5 Perkara Tanda Tanda Anda Tidak Bahagia Dengan Pasangan



Beberapa orang mengatakan bahawa aksi bercakap lebih keras daripada kata-kata - dan dalam hubungan, tentunya terbukti benar. Fikirkanlah: Apabila rakan kongsi mengejutkan pada tarikh kegemaran, atau membantu anda belajar untuk peperiksaan, semuanya itu alternatif yang kuat untuk kalimat, "Saya sayang kamu."
Jadi jika anda tertanya-tanya, "Adakah saya dalam hubungan yang tidak berpuas hati?" - Kadang-kadang cara terbaik untuk mengetahui adalah untuk melihat bagaimana anda dan teman wanita anda bersikap saling menguntungkan. Menurut Dr. Gary Brown, ahli terapi pasangan terkemuka di Los Angeles, Amerika Syarikat, isyarat yang agak kecil itu sebenarnya cukup jelas, kerana ia menunjukkan bagaimana kedua-dua pasangan merasa satu sama lain, serta mengenai keadaan hubungan mereka.
Walau bagaimanapun, secara keseluruhan, semua isyarat ini menunjukkan kemungkinan yang salah atau kedua-dua pasangan merasa tidak berpuas hati atau tidak terpenuhi dalam hubungan itu. Oleh itu, memberi perhatian kepada pergerakan ini sangat penting - kerana selepas anda mengenal pasti mereka, anda boleh mengambil tindakan untuk mendapatkan akar masalah dan membuat perubahan positif.
Berikut adalah beberapa tabiat yang menunjukkan anda dan pasangan anda tidak gembira, seperti yang dilaporkan oleh halaman Elite Daily.
1. Anda telah berhenti mengucapkan terima kasih.
Tahap penghargaan anda mengatakan banyak tentang bagaimana anda bahagia atau berpuas hati dalam hubungan. Jadi menurut Dr. Brown, jika anda selalu mengucapkan terima kasih kepada semua perkara kecil seperti membuat kopi pada waktu pagi, mencuci pinggan mangkuk, dan tidak lagi menunjukkan penghargaan anda, itu boleh menjadi amaran dalam hubungan anda. Apabila anda tidak berpuas hati dalam hubungan, anda mungkin tidak memberi perhatian kepada perkara yang anda terima sebelum ini.

2. Anda mengelakkan perbualan yang sukar. 
Tidak kira betapa sihat dan bahagia hubungan anda, ada masa anda perlu berbincang dengan pasangan anda tentang sesuatu yang penting. Mempunyai perbualan yang sukar menunjukkan bahawa anda cukup prihatin tentang hubungan dengan ingin membetulkannya, tidak kira bagaimana janggal atau sukar untuk dibicarakan masalah yang dihadapi. Itulah sebabnya Dr. Brown mengatakan bahawa jika anda secara aktif menghindari bercakap mengenai perkara-perkara penting, seperti menyatakan keperluan atau kebimbangan anda, ini perlu diperhatikan.
Apabila anda tidak lagi cuba membincangkan masalah dengan pasangan anda, anda boleh menunjukkan bahawa anda tidak lagi memberikan sokongan dalam hubungan seperti sebelumnya. Dan yang lebih teruk ialah, jika anda tidak mempunyai perbincangan penting, anda boleh mula membina kebencian terhadap pasangan anda, sehingga anda menjadi lebih bahagia dalam hubungan.
3. Tidur pada masa yang berlainan. 
Bagi pasangan yang sudah berkahwin. Dr. Brown berkata perkara lain yang perlu diperhatikan ialah jika anda tidur pada masa yang sama dan sekarang anda hampir tidak pernah melakukannya.
Sudah tentu, jika anda mempunyai jadual kerja yang sangat berbeza dan tidak pernah dapat tidur atau tidur bangun yang sama, maka ini mungkin tidak benar. 
Tetapi bagaimana jika anda dan pasangan anda digunakan untuk menyikat gigi bersama-sama, bercakap bantal, atau bangun pada masa yang sama untuk bersenam di waktu pagi? Sekiranya anda tidak lagi berusaha untuk mengekalkan jadual yang sama, ia dapat menunjukkan bahawa anda tidak mengutamakan masa yang berkualiti bersama-sama.

4. Berhenti memanggil dengan nama samaran yang sayang Penggunaan
penggunaan julukan sayang adalah petunjuk kuat bagaimana bersambung dan gembira yang anda rasa dalam hubungan. Jika anda dan pasangan anda tidak pernah menggunakan nama panggilan sayang, maka ini tidak terpakai. Walau bagaimanapun, Dr. Brown mengatakan bahawa jika anda tiba-tiba berhenti menggunakan julukan penyayang untuk satu sama lain, maka anda mungkin mahu berhenti dan bertanya kepada diri sendiri mengapa.
Nama jujur ​​yang menyayangi biasanya menunjukkan bagaimana perasaan anda tentang pasangan anda. 
Jadi jika anda tidak memujuk mereka lagi dalam perbualan, anda mungkin tidak merasakan tahap kasih sayang dan kebahagiaan yang sama pada hari ini.
5. Tidak lagi menghantar mesej selamat pagi atau ciuman malam yang baik. 
Kadang-kadang, ini adalah perkara kecil yang dapat menunjukkan betapa peduli anda terhadap pasangan anda. Perkara mudah ini menunjukkan bahawa pasangan anda adalah perkara pertama dan terakhir di minda anda setiap hari. Begitu juga, ciuman cepat pada waktu pagi sebelum anda berdua bekerja, atau apabila anda pulang ke rumah dari kerja, adalah paparan kecil kasih sayang yang membuat anda tersambung. 
Dr. Brown menegaskan bahawa hubungan anda mungkin tidak begitu gembira seperti sebelumnya jika tabiat tidak berlaku lagi.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ohzarina.blogspot.com/2019/08/5-perkara-tanda-tanda-anda-tidak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lebih Sewindu Menikah Pasangan Artis Ini Masih Tetap Bahagia Dan Mesra Meski Belum Punya Anak

