6 Pelakon Kanak Kanak Yang Pernah Popular Dan Sangat Comel Inilah Gambar Terbaru Mereka Yang Akahir Itu Memang Wow


Rasanya tak lengkap industri seni di negara kita ini tanpa bakat cilik daripada pelakon atau penyanyi kanak-kanak.
Kali ini MH mahu kongsikan enam pelakon kanak-kanak popular yang kini sudah meningkat dewasa.

1) Fara Nadiah ( gambar di atas)
Mungkin nama Fara Nadiah ini tidak begitu dikenali tetapi jika lihat wajahnya pasti anda kenal dengan pelakon cilik ini yang sangat popular dalam drama-drama melayu suatu ketika dahulu. Kini Fara sudah berusia 16 tahun dan semakin meningkat dewasa.
Jika sebut nama orang tak berapa kenal pelakon kanak kanak ni tapi rasanya kalau tengok gambar ramai yang kenal. Seorang budak yang berkulit hitam manis, hidung mancung & berbadan kurus. Banyak muncul dalam drama2 melayu satu ketika dulu. Antara drama yang pernah di lakonkan adalah Ku Petik dosa. Drama tu dia pegang watak sebagai kanak kanak yang menjadi mangsa seksual oleh suami kepada pengasuhnya.
2) Erin Malek ( gambar di atas)
Kalau anda masih ingat Erin Malek merupakan salah seorang pelakon kanak-kanak yang dicungkil bakatnya menerusi filem Tentang Bulan dan sejak dari filem itu namanya semakin mendapat tempat di dalam industri. Meski sudah kurang aktif berlakon kerana komitmen keluarga, namun Erin sudah pun mengumpul peminat sendiri.
Sementara itu Erin telah memilih untuk berkahwin di usia muda memilih pasangannya Farriz Fauzy. Bertempat di Hotel InterContinental Kuala Lumpur, kejelitaan Erin terserlah apabila mengenakan persalinan pengantin berwarna merah. Memang jelas menaikkan lagi aura pengantin baru. Manakala Farriz tampil segak dengan memakai kot serba putih. Memang bak pinang dibelah dua.

3) Aedy Ashraf ( gambar di atas)
Sebut sahaja nama Aedy Ashraf pasti ramai yang masih ingat dengan lakonannya semasa di zaman kanak-kanaknya menerusi karakter Asmawi dalam filem Tentang Bulan pada 2006. Kini Aedy dilihat sudah semakin meningkat dewas dan menjadi perhatian gadis-gadis kerana ketampanan yang dimilikinya.
Meskipun 10 tahun telah berlalu, segelintir peminat dan penggiat industri beranggapan bahawa Aedy masih dalam lingkungan usia kanak-kanak dan jarang mendapat tawaran watak utama.
Sedar skeptikal yang seperti melekat pada dirinya, jejaka berkumis nipis itu tidak mahu menuding jari menyalahkan mana-mana pihak. Dia sebaliknya berusaha mengubah penampilan agar kelihatan seperti lelaki dewasa, seiring usianya yang kini mencecah 24 tahun.
4) Ezzrin Loy ( gambar di atas)
Nama Ezzrin Loy mula popular menerusi siri komedi Ayadd yang disiarkan pada tahun 2008 dan sejak itu pelakon kanak-kanak yang juga merupakan adik kepada pelakon Elfira Loy ini dilihat semakin meningkat naik namanya dalam industri.
Selain banyak muncul menerusi watak komedi, Ezzrin pernah mendapat pujian apabila berjaya membawa peranan yang lebih mencabar seperti kanak-kanak hyperaktif dalam drama Nenek Dara serta persembahan mengejutkan dalam drama Anak Rintih. Beliau juga muncul dalam siri TV Qalesya yang turut dibintangi kakaknya.

5) Fatin Afeefa ( gambar di atas)
Ini seorang lagi pelakon kanak-kanak yang mula terkenal menerusi filem Tentang Bulan bersama Aedy Ashraf dan Erin Malek. Fatin masih lagi aktif dalam dunia lakonan dan yang terbaru dia merupakan salah seorang pelakon dalam drama bersiri Red Velvet bersama Neelofa dan Alif Satar.
Pada 21 Disember 2013, pelakon yang pernah popular menerusi filem Tentang Bulan iaitu Fatin Nur Afifah bersama seorang lagi pelakon iaitu Adam Shah.
Bagaimanapun perkahwinan mereka tidak bertahan lama apabila Fatin Afeefa memfailkan cerai terhadapnya pada 15 Mei 2017. Sementara itu, Adam berkata, dia bersyukur masih dapat menjalinkan hubungan baik dengan Fatin demi membesarkan dua cahaya mata mereka iaitu Adam Aisy Arrian, 4, dan Ivy Herra Sophia, 2.
6) Syafie Naswip ( gambar di atas)
Bakat Syafie Naswip dalam lakonan memang tidak dapat dinafikan dan bakatnya ini telah dicungkil Allahyarhamah Yasmin Ahmad menerusi filem Mukhsin pada tahun 2007. Syafie juga telah menerima anugerah Pelakon Kanak-kanak Terbaik di Festival Filem Malaysia ke-20 melalui filem Mukhsin.
Beliau turut mencatatkan sejarah sebagai pelakon termuda memenangi anugerah lakonan di Festival Filem Malaysia dan Anugerah Skrin untuk pelakon lelaki terbaik bagi watak Ilham di dalam drama Ilham Suci tulisan Nor Faznita Md Nor pada usia 16 tahun.
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.
Sumber: mediahiburan
The post 6 Pelakon Kanak-Kanak Yang Pernah Popular Dan Sangat Comel. Inilah Gambar Terbaru Mereka, Yang Akahir Itu Memang WOW appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2019/02/03/6-pelakon-kanak-kanak-yang-pernah-popular-dan-sangat-comel-inilah-gambar-terbaru-mereka-yang-akahir-itu-memang-wow/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ya Diri Aku Gemuk Dan Pemalas Itu Yg Mak Selalu Panggil Aku Tapi Mereka Tak Pernah Tahu Apa Yg Aku Buat Selama Ni

