9 Keperluan Kecantikan Popular Korea Yang Mesra Muslim Untuk Percutian Seoul Anda



 
Salah satu perkara popular apabila melancong ke Korea ialah produk – produk kencantikan mereka yang lebih murah jika beli di sini.
 
Terdapat satu laman web yang menyenaraikan bahan-bahan yang terdapat di dalam produk-produk kecantikan. Walaupun produk-produk tersebut tidak disahkan halal tetapi anda boleh mengetahui bahan yang digunakan melalui web tersebut.Jenama yang disebut di dalam artikel ini adalah jenama yang mengunakan bahan semula jadi, ia sangat dipercayai untuk membuatkan kulit anda mendapat semua kebaikan yang mereka janjikan.
 
Antara produk tersebut adalah
Klairs Rich Moist Soothing Cream
Ini adalah produk yang patut dicuba! Produk ini sangat sesuai untuk melembabkan kulit anda tanpa membuatkan kulis rasa berat dan berminyak. Anda boleh lihat di laman web mereka untuk mengetahui lokasi kedai di sekitar Korea.
Harga: 17,500 KRW
 
Cosrx Centella Water Alcohol-free Toner
Spray ke seluruh muka anda sebelum menyapu sebarang produk kecantikan di muka anda dengan ini. Ia melembapkan kulit anda dan Toner ini juga mempunyai tekstur yang lembut, membuatkan kulit anda tidak tegang.
 
Harga: 12,600 KRW
 
COSRX Low pH Good Morning Gel Cleanser
Pembersih ini akan membantu menghilangkan segala kotoran di muka anda dan membuatkan kulit berasa segar. Produk ini mampu bertahan selama 4 bulan lebih bergantung kepada kadar penggunaan individu. Ia amat menjimatkan kerana tidak perlu mengantikan produk dengan lebih kerap.

Anda digalakan mengunakan span Konjac bagi pembersihan muka. Ia dapat membantu membuang segala kotoran di muka secara lembut.
 
Harga:
Innisfree Volcanic Konjac Cleansing Sponge: 4,000 KRW
COSRX Low pH Good Morning Gel Cleanser: 8,500 KRW
 
COSRX One Step Original Clear Pad/One Step Moisture Up Pad
Pad ini mempunyai dua sisi yang berbeza, dimana sebelahnya licin dan sebelah lagi mengerutu. Sapukan pada muka yang bersih, dengan menggunakan bahagian mengurutu dan kemudian yang licin. Lakukan langkah ini sebelum meneruskan penjagaan kulit anda. Produk ini sangat sesuai untuk kulit kering atau sensitif.
 
Harga: 17,500 – 25,000 KRW
 
COSRX Acne Master Pimple Patch
COSRX mempunyai patch kecil, fungsinya adalah untuk menyerap kekotoran pada jerawat dengan berkesan dan meninggalkan jerawat yang lebih kecil. Membiarkan pada waktu malam akan memberikan kesan terbaik.
Harga: 3,500 KRW
 
Face Shop MasCream Sheet Mask
Mask dari Face Shop ini membantu menyuburkan kulit anda dengan mendalam. Ini amat digalakan untuk anda yang mahu memanjakan kulit anda tanpa perlu berbelanja mahal.  Mask ini diperbuat daripada kapas tebal yang dilapisi dengan krim yang berkhasiat.
 
Harga: 3,000 KRW
 
Daiso Silicone Face Mask
Anda pernah mempunyai masalah apabila memakai mask anda tidak boleh memakai cermin mata? Atau mask anda bergerak ketika anda sedang berbual-bual? Mask dari Daiso ini merupakan mask yang mempunyai penyangkuk, membolehkan anda sarung di belakang telinga dan tidak akan membuatkan mask anda bergerak. Ia bukan sahaja bole memberi kelembapan malah anda boleh menggunakannya semula kerana ia mudah dicuci.

 
Harga: 2,000 KRW
 
Co Clean it Zero
Membuang solekan adalah menyeronokkan dengan produk ini. Kebiasaannya minyak kelapa sering digunakan untuk membuang solekan tetapi ia akan meningalkan kulit rasa berminyak dan akan merengsakan. Co Clean it Zero ini adalah produk yang membersihkan solekan anda tanpa rasa berminyak, ia mempunyai bau yang lembut dan ia tidak mengurangkan kelembapan semula jadi kulit.
 
Harga: 18,000 KRW
 
Innisfree Orchid Hand Cream
Mengapa 90% daripada semua krim tangan tidak mempunyai SPF di dalamnya? Innisfree Orchid Hand Cream adalah solusiu untuk itu. Ia Sangat menyihatkan dan mempunyai bau yang lembut, ia menyerap dengan cepat.

Jika anda suka pada krim tangan ini, krim mata orkid mereka adalah pilihan anda! ( 25,000KRW ). Ia membantu mencerahkan dan menghidratkan kawasan mata supaya anda bangun melihat mata anda lebih berseri.
Harga: 7,000 KRW
 
Sumber: Have Halal Will Travel
The post 9 Keperluan Kecantikan Popular Korea yang mesra Muslim Untuk Percutian Seoul Anda appeared first on Islam Itu Indah.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.islamituindah.my/9-keperluan-kecantikan-popular-korea-yang-mesra-muslim-untuk-percutian-seoul-anda/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Panduan Perjalanan Mesra Muslim Ke Korea Selatan Insadong Seoul

Panduan Perjalanan Mesra Muslim Ke Korea Selatan Insadong Seoul

papar berkaitan - pada 16/12/2018 - jumlah : 697 hits
Sekiranya anda ingin melihat seni makan makanan lazat dan merasai suasana tradisional di tengah tengah Seoul yang sibuk Insadong adalah tempat untuk anda Insadong mempunyai sejarah sebagai jalan yang penuh dengan barisan kedai kedai dan gal...
8 Tips Percutian Muslim Ke Korea

8 Tips Percutian Muslim Ke Korea

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 659 hits
Korea Selatan adalah destinasi popular yang pasti ada pada senarai setiap pengemar drama dan lagu Korea Bagi pelancong Islam anda tak perlu lagi risau sekarang Korea Selatan sudah pun menjadi negara yang lebih mesra Muslim Untuk mempersiapk...
10 Barangan Kecantikan Yang Wajib Beli Dari Althea Korea

10 Barangan Kecantikan Yang Wajib Beli Dari Althea Korea

papar berkaitan - pada 14/12/2018 - jumlah : 488 hits
Eyza ni suka sangat shopping barangan kecantikan dekat Web Althea Korea Macam macam ada kat situ Tak payah la nak ke shopping mall lagi Bukak je web pilih dan bayar Dah la dengan pembelian RM 99 ke atas dapat free postage Berbaloi sangat La...
Pemerintah Ri Didesak Tegas Soal Pelanggaran Ham Menimpa Muslim Uighur

Pemerintah Ri Didesak Tegas Soal Pelanggaran Ham Menimpa Muslim Uighur

papar berkaitan - pada 17/12/2018 - jumlah : 178 hits
Dugaan pelanggaran HAM yang dialami masyarakat muslim etnis Uighur di China jadi sorotan dunia Pemerintah Indonesia didesak untuk bersuara membela muslim Uighur di Xinjiang yang sedang mengalami pelanggaran HAM
Mesra Mall Destinasi Membeli Belah Mesti Dikunjungi

Mesra Mall Destinasi Membeli Belah Mesti Dikunjungi

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 576 hits
Assalamualaikum Sewaktu mengikut suami outstation di Terengganu Fiza sempat singgah di Mesra Mall destinasi membeli belah yang mesti dikunjungi di Pantai Timur Malaysia Destinasi membeli belah Mesra Mall Kertih Terletak di Kemasik Terenggan...
Indonesia Lebih Mesra Dengan China Ini Kata Luhut

Indonesia Lebih Mesra Dengan China Ini Kata Luhut

papar berkaitan - pada 1/12/2018 - jumlah : 266 hits
Menteri Koordinator Bidang Kemaritiman Luhut Binsar Pandjaitan menepis kabar yang mengatakan bahwa Indonesia bergantung pada investasi dari China Menurut dia Indonesia menjalin hubungan akrab dengan semua negara yang mau berinvestasi
Apps Hargapedia Versi Terbaru Lebih Mudah Buat Perbandingan Harga Dan Lebih Mesra Pengguna

Apps Hargapedia Versi Terbaru Lebih Mudah Buat Perbandingan Harga Dan Lebih Mesra Pengguna

papar berkaitan - pada 8/12/2018 - jumlah : 544 hits
Previously aku pernah tulis pasal apps Hargapedia dekat post ni So sejak sejak dah ada apps ni senang sangat nak compare harga bila nak shopping barang rumah Before keluar pergi shopping tu listkan siap siap apa nak beli and boleh tahu deka...
Heaxabell Koleksi Pakaian Muslimah Murah Berkualiti Dengan Ciri Mesra Wudhu Dan Nursing Friendly

Heaxabell Koleksi Pakaian Muslimah Murah Berkualiti Dengan Ciri Mesra Wudhu Dan Nursing Friendly

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 272 hits
HeaxaBell Koleksi Pakaian Muslimah Murah Berkualiti Dengan Ciri Mesra Wudhu dan Nursing Friendly Assalamualaikum Hari ini daku nak kongsikan tentang busana Yelah walaupun daku berniqab tapi dalam masa yang sama daku juga seorang yang amat s...
Duckduckgo Kini Tidak Lagi Mesra Lanun

Duckduckgo Kini Tidak Lagi Mesra Lanun

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 243 hits
Sejak dilancarkan sedekad lalu DuckDuckGo menjadi pilihan utama bagi pengguna yang mementingkan privasi Ini adalah kerana enjin carian itu tidak menyimpan alamat IP penggunanya dan lain lain data sensitif Selain fungsi jawapan pantas ia jug...
Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya

Jpsm Mengesahkan Kegiatan Pembalakan Di Bukit Beserah Berlaku Dalam Kawasan Tanah Persendirian

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Baby Car Seat Malaysia Safety Standards What Parents Need To Know

Antara Momen Yang Umi Akan Rindu

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Leave Pang Alone Skjcs Aren T Illegal Umno Man Tells Fadhli

Titah Hasrat Dan Pandangan Tuanku