Arbaiyah Kena Sound Tok Janggut



Skandal RM50 ribu Abby Abadi di London didedahkan

Oleh Sanggah Tok Janggut

Ustazah kening halus ini kita buka topeng munafiknya!

ABBY Abadi yang sedang digelarkan sebagai Ustazah Mee Segera ini semakin hari semakin melampau dan berbagai-bagai fatwa gila dikeluarkannya termasuklah menyokong gerakan pengganas Kiram di Lahad Datu dan juga mengangkat pengganas Kiram yang mati itu sebagai mati syahid dan kegilaan beliau semakin menjadi-jadi.

Saya tidak berminat untuk menulis tentang selebriti munafik ini tetapi sejak melihat tingkahnya di media maya semakin menjadi-jadi,tekak tiba-tiba terasa loya melihat betapa `alim dan mulianya’ bekas selebriti ini dan bekas barang terpakai tinggalan Norman Hakim ini perlu diberikan kata dua supaya beliau tahu bahawa ada orang tahu siapa beliau sebenarnya.

Bekas pelakon ini boleh dikategorikan antara wanita nakal,bermulut jahat,merelakan dirinya jadi alat untuk memecahbelahkan indsutri dunia hiburan tanahair dan janda Norman Hakim ini perlu diajar supaya tidak menjadi telunjuk lurus tetapi kelingking berkait dan kalau mahu bertaubat sekalipun taubatlah sepenuhnya dan jangan berlakon sebagai orang baik-baik sedangkan hakikatnya Abby bagaikan menyembunyikan `kejalangannya’ baik dari tutur kata serta perbuatannya.

Saya ingin memberikan peringataan kepada Abby Abadi bahawa saya tahu apa yang berlaku di London baru-baru ini dan dengan siapa Abby ke sana. Siapa VVIP yang menaja segala perbelanjaan Abby ke London yang pada mulanya hanya berbekalkan satu beg tetapi pulangnya ke Malaysia dengan enam beg dan beg-begnya dibawa oleh private jet balik ke Malaysia? Dan apa kerja yang Abby lakukan hingga dapat bayaran RM50,000 selama seminggu? Takkan menyanyi ataupun berceramah di London hingga dapat bayaran sedemikan besar jumlahnya?

Ini peringatan kepada Abby,Jika beliau tidak menghentikan keceluparannya mempermainkan agama, mengadu domba serta memberikan tafsiran agama yang bukan-bukan, saya akan menelanjangi satu persatu topeng-topeng munafik yang sedang dipakai oleh Abby ketika ini.

Tetapi kita juga ingin tahu wang siapa sebanyak RM20,000 yang Abby minta bagi menjayakan majlis harijadi anaknya? Tidak cukup RM50,000 di London? Rumah Kedai di Taman Melawati itu pun kita tahu datang daripada siapa? Jangan berselindung di sebalik penjualan jubah sedangkan hakikat sebenar ada yang tahu puncanya.

Ini juga akan didedahkan sekiranya Abby tidak bertaubat dan meminta maaf kepada rakan-rakan yang beliau kafirkan serta sesatkan selama ini.Jangan tunjuk baik sangat Abby! Jangan selak kain orang lain kalau kain sendiri koyak rabak! Jangan satu jari menuding kepada orang lain sembilan jari lagi menuding ke diri sendiri..!

Kalau beliau betul sudah insaf, bertaubat dan ingin menjadi muslimah sejati yang diredai Allah dunia dan akhirat, Abby tidak akan memilih jalan sesat begini hingga segala tutur kata terutama sekali dalam Twiter dan juga berceramah,penghinaan demi penghinaan dilemparkan kepada orang yang tidak menyokong beliau.

Kita sedar artis ini semakin sesat dalam dunia yang beliau sedang ciptakan dan itu urusan beliau kalau mahu sesat sekalipun tetapi mengajak orang lain agar sesat sama sesuatu yang cukup bertentangan apatah lagi kita pun tidak tahu siapa guru agama janda yang sedang didakwa ramai sebagai tengah meroyan ini.

Abby belum putih sepenuhnya dan nilai taubat yang sedang beliau laung-laungkan ketika ini sama sahaja dengan nilai perjuangan PAS parti yang Abby dokong penuh dengan kehanyirannya yang tersendiri malah Abby juga sama dengan para pejuang PAS lain yang menggunakan agama untuk menutup kebejatan moral masing-masing. Dan pejuang PAS kononnya seperti Abby inilah yang diusung ke hulu ke hilir bagi dijadikan agen memecah-belahkan orang muda.

Jadi kepada Abby,kita pesan sekali lagi. Hentikan segala keceluparan, kebodohan serta kebiadapan ini sekiranya tidak mahu topeng yang sedang menutupi wajahnya ketika ini terbuka satu persatu.

Putih Maya: Arbaiyah anak Pak Manan ni macam kena sampuk hantu raya, eh silap hantu PRU13! Agak-agaknya 'sugar daddy' dia sekarang masuk politik kot? Itulah sebabnya Arbaiyah tumpang sekaki! Kalau tidak kenapa dia sanggup merapu macam kucing hilang anak?
Dengarlah den nasihat Tok Janggut! Sakit den tanggung sendiri.

