Aleesya Sangat Happy Dapat Adik Erra Fazira



“Setakat ini dia sangat happy. Saya rasa dia happy lebih kepada sebab dia dapat adik. Sebab dia memang nak adik. Dia sayang sangat dengan Jayden.
“Saya selalu nasihatkan dia untuk jadi kakak yang baik kerana selama ini, untuk 11 tahun dia sorang. Saya faham sebab saya pun sorang juga. Mula-mula mungkin kekok sikit. Sebab dia memang nak jadi kakak.
“Dibibirnya selalu bercerita mengenai kebijaksanaan Jayden. Dia kata Jayden seorang yang sangat bijak. Lagi bijak berbanding umurnya. Dia memang sayang sangat dengan adik dia,” kata penyanyi, pelakon dan pengacara Erra Fazira mengenai anak tunggalnya, Engku Aleesya.

Jelas Erra, anak perempuannya itu kini menerima kehadiran ibu tiri baru, Noor Nabila selepas bapanya, Engku Emran Engku Zainal Abidin berkahwin dengan kakak kepada selebriti Noor Neelofa.
Erra atau nama sebenarnya Fazira Wan Chek, 47, menyifatkan Aleesya berasa sangat gembira lebih-lebih untuk menjadi kakak kepada anak Noor Nabila iaitu Jebat Jayden Ahmad.
Sementara itu, Erra mendedahkan dia hanya mengetahui mengenai hubungan diantara bekas suaminya bersama Noor Nabila daripada anaknya sendiri.
Erra berkata, pada ketika itu, dia sendiri tidak tahu sejauh mana mengenai perhubungan mereka malah, bintang ini juga mendedahkan dia sebenarnya tidak kisah jika Engku Emran mahu berkawan dengan sesiapa pun.
“Saya rasa sebagai seorang ibu, saya ada diberi tahu oleh anak saya. Setakat itu sahaja yang saya tahu. Ketika itu saya pun tidak tahu sejauh mana hubungan mereka. Saya okay sahaja dia nak berkawan dengan siapa.

“Sebagai ibu, saya hanya mahu anak saya untuk berbaik dengan semua orang terutamanya kepada pasangan bapanya. Bila dah jadi ibu lagilah kena buat baik,” jelasnya.
Ditanya sama ada Aleesya akan menerima sekiranya Erra ingin berumah tangga, Erra memberitahu, anaknya pernah melarang: “Dia pernah melarang saya berkahwin, tapi saya harap dia bergurau saja,” ujarnya.
Berhubung perkahwinan bekas suaminya, Erra berkata, itu adalah kehidupan peribadi Emran. Ditanya bila gilirannya untuk naik pelamin, Erra menyerahkan semuanya kepada takdir.
“Itu adalah hidupnya dan saya tak mahu bercakap apa-apa. Yang pasti, saya yakin Aleesya akan disayangi oleh keluarga ibu tirinya kerana dia akan dikelilingi wanita-wanita cantik dalam keluarga itu.
“Saya masih lagi menunggu dan melihat. Semuanya saya serahkan kepada jodoh. Kalau ada, akan ada. Setakat ini, saya masih sendiri dan tidak ada sebarang ikatan dengan sesiapa,” katanya.
Erra sebelum ini dikatakan menjalin hubungan cinta dengan penyanyi, Shahir Zawawi, namun, ia dikatakan sudah putus: “Sekarang dah tak ada apa-apa. Cuma masih lagi berhubung, tapi setakat itu saja,” jelasnya.
ADA SAKSI NAMPAK BELEK SAMPING – NEELOFA & PU RIZ BAKAL NIKAH MINGGU INI?

The post ALEESYA SANGAT HAPPY DAPAT ADIK – ERRA FAZIRA appeared first on My NEWS ONLINE.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://my-news.online/2021/03/24/aleesya-sangat-happy-dapat-adik-erra-fazira/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sebelum Ni Dia Seorang Erra Akui Aleesya Happy Ada Adik Seronok Cerita Hal Jebat

Sebelum Ni Dia Seorang Erra Akui Aleesya Happy Ada Adik Seronok Cerita Hal Jebat

papar berkaitan - pada 24/3/2021 - jumlah : 459 hits
Selepas berlangsungnya perkahwinan antara Engku Emran Engku Zainal Abidin bersama Noor Nabila baru baru ini akhirnya bekas isteri pertama Erra Fazira memberi reaksi Engku Aleesya beritahu hubungan bapanya Ketika menjawab soalan yang diajuka...
Usia Muda Lalui Macam2 Kenangan Erra Fazira Titip Pesan Buat Hari Lahir Aleesya

