9 Hotel Di Tokyo Berhampiran Makanan Halal Untuk Percutian Anda Yang Seterusnya


Sumber: japan-guide Tokyo adalah destinasi yang hebat untuk dikunjungi, tetapi kawasan yang mana tempat terbaik untuk menempah penginapan?  Kemudahan, tarikan utama, berdekatan dengan pengangkutan, dan tentu saja di sekitar makanan halal adalah faktor yang sangat penting sebelum kita memilih tempat tinggal untuk percutian Tokyo kita.
 
Itulah sebabnya kami telah mengumpulkan senarai hotel Tokyo di empat kawasan kejiranan yang paling popular untuk membuat anda mula dengan merancang perjalanan anda! Sebagai bonus, setiap hotel berdekatan ada sekurang-kurangnya satu restoran halal , dan kami juga cuba mencari bilik yang cukup luas untuk anda melakukan solat anda. Selamat memburu hotel! Kami berharap artikel ini dapat membantu anda!
 
Tip : Sehingga 18 Mei 2019, kadar tukaran mata wang asing ialah USD100 = SGD135.51 / RM413 / IDR1,401,200. Periksa dengan penukar wang tempatan anda untuk harga terkini lebih hampir dengan tarikh penginapan anda.
 
Penafian: Semua harga setiap malam hotel adalah berdasarkan pada carian yang telah dilakukan pada 17 Mei 2019 untuk menginap 1 malam dari 21-22 Jun 2019 untuk 2 orang dewasa / 1 bilik. Sila ambil perhatian bahawa harga mungkin berubah semasa tempoh perjalanan puncak, dan kami mengesyorkan agar anda menyemak dengan hotel sewajarnya sebelum membuat tempahan (sesetengah hotel atau tapak tempahan juga mungkin menawarkan harga yang lebih murah untuk pelancong solo atau keluarga).
 
Asakusa
Asakusa adalah salah satu kejiranan terbaik untuk tinggal di jika anda merancang perjalanan ke Tokyo. Bukan sahaja lokasi yang terkenal seperti Candi Senso-ji dan Tokyo Skytree yang terdapat di sini, tetapi terdapat banyak pilihan makanan halal untuk dipilih juga, dan tentu saja Nakamise Shopping Street yang menakjubkan di mana anda boleh mendapatkan semua cenderamata yang anda inginkan!
 
Richmond Hotel Premier Asakusa International
 
Richmond Hotel Premier Asakusa International pasti menjadi salah satu pilihan terbaik dalam kejiranan yang popular ini – bukan sahaja bilik mereka cukup luas sehingga anda boleh solat dengan selesa (gambar: Bilik Pemandangan Dua Katil Twin), tetapi mereka juga menawarkan sarapan halal untuk tetamu tempahan tiket sarapan awal)! Hotel ini terletak di antara 2 restoran halal yang menakjubkan – Asakusa Sushi Ken yang menjual set sushi Jepun yang asli, dan Naritaya Halal Ramen yang menyajikan hidangan mangkuk halal ramen yang hangat, anda boleh makan tanpa bimbang.
 
Alamat: 2-6-7 Asakusa, Taito-ku, Tokyo
Hubungi: + 81-3-5806-3155
Kadar: Dari USD120 / malam
Laman web
 
Hotel Keihan Asakusa
 
Jika anda jenis pengembara yang mementingkan kemudahan di atas segala-galanya, maka hotel ini mungkin sesuai untuk anda – hanya 2 minit berjalan kaki dari Stesen Asakusa ! Bilik double bed dan twin bed sesuai untuk yang datang melancong untuk perniagaan atau percutian, dan jika anda lapar, anda sentiasa boleh berjalan di jalan ke Asakusa Sushi Ken untuk beberapa hidangan gaya Jepun untuk mengisi perut anda. Setiap bilik dilengkapi dengan wifi hotel percuma, akses internet berkelajuan tinggi percuma (hanya untuk business travellers), dan juga pembersih udara yang lembap. Ibu bapa juga mungkin gembira mendengar bahawa anda boleh meminta katil tambahan untuk anak-anak anda, dan kanak-kanak di bawah umur 2 ke 6 tahun boleh tinggal secara percuma!
 
Alamat: 2-12-4 Asakusa, Taito-ku, 111-0032 Tokyo
Hubungi: + 81-3-5830-0321 atau email [email protected]
Kadar: Dari USD94 / malam
Laman web
 
Hotel WBF Tokyo Asakusa
 
Untuk bilik dengan pemandangan yang menakjubkan, bilik-bilik City View dan Sky View Hotel WBF Tokyo Asakusa adalah tempat yang tepat untuk tinggal. Bergantung pada bilik yang anda tempah, anda mungkin dapat melihat Tokyo Skytree yang terkenal di latar belakang yang menerangi pemandangan malam. Hotel ini juga terletak di belakang Kuil Senso-ji sehingga memudahkan untuk melawat mercu tanda ikonik. Pengembara solo juga akan menghargai bilik-bilik solo yang berpatutan (dari USD61 / malam) yang memberikan anda ruang peribadi anda sendiri. Jika anda merasa lapar, Naritaya Halal Ramen Shop hanya berjalan kaki dari hotel, dan anda juga boleh menamatkan hidangan anda dengan beberapa ice cream matcha dari Suzukien Asakusa yang mesra Islam.
 
Alamat: 2-27-10, Asakusa, Taito-ku, 111-0032 Tokyo
Hubungi: +81 (0) 3-5811-1991
Kadar: Dari USD88 / malam
Laman web | Facebook | Instagram
 
Asakusa Central Hotel
 
Sekiranya anda bersedia berjalan kaki sedikit jauh dari stesen keretapi bawah tanah, kami rasa ia pasti berbaloi untuk anda tinggal di hotel seperti ini! Bilik-bilik di Asakusa Central Hotel adalah luas dan keluarga akan menyukai bilik keluarga mereka (gambar, dari USD140 / malam) yang termasuk banyak ruang untuk kanak-kanak untuk meneroka dan nikmati! Pelbagai jenis bilik mereka juga dilengkapi dengan pelbagai harga, menjadikan mereka sesuai untuk sesiapa sahaja dari pengembara solo kepada mereka yang melancong dalam kumpulan yang lebih besar. Sebaik sahaja anda telah menyesuaikan diri, berjalan ke Sekai Cafe Asakusa untuk merawat diri anda dengan makanan lazat (dan halal!), Atau membeli barang-barang halal seperti mi segera! Teruskan berjalan ke arah kereta bawah tanah, dan anda juga akan mendapati diri anda berdekatan dengan Halal Ramen Taizan Sakura yang menjual kari tsukemen dan juga Origami Asakusa di mana anda boleh mendapatkan daging wagyu Jepun yang berkualiti tinggi!
 
Alamat: 1-5-3, Asakusa, Taito-ku, 111-0032 Tokyo
Hubungi: Melalui borang hubungan di laman web
Kadar: Dari USD65 / malam
Laman web
 
Shinjuku
Sekiranya anda memikirkan perjalanan ke Tokyo untuk perjalanan sehari maka Shinjuku mungkin menjadi tempat yang sempurna untuk tinggal di. Stesen Shinjuku adalah salah satu hab pengangkutan utama di Tokyo, tidak hanya menempatkan beberapa kereta api yang berjalan di seluruh bandar tetapi juga pertukaran bas di mana banyak bas membuat perjalanan sehari ke Kawaguchiko, Gunung Fuji, dan banyak lagi tempat. Shinjuku juga merupakan lokasi yang meriah dan bertenaga yang hebat untuk membeli-belah dan penuh sesak dengan banyak tarikan lain yang membuatnya sempurna untuk setiap jenis pengembara!
 
