Apple Keluarkan Iphone Baru Dengan Skrin Besar Pastinya Harga Pun Besar


(Reuters) - Apple Inc dijangka meletup lebih jauh melepasi halangan harga $ 1,000 ketika melancarkan iPhone baru pada hari Rabu, tetapi Wall Street paling tertarik dengan sejauh mana kenaikan harga barisan harga yang lebih besar dari sebelumnya.



FOTO FILE: Pekerja mempersiapkan pembukaan kedai Apple di Hangzhou, Zhejiang, China, 23 Januari 2015. REUTERS / Chance Chan / Fail PhotoApple telah memeterai $ 1 trilion dan syarikat itu perlu mengekalkan pertumbuhan pendapatan dari produk tandatangannya walaupun sebagai permintaan global untuk dataran tinggi telefon pintar.



Salah satu cara untuk melakukan itu adalah untuk mendapatkan orang ramai untuk membeli telefon yang lebih mahal. "Tidak ada penukar permainan sebenar di atas meja," kata Hal Eddins, ketua ahli ekonomi di Apple Investment Capital Holder Counsel. "Ia satu perkara untuk mendapatkan orang untuk terus bergerak."



Model teratas baru dijangka mempunyai skrin 6.5 inci (16.5-cm) dengan paparan tepi ke tepi dan dipanggil iPhone X Plus atau Max. Ia akan mempunyai paparan OLED dengan warna yang lebih kaya, dan Wall Street mensasarkan harga $ 1,049 atau $ 1,099 berbanding harga asas $ 999 sekarang untuk iPhone X.



Telefon kedua dengan paparan OLED 5.8 inci, mungkin disebut iPhone Xs, akan sama dengan iPhone X tetapi dengan pemproses yang lebih baik.



Tetapi ia adalah model yang dijangkakan ketiga dengan paparan 6.1 inci, yang berpotensi dikenali sebagai iPhone 9, yang paling menarik perhatian para penganalisis. Paparan besar dijangka menggunakan teknologi LCD kos rendah tetapi kelihatan seperti iPhone X tahun lepas daripada iPhone 8, yang kelihatan sama seperti telefon yang akan kembali ke iPhone 6 2014.



Apple enggan mengulas.



Profil yang lebih segar ini boleh membantu pelanggan Apple yang menyedari harga dengan telefon tiga dan empat tahun menjadi peningkatan, kata Eddins. Jangkaan untuk barisan Apple telah didorong oleh laporan dari penganalisis Apple Ming-Chi Kuo, yang berpusat di Taiwan, di mana banyak kontrak yang menghasilkan produk berasaskan Apple juga.



Walaupun ada yang mengharapkan harga $ 699 untuk iPhone 9, penganalisis Goldman Sachs Rod Hall melihat sebanyak $ 849, satu benjolan penting untuk peranti pertengahan.



"Memandangkan permintaan iPhone X yang lebih baik daripada yang dijangkakan musim panas ini, kami meragui Apple cenderung untuk mendapatkan harga yang lebih rendah," Hall menulis dalam nota kepada pelanggan.



Saingannya Samsung Electronics Co Ltd mempunyai beberapa model yang kos hampir seperti model Apple, tetapi sebahagian besar barisannya, seperti pembuat telefon lain, terdiri daripada model yang lebih murah.



"Apple tidak pernah bersaing dengan harga," kata Josh Blechman, pengarah pasaran modal di ETF Exponential, yang memegang saham Apple dalam dana pertukaran bursa.



Sebagai tambahan kepada model baru, Apple juga dijangka memperkenalkan pilihan warna emas untuk dua telefon pintar OLED baru, versi baru earpud Wireless Airpods dengan pengecasan tanpa wayar dan versi baru Apple Watch dengan paparan yang lebih besar. Ia juga dijangka melepaskan tikar mengecas tanpa wayar yang akan dapat mengecas beberapa peranti sekaligus.Reporting by Sonam Rai in Bengaluru and Stephen Nellis in San Francisco; Editing by Lisa ShumakerOur Standards:The Thomson Reuters Trust Principles.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kamenshar.blogspot.com/2018/09/apple-keluarkan-iphone-baru-dengan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Terkini Apple Mengemaskini Harga Iphone 7 Dan Iphone 8 Di Malaysia

Terkini Apple Mengemaskini Harga Iphone 7 Dan Iphone 8 Di Malaysia

papar berkaitan - pada 11/11/2018 - jumlah : 303 hits
Terkini Apple Mengemaskini harga iPhone 7 dan iPhone 8 di Malaysia Berikutan pengumuman dan Apple telah mengurangkan harga untuk model 7 dan iPhone 8 yang lebih tua di Malaysia Anda kini boleh mendapatkan pangkalan iPhone 7 dengan simpanan ...
Apple Memulakan Program Gantian Skrin Untuk Iphone X Dan Ssd Macbook Pro 13

