Adik Selongkar Kes Pembunuhan Abang Plot Revenge Of Others Raih Pujian Penonton


Dengar cerita, ramai yang syok melayan “Revenge Of Others” di Disney+ kini?
Sinopsis Ia membawa kisah seorang gadis yang memasuki sekolah untuk mencari dalang disebalik kematian abang kembarnya.
Perkongsian bintang Dalam sidang media yang berlangsung, para pelakon dan pengarah “Revenge Of Others” sempat berkongsi sedikit sebanyak mengenai siri ini.
Terdapat situasi di mana protagonis sendiri yang ke hadapan mengenai jenayah yang berlaku. Remaja dipaksa untuk menghadapinya kerana mereka tidak mengikuti norma di mana jika mereka berdosa, mereka perlu dihukum. Ianya bukan dibina untuk mengetengahkan isu sosial, tapi anda akan terfikir mengenainya.

Dalam pada itu, Park Solomon dan Shin Ye-eun juga menampilkan watak yang berbeza dari sebelumnya di mana mereka banyak melakukan babak aksi. Malah mereka turut belajar pelbagai aktiviti fizikal baru seperti bertinju dan menembak.
Bunuh diri atau dibunuh? [Amaran SPOILER] Dalam episod awalnya, “Revenge Of Others” tidak berselindung dan terus memaparkan kejadian ‘bunuh diri’ yang menimpa Park Won-seok di mana lelaki itu dilihat ditolak dari tingkap semasa sedang berbual dengan adiknya, Ok Chan-mi menerusi panggilan video.
Bengang dengan keputusan pihak polis dan sekolah yang memilih untuk menutup kes itu sebagai bunuh diri, Ok Chan-mi memilih untuk memasuki institusi berkenaan bagi menyelongkar kebenaran disebalik kematian abangnya. Malah dia mula berkenalan dengan Ji Soo-heon, salah seorang pelajar di sekolah berkenaan yang daif dan baru sahaja mempelajari bahawa dia menghidap barah otak.

Tidak tahu mahu mempercayai siapa, Ok Chan-mi menyandar pada Ji Soo-heon selepas melihat lelaki itu yang cuba membantunya apabila berada dalam kesusahan. Keadaan bagaimana pun semakin kusut apabila rata-rata pelajar sepertinya hanya mempunyai memori buruk abangnya, justeru membuatkan gadis itu mula meragui abang yang dikenalinya sebagai seorang yang baik.
Lebih mengejutkan apabila video Park Won-seok ditendang ke luar tingkap di dalam auditorium menyebabkan keadaan huru-hara di sekolah itu. Mana tak kusut, kes bunuh diri itu kini bertukar kepada kes pembunuhan dan semua mula tertanya-tanya siapakah dalangnya.
Plot twist demi plot twist Tidak memberikan fokus buat cinta, “Revenge Of Others” berjaya membuatkan penonton tertanya-tanya mengenai siapakah pembunuh sebenar Park Won-seok selain mengetengahkan mengenai isu yang menjadi dilema para pelajar sekolah di Korea kini. Meskipun hanya memaparkan sedikit sahaja mengenai kes buli namun ianya cukup untuk membuatkan semua berasa geram dan marah.

Dalam pada itu, rata-rata penonton drama ini memberikan ‘thumbs up’ buat plot dan lakonan para pelakon utama kerana berjaya membuatkan semua ternanti-nantikan episod barunya.
Kepada yang belum menonton, jangan lupa untuk langgan Disney+ okay!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/adik-selongkar-kes-pembunuhan-abang-plot-revenge-of-others-raih-pujian-penonton/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Menangis Abang Cium Adik 4 Tahun Berseorangan First Time Tengok Adik Terus Sebak

Menangis Abang Cium Adik 4 Tahun Berseorangan First Time Tengok Adik Terus Sebak

papar berkaitan - pada 22/11/2022 - jumlah : 118 hits
Kasih abang selamanya itu perumpamaan yang boleh digambarkan buat seorang anak ini apabila reaksi melihat adik baru benar benar buat dirinya terharu Bukan tak suka tetapi terlalu sebak sebab macam tak percaya ada peneman di rumah selain ibu...
Kisah Buli Di Sekolah Weak Hero Class 1 Jadi Bualan Penonton Kini Dek Plot Lakonan Mantap

