Antara Azmin Amirudin Pengundi Gombak Bijak Menilai




Antara Azmin, Amirudin: Pengundi Gombak bijak menilaiPosted By: Redzuan RF8 Mediaon: November 04, 2022
ShareTiga tahun selepas pengkhianatan Azmin Ali terhadap mandat rakyat Gombak, tidak wajar beliau mendabik dada akan menang kembali di parlimen berkenaan menentang calon Pakatan Harapan, Menteri Besar Selangor Datuk Seri Amirudin Shari.
Menurut Timbalan Pengarah Komunikasi KEADILAN Malaysia, Danish Hairudin, keyakinan Azmin akan menang di Gombak pada malam pengumuman calon Perikatan Nasional mungkin akan hanya menjerat dirinya sendiri.
Katanya, Pengarah Pilihanraya Bersatu itu belumlah terlalu tua untuk nyanyuk, dan sedar diri bahawa beliau bukankah sesiapa sebelum reformasi 1998 dan Azmin sesungguhnya menunggang arus reformasi untuk ke puncak kejayaan.
“Siapa Azmin Ali dipersada politik negara sebelum ini? Jika bukan kerana beliau menunggang agenda reformasi dan nama Saudara Anwar Ibrahim di setiap ceramah terutama di Gombak
“Rakyat Gombak bijak untuk menilai calon yang benar-benar ikhlas, berprinsip dan tidak khianat mandat rakyat. Datuk Seri Amirudin calon PH di Parlimen Gombak juga merupakan Ketua Kerajaan Negeri Selangor yang jauh lebih kompiten mentadbir negeri berbanding Azmin,” katanya dalam satu kenyataan.
Menurut Danish lagi, rakyat Gombak melihat sendiri bagaimana Amirudin menjalankan tugas terutama ketika wabak Covid 19 melanda dan beliau berjaya mempertahankan ekonomi Selangor. Pelbagai inisiatif digerakkan untuk membantu rakyat yang putus kewangan dan bekalan makanan.
Sedangkan katanya, ketika Azmin memimpin Selangor, tidak banyak skim bantuan sosial yang dilakukan manakala rizab negeri pula kurang baik.
“Segala kelemahan yang telah ditinggalkan Azmin dibersihkan oleh Amirudin Shari dengan sedaya upaya bagi memastikan sosio ekonomi negeri Selangor terus berdaya tahan serta rakyat terus mendapat perkhidmatan yang terbaik.
“Pengundi di Gombak dapat menilai calon yang benar-benar ikhlas menjaga kepentingan rakyat lebih daripada kepentingan peribadi,” katanya.
Oleh itu, Danish percaya pengundi Melayu yang diharapkan Azmin untuk mengundi beliau lebih memilih politik nilai setelah 3 penggal Selangor di bawah PH, berbanding politik oportunis Azmin dan PN yang merosakkan masa hadapan negara.
“Sudah pasti, pemimpin Melayu yang khianat kepada amanah akan ditolak sejumlah besar pengundi Melayu di Gombak yang mementingkan nilai manusiawi lebih daripada segalanya.
“Prestasi cemerlang Datuk Seri Amirudin mengemudi Selangor sudah cukup untuk memberi gambaran jelas dan tidak kabur kepada rakyat Gombak mengangkat beliau sebagai Ahli Parlimen Gombak yang baharu.
“Ingatlah wahai Azmin, sejelas mana pencapaianmu namun sekali kamu telah mengkhianati rakyat Gombak, rakyat tidak akan kabur untuk menghukum kamu,” katanya lagi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://wrlr.blogspot.com/2022/11/antara-azmin-amirudin-pengundi-gombak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Amirudin Azmin Bakal Berentap Di Gombak

Amirudin Azmin Bakal Berentap Di Gombak

papar berkaitan - pada 27/10/2022 - jumlah : 94 hits
Anne MuhammadPETALING JAYA Menteri Besar Selangor Amirudin Shari bakal berentap dengan bekas pemimpin PKR Azmin Ali di Parlimen Gombak pada PRU15 jika maklumat sumber dalaman terbukti sahih Pemimpin PKR Gombak itu juga memberitahu FMT belia...
Amirudin For Gombak In Likely Clash With Azmin

Amirudin For Gombak In Likely Clash With Azmin

papar berkaitan - pada 29/10/2022 - jumlah : 170 hits
Amirudin Shari of PKR who is Selangor menteri besar has been named to contest the Gombak parliamentary seat PETALING JAYA Amirudin Shari who is Selangor menteri besar will contest the Gombak parliamentary seat for PKR at the general electio...
Amirudin Azmin Arrive As Duo Set To Clash In Gombak

Amirudin Azmin Arrive As Duo Set To Clash In Gombak

papar berkaitan - pada 5/11/2022 - jumlah : 87 hits
Amirudin Shari will be challenging for a parliamentary seat for the first time while Azmin Ali is hoping to defend his Gombak seat for a fourth term GOMBAK Selangor menteri besar Amirudin Shari and former PKR vice president Azmin Ali have a...
10 Bintang Untuk Azmin Tapi Pkr Lebih Menonjol Di Gombak

10 Bintang Untuk Azmin Tapi Pkr Lebih Menonjol Di Gombak

papar berkaitan - pada 29/10/2022 - jumlah : 121 hits
malaysiakini comMalaysiakini telah menemubual beberapa pengundi di Gombak bertanyakan pendapat mereka mengenai Menteri Besar Selangor Amirudin Shari dan bekas pemimpin PKR Mohamed Azmin Ali yang dikatakan bakal berentap di parlimen itu Menu...
Report Azwan Ali To Go After Brother Azmin S Gombak Seat

Report Azwan Ali To Go After Brother Azmin S Gombak Seat

papar berkaitan - pada 5/11/2022 - jumlah : 145 hits
File picture shows Azwan Ali buying food for Bukit Antarabangsa residents as part of his campaign Picture by Ham Abu BakarKUALA LUMPUR Nov 4 Controversial local celebrity Azwan Ali said he will contest for the Gombak parliamentary seat agai...
Rafizi Kembali Ke Pandan Amirudin Akan Bertempur Di Gombak

Rafizi Kembali Ke Pandan Amirudin Akan Bertempur Di Gombak

papar berkaitan - pada 29/10/2022 - jumlah : 158 hits
Rafizi kembali ke Pandan Amirudin akan bertempur di Gombak nbsp Dikemas kini 5 jam yang lalu Diterbitkan pada 29 Oct 2022 1
Azwan Ali Yakin Hayat Politik Azmin Berkubur Di Gombak

Azwan Ali Yakin Hayat Politik Azmin Berkubur Di Gombak

papar berkaitan - pada 5/11/2022 - jumlah : 191 hits
Nadia AzamPRU15 Pengacara sensasi Azwan Ali yakin kerjaya politiik penyandang kerusi parlimen Gombak Azmin Ali bakal dikuburkan pada 19 Nov ini Dia yang lebih dikenali sebagai Diva AA dan bakal bertanding sebagai calon bebas di situ menyeru...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Berebut Kasih

Reaching Out

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Sayur Tauge Masak Lemak Putih Untuk Lunch

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah

Makanan Perlis Paling Popular

Tafsir Mimpi Gajah

Panduan Produk Kesihatan

Grab Nanyang Siang Pau 27 04 2024