Lebih Sewindu Menikah Pasangan Artis Ini Masih Tetap Bahagia Dan Mesra Meski Belum Punya Anak

papar berkaitan - pada 7/8/2019 - jumlah : 450 hits
Kebahagiaan berumah tangga nggak selalu lewat kehadiran anak Tapi buat kamu yang lagi berusaha semoga disegerakan ya
Bukan Kado Mewah Pasangan Menikah Ini Justru Minta Sumbangan Peralatan Sekolah Untuk Apa Ya

Bukan Kado Mewah Pasangan Menikah Ini Justru Minta Sumbangan Peralatan Sekolah Untuk Apa Ya

papar berkaitan - pada 13/8/2019 - jumlah : 184 hits
Idenya ternyata brilian dan bisa kamu jadikan inspirasi kelak untuk momen pernikahanmu Salut
10 Aktivit Dapat Dilakukan Bersama Pasangan Anda Yang Tidak Dapat Dilupakan

10 Aktivit Dapat Dilakukan Bersama Pasangan Anda Yang Tidak Dapat Dilupakan

papar berkaitan - pada 12/8/2019 - jumlah : 414 hits
Seoul dipenuhi dengan pemandangan yang popular dari istana istana ke lorong lorong membeli belah dari menara ke kuil dan anda boleh menghabiskan hari menjelajah semua yang ditawarkan oleh bandar yang indah ini berjalan melalui taman taman y...
Awas 4 Zodiak Ini Rawan Jadi Pasangan Yang Paling Egois

Awas 4 Zodiak Ini Rawan Jadi Pasangan Yang Paling Egois

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 136 hits
4 Zodiak ini rawan menjadi pasangan yang paling egois dalam setiap hubungan cinta Mereka adalah Leo Sagitarius Aries dan Aquarius
Langka Pria Desa Di Polandia Tawarkan Hadiah Buat Pasangan Yang Lahirkan Bayi Lelaki

Langka Pria Desa Di Polandia Tawarkan Hadiah Buat Pasangan Yang Lahirkan Bayi Lelaki

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 167 hits
Desa di Polandia tawarkan hadiah buat pasangan yang lahirkan bayi lelaki Pasalnya tak ada bayi lelaki yang lahir di desa itu selama sembilan tahun terakhir
Pelan Dagangan Untuk Pasangan Mata Wang Eurusd Pada 08 13 2019

Pelan Dagangan Untuk Pasangan Mata Wang Eurusd Pada 08 13 2019

papar berkaitan - pada 14/8/2019 - jumlah : 220 hits
Masih tiada sebarang berita yang memberangsangkan Euro terus memenuhi rintangan yang sangat kuat daripada pesanan jual pada tahap 1 1250 Pada masa yang sama tiada pergerakan menurun di bawah 1 1150 Pasaran terus memandang euro tetapi keadaa...
Langgar Lelaki Pasangan Suami Isteri Direman 7 Hari

Langgar Lelaki Pasangan Suami Isteri Direman 7 Hari

papar berkaitan - pada 11/8/2019 - jumlah : 376 hits
Pasangan suami isteri yang terlibat dengan persilisihan di jalan raya hingga mengakibatkan seorang maut ditahan reman selama tujuh hari Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor Asisten Komisioner Fadzil Ahmat berkata pasangan suami isteri ya...
Pasangan Gbp Usd Menurun Selepas Penguncupan Kdnk Uk Pesanan Menjual Pada Peningkatan

Pasangan Gbp Usd Menurun Selepas Penguncupan Kdnk Uk Pesanan Menjual Pada Peningkatan

papar berkaitan - pada 10/8/2019 - jumlah : 246 hits
Menurut bacaan pertama KDNK suku kedua menguncup sebanyak 0 2 berikutan pertumbuhan sebanyak 0 5 pada suku pertama Bacaan itu juga di bawah ramalan konsensus sebanyak 0 0 Pertumbuhan tahun ke tahun juga perlahan kepada catatan sebanyak 1 2 ...
Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Jakim Sets Up Special Hotline To Channel Complaints Regarding Insults To Islam

Targeted Tourist Arrival Figures Mostly Hits Or Misses

6 Bulan Sudah Berlalu

Kenapa Media Takut Sebut Gomo Kini Rapat Dengan Mahathir

Di Mana Letaknya Negeri Syam Sekarang

Influencer Marketing For Businesses