Kisah Buli Di Sekolah Weak Hero Class 1 Jadi Bualan Penonton Kini Dek Plot Lakonan Mantap

papar berkaitan - pada 22/11/2022 - jumlah : 74 hits
Nampaknya ada banyak K Drama baru yang ditayangkan pada bulan November ini ARTIKEL BERKAITAN Salah satunya adalah drama Weak Hero Class 1 yang sedang menjadi buah mulut penonton kini Bagi yang belum tahu Weak Hero Class 1 mengisahkan tentan...
Adik Sajat Dakwa Abang Penipu Makan Duit Orang Ramai Kau Tabur Fitnah

Adik Sajat Dakwa Abang Penipu Makan Duit Orang Ramai Kau Tabur Fitnah

papar berkaitan - pada 23/11/2022 - jumlah : 215 hits
Adik kepada Sajat iaitu Mustika kecewa apabila gagal bersemuka dengan usahawan sensasi tersebut menerusi sesi siaran langsung di aplikasi TikTok Menurut laporan mStar Online Mustika menjelaskan dia mahu kontroversi antara mereka diselesaika...
Mesti Abang Tu Ingat Tanggungjawab Video Lelaki Seb4k Nikahkan Adik Sendiri

Mesti Abang Tu Ingat Tanggungjawab Video Lelaki Seb4k Nikahkan Adik Sendiri

papar berkaitan - pada 9/11/2022 - jumlah : 157 hits
Sebagaimana kelaziman bila seorang anak gadis bernikah bapa kandung akan menjadi walinya Namun sekiranya bapa tidak ada kerana men1nggal dun1a maka hak wali berpindah kepada datuk pengantin perempuan itu dan jika datuk juga men1nggal dun1a ...
Tetap Utamakan Pelanggan Si Abang Yang Letih Minta Tolong Adik Hantarkan Makanan

Tetap Utamakan Pelanggan Si Abang Yang Letih Minta Tolong Adik Hantarkan Makanan

papar berkaitan - pada 24/11/2022 - jumlah : 105 hits
Aksi seorang abang meminta tolong kepada adiknya untuk menghantar makanan kepada pelanggan menarik perhatian warga maya Sikapnya yang bertanggungjawab meskipun dikatakan mendapat kemalangan mendapat pujian orang ramai Lelaki berpakaian Grab...
25 Koleksi Pantun Tradisional Yang Diberi Sentuhan Plot Twist Ending

25 Koleksi Pantun Tradisional Yang Diberi Sentuhan Plot Twist Ending

papar berkaitan - pada 22/11/2022 - jumlah : 195 hits
Sedari kecil kita telah didedahkan dengan pantun dan koleksi kata kata yang berunsur nasihat baik untuk tumbesaran dan pembelajaran kita Tapi bila dah moden ini pelbagai versi lain pantun dijadikan mendapat sentuhan moden Versi Lawak Habis ...
Gulai Itik Dan Ayam Kampung Kedai Abang Dol Di Kg Bintang Serius Sedap Harga Pun Berpatutan

Gulai Itik Dan Ayam Kampung Kedai Abang Dol Di Kg Bintang Serius Sedap Harga Pun Berpatutan

papar berkaitan - pada 4/11/2022 - jumlah : 147 hits
Inilah kedai makan Abang Dol untuk sarapan pagi Gulai Itik dan gulai ayam kampung yang sedap di Kg Bintang Setiu Terengganu Memang sedap dan harga pun amat berpatutan serta dibuka setiap hari Ia terletak di sebelah kiri sebelum jambatan Kg ...
Budak 7 Tahun Diliwat Abang Tiri

Budak 7 Tahun Diliwat Abang Tiri

papar berkaitan - pada 4/11/2022 - jumlah : 81 hits
Bapa mangsa membuat laporan kepada polis mengenai kejadian yang berlaku kepada anaknya itu Ahad lepas PETALING JAYA Seorang kanak kanak lelaki berusia tujuh tahun dipercayai diliwat oleh abang tirinya di Karak Pahang Ketua Polis Bentong Zai...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Patut Tak Boleh Daftar

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo

Iddah Bercerai Panduan Pengiraan Tempoh Iddah Untuk Wanita Bercerai

Tvet Tahfiz Mara Bidang Pengajian Syarat Kemasukan

Den Manjo Feat Eda Ezrin Adik Jando Abe Dudo Raya Chord