Anwar Ibrahim Dan Wan Azizah Isytihar Harta Petang Ini



Anwar Ibrahim Dan Wan Azizah Isytihar Harta Petang Ini | Calon Pakatan Harapan (PH) di kerusi Parlimen Ampang, Rodziah Ismail menolak dakwaan Zuraida Kamaruddin yang mendakwa dirinya sebagai ‘jenama’ sendiri di kawasan itu setelah memegang kerusi berkenaan selama tiga penggal

Rodziah sebaliknya berkata Zuraida hanya menumpang ‘jenama’ PKR.
“Jenama itu dia ambil ataupun dia tumpang di bawah Keadilan. Orang marah dengan dia sekarang sebab dia mendukung parti Keadilan pada ketika itu,” katanya kepada pemberita ketika sesi turun padang menemui penduduk di Ampang, Selangor hari ini.

Mengimbas insiden Langkah Sheraton yang menyaksikan sekumpulan ahli parlimen PKR, termasuk Zuraida berpaling tadah pada awal 2020, Rodziah menyifatkan pemimpin Parti Bangsa Malaysia (PBM) itu telah mengkhianati jenama tersebut

Anwar Ibrahim Dan Wan Azizah Isytihar Harta Petang Ini“Memang kita tak nafikan beliau tiga penggal, beliau ada usaha-usaha turun padang yang dia buat, itu kita tak nafikan.
“Tapi ada satu perkara yang dia lupa, dengan jenama itu juga sebenarnya dia dah khianati, dia dah khianati jenama itu, dan dengan itu orang menolak individu itu,” katanya.
Rodziah berkata demikian sebagai mengulas dakwaan Zuraida bahawa dia mempunyai kelebihan di kerusi berkenaan kerana dirinya sudah menjadi jenama di situ, memandangkan pengundi di Ampang telah mengenalinya.
Anwar, Azizah isytihar harta lewat petang ini
Sementara itu, katanya Presiden PKR Anwar Ibrahim dan isterinya Wan Azizah Wan Ismail akan mengisytiharkan harta mereka lewat petang ini.
Timbalan pengarah pilihan raya PKR itu berkata kelewatan berlaku disebabkan kekangan masa tetapi lewat petang ini, ia akan terpapar di laman web calon parti.
“Anwar teramat sibuk, kali ini strict sikit. Kali ini saya minta akuan bersumpah. Jadi insya-Allah mungkin masa beliau terlalu ketat, maklumat tu semua dah ada dan akuan bersumpah yang perlu dibuat di hadapan pesuruhjaya sumpah. Dalam hari ini insya-Allah,” katanya.
Semalam dilaporkan, kebanyakan daripada 72 calon parlimen pilihan raya PKR telah menyiarkan pengisytiharan harta mereka di laman web calon parti itu.
Anwar Ibrahim Dan Wan Azizah Isytihar Harta Petang IniBagaimanapun, pengisytiharan aset calon Tambun dan Bandar Tun Razak PH itu tidak ada, dan ditandakan sebagai "akan dikemas kini".
Ada calon PKR isytihar harta lebih RM100 juta
Sebagai individu parti yang bertanggungjawab untuk memastikan semua calon menghantar pengisytiharan harta mereka, Rodziah berkata setakat ini masih ada 14 calon lagi yang masih belum berbuat demikian atau pengisytiharaan mereka tidak lengkap.
Antara mereka, termasuk calon Sungai Buloh R Ramanan yang tidak memperincikan butiran aset, liabiliti dan perbelanjaannya. Dia sebaliknya hanya memberikan angka penuh.
Dia mengisytiharkan RM63.5 juta dalam aset bersih, termasuk RM4 juta dalam bentuk barang kemas, kediaman yang bernilai RM27 juta, kereta dan motosikal sebanyak RM8.5 juta dan RM3.5 juta lagi dalam bentuk saham dan skim pelaburan insurans.
Ketika diminta mengulas berhubung perkara itu, Rodziah berkata ada calon yang mempunyai harta keseluruhan yang lebih banyak daripada jumlah tersebut, iaitu RM100 juta.
Anwar Ibrahim Dan Wan Azizah Isytihar Harta Petang IniNamun, dia tidak mendedahkan individu berkenaan.
“Untuk Ramanan, dia banyak pages dia. Kita minta dia perincikan dan pamerkan juga. Saya kata calon kami ada yang negatif, sederhana, ada yang lebih RM100 juta,” katanya.
Mengulas lanjut berhubung sama ada ini akan menjejaskan imej PH pada pilihan raya umum ke-15 ini, atau tidak, Rodziah berkata ia budaya yang masyarakat Malaysia perlu biasakan sebelum menceburi gelanggang politik.
“Kita akan keep track, setahun, dua tahun bagaimana aset itu mereka uruskan.
“Bukan kaya miskin, kita berprinsip, kita ada nilai yang kita nak tunjukkan, tak malu isytihar kedudukan kewangan kita sama ada kita berduit atau tidak berduit,” katanya lagi. - mk




