Asyik Asyik Mirip Gambar Dalam Tandas Mirip Video Jijik Mirip



Asyik-Asyik Mirip, Gambar Dalam Tandas Mirip, Video Jijik Mirip.

Saban hari, saban bulan, saban tahun kita dihidangkan kisah-kisah tidak bermoral pemimpin yang diharap dapat membaiki lantai-lantai patah demi keselesaan rakyat.

Memang benar manusia tidak sempurna dari segala segi, namun ketidaksempurnaan itu tidak boleh dijadikan alasan selepas terjerumus kedalam lembah hina, kerana akal patut diutamakan.

Tidak sempurna seruan pemimpin agar rakyat lebih bermoral, berdisiplin pada segenap perilaku agar negara dipandang tinggi dan menjadi contoh kepada negara lain kiranya pemimpin itu sendiri selepas bertaubat terus menerus melakukan kekejian.

Seorang pemimpin tidak akan sempurna jika dalam kamus kepimpinanya tidak dimasukkan ciri-ciri keperibadian dan akhlak mulia/ terpuji.

Sekiranya itu tidak ada pada pemimpin, pasti lurah-lurah kehinaan lebih menjadi pilihan dari memilih arah yang diredhai Allah dan Rasul.

Oleh itu, akhlak perlu ada pada segenap lapisan masyarakat bermula daripada pemimpin tertinggi negara, para pegawai kerajaan, kakitangan awam dan swasta, golongan belia, sehinggalah kepada rakyat jelata.

Dalam ajaran Islam disebut bahawa seorang pemimpin yang baik harus berakhlak mulia dan dapat menjadikan orang yang dipimpinnya juga berakhlak mulia atau dengan kata yang lain ia menunjukkan teladan kepada pengikutnya.

Asyik-asyik mirip , gambar dalam tandas mirip , video oral mirip . Mustahil semua akan terima sepenuhnya penafian kerana tidak semuanya boleh diakal-akalkan seperti haiwan.

Apakah dengan penafian boleh mencerminkan budi pekerti yang mulia dan mampu mengimbangi pembinaan fizikal dan spiritual?.

Marilah sama-sama kita hayati ayat Allah yang bermaksud : “Dan diantara manusia ada orang yang ucapannya tentang kehidupan dunia menarik hatimu, dandipersaksikannya kepada Allah (atas kebenaran) isi hatinya, padahal ia adalah penentang yang paling keras”. (Al-Baqarah: 204)

Semuga kita semua dipertingkat akhlak agar kehidupan ini lebih bermakna , dan uga tidak tergolong dikalangan manusia cakap tidak serupa bikin.Media Shah Alam Kini di Tukar Kepada www.suarabiru.com (https://mediashahalam.blogspot.com)

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mediashahalam.blogspot.com/2019/06/asyik-asyik-mirip-gambar-dalam-tandas.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SuaraBiru+%28SUARA+BIRU%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Video Aksi Nakal Mirip Zaquan Adha Tular

Video Aksi Nakal Mirip Zaquan Adha Tular

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 901 hits
Video aksi nakal mirip Zaquan Adha tularZaquan hanya memberi komen ringkas mengenai video bogel yang dikatakan mirip wajahnya VIDEO nakal mirip penyerang bola sepak kebangsaan Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak kembali menjadi tatapan warga Twit...
Video Gay Mirip Azmin Ali Pkr Serah Kepada Pdrm Dan Sprm Buat Siasatan

Video Gay Mirip Azmin Ali Pkr Serah Kepada Pdrm Dan Sprm Buat Siasatan

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 905 hits
Biro Politik Parti Keadilan Rakyat menyerahkan kepada PDRM dan SPRM untuk menjalankan siasatan lanjut terhadap Timbalan Presiden parti Azmin Ali yang telah bersidang bagi membincangkan mengenai klip video lucah membabitkan individu dipercay...
Video Intim Mirip Menteri Pkr Tidak Akan Buat Laporan Polis Anwar

Video Intim Mirip Menteri Pkr Tidak Akan Buat Laporan Polis Anwar

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 507 hits
PETALING JAYA PKR tidak akan membuat laporan polis berhubung penularan video seks yang didakwa melibatkan pemimpin parti itu kata Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim Ini kerana katanya beberapa laporan polis mengenai video tersebut telah ...
Tun M Akan Buat Keputusan Lepas Tengok Video Mirip Menteri Ekonomi

Tun M Akan Buat Keputusan Lepas Tengok Video Mirip Menteri Ekonomi

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 620 hits
Negara digemparkan dengan penularan klip video membabitkan seorang Menteri Kabinet dari Parti Keadilan Rakyat Tidak sampai 24 jam kisah video tersebut tular seorang individu bernama Haziq Aziz tampil membuat pengakuan bahawa beliau adalah i...
Hukum Pemuda Mengaku Terlibat Video Homoseks Mirip Menteri Kata Tuan Ibrahim

Hukum Pemuda Mengaku Terlibat Video Homoseks Mirip Menteri Kata Tuan Ibrahim

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 450 hits
OLEH HASBULLAH AWANG CHIKTimbalan Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menggesa agar isu video skandal seks pemuda bersama mirip seorang menteri diselesaikan segera Foto oleh Shafwan ZaidonKUALA LUMPUR 12 Jun Timbalan Presiden PAS Datuk...
Mizz Nina Cuba Buang Gambar Video Lama Di Internet

Mizz Nina Cuba Buang Gambar Video Lama Di Internet

papar berkaitan - pada 18/6/2019 - jumlah : 345 hits
Penyanyi Mizz Nina antara selebriti yang menjadi perhatian dan idola ramai apatah lagi selepas penghijrahannya dan kini aktif dengan misi misi kemanusian Gambar The post appeared first on
Behavenya Aafiyah Tokti Kongsi Video Dan Gambar Bersama Aafiyah Photoshoot Raya

Behavenya Aafiyah Tokti Kongsi Video Dan Gambar Bersama Aafiyah Photoshoot Raya

papar berkaitan - pada 3/6/2019 - jumlah : 894 hits
Anak sulung penyanyi nombor satu negara Datuk Siti Nurhaliza Semakin hari semakin bijak dan comel Aafiyah kelihatan sangat ceria dan gembira Siti Aafiyah Khalid yang sudah pun berusia 1 tahun lebih kini lebih menjadi perhatian ramai kerana ...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16