Usia Muda Lalui Macam2 Kenangan Erra Fazira Titip Pesan Buat Hari Lahir Aleesya

papar berkaitan - pada 31/3/2021 - jumlah : 654 hits
Berikutan sambutan ulang tahun kelahiran ke 12 anaknya Engku Aleesya selebriti terkenal Erra Fazira memuat naik satu video meraikan anaknya itu Dalam pada itu pemilik nama Fazira Wan Chek itu sempat menitipkan pesanan serta ucapan buat anak...
Hiburan Be Good Anakku Make Your Mom Proud Of You Pesanan Erra Fazira Untuk Engku Aleesya

Hiburan Be Good Anakku Make Your Mom Proud Of You Pesanan Erra Fazira Untuk Engku Aleesya

papar berkaitan - pada 24/3/2021 - jumlah : 328 hits
Primadona filem Melayu Erra Fazira mengakui belum sempat bertemu dengan puteri tunggalnya Engku Aleesya sejak bekas suaminya berkahwin BACA AdvertisementMemetik laporan Erra yakin anaknya itu pasti okay sahaja tambahan pula dia sudah menyay...
Saya Pernah Jumpa Nabila Sekali Sahaja Noor Nabila Jadi Ibu Baru Ini Pesan Erra Fazira

Saya Pernah Jumpa Nabila Sekali Sahaja Noor Nabila Jadi Ibu Baru Ini Pesan Erra Fazira

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 272 hits
Penyanyi dan aktres jelita Erra Fazira akui tidak tahu mengenai perkembangan hubungan bekas suaminya Engku Emran bersama Noor Nabila sebelum pasangan itu mendirikan rumah tangga Menurut Erra dia tahu siapa Nabila namun tidak mengenalinya se...
Hiburan Erra Fazira Mahu Bergelar Isteri Lagi Ini Antara Ciri Ciri Idaman Bakal Suami

Hiburan Erra Fazira Mahu Bergelar Isteri Lagi Ini Antara Ciri Ciri Idaman Bakal Suami

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 208 hits
Primadona negara Erra Fazira mengakui dirinya masih terbuka hati untuk bergelar isteri dan mendirikan rumah tangga pada suatu hari nanti jika diizinkan Allah S W T View this post on InstagramAdvertisementMeskipun usianya kini sudah hampir m...
Dalam Ramai2 Bergambar Anak Erra Fazira Pakai Mask Bagus Dik Netizen

Dalam Ramai2 Bergambar Anak Erra Fazira Pakai Mask Bagus Dik Netizen

papar berkaitan - pada 28/3/2021 - jumlah : 251 hits
Selepas berlangsung majlis perkahwinan selebriti popular Neelofa kecoh di media sosial mengenai dakwaan berhubung pematuhan prosedur operasi standard Namun begitu tiba tiba puteri tunggal hasil perkahwinan Engku Emran dan Erra Fazira iaitu ...
Hiburan Akhirnya Tamat Selepas 21 Tahun Erra Fazira Titip Penghargaan Buat Penonton Gerak Khas

Hiburan Akhirnya Tamat Selepas 21 Tahun Erra Fazira Titip Penghargaan Buat Penonton Gerak Khas

papar berkaitan - pada 30/3/2021 - jumlah : 322 hits
Drama Gerak Khas yang bersiaran di kaca televisyen sejak 21 tahun yang lalu akhirnya telah melabuhkan tirai pada malam kelmarin Sumber Google Bersiaran di saluran TV3 dengan tajuk Gerak Khas The Finale untuk musim terakhir bintang utama dra...
Copy Paste Erra Tampil Sopan Berselendang Ramai Puji Kecantikan Engku Aleesya

Copy Paste Erra Tampil Sopan Berselendang Ramai Puji Kecantikan Engku Aleesya

papar berkaitan - pada 21/3/2021 - jumlah : 366 hits
Kehadiran Engku Aleesya pada majlis perkahwinan Engku Emran dan Noor Nabila menjadi perhatian ramai Memandangkan gambar anak dara Erra Fazira bersama bekas suaminya itu jarang dikongsikan di media sosial sebelum ini kemunculannya telah mend...
Biarkan Ayah Kahwin Tapi Mama Tak Perlu Erra Fazira Hanya Akan Kahwin Jika Anak Beri Persetujuan

Biarkan Ayah Kahwin Tapi Mama Tak Perlu Erra Fazira Hanya Akan Kahwin Jika Anak Beri Persetujuan

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 283 hits
Selepas Engku Emran dan Noor Nabila bergelar suami isteri baru baru ini ramai yang tertarik dan ingin mengetahui mengenai penerimaan Engku Aleesya terhadap keluarga barunya BACA 8216 Be Good Anakku Make Your Mom Proud Of You 8217 8211 Pesan...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Continuous Learning

Embark On The Journey Of Family Togetherness With Sharp This Parents Day

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

They Travelled For Hours To Celebrate Raya With Us

Tinta Bernoktah

Peluang Bisnis Digital Apa Yang Bagus Tahun 2024