Video Gay Mirip Azmin Ali Pkr Serah Kepada Pdrm Dan Sprm Buat Siasatan


Biro Politik Parti Keadilan Rakyat (PKR) menyerahkan kepada PDRM dan SPRM untuk menjalankan siasatan lanjut terhadap Timbalan Presiden parti, Azmin Ali yang telah bersidang bagi membincangkan mengenai klip video lucah membabitkan individu dipercayai mirip Azmin Ali.


Azmin Ali bagaimanapun tidak hadir dalam pertemuan tersebut tetapi Anwar Ibrahim menjelaskan beliau telah berbincang panjang lebar dengan Azmin melalui telefon dan sudah bertemu Perdana Menteri pada petang Rabu (11 Jun 2019).

Biro Politik PKR bagaimanapun tidak mengambil sebarang ketetapan kerana tidak mahu bercanggah dari segi perundangan dan perbincangan lanjut akan diadakan dalam masa terdekat.

Ketua penerangan PKR, Shamsul Iskandar Md Akin yang juga timbalan menteri dimana Haziq Aziz bekerja sebagai setiausaha sulit kanan meninggalkan ibu pejabat parti sebaik sahaja selesai mesyuarat dan tidak bersama dalam sidang media Presiden parti, Anwar Ibrahim.

Sejak beberapa hari lalu, satu rakaman klip video memaparkan dua lelaki sedang bercumbuan di atas katil yang dikaitkan dengan Azmin Ali telah beredar dilaman sosial.

Lebih memanaskan lagi keadaan, setiausaha sulit kanan kepada ketua penerangan PKR, Shamsul Iskandar Md Akin, tampil membuat pengakuan bahawa salah seorang lelaki yang dirakam imejnya itu adalah dirinya.

Haziq Abdullah Abdul Aziz mendakwa aksi intim itu dirakam tanpa kerelaannya di sebuah bilik hotel di Sandakan, Sabah.

Azmin Ali bagaimanapun menafikan sekeras-kerasnya dakwaan tersebut dan menganggap ia sebahagian daripada cubaan pihak tertentu untuk memusnahkan kerjaya politik serta peribadinya.

PENAFIAN AZMIN ALI

Selepas dua hari gempar dengan video seks yang dikaitkan dengan seorang menteri Kabinet menjadi tular di media sosial, Menteri Hal Ehwal Ekonomi Datuk Seri Mohamed Azmin Ali membuka mulut mengenai perkara tersebut.

Kenyataan penuh Mohamed Azmin seperti berikut:

"Saya merujuk kepada laporan media hari ini berhubung fitnah dan tuduhan seorang individu yang cuba mengaitkan saya dalam satu video lucah. Saya menafikan sekeras-kerasnya tuduhan ini yang bersifat tuduhan jahat dan kejam.

"Saya yakin siri fitnah ini adalah komplot jahat untuk mencemarkan reputasi dan keperibadian saya serta menjatuhkan saya dan memusnahkan karier politik saya.

"Saya yakin kerja jijik ini telah dimulakan beberapa bulan lalu berdasarkan perkembangan politik semasa melalui intimidasi terhadap keselamatan diri dan keluarga pada minggu terakhir Ramadhan serta tuduhan rasuah yang tidak benar dan tidak berasas.

"Saya mengutuk sekeras-kerasnya gutter politik. Sesungguhnya, ia tidak mempunyai tempat dalam era Malaysia Baharu, di mana kita sedang berusaha untuk membina semula negara melalui reformasi institusi dan berpegang kepada politik nilai yang luhur dan murni," ujarnya dalam satu kenyataan pada Rabu.

Tambah Mohamed Azmin, beliau sudah mengarahkan para peguamnya untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang membuat tuduhan-tuduhan jahat serta terhadap pelaku lain.

"Saya akan menggunakan segala kaedah undang-undang yang sah untuk mendedahkan mereka yang turut terlibat dalam kerja jahat ini.

"Saya sama sekali tidak akan tunduk kepada tindakan-tindakan pengecut ini dan percubaan untuk mengalihkan perhatian orang ramai dari isu-isu negara yang lebih mendesak dan kejayaan Kementerian Hal Ehwal Ekonomi dalam melaksanakan dasar pembangunan negara yang mampan dan inklusif.

"Saya yakin Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan mengambil segala langkah yang perlu berhubung tuduhan jahat ini."

SUMPAH LAKNAT

Selebriti popular, Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA mencabar abangnya, Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali untuk membuat pengakuan bersumpah menafikan keterlibatan dalam sebuah video lucah yang sedang tular dalam media sosial.

Azwan, 53, yang kini berada di London mengakui langsung tidak terkejut dengan apa yang terjadi, bahkan malah masih menyimpan kemas 1001 aib abangnya itu.

“Muhasabah dirilah wahai Azmin walaupun saya tahu, dia akan berusaha sedaya upaya untuk melenyapkan isu ini.

“Inilah kifarah Tuhan selepas bertahun-tahun dia menghina Diva AA di hadapan arwah ibu, Mak Tom dan saya hanya bersabar,” ujarnya.

Tambah Azwan, dia juga mengenali individu bernama Haziq Aziz yang membuat pengakuan bersumpah sebagai lelaki bersama Azmin dalam video berkenaan.