- Posted using BlogPress from my New iPad
brought to you by Putih Maya™
brought to you by Putih Maya™

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://putihmaya.blogspot.com/2013/03/arbaiyah-kena-sound-tok-janggut.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tok Janggut The Movie

Tok Janggut The Movie

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 347 hits
Documentary Yang Mengesahkan Perjalan Hidup Tok Janggut Anda Boleh Saksikan Dalam Bentuk VisualAntara pelakon ini ialah Julfikri Rafiuddin Nizam Shahrom
Prnmelaka Pas Sudah Ditawarkan Kerusi Di Prn Melaka Tok Mat

Prnmelaka Pas Sudah Ditawarkan Kerusi Di Prn Melaka Tok Mat

papar berkaitan - pada 10/11/2021 - jumlah : 161 hits
Oleh Bamjekk Semua orang salahkan UMNO semua orang kata UMNO tamak tamak kuasa saya tak nampak tamak kuasa dimana Kalau kita tamak kuasa semasa Pakatan Harapan jatuh kita tak bagi orang lain menjadi perdana menteri kan Kita masa itu 43 keru...
Pengantin Ketar Sign Borang Nikah Depan Tok Kadi Kena Mandi Ayaq Bunga Ni

Pengantin Ketar Sign Borang Nikah Depan Tok Kadi Kena Mandi Ayaq Bunga Ni

papar berkaitan - pada 10/11/2021 - jumlah : 280 hits
Selalunya apabila bercakap tentang perkahwinan pengantin lelaki yang selalu menjadi bah4n jenaka kerana apabila sesebuah majlis perkahwinan sedang dilangsungkan tidak hairan jika pengantin lelaki akan gvgup semasa akad nikah dilakukan Peras...
Idris Haron Nor Azman Bukanlah Katak Politik Seperti Hamzah Zainuddin Azmin Atau Tok Pa

Idris Haron Nor Azman Bukanlah Katak Politik Seperti Hamzah Zainuddin Azmin Atau Tok Pa

papar berkaitan - pada 7/11/2021 - jumlah : 228 hits
Ada beberapa pihak yang terkait dengan PH secara terbuka meluahkan rasa kurang senang atas tindakan gabungan itu memilih dua bekas Adun UMNO Idris Haron dan Nor Azman Hassan sebagai calon dalam PRN Melaka Hujah mereka tindakan PH itu tidak ...
Ubat Resdung Tok Aki

Ubat Resdung Tok Aki

papar berkaitan - pada 10/11/2021 - jumlah : 129 hits
HERBA TOK AKI HERBA TRADISI WARISAN YANG TERBUKTI DAPAT LEGAKAN RESDUNG ANDA SEPANTAS 5 MINIT Anda boleh rasa perubahan selepas 5 minit menggunakan herba tok aki untuk legakan resdung anda Anda berhak hidup yang lebih baik Apa Yang Buat Pen...
Semua 28 Calon Bn Perlu Tandatangani Sd Elak Lompat Parti Tok Mat

Semua 28 Calon Bn Perlu Tandatangani Sd Elak Lompat Parti Tok Mat

papar berkaitan - pada 6/11/2021 - jumlah : 183 hits
Datuk Seri Mohamad Hasan bercakap kepada media selepas Majlis Penyerahan Negeri Sembilan Sebagai Negeri Angkat Kepada Parlimen Masjid Tanah di Kampung Pulau Melaka MELAKA Semua 28 calon Barisan Nasional pada Pilihan Raya Negeri Melaka perlu...
Tok Mak Dan Tok Bah Datang Kl Tengok 3 Cucu Kesayangan

Tok Mak Dan Tok Bah Datang Kl Tengok 3 Cucu Kesayangan

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 165 hits
Assalamualaikum Last week hari selesa mak abah datang kl macam rumah kat KL je kan padahal duduk Selangor hihi dtg mengejut tetiba kata dah sampai kl datang sebab n pulak tu katanya nak bawak amir n tacha g check up hari Khamis baguskan dap...
Petua Mengetatkan Untuk Wanita Rahsia Dari Tok Bidan Raja

Petua Mengetatkan Untuk Wanita Rahsia Dari Tok Bidan Raja

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 124 hits
Ni petua dan amalan dari arwah nenek seorang Tok Bidan Raja Petua ini selalu saya ajarkan setiap kali mengurut wanita yang lepas bersalin dan ibu2 yang daha lama bersalin memang berkesan Beli beberapa bungkus buah manjakani Rebus sebanyak 1...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Unlock Level 99 Chinese Mastery Gamifying Hanzi With On Screen Adventures

Resepi Sambal Ikan

Sambal Bilis Tempoyak Travel Pack

Kelebihan Menggunakan Paperbag Berbanding Plastik Pilihan Lebih Mesra Alam

Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh

Hasil Tanaman Dalam Pasu