BERMINAT? BERIKLAN DI WEB ADDIN. SILA KLIK LINK DIBAWAH..
http://beriklandiwebaddin.wasap.my/http://beriklandiwebaddin.wasap.my/http://beriklandiwebaddin.wasap.my/

Iklan TeksPeluang Menjana Pendapatan Pasif 5-20% Sebulan Tanpa Perlu Buat Apa2 atau Menaja Sesiapa Yang Terbukti Sejak Tahun 2019 Hingga Hari Ini (KLIK SINI)
Anda Nak Income Dari Trading? Tetapi Tak Mahir Trade Sendiri? Tak Pandai Analisis? Tak Ada Masa? Sibuk Dengan Kerja? Ini Solusinya Trade ANDA Jalan Secara Automatik 24 Jam Sehari, 5 Hari Seminggu! (KLIK SINI)
Hak Penjagaan Harta Anak Bawah Umur Bukannya Isteri Tersayang (KLIK SINI)

                                                                                Iklan

 






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.addindeen.com/2022/11/anwar-ibrahim-dan-wan-azizah-isytihar.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kisah Anwar Ibrahim Difilemkan Farid Kamil Pegang Watak Utama Acha Septriasa Jadi Wan Azizah

Kisah Anwar Ibrahim Difilemkan Farid Kamil Pegang Watak Utama Acha Septriasa Jadi Wan Azizah

papar berkaitan - pada 9/11/2022 - jumlah : 184 hits
Foto IGMedia sosial heboh memperkatakan mengenai penerbitan filem baharu yang melibatkan kerjasama pelakon terkenal negara ini dan Indonesia Difahamkan Farid Kamil bakal memegang watak utama sebagai ahli politik disegani Datuk Seri Anwar Ib...
Bila Ismail Mahiaddin Nak Isytihar Harta Kata Anwar Di Depan Ribuan Manusia Di Pengkalan Chepa

Bila Ismail Mahiaddin Nak Isytihar Harta Kata Anwar Di Depan Ribuan Manusia Di Pengkalan Chepa

papar berkaitan - pada 12/11/2022 - jumlah : 132 hits
BORHAN AHMADCalon Perdana Menteri dari Barisan Nasional dan Perikatan Nasional diajak untuk sama sama membuat pengisytiharan harta masing masing menjelang hari mengundi pilihan raya ke 15 ini Datuk Seri Anwar Ibrahim calon PM dari Pakatan H...
Anwar Lambat Isytihar Harta Sebab Jadual Padat

Anwar Lambat Isytihar Harta Sebab Jadual Padat

papar berkaitan - pada 9/11/2022 - jumlah : 180 hits
FMT Reporters PETALING JAYA Presiden PKR Anwar Ibrahim mengesahkan beliau telah membuat pengisytiharan harta sebagai syarat ditetapkan partinya untuk bertanding pada pilihan raya umum ke 15 Pengerusi PH itu berkata kelewatan berbuat demikia...
Zahid Hamidi Trojan Horse Anwar Ibrahim

Zahid Hamidi Trojan Horse Anwar Ibrahim

papar berkaitan - pada 26/10/2022 - jumlah : 171 hits
Veteran Umno Presiden UMNO Ahmad Zahid Hamidi adalah sejenis makhluk seumpama ular berkepala dua Rakyat secara terang terang diperbodohkan dengan janji janji palsu Surat mengatakan Ismail Sabri Yaakob akan dilantik sebagai PM ke 10 adalah d...
Anwar Ibrahim Lancar Buku Lagi Netizen Persoal Berapa Banyak Buku Kalau Tak Tunai Janji

Anwar Ibrahim Lancar Buku Lagi Netizen Persoal Berapa Banyak Buku Kalau Tak Tunai Janji

papar berkaitan - pada 3/11/2022 - jumlah : 139 hits
Selepas sebulan tampil dengan buku bertajuk Script For A Better Malaysia Pengerusi Pakatan Harapan Datuk Seri Anwar Ibrahim melancarkan karya penulisan Membangun Negara Madani Memetik laporan Selangorkini buku itu sepatutnya menjadi bahan b...
Apa Yang Membezakan Anwar Ibrahim Dengan Semua Perdana Menteri Sebelum Ini

Apa Yang Membezakan Anwar Ibrahim Dengan Semua Perdana Menteri Sebelum Ini

papar berkaitan - pada 10/11/2022 - jumlah : 175 hits
Dr Madhi HasanMengapakah sebahagian besar rakyat Malaysia menganggap Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri sejak lebih dua dekad yang lalu Harapan itu sering timbul setiap kali berlangsungnya Pilihan Raya Umum meskipun Anwar sendiri t...
Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Ultimate Guide To Ghibli Park

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia

Gugurnya Dosa Waktu Solat

Islamic Studies Expert The Act Of Likening Humans To Dogs For Patronising Mcd S Is Sinful



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Honor Malaysia Bakal Lancar Empat Produk Baharu Pada 22 April

Finding Your Inner Peace Buddha Statues And The Path To Mindfulness

Bayi Meninggal Dunia Selepas Diberi Makan Cahaya Matahari

Banjir Besar 5 Negara Ragut Ratusan Nyawa

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur