Alhamdulillah Dia Pulih Dari Penyakitnya Rihana Petra Lega Tengok Keadaan Tengku Ismail Leon


Umum sudah sedia maklum tentang perkhabaran bahawa Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V, sudah pun bernikah dengan bekas ratu cantik Moscow, Oksana Voevodina yang kini dikenali sebagai Rihana Petra.
Perkhabaran ini dikuatkan lagi dengan tersebarnya beberapa gambar serta video majlis perkahwinan mereka yang diadakan di Rusia pada tahun lalu.

Bahkan, kedua pasangan ini juga dikatakan sudah menimang cahaya mata yang diberi nama Tengku Ismail Leon Petra Tengku Muhammad V Faris Petra yang dilahirkan pada 21 Mei yang lalu.
Semua ini dikongsikan sendiri oleh Rihana Oksana Petra menerusi laman Instagram rasminya iaitu @rihanapetra.
Rihana Petra juga sering dilihat memuatnaik gambarnya di instagram bersama anaknda dan sentiasa menceritakan keadaan anakndanya dari semasa ke semasa.

Sebulan yang lalu, saya menjadi ibu kepada cahaya mata sulong saya Ismail Leon. Cara hidup saya berubah buat selamanya pada saat itu. Menjadi ibu adalah tanggungjawab yang besar. Berat badan si Leo menjatuh amat teruk dalam minggu-minggu pertamanya. Dan dia juga mengidap penyakit kuning. Saya fikir ia dilahirkan dengan kulit kuning. Alhamdullilah, berat badannya berjaya bertambah dan dia pulih dari penyakitnya selepas sebulan.
Sekarang dia mampu minum sebotol susu setiap 2.5 – 3 jam, dan dia tidur dengan nyenyak, terutamanya apabila cuaca diluar tenang dan ia berada dalam pelukan ibunya.

Saya pernah ragu-ragu andainya tidur saya pun akan terganggu, tetapi kini sudah biasa dengan tabiat dan jadual waktunya, maka saya juga dapat berehat dan tidur … kadang-kadang.
Segala keraguan saya terhadap menjadi ibu orang memang tiada berbatas. Masa inilah detik yang paling bermakna di dalam kehidupan seorang wanita. Yang paling penting, saya tidak takut lagi untuk menjadi seorang ibu. Jika saya dikurniakan lebih cahaya mata oleh Allah, saya akan menerima kurniaan itu dengan segala kesyukuran. Sehingga waktu itu, putera kecil kami akan terus membesar dan memberi kasih sayang kepada ibubapanya serta kepada semua insan yang menyayangi dan mendukunginya.
Kisah Pertemuan Rihana Petra Dan Sultan Kelantan

Bagi ramai orang, kisah pertemuan pertama saya dengan suami saya tetap menjadi misteri. Kami bertemu pada musim bunga 2017 di Eropah. Pada masa itu saya bekerjasama dengan rakan karib kami, Jacob Arabo. Selepas acara itu, kami pergi untuk makan malam, di mana saya berjumpa dengan seorang lelaki, dan beliau memperkenalkan dirinya sebagai Raja Malaysia.
Saya menganggap itu sebagai jenaka semata-mata, dan saya pula bergurau bahawa saya juga adalah ratu di Moscow. Kami berbual sepanjang malam dan bertukar nombor telefon. Tidak lama kemudian terdapat berita yang muncul mengenai pelantikan raja, yang merupakan kawan baru saya 
Rata-rata netizen kagum dengannya kerana beliau tetap berusaha untuk menulis dalam bahasa Melayu. Ramai yang mendoakan kesihatan Tengku Leon agar sentiasa dalam keadaan yang baik.
Sumber: Rihana Petra
The post “Alhamdulillah Dia Pulih Dari Penyakitnya” Rihana Petra Lega Tengok Keadaan Tengku Ismail Leon appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/alhamdulillah-dia-pulih-dari-penyakitnya-rihana-petra-lega-tengok-keadaan-tengku-ismail-leon/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rihana Petra Kongsi Foto Ibu Bersama Cucunya Memang Muda Mak Dia Patutlah Iawa

Rihana Petra Kongsi Foto Ibu Bersama Cucunya Memang Muda Mak Dia Patutlah Iawa

papar berkaitan - pada 18/6/2019 - jumlah : 405 hits
Rihana Petra kongsi foto Ibu bersama cucunya Memang muda mak dia Patutlah Iawa Rihana Petra kongsi foto Ibu bersama cucunya Memang muda mak dia Patutlah Iawa
Majlis Sambutan Aidilfitri Tengku Permaisuri Selangor Berkenan Mencemar Duli

Majlis Sambutan Aidilfitri Tengku Permaisuri Selangor Berkenan Mencemar Duli

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 321 hits
JOHORTIMES MY hubungi kami dengan KLIK LOGO WHATSAPP DI PENJURU KANAN SEMASA MELAYARI DI JOHORTIMES MY DI TELEFON BIMBIT ANDA TERIMA KASIH Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Faceboo...
Isteri Tengku Muda Pahang Cedera Dalam Kemalangan

Isteri Tengku Muda Pahang Cedera Dalam Kemalangan

papar berkaitan - pada 21/6/2019 - jumlah : 484 hits
Cik Puan Muda Pahang Cik Puan Muda Julita Aishah Abdul Latiff mengalami cedera ringan selepas kenderaan yang dinaikinya terlibat dalam kemalangan di Kilometer 25 Jalan Kota Tinggi Mersing dekat Mersing JohorKetika kejadian isteri Tengku Mud...
Perbicaraan Kes Tengku Adnan Bermula Esok

Perbicaraan Kes Tengku Adnan Bermula Esok

papar berkaitan - pada 2/7/2019 - jumlah : 263 hits
Perbicaraan kes Tengku Adnan bermula esok Dikemas kini 1 jam yang lalu Diterbitkan pada 1 Jul 2019 11 29PM
Tengku Puteri Pahang Teruja Menanti Kelahiran Putera Sulung Adakan Istiadat Menempah Bidan

Tengku Puteri Pahang Teruja Menanti Kelahiran Putera Sulung Adakan Istiadat Menempah Bidan

papar berkaitan - pada 21/6/2019 - jumlah : 1959 hits
Yang di Pertuan Agong Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustafa Billah Shah dan Raja Permaisuri Agong Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah hari ini berkenan berangkat ke Istiadat Menempah Bidan anakanda Tengku Puteri Iman Afzan di Ista...
Ex Minister Tengku Adnan Faces Trial On Rm2 Mil Bribery Charge

Ex Minister Tengku Adnan Faces Trial On Rm2 Mil Bribery Charge

papar berkaitan - pada 2/7/2019 - jumlah : 340 hits
Former FT minister Tengku Adnan faces another trial in September KUALA LUMPUR Former Federal Territories minister Tengku Adnan Tengku Mansor goes on trial tomorrow on a charge of receiving a RM2 million bribe from businessman Chai Kin Kong ...
Keadaan Masih Terkawal Tiada Arahan Untuk Sekolah Ditutup

Keadaan Masih Terkawal Tiada Arahan Untuk Sekolah Ditutup

papar berkaitan - pada 22/6/2019 - jumlah : 303 hits
JOHORTIMES MY hubungi kami dengan KLIK LOGO WHATSAPP DI PENJURU KANAN SEMASA MELAYARI DI JOHORTIMES MY DI TELEFON BIMBIT ANDA TERIMA KASIH Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Faceboo...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik