10 Aktivit Dapat Dilakukan Bersama Pasangan Anda Yang Tidak Dapat Dilupakan


Seoul dipenuhi dengan pemandangan yang popular dari istana-istana ke lorong-lorong membeli belah, dari menara ke kuil, dan anda boleh menghabiskan hari menjelajah semua yang ditawarkan oleh bandar yang indah ini, berjalan melalui taman-taman yang indah dan seni jalanan.
Menjelajah sendiri mungkin hebat, tetapi kadang-kadang menjelajah bersama pasangan merupakan dua kali ganda menyeronokkan! Jadi cari orang kegemaran anda, pegang tangan dan menyelam ke semua pengalaman yang anda dapat dengan pasangan anda. Mari pergi!
 
Tandem-cycle at Hangang Park Perjalanan ke Seoul tidak pernah lengkap tanpa lawatan ke Sungai Han yang terkenal, atau dikenali sebagai Hangang. Membahagikan ibu kota Korea ke dalam dua kawasan utama, sungai mengalir melalui Seoul dengan banyak jambatan yang menghubungkan kawasan utara dan selatan. Sepanjang sungai ini adalah Taman Hangang yang terbentang luas dengan kawasan paling terkenal di Yeouido, Jamsil dan Ttukseom.

Taman ini didedikasikan untuk sukan dan bersantai, dan anda tidak akan gagal untuk melihat ramai penduduk tempatan beriadah di taman bersama basikal sewa, berkelah dan menikmati pemandangan malam di kawasan bandar.
Jadi, anda mahu lakukan seperti yang dilakukan oleh penduduk lokal dan nikmati hari romantis atau menyeronokkan bersama dengan pasangan anda, pergi ke Hangang Park, sewa basikal tandem dan pergi ke tempat yang sering kali penggunjung mengambil gambar dengan pemandangan indah di taman!

 
Mengunci cinta anda di Menara Namsan Salah satu tempat yang paling hangat untuk pasangan, Namsan Tower adalah tempat yang tepat untuk pencinta dan rakan-rakan! Nikmati berjalan santai ke puncak Gunung Namsan yang terletak hanya 243m di atas tanah, atau memilih untuk menaiki kereta kabel dengan pemandangan Seoul yang indah ketika anda naik ke puncaknya.

Sekiranya anda bersedia untuk memahat cinta anda, anda boleh menulis mesej pada manga kunci dan selak bersama lautan manga kunci di dek pemerhatian, yang dipanggil “The Locks of Love”.
Sama seperti Love-Lock Bridge di Paris, Seoulites percaya cinta antara dua orang adalah selama-lamanya terikat apabila anda memasang magga kunci dan membuang kunci. Walaupun anda seorang yang skeptik, hanya melihat warna pelangi di sepanjang dek dan membaca mesej yang tulus di atas manga kunci adalah cukup untuk membuat semua berasa, aww!
 
Minum kopi dengan pemandangan indah dari Sanmotoonge Cafe Seoul terkenal dengan budaya kafenya dengan kafe yang meluas di seluruh bandar, tetapi apabila anda bersama pasangan anda, kafe yang terbentang dengan pandangan adalah suatu kewajipan! Anda boleh menikmati secawan kopi sambil menikmati angin lembut dari lokasi puncak bukit ini di Buamdong.

Dengan rasa desa dan prop yang unik seperti Volkswagen berwarna kuning di serambi, anda akan mendapatkan gambar yang menarik di kafe Sanmotoonge bersama pemandangan Seoul Utara yang menakjubkan!

Psst, buat peminat K-drama: Laman ini pernah menjadi lokasi penggambaran untuk Coffee Prince!

 
Jatuh cinta dalam gelanggang ais di Lotte World Indoor Ice-Skating Rink Berapa banyak filem dan drama yang anda tonton di mana protagonis pergi meluncur ais dan cinta mekar? Sekiranya anda bersedia untuk memamerkan gerakan dan berpegangan tangan bersebelahan bersama dengan pasangan anda, Lotte World Adventure menyediakan gelanggang ais yang besar untuk melakukan itu!

