Alhamdulilah Dapat 1 Lagi Blog Adsense





Alhamdulilah! Dapat 1 lagi blog adsense! | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Riang betul hati pagi ini. Manakan tidak, waktu awal buka email tadi, terus ternampak email ni : Your site is now ready to serve ads on AdSense! Apa maknanya tu? Itu bermakna, website kita dah diluluskan untuk letak iklan adsense. Kalau korang buat duit dengan google adsense, ini memang sesuatu yang sangat mengembirakan! Hehehe.

Macam mana nak buat duit dengan google adsense? Baik, rasanya banyak kali juga aku tulis cara buat duit dengan google adsense dekat blog mrejoy.com ni, tapi tak apa lah, aku kongsikan lagi ya! Mungkin ramai yang dah tahu, atau pun ada yang baru tahu, yang kita sebenarnya boleh buat duit dengan blog.

Dan pada aku sendiri, buat duit dengan blogini tersangatlah mudah! Sebabnya, kita Cuma perlu tulis dan kongsikan cerita yang bermanfaat kepada semua. Ingat ya! Bermanfaat! Janganlah kongsi perkara yang tidak betul atau benda-benda yang boleh merosakkan keharmonian kita semua. Kena faham ya, blog ini sepenuhnya dibawah tanggungjawab penulis dan pemilik blog tersebut.

Orait! berbalik semula pada cerita Macam mana nak buat duit dengan google adsense?

Perkara pertama korang kena ada adalah blog. Dah nama pun nak buat duit dengan blog kan? Hahaha. Untuk blog ni, ada 2, sama ada korang boleh gunakan blog percuma dengan domain blogspot.com ataupun yang berbayar dengan domain .com.

Tapi aku cadangkan adalah lebih baik korang gunakan domain berbayar. Ada sebabnya, nanti aku kongsikan. Lepas dah ada blog, korang tulis. Jangan skip menulis. Paling teruk, ada yang sebulan sekali. Ingat, kalau nak jana income dengan blog, korang kena rajin menulis. Sama sahaja buat duit dengan blog ini dengan kerja hakiki. Rajin korang dapat, tak rajin, maaflah yer.

Takkan macam tu sahaja buat duit dengan blog?

Iya! Tuan-tuan dan puan-puan! Nak buat duit dengan google adsense ni tak adalah susah mana pun! Buat blog kemudian tulis, dah siap! Cuma yang membezakan income korang dengan yang lain adalah trafik blog. Lagi tinggi trafik blog korang, maka lagi tinggilah income yang korang bakal dapat. Macamana nak dapatkan trafik yang tinggi untuk blog? Taip cara dapatkan trafik tinggi di blog dalam kotak carian yang ada disebelah kanan blog mrejoy.com ini ya!

Rahsia buat duit dengan google adsense! Aku sendiri tak tahu nak kata ini sebagai rahsia atau tidak. Tapi kalau ramai yang tidak tahu, aku anggap ianya sebagai rahsia lah ya! Baik, nak buat dengan dengan google adsense ni, bukan sahaja trafik yang menjadi keutamaan, sebaliknya adalah, berapa banyak blog yang boleh korang masukkan dalam list korang.

Ada beberapa orang blogger Malaysia yang aku kenal, mereka tidak hanya bergantung pada 1 blog sahaja. Tapi ada banyak blog! Dan semuanya ada google adsense! Macam mana nak dapatkan banyak akaun? Ahha! Itulah rahsianya! Hehehe.

Tapi itulah, menulis atau bercakap ni tak semudah yang kita sangka. Dengar memang seronok, ada banyak akaun, maka banyaklah yang boleh kita jana. Tapi percayalah, nak jaga 1 blog pun bukan mudah. Kalau sekali kita miss update blog, nak mula balik menulis tu memang makan masa. Tengok blog mrejoy.com ni cukuplah, lama betul cuti! Hahaha.