Apple Memulakan Program Gantian Skrin Untuk Iphone X Dan Ssd Macbook Pro 13

papar berkaitan - pada 10/11/2018 - jumlah : 326 hits
Antara perkara yang ditakuti pengguna peralatan elektronik ialah kerosakan yang berlaku boleh mengakibatkan kos baik pulih yang tinggi Kadang kala kerosakan ini bukan disebabkan kelalaian pengguna tetapi adalah masalah sejak ia masih di kil...
List Harga Apple Iphone 8 Plus 64 Gb Termurah Oktober 2018

List Harga Apple Iphone 8 Plus 64 Gb Termurah Oktober 2018

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 549 hits
Harga Apple iPhone 8 Plus 64 GB Informasi daftar harga Apple iPhone 8 Plus 64 GB di Indonesia dari berbagai marketplace Kalau anda mencari produk khususnya Apple iPhone 8 Plus 64 GB ini kami persilahkan melihat review kami agar mendapatkan ...
Harga Macbook Air Ipad Pro Apple Pencil Mac Mini Baru Didedahkan

Harga Macbook Air Ipad Pro Apple Pencil Mac Mini Baru Didedahkan

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 255 hits
Empat produk diperkenalkan Apple termasuk iPad Pro Macbook Air Mac mini dan Apple Pencil baru yang akan dijual di Malaysia bermula 7 November ini dengan pra tempahan bermula sekarang Harga ditawarkan termasuk iPad Pro 11 inci 8211 RM3 499 i
Apple Iphone Xs Boleh Didapati Pada Harga Serendah Rm4649

Apple Iphone Xs Boleh Didapati Pada Harga Serendah Rm4649

papar berkaitan - pada 11/11/2018 - jumlah : 300 hits
Bersempena dengan 11 11 sejumlah gajet ditawarkan pada harga diskaun dan turut tidak ketinggalan adalah telefon pintar terbaru Apple iaitu iPhone XS Telefon pintar ini ditawarkan secara rasminya di Malaysia pada harga RM4999 Namun kini piha...
Apple Ipad Pro Baru Kini Rasmi Rekaan Baru Skrin Liquid Retina Face Id Usb C

Apple Ipad Pro Baru Kini Rasmi Rekaan Baru Skrin Liquid Retina Face Id Usb C

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 252 hits
Bersama sama pengenalan MacBook Air dan juga Mac Mini Apple turut telah memperkenalkan tablet terbaru mereka iaitu iPad Pro Apple iPad Pro baru hadir dengan rekaan yang serba baru dimana ia kini menawarkan rekaan bingkai skrin yang nipis De...
Apple Hadir Dengan Program Baik Pulih Khas Untuk Peranti Lapuk Mereka Iphone 4s Tersenarai

Apple Hadir Dengan Program Baik Pulih Khas Untuk Peranti Lapuk Mereka Iphone 4s Tersenarai

papar berkaitan - pada 2/11/2018 - jumlah : 323 hits
Beberapa jam yang lepas kami laporkan di mana Apple secara rasminya menghentikan sokongan baik pulih buat iPhone 5 Tetapi usah risau Apple memberi hak pengguna yang terbaik Kerana menurut laporan Apple kini hadir dengan program khas untuk m...
Apple Ios 12 1 Kini Boleh Dimuat Turun Pengguna Iphone Dan Ipad

Apple Ios 12 1 Kini Boleh Dimuat Turun Pengguna Iphone Dan Ipad

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 343 hits
Apple hari ini telah pun mula menawarkan kemaskini iOS 12 1 untuk para pengguna iPhone dan iPad Bersama sama dengannya ia menyertakan beberapa ciri ciri baru Salah satu ciri baru yang hadir adalah sokongan panggilan FaceTime berkumpulan 821...
Apple Macbook Air Baharu Dijual Pada Harga Bermula Rm5249

Apple Macbook Air Baharu Dijual Pada Harga Bermula Rm5249

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 286 hits
Usai sudah acara pelancaran Apple MacBook Air iPad Pro dan Mac Mini baharu di New York sebentar tadi Pasti ramai yang teruja dengan fungsi baharu serta beberapa kemaskini yang telah dilakukan oleh Apple pada produk produk popular ini Bagi p...
Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Cerita Foto Sepanjang Minggu



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


The Debut Of Huawei Pura 70 Series

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Jakim Sets Up Special Hotline To Channel Complaints Regarding Insults To Islam

Targeted Tourist Arrival Figures Mostly Hits Or Misses

6 Bulan Sudah Berlalu