Pada waktu petang, bumbung kubah kaca yang terletak di atas gelanggang membuat anda merasa seperti anda meluncur di luar di bawah sinaran matahari terbenam. Jadi ayuhlah, ikat tali kasut skate anda (atau dapatkan pasangan anda untuk mengikatnya untuk anda! * Wink wink *) dan masuk ke dalam dengan suasana romantis sambil meluncur di sekitar gelanggang ais.
 
Luangkan hari dengan Sungai Cheonggyecheon yang menenangkan Berjalan melalui pusat bandar Seoul, Sungai Cheonggyecheon, sepanjang 8.4 km, melintasi tiga istana besar dan seni bersejarah Insadong. Kawasan rekreasi ini, yang mempunyai paparan cahaya, adalah tempat yang popular untuk berehat selepas beberapa hari membeli-belah di kawasan sekitar Dongdaemun atau Myeongdong. Ketenangan perairan semulajadi cukup untuk menenangkan badan yang letih.

Jika anda bersedia, berjalan-jalan di sepanjang sungai bersama pasangan anda merupakan sangat menenangkan dan romantis! Pemandangan malam adalah sangat indah jadi kami cadangkan untuk melawat pada waktu malam apabila menerangi struktur bangunan dan lampu-lampu dari menara-menara di sekeliling memberi anda waktu malam anda di Seoul.

 
Berjalan di laluan romantik Taman Naksan Jika anda ingin menghabiskan waktu petang dengan yang berjalan-jalan bersama orang tersayang dan menikmati salah satu pemandangan panorama terbaik di kawasan Jongno di Seoul, Taman Naksan menawarkan landskap yang tenang yang pernah jadi tumpuan dalam kalnagan keluarga diraja Joseon.

Napa Park Fortress Trail yang panjangnya sejauh 1 km, yang kelihatan sangat cantik di musim sejuk yang ditutupi dengan selimut salji, dihubungkan ke Kampung Ihwa Mural, jadi anda juga akan menikmati mural indah oleh para seniman yang berbakat berwarna yang terpahat di dinding kawasan kediaman Daehangno.

 
Menonton matahari terbenam di Haneul Park Digelar sebagai tempat yang paling dekat dengan langit, “Haneul Park” yang juga dikenali sebagai “Sky Park”, terletak 291 langkah di atas tanah, indah pada bila-bila masa sepanjang hari! Tanah buatan manusia yang merupakan salah satu daripada lima taman yang dicipta untuk memperingati Piala Dunia FIFA ke-17 menawarkan bidang rumput perak yang membuat langkah anda melalui taman yang tidak dapat dilupakan dan setiap foto yang diambil kelihatan seperti mimpi.

Tetapi datangnya waktu malam adalah masa terbaik untuk menonton matahari terbenam di sekitar padang, meninggalkan cahaya indah di Seoul – sempurna untuk pasangan dan rakan-rakan untuk menyaksikan dan menghargai haneul dan landskap.

 
Mendengar buskers di Hongdae Hongdae adalah salah satu kawasan “hippest” di Seoul. Remaja dan orang pra-dewasa berkumpul di lokasi ini hanya beberapa batu jauh dari empat universiti tempatan jadi ini adalah kawasa yang anda perlu luangkan masa! Selain makan, membeli-belah dan berseronok, salah satu acara utama Hongdae adalah budaya busking yang menarik para pemain dan peminat mereka.

Jika anda berada di kawasan itu, duduk dan nikmati persembahan oleh pemuzik berbakat ini yang bukan sahaja menyanyi tetapi bermain instrumen dan berinteraksi dengan orang ramai. Ia adalah pengalaman Korea yang asli dengan suasana yang ceria dan ringan yang pasti anda akan nikmati bersama orang yang anda sayangi!
 