Apa pun, syukur sekali lagi, blog kedua aku dah dapat kelulusan adsense. Semoga income online aku lebih besar 3 kali ganda daripada income bulanan aku. aminn. Dan aku doakan korang juga Berjaya dalam menjana income online, orait! aminnnn.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.mrejoy.com/2021/04/alhamdulilah-dapat-1-lagi-blog-adsense.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Blog Dapursweetsourleyra Dengan Niche Masakan Sah Adsense

Blog Dapursweetsourleyra Dengan Niche Masakan Sah Adsense

papar berkaitan - pada 1/5/2021 - jumlah : 266 hits
Blog DapurSweetSourLeyra Dengan Niche Masakan Sah Adsense Alhamdulilah Alhamdulillah Alhamdulillah Sebenarnya blog telah sah beriklan dengan Adsense bila mendapat email pada 28 Februari 2021 tapi biasalah memang lewat nak update Busy kononn...
Terpilih Top 5 Pengomen Blog Rabia Bulan April 2021

Terpilih Top 5 Pengomen Blog Rabia Bulan April 2021

papar berkaitan - pada 14/4/2021 - jumlah : 312 hits
Semalam Rabia dm mama bagitau mama tersenarai Terpilih Top 5 Pengomen Blog Rabia Bulan April 2021 Wah tak sangka boleh masuk carta lagi walaupun seminggu dua lepas memang mama busy tahap gaban Minggu ni je rasa dah stabil sikit Rabia ada ba...
Dah Berkulat Blog Ni

Dah Berkulat Blog Ni

papar berkaitan - pada 14/4/2021 - jumlah : 237 hits
Salam Hahahahaha Dah lame tak update blog ni Betul2 dah jadi malas giler nak update Lepas ni saya akan update tips2 ringkas fb ads ye
Cara Mudah Isi Info Tax Di Google Adsense Malaysia

Cara Mudah Isi Info Tax Di Google Adsense Malaysia

papar berkaitan - pada 2/5/2021 - jumlah : 408 hits
Assalamualaikum semua Korang dah selesai isi ke info tax dalam adsense tu Kalau belum lebih baik cepat isi atau update tax info korang tu Kalau korang buka laman adsense korang mesti korang akan ada dapat info tax ni di bahagian announcemen...
Adsterra Iklan Selain Adsense Terbaik Pasang Iklan Dan Dapatkan Penghasilan

Adsterra Iklan Selain Adsense Terbaik Pasang Iklan Dan Dapatkan Penghasilan

papar berkaitan - pada 26/4/2021 - jumlah : 257 hits
Ingin dapat penghasilan tambahan dari website namun sulit mendaftar Google AdSense Tidak perlu khawatir lagi karena sekarang ada Adsterra iklan selain AdSense terbaik Perusahaan periklanan yang sedang populer ini menawarkan kemudahan dalam ...
Pin Google Adsense Sudah Sampai Gembiralah Diriku

Pin Google Adsense Sudah Sampai Gembiralah Diriku

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 257 hits
Assalamualaikum semua Alhamduillah PIN Google Adsense selamat sampai pada hari ini Setelah hampir 3 bulan menanti dengan penuh sabar dan banyak membaca di carian internet Sememang ia lambat kerana ia di pos dari luar negara Bukannya di dala...
Jasa Menaikkan Da Pa Blog Bergaransi Hanya Dengan 300 Ribuan Saja

Jasa Menaikkan Da Pa Blog Bergaransi Hanya Dengan 300 Ribuan Saja

papar berkaitan - pada 15/4/2021 - jumlah : 193 hits
DA dan PA kedua istilah ini sepertinya sudah cukup akrab di telinga para blogger yang dalam aktivitasnya membuka penawaran kerjasama untuk job review content placement liputan khusus dan sejenisnya Entah sebenarnya berpengaruh atau tidak sa...
Blogger Hentikan Fitur Widget Follow By Email Blog

Blogger Hentikan Fitur Widget Follow By Email Blog

papar berkaitan - pada 16/4/2021 - jumlah : 193 hits
Google sang pemilik Blogger menghentikan fitur Widget Follow By Email yang biasa dipasang di sidebar blog Google mengumumkannya Selasa Widget Follow By Email adalah formulir berlangganan di blog Fitur ini memudahkan pengunjung memasukkan em...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi

Keyakinan