Super Hotel Shinjuku Kabukicho ($ 93)
 
Hotel ini terletak betul-betul bersebelahan dengan Stesen Shinjuku dan juga bersebelahan dengan Taman Okubo kecil untuk memberikan sedikit kelipatan alam di tengah-tengah kota! Keluarga pasti akan menyukai pilihan bilik penyambung mereka (digambarkan, dari USD186 / malam), yang dengan serta-merta menggandakan ruang yang anda peroleh ketika membuatnya lebih mudah cenderung kepada anak-anak pada bila-bila masa setiap hari. Hanya dalam jarak berjalan kaki dari hotel ini adalah Samurai Museum dan Restoran Robot yang terkenal – dan jangan lupa, salah satu kedai halal CoCo Ichibanya Curry adalah dua blok jauhnya dari hotel, memberikan anda kesempatan untuk mencuba beberapa kari Jepun asli !
 
Alamat: 2-39-9 Kabukicho, Shinjuku, 160-0021 Tokyo
Hubungi: (+081) 3-6855-9000
Kadar: Dari USD93 / malam
Laman web
 
Hotel Sunlite Shinjuku ($ 88)
 
Bilik-bilik di Hotel Sunlite Shinjuku pasti bernilai wang anda untuk reka bentuk mereka yang cukup lengkap, serta ruang mereka (yang boleh susah untuk dijumpai di bandar sibuk seperti Tokyo)! Terletak betul-betul bersebelahan dengan keluar dari Stesen Shinjuku, anda mempunyai akses ke tempat lain di kota dari pintu anda, terima kasih kepada sistem kereta bawah tanah, termasuk salah satu daripada dua cawangan halal CoCo Ichibanya Curry! Tambahan pula, jika anda mengambil jalan pintas dengan berjalan melalui Stesen Shinjuku itu sendiri, anda akan segera mendapati diri anda di Menya Kaijin yang mesra Islam yang menjual ramen dalam sup makanan laut!
 
Alamat: 5-15-8 Shinjuku, Tokyo
Hubungi: +81 03-3356-0391
Kadar: Dari USD88 / malam
Laman web
 
Shibuya
Shibuya adalah satu lagi kejiranan popular di Tokyo, dan dikenali sebagai syurga membeli-belah! Shibuya Crossing yang terkenal di dunia boleh ditemui di kawasan yang sibuk ini, dan anda boleh menemui banyak kedai di sini dari butik mewah berjenama, ke kedai-kedai vintage yang trendy, hingga ke perniagaan bebas. Bagi ‘shopaholics’ yang ingin membuat pilihan terbaik apabila tinggal di Shibuya tanpa perlu menghabiskan duit anda.
 
Sakura Hotel Hatagaya
 
Kita tidak boleh bercakap mengenai hotel mesra-Muslim di Tokyo tanpa menyebut Sakura Hotel Hatagaya. Hotel ini mempunyai ruang sembahyang di premis, dan juga menyediakan menu mesra Muslim di kafenya atas permintaan!  Masjid Masjid Camii & Pusat Kebudayaan Turki juga kira-kira 900 meter, serta Taman Yoyogi yang besar. Hotel ini menawarkan pakej pelancongan berpandu harian yang merangkumi segala-galanya dari Kuil Meiji ke Match Wrestling Sumo jadi ingat untuk memeriksa jadual hotel untuk melihat apa yang anda sesuai untuk anda! Pelancong yang terbang di Lapangan Terbang Haneda mungkin mendapati pilihan ini yang terbaik, kerana hanya 30 minit memandu dari lapangan terbang.
 
Status Halal: Cafe Sakura menyediakan hidangan yang menggunakan bahan halal untuk tetamu Islam. Oleh kerana Cafe menyajikan alkohol secara berasingan, kami menasihatkan bahawa anda makan mengikut budi bicara anda sendiri.
 
Kemudahan Bilik Solat : Qiblat, sejadah, dan Al-Quran disediakan. Kami menasihati bahawa anda membawa kelengkapan solat anda sendiri. Wudhu boleh diambil di bilik kecil bilik anda sendiri.
 