Ya Diri Aku Gemuk Dan Pemalas Itu Yg Mak Selalu Panggil Aku Tapi Mereka Tak Pernah Tahu Apa Yg Aku Buat Selama Ni

papar berkaitan - pada 9/2/2019 - jumlah : 886 hits
Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua Terima kasih jika cerita Aku ini disiarkan Cerita ni Tak best pun Beribu ribu Kali Aku fikir sebelum menulis Last last Aku decided untuk menulis juga Malas nak cerita lebih2 tentang diri Ak...
Artis Popular Yang Comel Ketika Zaman Kanak Kanak

Artis Popular Yang Comel Ketika Zaman Kanak Kanak

papar berkaitan - pada 2/2/2019 - jumlah : 638 hits
Buat peminat peminat setia setiap selebriti tanah air pasti mahu melihat bagaimana agaknya wajah artis kesayangan mereka sewaktu kecil kan Yelah masa kecil ni kadang kadang ada yang berisi kurus hitam manis kan Ok lah jom MH tunjukkan antar...
Banyak Yang Salah Kaprah Pikir Tunisia Itu Surga Poligami Faktanya Jelas Bakal Bikin Mereka Kecewa

Banyak Yang Salah Kaprah Pikir Tunisia Itu Surga Poligami Faktanya Jelas Bakal Bikin Mereka Kecewa

papar berkaitan - pada 10/2/2019 - jumlah : 320 hits
Terutama cowok cowok Indonesia yang udah kebelet pengin pindah ke sana kayaknya bakal kecewa berat kalau tahu fakta di lapangan
Inul Daratista Ladeni Orang Yang Bilang Fotonya Editan Jaga Mulut Itu Penting Memang

Inul Daratista Ladeni Orang Yang Bilang Fotonya Editan Jaga Mulut Itu Penting Memang

papar berkaitan - pada 1/2/2019 - jumlah : 288 hits
Inul juga manusia bisa kesal dan marah kapan saja Tapi logat Jawa Timurnya itu lho bikin salah fokus
Berhijrah Itu Memang Senang Tapi Nelydia Senrose

Berhijrah Itu Memang Senang Tapi Nelydia Senrose

papar berkaitan - pada 22/1/2019 - jumlah : 460 hits
Pelakon cantik Nelydia Senrose yang baru sahaja pulang dari menunaikan ibadah Umrah di Tanah Suci Mekah memohon doa yang baik baik dari semua pihak Saya akui ramai peminat yang menantikan perubahan saya lebih lebih lagi selepas pulang dari ...
Baru Usia 6 Tahun Tapi Dah Sangat Biadap Tak Pernah Ditegur Dari Kecil Anak Boleh Rosak Masa Depan

Baru Usia 6 Tahun Tapi Dah Sangat Biadap Tak Pernah Ditegur Dari Kecil Anak Boleh Rosak Masa Depan

papar berkaitan - pada 29/1/2019 - jumlah : 546 hits
Pepatah melentur buluh biarlah dari rebungnya sesuai untuk menggambarkan bahawa didikan setiap orang harus bermula sejak dari kecil Jika sudah terbiasa ditegur untuk melakukan perkara yang betul di usia kanak kanak kebiasaannya apabila dewa...
Iblis Itu Sangat Alim

Iblis Itu Sangat Alim

papar berkaitan - pada 7/2/2019 - jumlah : 241 hits
Jika engkau bertanya tentang Al Quran kepada iblis dia akan menerangkan dengan sangat jelas kerana iblis tahu bila ayat itu turun dari langit Jika engkau bertanya tentang ilmu hadith kepada iblis dia akan menjelaskannya kerana iblis tahu as...
Pernah Lalui 25 Serangan Jantung Sehari Bayi Ini Pulih Selepas 17 Pembedahan Memang Fighter

Pernah Lalui 25 Serangan Jantung Sehari Bayi Ini Pulih Selepas 17 Pembedahan Memang Fighter

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 250 hits
Melalui 25 serangan jantung sehari bayi berusia 19 bulan ini ternyata ajaib dan kuat Ikuti kisahnya Si kecil Theo Fry bayi yang kuat Pada usia 9 bulan dia telah melalui berpuluh serangan jantung dalam masa 24 jam Kes ini jarang berlaku dan ...
You Were My First Crush Siapa Sangka Tiba Tiba Daler Yusof Komen Begini Pada Gambar Terbaru Emma

You Were My First Crush Siapa Sangka Tiba Tiba Daler Yusof Komen Begini Pada Gambar Terbaru Emma

papar berkaitan - pada 8/2/2019 - jumlah : 421 hits
Selepas kontroversi foto tidak berhijab bersama Syed Abdullah Syed Abdul Rahman tersebar pelakon Emma Maembong akhirnya mengambil keputusan untuk tidak lagi bertudung Emma atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Ismail 27 berkata dia mengaku ke...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

What You Should Know About New Construction Plumbing



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Masak Lemak Ikan Bawal Cermin Dengan Belimbing Buluh

Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau