam Mayat Wanita Disumbatkan Dalam Beg Pakaian

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 225 hits
Menerusi laporan Harian Metro satu beg besar berwarna hitam ditepi jalan yang mencurigakan orang awam terjawab dan polis mendapati ada mayat seorang wanita didalamnya Kejadian berlaku di Jalan Aman Sibu pagi tadi Pada awalnya beg yang berad...
Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Ultimate Guide To Ghibli Park

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia

Gugurnya Dosa Waktu Solat



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Hawthorn Hood House By Bent Architecture In Victoria Australia

Clear Air Over Najib S Supplementary Order Anwar And Ag Told

De Fam S Popular Local Raya Tune Alamak Raya Lagi Finds Its Way To Nippon Via Social Media

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Tips For Achieving Your Saving Goals

Gunung Ruang Meletus Ini Senarai Penerbangan Mas Airasia Yang Dibatalkan