Azwan sendiri kerap kali terjumpa dengan lelaki itu sebelum Pilihan Raya Umum ke-14 tahun lalu.

“Saya tidak kisah dia mahu bersama siapa atau berbuat apa tetapi sebagai seorang pemimpin yang kononnya diuar-uarkan bakal dijulang sebagai Perdana Menteri Malaysia kelapan, inikah yang mahu dijadikan contoh?

“Kalau Azmin katakan bukan dirinya yang dalam video itu, saya cabar dia buat pengakuan bersumpah atas nama Allah dalam masjid. Semoga bala tidak turun sebaik sahaja dia berbuat demikian,” ujar Azwan lagi.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:
LGBT Menjemput Laknat Tuhan, Kelahiran Semula Sodom dan Gomora versi MelayuApa Maksud Bromance? Adakah Sama Dengan Gay?
sumber: 1 | 2 | 3



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.sentiasapanas.com/2019/06/video-seks-gay-mirip-azmin-ali.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Klip Video Semburit Azmin Ali Kata Hanya Ibu Pejabat Pkr Sahaja Yang Ada Nombor Telefon Semua Pemimpin Pkr

Klip Video Semburit Azmin Ali Kata Hanya Ibu Pejabat Pkr Sahaja Yang Ada Nombor Telefon Semua Pemimpin Pkr

papar berkaitan - pada 17/6/2019 - jumlah : 1165 hits
Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali berkata kepimpinan PKR perlu menjelaskan kenapa pihak yang menyebarkan video seks yang dikatakan memaparkan individu miripnya itu boleh memiliki nombor telefon semua pemimpin cabang parti Azmin be...
Portal Sabah Dedah Dokumen Dan Video Mirip Azmin Ali Dengan Lelaki

Portal Sabah Dedah Dokumen Dan Video Mirip Azmin Ali Dengan Lelaki

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 1518 hits
video dikatakan rakaman perbualan dan chat juga disebarkan di youtubekemungkinan ini berlaku kerana pertembungan sengit pihak Azmin dengan Anwar Politik tidak ada belas kasihan dan mungkin perangkap ini untuk memberi ugutan kepada yang cuba...
Azmin Ali Wajar Ambil Cuti Sementara Siasatan Sedang Berjalan

Azmin Ali Wajar Ambil Cuti Sementara Siasatan Sedang Berjalan

papar berkaitan - pada 14/6/2019 - jumlah : 386 hits
Semalam seperti langit sedang runtuh di politik Malaysia Terdedah video seks dan beberapa dokumen yang dikaitkan dgn Menteri Ekonomi YAB Azmin Ali Sekaligus terdapat video pengakuan seorang bernama Haziq yang mengaku mengadakan hubungan sek...
Video Hebatnya Kamu Yakinnya Kamu Haziq Dengan Megah Mengaku Perbuatan Songsang Dengan Azmin Ali

Video Hebatnya Kamu Yakinnya Kamu Haziq Dengan Megah Mengaku Perbuatan Songsang Dengan Azmin Ali

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 1739 hits
Haziq Aziz secara steady nya dan juga formal mengakui di hadapan netizen semalam bahawa beliau adalah individu yang dilihat bersama seorang lelaki mirip Menteri yang sedang bertebaran di laman sosial media Hebatnya Kamu Yakinnya Kamu HaziqI...
Isu Video Azmin Ali Dan Haziq Aziz Mufti Wilayah Beri Komen Teguran Berhikmah

Isu Video Azmin Ali Dan Haziq Aziz Mufti Wilayah Beri Komen Teguran Berhikmah

papar berkaitan - pada 16/6/2019 - jumlah : 1004 hits
Isu Video Azmin Ali dan Haziq Aziz Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua Beberapa hari yang lepas kecoh tentang viral isu video Azmin Ali dan Haziq Aziz Tersebar sehingga masuk berita dan other social media Panas panas The latest Hazi...
Azmin Pelik Bagaimana Video Mirip Dirinya Boleh Tersebar

Azmin Pelik Bagaimana Video Mirip Dirinya Boleh Tersebar

papar berkaitan - pada 17/6/2019 - jumlah : 417 hits
Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali berkata kepimpinan PKR perlu menjelaskan kenapa pihak yang menyebarkan video seks yang dikatakan memaparkan individu miripnya itu boleh memiliki nombor telefon semua pemimpin cabang parti Azmin be...
Azmin Lembaga Displin Pkr Perlu Siasat Dalang Sebar Video

Azmin Lembaga Displin Pkr Perlu Siasat Dalang Sebar Video

papar berkaitan - pada 18/6/2019 - jumlah : 315 hits
KUALA LUMPUR Lembaga Disiplin Parti Keadilan Rakyat perlu menyiasat dalang di sebalik penyebaran video seks yang dikaitkan dengan anggota parti itu baru baru ini Menteri Hal Ehwal Ekonomi Datuk Seri Mohamed Azmin Ali berkata jika parti mahu...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Tips For Achieving Your Saving Goals

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

Clear Air Over Najib S Supplementary Order Anwar And Ag Told



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Kaswi Gula Melaka

Effective Networking In Business

Doa Masuk Pasar Baca Doa Ini Apabila Pergi Ke Pasar

Lafaz Tasbih Kaffarah Sebagai Doa Pembersih Majlis

Rabbana Atina Fid Dunya Hasanah