Alamat: 1-32-3 Hatagaya Shibuya-ku, Shibuya, Tokyo
Hubungi: + 81-3-3469-5211 atau email [email protected]
Kadar: Dari USD85 / malam
Laman web
 
Akasaka
Kejiranan Akasaka tidak begitu dikenali seperti yang lain, tetapi kami mengesyorkan anda tinggal di sini jika anda suka berada di tengah-tengah kota tanpa terlalu dekat dengan kesibukan dan kesibukan. Terletak di antara Shibuya dan Tsukiji (ya, rumah kepada bekas pasar ikan terkenal) kejiranan ini terletak berhampiran dengan beberapa kereta bawah tanah utama dan bahkan rumah ke daerah Roppongi yang menempatkan pelbagai muzium seni dan galeri!
 
b tokyo akasaka
 
b akasaka adalah hotel bergaya dan moden yang sangat sesuai untuk pelancong perniagaan atau pasangan muda. Hotel ini berada dalam jarak berjalan kaki yang singkat dari Stesen Akasaka, National Art Center, Tokyo dan Muzium Seni Suntory . Ia bahkan berhampiran dengan kedai sewa basikal untuk pelancong yang ingin melihat bandar dari perspektif baru! Di seberang Stesen Akasaka adalah Gyukaku Akasaka yang mengiurkan – sebuah restoran BBQ Jepun halal yang mempunyai menu mesra muslim khas yang boleh didapati!
 
Alamat: 7-6-13 Akasaka, Minato-ku, Tokyo 107-0052
Hubungi: + 81-3-3586-0811 atau melalui borang hubungan di laman web
Kadar: Dari USD99 / malam
Laman web
 
Centurion Hotel Grand Akasaka Mitsuke Station ($ 90)
 
Centurion Hotel adalah pilihan yang sempurna jika anda mencari beberapa kemewahan yang berpatutan semasa penginapan anda di Akasaka! Tetamu lelaki juga dibenarkan memasuki bilik mandi dan bilik mandi awam mereka untuk berehat lebih awal semasa penginapan mereka. Hotel ini hanya beberapa minit dari Stesen Akasaka-Mitsuke, yang menghubungkan ke beberapa laluan yang paling baik di kereta bawah tanah termasuk Marunouchi Line dan Ginza Line – bermakna anda hanya beberapa hentian dari hampir semua tarikan utama di Tokyo! Selain dari Gyukaku Akasaka , hotel ini juga berhampiran dengan restoran sushi Akasaka Saryo Ouka yang menyajikan sushi segar halal, dan juga lempeng matcha dan pencuci mulut Jepun tradisional lain!
 
Alamat: 3-19-3, Minato-ku, Akasaka, 107-0052 Tokyo
Hubungi: +81 3-6435-5226 atau melalui borang hubungan di laman web
Kadar: Dari USD90 / malam
Laman web
 
Sudah tentu ada pelbagai lagi hotel yang ada di Tokyo, dan kami yakin bahawa di mana anda tinggal anda akan mempunyai masa yang menakjubkan di sebuah bandar yang penuh dengan sejarah tradisional, budaya canggih, dan tentu saja menyeronokkan keluarga yang datang bersama.
 
Sumber : Have Halal Will Travel
 
The post 9 Hotel di Tokyo (Dari USD65) Berhampiran Makanan Halal Untuk Percutian Anda Yang Seterusnya appeared first on Islam Itu Indah.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.islamituindah.my/9-hotel-di-tokyo-dari-usd65-berhampiran-makanan-halal-untuk-percutian-anda-yang-seterusnya/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
8 Makanan Halal Di Seoul Yang Anda Boleh Cuba Jika Bercuti Di Sana

8 Makanan Halal Di Seoul Yang Anda Boleh Cuba Jika Bercuti Di Sana

papar berkaitan - pada 9/7/2019 - jumlah : 497 hits
Dari istana lama yang menyingkap kisah silam sehinggalah ke kereta api bawah tanah yang menuju ke masa hadapan Pasar lama ke haute couture Dan dari kuil tradisi sehingga ke bangunan pencakar langit Seoul ibu kota Korea Selatan ialah syurga ...
Top 5 Yang Menarik Di Muji Hotel Ginza Tokyo

Top 5 Yang Menarik Di Muji Hotel Ginza Tokyo

papar berkaitan - pada 27/6/2019 - jumlah : 273 hits
Hits 2Ada hotel baru di Ginza Tokyo Ramai tetamu hotel bagi feedback yang hampir sama Ini Top 5 Yang Menarik Di Muji Hotel Ginza Tokyo Mungkin apa yang telah dikongsikan dengan tetamu hotel sebelum ini boleh memberikan panduan kepada pelanc...
Hiburan Ingin Mencuba Makanan Halal Yang Lazat Unik Terbanglah Ke Taiwan Hari Ini

Hiburan Ingin Mencuba Makanan Halal Yang Lazat Unik Terbanglah Ke Taiwan Hari Ini

papar berkaitan - pada 16/7/2019 - jumlah : 242 hits
Baru baru ini satu kaji selidik telah dijalankan ke atas 1000 rakyat Malaysia yang beragama Islam oleh Taiwan Tourism Bureau Para peserta telah diminta menjawab 2 soalan di bawah Apakah kriteria utama apabila memilih destinasi perlancongan ...
12 Restoran Mesra Muslim Di Tokyo Untuk Anda Mendapatkan Ramen Halal

12 Restoran Mesra Muslim Di Tokyo Untuk Anda Mendapatkan Ramen Halal

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 551 hits
Ramen adalah salah satu perkara yang mesti dicuba oleh mana mana pengembara muslim ketika di Jepun kerana tidak mudah untuk mendapatkan versi halal dan asli di rumah Kenyal mee ramen yang dihidangkan dengan sup yang lazat sukar untuk melepa...
Walmart China Menggunakan Sistem Rantaian Blok Untuk Menjejak Langkah Pemprosesan Makanan

Walmart China Menggunakan Sistem Rantaian Blok Untuk Menjejak Langkah Pemprosesan Makanan

papar berkaitan - pada 2/7/2019 - jumlah : 254 hits
Apabila topik rantaian blok dibincangkan kebiasaannya orang ramai akan mula berfikir mengenai kriptowang seperti Bitcoin dan sebagainya Akan tetapi rantaian blok terdapat banyak lagi kegunaan seperti penjejakan proses dan sebagainya kerana ...
Makanan Yang Naikkan Berat Badan Tanpa Disedari

Makanan Yang Naikkan Berat Badan Tanpa Disedari

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 440 hits
PUNCA BERAT BADAN NAIK TANPA DISEDARI1 Kudapan setiap masa Musim raya ni lagi bahaya kerepek pisang ubi maruku rempeyek kekacang kuih raya sedia depan mata sedap je terngap sampai separuh balang 2 Sos mayonnaise butter dalam masakan dan mak...
Satpol Pp Serang Gerebek Gudang Miras Berkedok Tempat Distributor Makanan Ringan

Satpol Pp Serang Gerebek Gudang Miras Berkedok Tempat Distributor Makanan Ringan

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 197 hits
Satuan Polisi Pamong Praja Kota Serang menggerebek gudang minuman keras berkedok tempat penyimpanan jenis makanan dan minuman ringan di kawasan Drangong Kecamatan Legok Kota Serang Selasa
Apa Maknanya Jika Mengalami Kencing Berbuih

Ulangtahun Kelahiran Dak Kakak Dan Gerakan Reformasi

Bagaimana Populariti Boleh Mengubah Persepsi

Spinning The Wheel Of Fortune A Deep Dive Into Online Roulette Strategies

Perlis Issues Fatwa First State To Declare Gisbh A Deviant Group

Gadis Diarah Tanggal Pakaian Sebagai Bukti Bukan Lelaki

Brand Names Case Studies

Aktiviti Kunjungan Gerakan Daerah Barat Daya Pulau Pinang Ke Ppim Ppim 20 09 2024


echo '';
10 Fakta Biodata Ustaz Wadi Annuar Wadi Anuar Termasuk Kisah Kahwin Bercerai Dan Bekas Isteri

Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online


1 2 Rakyat S Pura Pindah Johor Up Dap Pap

Makan Malam Di Kampung Baru

Operation Grim Beeper In Lebanon

Trusted Scam Verification Services For Enhanced Online Safety

The Colours Of Life Selamat Kembali Ke Sekolah Bagi Penggal 3

Dinner Sate Dan Siakap Stim Lemon