Akan Sentiasa Diingatan Saya Rihana Petra Kongsi Lamaran Sultan Kelantan


“Ia Akan Sentiasa Diingatan Saya…” – Rihana Petra Kongsi Lamaran Sultan Kelantan. Isteri Sultan Kelantan Sultan Muhammad V, Rihana Oksana Petra mengakui keputusan untuk berkahwin merupakan pilihan yang tepat.
Dedah Rihana, dia dilamar ketika pertama kali berkunjung ke Malaysia bersama kedua-dua ibu dan bapanya tahun lalu.
“Saya mendapat jemputan untuk pergi ke Malaysia bersama ibu dan bapa saya. Jadi saya menerima jemputan itu dan pergi ke sana dengan ibu saya.
“Kami amat terpesona apabila melihat sendiri negara ini dan saya telah jatuh cinta dengan negara Malaysia.
“Saya tidak akan melupakan malam yang amat romantis apabila bakal suami saya meluahkan perasaannya dan memberitahu yang dia telah jatuh cinta kepada saya pada kali pertama kami bertemu.
“Dia juga memberitahu yang dia amat menyenangi dengan saya dan ingin saya menjadi suri hatinya. Maka, itulah permulaan cerita cinta kami,” tulisnya menerusi akaun Instagram.
Hubungan Jarak Jauh View this post on Instagram
Selepas pertemuan pertama, saya dan bakal suami meneruskan komunikasi melalui telefon setiap hari. Kami ingin berjumpa sekali lagi tetapi terlalu susah disebabkan kontrak peragawati saya, dan juga kerana kami berdua tinggal berjauhan. Saya juga diberi kontrak satu tahun di luar Russia oleh sebuah syarikat yang terkenal untuk berkerja sama dengan syarikat tersebut. Menurut kontrak ini saya terpaksa berpindah ke New York. Pada masa itu, bakal suami saya amat kecewa dan meminta saya supaya tidak membuat sebarang keputusan selagi tidak berjumpa sekali lagi. Kemudian saya mendapat jemputan untuk pergi ke Malaysia bersama ibu dan bapa saya. Jadi saya menerima jemputan itu dan pergi ke sana dengan ibu saya. Kami amat terpesona apabila melihat sendiri negara ini dan saya telah jatuh cinta dengan negara Malaysia. Saya tidak akan melupakan malam yang amat romantis apabila bakal suami saya meluahkan perasaanya dan memberitahu yang dia telah jatuh cinta kepada saya pada kali pertama kami bertemu. Dia juga memberitahu yang dia amat menyenangi dengan saya dan ingin saya menjadi suri hatinya. Maka, itulah permulaan cerita cinta kami. Malaysia adalah tanah tumpah anak saya dan dengan adanya anak ini, saya tahu saya telah membuat pilihan yang amat tepat. Alhamdulillah
A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on Jul 6, 2019 at 3:28am PDT

Sebelum itu kata Ratu Cantik Rusia itu, hubungan jarak jauh mereka berdepan kekangan apabila beliau dikehendaki berpindah ke New York atas dasar kerja.
“Selepas pertemuan pertama, saya dan bakal suami meneruskan komunikasi melalui telefon setiap hari.
“Kami ingin berjumpa sekali lagi tetapi terlalu susah disebabkan kontrak peragawati saya, dan juga kerana kami berdua tinggal berjauhan.
“Saya juga diberi kontrak satu tahun di luar Rusia oleh sebuah syarikat yang terkenal untuk berkerja sama dengan syarikat tersebut.
“Menurut kontrak ini saya terpaksa berpindah ke New York. Pada masa itu, bakal suami saya amat kecewa dan meminta saya supaya tidak membuat sebarang keputusan selagi tidak berjumpa sekali lagi,” katanya.
Sebelum ini, Rihana berkongsi cerita pertemuan pertamanya dengan baginda Sultan Kelantan di Eropah pada tahun 2017.
Portal berita berpusat di United Kingdom, Daily Mail melaporkan Rihana telah memeluk agama Islam pada awal tahun lalu sebelum melangsungkan perkahwinan dengan Sultan Muhammad V pada 22 November tahun lalu.
Pasangan itu dikurniakan putera sulung yang diberi nama Tengku Ismail Leon Petra Tengku Muhammad V Faris Petra pada 21 Mei 2019.
“Malaysia adalah tanah tumpah anak saya dan dengan adanya anak ini, saya tahu saya telah membuat pilihan yang amat tepat. Alhamdulillah,” tambahnya lagi.
The post “Akan Sentiasa Diingatan Saya…” – Rihana Petra Kongsi Lamaran Sultan Kelantan appeared first on Apakes.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/ia-akan-sentiasa-diingatan-saya-rihana-petra-kongsi-lamaran-sultan-kelantan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sejarah Jambatan Sultan Yahya Petra

Sejarah Jambatan Sultan Yahya Petra

papar berkaitan - pada 29/6/2019 - jumlah : 1074 hits
Kawasan fizikal tanah negeri Kelantan dibahagikan dua kawasan oleh Sungai Kelantan Jajahan Kota Bharu Bachok Machang Kuala Krai dan Pasir Putih di sebelah timur Sungai Kelantan manakala Tumpat Pasir Mas Tanah Merah dan Jeli di sebelah barat...
Cantik Pakai Turban Netizen Doa Isteri Sultan Kelantan Sedia Berhijab

Cantik Pakai Turban Netizen Doa Isteri Sultan Kelantan Sedia Berhijab

papar berkaitan - pada 29/6/2019 - jumlah : 510 hits
Selepas sebulan menjadi seorang ibu isteri Sultan Kelantan semakin menjadi topik carian di media sosial Kecantikkannya yang begitu asli itu membuatkan rakyat jelata semakin ingin mengenali wanita yang berjaya menjadi suri di hati Sultan Muh...
Alhamdulillah Dia Pulih Dari Penyakitnya Rihana Petra Lega Tengok Keadaan Tengku Ismail Leon

Alhamdulillah Dia Pulih Dari Penyakitnya Rihana Petra Lega Tengok Keadaan Tengku Ismail Leon

papar berkaitan - pada 29/6/2019 - jumlah : 1219 hits
Umum sudah sedia maklum tentang perkhabaran bahawa Sultan Kelantan Sultan Muhammad V sudah pun bernikah dengan bekas ratu cantik Moscow Oksana Voevodina yang kini dikenali sebagai Rihana Petra Perkhabaran ini dikuatkan lagi dengan tersebarn...
Penyebaran Pengakuan Palsu Di Instagram Rihana Istana Kelantan Murka

Penyebaran Pengakuan Palsu Di Instagram Rihana Istana Kelantan Murka

papar berkaitan - pada 16/7/2019 - jumlah : 781 hits
KUALA LUMPUR Pengumumam terbaru Istana Kelantan agar rakyat tidak mudah mempercayai maklumat daripada media sosial difahamkan merujuk kepada penyebaran pelbagai kisah melibatkan Sultan Muhammad V menerusi Instagram sejak kebelakangan ini
Isteri Sultan Kelantan Ceritakan Detik Di Lamar

Isteri Sultan Kelantan Ceritakan Detik Di Lamar

papar berkaitan - pada 15/7/2019 - jumlah : 370 hits
Selepas pertemuan pertama saya dan bakal suami meneruskan komunikasi melalui telefon setiap hari Kami ingin berjumpa sekali lagi tetapi terlalu susah disebabkan kontrak peragawati saya dan juga kerana kami berdua tinggal berjauhan Saya juga...
Piala Sultan Selangor 2019 Rtm Tampil Sebagai Penyiar Rasmi Kejohanan

Piala Sultan Selangor 2019 Rtm Tampil Sebagai Penyiar Rasmi Kejohanan

papar berkaitan - pada 29/6/2019 - jumlah : 252 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb

Berjalanlah Di Atas Jalan Kebenaran