6 Sebab Mengapa Anda Harus Menggunakan Telefon Pintar Lipat Samsung





Galaxy Z Flip 4 dan Galaxy Z Fold 4 adalah peranti terbaru yang  memberikan kepuasan serba boleh  untuk kerja, permainan, dan semua yang ada di antara mereka.
Selain menjadi keajaiban kejuruteraan, Galaxy Z Flip 4 dan Galaxy Z Fold 4 yang baru dilancarkan oleh Samsung menggabungkan fungsi unik dan aplikasi arus perdana seperti Microsoft Office dan Instagram menjadikannya sesuai untuk penggunaan seharian. Kali ini kami membongkar enam sebab mengapa anda harus mula menggunakan Galaxy Z Flip 4 atau Galaxy Z Fold 4 hari ini.




Multitasking tanpa usaha dan fleksibel.Mempunyai reka bentuk skrin fleksibel yang dapat berfungsi sebagai panel yang terpisah memberi anda lebih banyak cara untuk melakukan multitask di seluruh aplikasi dalam perjalanan, terutama dengan fungsi Flex Mode. Flex Mode membolehkan aplikasi melakukan mengeorientasi agar sesuai dengan layar ketika telepon anda dilipat sebagian, sehingga anda dapat menggunakan setengah layar untuk menonton video, dan separuh lagi untuk menavigasi. 
Galaxy Z Fold4 juga dilengkapi bar tugas baru dan gerakan sapu, memberikan anda susun atur seperti PC untuk akses cepat ke aplikasi kegemaran dan terkini anda. Untuk peningkatan produktiviti, anda dapat memasang kembali aplikasi layar penuh di layar seseorang dengan hanya sapuan dan beralih dengan cepat antara paparan pop timbul atau skrin yang terpisah. 

    2.    Memperkaya pengalaman pengguna pada aplikasi yang paling banyak digunakan.
Pengalaman menggunakan lipatan hanya dapat dilakukan jika "OS" dan aplikasi yang dioptimumkan untuk faktor bentuknya yang unik. Siri Galaxy Z terbaru adalah peranti pertama yang dilengkapi dengan Android 12L, yang dikembangkan secara eksklusif untuk skrin besar, termasuk yang boleh dilipat

Untuk memastikan pengguna mendapat yang terbaik dari lipatan mereka, Samsung bekerjasama rapat dengan pembangun aplikasi terkemuka untuk membuat antara muka pengguna yang unik dan aplikasi yang dioptimumkan yang membolehkan peningkatan fungsi setiap kali telefon dibuka atau ditutup. 
Aplikasi berjenama Google, termasuk Chrome dan Gmail kini menyokong fungsi seret-dan-jatuhkan, yang membolehkan pengguna menyalin dan menampal pautan, foto dan banyak lagi di seluruh aplikasi dengan cepat. Dengan Google Meet, anda kini dapat berkongsi pengalaman yang penuh kegembiraan dengan lebih banyak orang walaupun aktiviti maya, termasuk menonton video di YouTube atau bermain permainan bersama dalam panggilan video . Suite Microsoft seperti Outlook kini memanfaatkan paparan yang boleh dilipat, memberikan lebih banyak maklumat di skrin, dan cara yang lebih cepat untuk berinteraksi dengan kandungan.  


    3.    Navigasi yang ditingkatkan untuk S Pen.
Dengan pelancaran Galaxy Z Fold 4 untuk mempamerkan Skrin Utama AMOLED 7,6 inci yang menakjubkan, S Pen adalah aksesori tambahan yang sempurna untuk memastikan ketepatan dan kecekapan semasa anda melukis, mencatat, atau menavigasi. S Pen kini lebih pintar, dengan teknologi AI baru yang secara automatik mengesyorkan tindakan susulan dalam fungsi Smart Select. 
Untuk memastikan telefon anda tetap ringan dan nipis mungkin, S Pen boleh dipasang dengan bergaya pada Galaxy Z Fold 4 dengan Standing Cover baru yang hadir dalam warna yang sepadan untuk penampilan yang sempurna


    4.    Lebih nipis, lebih ringan, dan lebih mudah alih dari sebelumnya.
Manfaat utama lipat adalah dapat menikmati ukuran skrin besar dalam bentuk yang ringkas, dan peranti terbaru dalam siri Galaxy Z ini terus mendorong had faktor bentuk lipat tanpa menjejaskan kualiti. 
Walaupun Galaxy Z Flip 4 dan Galaxy Z Fold 4 lebih kecil daripada generasi sebelumnya, peranti tersebut mengekalkan Skrin Utama AMOLED 6.7 ” dan 7.6 ” masing-masing. 
Oleh kerana engsel yang lebih langsing dan bezel yang lebih sempit yang digunakan pada Galaxy Z Fold 4, telefon lebih ringan dan lebih selesa untuk penggunaan satu tangan. Dimensi Galaxy Z Fold 4 ’ yang diperbaiki juga menghasilkan nisbah skrin baru pada Skrin Penutup dan Skrin Utama untuk fungsi tambahan dan pengalaman melihat yang mendalam


    5.    Dibina untuk Kreativiti dan Penyesuaian.
Sekiranya saiz padat, fleksibiliti dalam membuat kandungan, dan pilihan penyesuaian memainkan peranan besar, Galaxy Z Flip 4 adalah pilihan yang tepat untuk anda. 
Peranti ini dilengkapi dengan kamera yang ditingkatkan yang mempunyai sensor 65% lebih terang dan dikuasakan oleh Platform Mudah Alih Snapdragon ® 8 + Gen 1. FlexCam, kamera dwi depan dan belakang telefon juga membolehkan anda menangkap foto dan video dari perspektif yang berbeza, dengan fungsi Quick Shot yang  kini menyokong pratonton pada Skrin Penutup untuk memberi anda lebih banyak pilihan semasa anda merakam detik kegemaran anda. Fungsi FlexCam disokong di Instagram, WhatsApp, dan Facebook, jadi anda dapat berkongsi gambar kreatif anda dengan orang tersayang dengan lancar

Skrin Penutup 1.9 inci kini mempunyai lebih banyak pilihan jalan pintas, yang membolehkan anda menghidupkan lampu suluh atau mod kapal terbang, memainkan lagu, membuat panggilan, atau membalas teks dengan emoji dan Speech-to-Text tanpa perlu membuka telefon anda. 
Galaxy Z Flip 4 tersedia dalam empat warna yang cerah – Bora Purple, Graphite, serta Pink Gold dan Biru. Sekiranya pilihan ini bukan kesukaan anda, anda boleh membuat peranti yang unik dengan Galaxy Bespoke Edition . Tersedia secara eksklusif untuk siri Galaxy Z Flip, Galaxy Bespoke Edition membolehkan anda memilih dari 75 kombinasi warna kaca dan bingkai untuk pengalaman penyesuaian utama


    6.    Direka untuk pergi jauh.
Sekiranya anda bimbang bahawa lipatan mungkin lebih rapuh kepada di dalam kehidupan seharian, jangan risau. Galaxy Z Flip 4 dan Galaxy Z Fold 4 menggunakan bingkai Armor Aluminium dan penutup engsel, bersama dengan Corning ® Gorilla ® Glass Victus ® + pada Skrin Penutup dan kaca belakang. Skrin peranti ’ direkayasa dengan teliti dan dioptimumkan agar lebih tahan lama dan menahan kerosakan akibat kejutan luaran, seperti menjatuhkan telefon seseorang

Anda juga boleh merasa selesa kerana ujian ketahanan yang berat telah membuktikan reka bentuk lipat ’ dapat dilipat dan dilipat lebih dari 200,000 kali. Kedua-dua telefon ini diperakui dengan ketahanan air IPX8, jadi tidak ada masalah menggunakannya sama ada hujan atau bersinar juga

Anda juga boleh merasa selesa kerana ujian ketahanan yang berat telah membuktikan reka bentuk lipat ’ dapat dilipat dan dilipat lebih dari 200,000 kali. Kedua-dua telefon ini diperakui dengan ketahanan air IPX8, jadi tidak ada masalah menggunakannya sama ada hujan atau bersinar juga

Hari yang panjang di hadapan? Galaxy Z Flip4 ’ mengembangkan kapasiti bateri 3,700mAh dan bateri Galaxy Z Fold4 ’ s 4,400 mAh akan terus bertahan dengan anda pada hari-hari besar. Sekiranya telefon anda memerlukan jus tambahan, Galaxy Z Flip4 dan Galaxy Z Fold4 boleh mengecas hingga 50% dalam 30 minit sehingga rancangan dapat diteruskan dengan gangguan minimum

"Flip"atau "Fold" – pilihannya adalah milik anda hari ini! 
Jadi sekarang anda tahu reka bentuk fleksibel dan inovasi canggih di sebalik Galaxy Z   dan Galaxy Z Fold 4 yang dapat melengkapkan gaya hidup dinamik yang kita jalani sekarang. Peranti ini dibina dengan teliti untuk menyokong dan berkembang dengan setiap keperluan anda, memenuhi prestasi tinggi, ketahanan, kemudahan penggunaan dan pelbagai penyesuaian kepada orang ramai. Sama ada anda menggunakan telefon anda untuk bersantai santai, pembuatan kandungan tugas berat, atau multitasking di seluruh tempat kerja dan bermain, yakinlah bahawa siri Galaxy Z dibuat untuk anda. 
PRA-PESANAN SEKARANG
Product

Model

RRP

Colour 

Rewards

Galaxy Z Flip4

Galaxy Z Flip4 (128GB)

RM4,099

· Bora Purple

· Blue 

· Pink Gold

· Graphite

· Samsung Care+ One year extended warranty[1] (worth RM499) and 3 Protective Film Replacements 

· 1 free Samsung Online e-voucher worth RM450[2]

· 1 free Flap Leather Cover (worth RM379)

· 1 free Clear Slim Cover (worth RM99)[3]

Galaxy Z Flip4 (256GB)

RM4,399

Galaxy Z Flip4 (512GB)

RM4,899

Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition[4](256GB)

RM4,599

Bespoke Edition[5]

Galaxy Z Fold4 

Galaxy Z Fold4 (256GB)

RM6,799

· Graygreen

· Beige

· Phantom Black

· Burgundy[6]

· Samsung Care+ One year extended warranty[7] (worth RM599) and 3 Protective Film Replacements 

· 1 free Samsung Online e-voucher worth RM650[8]

· 1 free Standing Cover with Pen (worth RM369)

Galaxy Z Fold4 (512GB)

RM7,299

Galaxy Z Fold4 

(1TB)[9]

RM8,299






































[1] Coverage includes one year manufacturing warranty and one year extended warranty by Samsung Care+ worth up to RM499.


[2] Samsung online e-voucher worth RM450 is exclusive for Galaxy Z Flip4 pre-order purchase only.


[3] Only applicable to Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition


[4] Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition is exclusively available on samsung.com/my


[5] Customers can choose frame options of Black, Silver, or Gold and front and back colors of Yellow, White, Navy, Khaki or Red. Color availability may vary depending on country, region, or carrier. Bespoke Edition only available on samsung.com/my. Please allow 3 to 4 weeks (estimate) for delivery.


[6] Burgundy is exclusively available on samsung.com/my


[7] Coverage includes one year manufacturing warranty and one year extended warranty by Samsung Care+ worth up to RM599.


[8] Samsung online e-voucher worth RM650 is exclusive for Galaxy Z Fold4 pre-order purchase only.


[9] 1TB model is exclusive on samsung.com/my only

Untuk Pra order sila ke laman - Galaxy Z Flip4, Galaxy Z Fold4 
Untuk maklumat lanjut mengenai Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition, sila ke laman di bawah: https://www.samsung.com/my/mobile/galaxy-bespoke/galaxy-z-flip4/?type=gallery&modelCode=SM-F721B7XEXME


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ruby.my/2022/08/6-sebab-mengapa-anda-harus-menggunakan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Trailblazer Tidak Cukup Puas Dengan Samsung Galaxy Lipat Yang Terbaru

Trailblazer Tidak Cukup Puas Dengan Samsung Galaxy Lipat Yang Terbaru

papar berkaitan - pada 1/9/2022 - jumlah : 253 hits
Kuala Lumpur 29 Ogos 2022 Lihat di mana inovasi membawa kita ke Telefon pintar yang dilipat Ini adalah evolusi telefon pintar seterusnya Peranti yang memberi anda keupayaan multitasking yang melebihi telefon pintar semasa yang tersedia di p...
Bucket List Events This September The Samsung Galaxy Flextival Roadshow

Bucket List Events This September The Samsung Galaxy Flextival Roadshow

papar berkaitan - pada 4/9/2022 - jumlah : 192 hits
If you haven t heard the news yet Samsung Malaysia Electronics is welcoming the Galaxy Z Flip4 and Galaxy Z Fold4 with flippin sensational roadshows happening throughout the month of September 2022 Illuminating and full of surprises the roa...
Menjelang Pelancaran Iphone 14 Samsung Muat Naik Video Baharu Untuk Perli Apple

Menjelang Pelancaran Iphone 14 Samsung Muat Naik Video Baharu Untuk Perli Apple

papar berkaitan - pada 2/9/2022 - jumlah : 98 hits
Seperti diketahui Apple akan melancarkan barisan iPhone 14 melalui acara khas yang dijadualkan berlangsung 7 September ini Menjelang beberapa hari sahaja lagi pelancaran Samsung kini telah memuat naik video yang ditujukan kepada Apple sugge...
Samsung Galaxy Z Flip4 Our First Impression

Samsung Galaxy Z Flip4 Our First Impression

papar berkaitan - pada 1/9/2022 - jumlah : 127 hits
Technology advances year after year particularly in the field of smartphone devices Starting out as a device for calling and texting others smartphones are now capable of much more such as GPS camera internet browsing and much more As techn...
Samsung Malaysia Electronics Introduces T7 Shield Portable Ssd Now Available For Purchase

Samsung Malaysia Electronics Introduces T7 Shield Portable Ssd Now Available For Purchase

papar berkaitan - pada 1/9/2022 - jumlah : 137 hits
The Rugged T7 Shield Portable SSD Offers Durability and Fast Sustained Performance for Creative Professionals and Consumers On the Go Samsung Malaysia Electronics today introduced its latest external storage device the T7 Shield Portable So...
China Perkasa Pembangunan Kereta Pintar

China Perkasa Pembangunan Kereta Pintar

papar berkaitan - pada 29/8/2022 - jumlah : 94 hits
China perkasa pembangunan kereta pintar nbsp Dikemas kini 27 saat yang lalu Diterbitkan pada 29 Aug 2022 7 30PM
Cara Mohon Penggantian Mykad Secara Online Atau Melalui Telefon Dengan Mudah

Cara Mohon Penggantian Mykad Secara Online Atau Melalui Telefon Dengan Mudah

papar berkaitan - pada 29/8/2022 - jumlah : 186 hits
Kad pengenalan adalah dokumen peribadi kita yang paling penting dan ia adalah bukti bahawa kita adalah merupakan warganegara Malaysia Banyak urusan rasmi memerlukan kita menggunakan kad pengenalan Jadi bila kad pengenalan rosak atau hilang ...
Lebih 60 000 Jadi Mangsa Scammer Pelik Juga Laporan Polis Ada Nombor Telefon Berulang Takkan Tak Boleh Nak Tangkap

Lebih 60 000 Jadi Mangsa Scammer Pelik Juga Laporan Polis Ada Nombor Telefon Berulang Takkan Tak Boleh Nak Tangkap

papar berkaitan - pada 22/8/2022 - jumlah : 258 hits
Orang ramai berasa pelik bagaimana scammer begitu berleluasa walaupun laporan kepada pihak polis telah dibuat selain dakwaan nombor telefon berulang yang digunakan oleh golongan penjahat itu Penipuan dengan modus operandi seperti menyamar s...
10 Model Telefon Boleh Zoom Gambar Sampai Pori Pori Bulan

10 Model Telefon Boleh Zoom Gambar Sampai Pori Pori Bulan

papar berkaitan - pada 20/8/2022 - jumlah : 220 hits
Senarai Kumpulan smartphone yang boleh zoom sampai pori pori bulan Infinix Note 12 VIP108 MP f 1 8 1 1 67 0 64 m PDAF Laser AF13mm f 2 2 2 MP f 2 4 Vivo X70 Pro50 MP f 1 8 1 1 56 1 0 m PDAF Laser AF gimbal OIS8 MP f 3 4 125mm 1 4 4 1 0 m PD...
Dapat Suami Tak Banyak Cakap Menyesal Kahwin Dulu Tak Ikut Cakap Mak Stres Aku

Kakak Maut Adik Kritikal Dalam Kemalangan

Orang Masjid Caj Rm1 000 Upah Solat Jenazah

Jasa Pendaftaran Brand Membantu Anda Membangun Dan Memperkuat Identitas Brand Anda

Lama Tunggu Grab Chef Anis Nabilah Tawar Diri Hantar Lelaki Oku Penglihatan Balik Rumah

Ringgit Slips On Expected Us Policy Tightening

Berhadapan Dengan Selat Melaka Masjid Al Hussain Memantulkan Warna Warna Yang Indah

Pengurusan Mitashamika Junjung Kasih Kesudian Al Sultan Abdullah Tengku Hassanal Lawat Kiosk Jualan



Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal


Muslimah Physiotherapy Puchong

Litiere Chat Pasir Kucing Beraroma Kopi Yang Terbaik Buat Anak Bulus

Lupa Diri Akibat Busy

Lirik Bahtera Mahligai Cinta Tri Suaka Ft Nabila Maharani

Woorarra House By Rptecture Architects In The Yarra Valley Australia

Maldini Sidney Goyang Kanan Kiri Chord