Nikmati bersama dengan lagu-lagu cinta di noraebang Sekiranya anda ingin mencabar diri dan bernyanyi seperti buskers, noraebang atau bilik karaoke akan memenuhi fantasi nyanyian anda! Bilik-bilik sedemikian banyak di sekeliling Seoul terutamanya di Hongdae jadi bersiap-siap untuk menghiburkan pasangan anda dengan lagu yang indah dalam drama lagu Korea.

Tidak boleh bernyanyi dalam bahasa Korea? Jangan risau, ada lagu dalam bahasa Inggeris juga! Yang menariknya tentang noraebang ialah mereka datang dalam pelbagai bentuk dan saiz, dari bilik kecil yang selesa ke bilik dengan katil dua tingkat dan tingkap kaca sehingga semua orang berjalan di luar dapat melihat anda bernyanyi dan menari seperti seorang professsional (atau kelihatan seperti sotong). Kedua-dua, anda dijamin akan merasai keseronokkan di noraebang !

 
Bawa pulang kenangan dari gerai foto Token foto yang comel ini kembali tular lagi di Korea dalam bentuk foto-foto dari zaman dahulu. Anda boleh dengan mudah mendapatkan sekeping “memorabilia” untuk detik-detik perjalanan anda dengan mengambil gambar dengan pasangan anda di banyak fotobooth di sekitar Seoul!

Anda akan menemui sebilangan gerai Photo Grey di sekeliling Hongdae yang sangat hip untuk warna atau gaya hitam dan putih vintaj, atau menuju ke gedung utama Stylenanda, juga terletak di Hongdae.
 
Seoul menjanjikan anda dan pasangan anda dengan pengalaman yang baik dengan 10 pengalaman penduduk tempatan ini, dan kami yakin hubungan anda akan berkembang lagi dengan mencuba aktiviti yang menyeronokkan ini! Momen yang tidak pernah membosankan di bandar raya ini dengan gunung-gunung yang indah sebagai latar belakang – anda pasti akan jatuh cinta dengan Seoul dan lebih lagi dengan orang yang anda sayangi!
 
Sumber: Have Halal Will Travel
The post 10 Aktivit Dapat Dilakukan Bersama Pasangan Anda Yang Tidak Dapat Dilupakan appeared first on Islam Itu Indah.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.islamituindah.my/10-aktivit-dapat-dilakukan-bersama-pasangan-anda-yang-tidak-dapat-dilupakan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ramalan Awal Dan Cadangan Perdagangan Pasangan Mata Wang Eur Usd Untuk 08 08 2019

Ramalan Awal Dan Cadangan Perdagangan Pasangan Mata Wang Eur Usd Untuk 08 08 2019

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 266 hits
Presiden AS yang luar biasa Donald Trump tanpa membuang masa sekali lagi mengkritik Rizab Persekutuan menuduh mereka tidak kompeten Presiden Amerika Serikat percaya bahawa Rizab Persekutuan terlalu bangga mengakui kesalahannya dalam kenyata...
Apakah Penting Bercinta Setiap Hari Bagi Pasangan Suami Istri

Apakah Penting Bercinta Setiap Hari Bagi Pasangan Suami Istri

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 214 hits
Sesungguhnya sangat jarang pasangan yang bercinta setiap hari Sebuah survei yang dilakukan pada tahun 2017 oleh YouGov menyebutkan bahwa hanya ada 4 persen partisipan yang melakukan seks setiap hari Namun dari seluruh partisipan setidaknya ...
Pasangan Kakek Nenek Ini Meninggal Dalam Waktu Yang Bersamaan Cintanya Sehidup Semati

Pasangan Kakek Nenek Ini Meninggal Dalam Waktu Yang Bersamaan Cintanya Sehidup Semati

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 111 hits
Selama ini kisah pasangan yang sehidup dan semati hanya ada di sinetron atau film film romansa Karena jarang sekali ada pasangan suami istri yang hidup dan mati secara bersama Tapi siapa sangka kisah cinta sejati seperti ini benar ada di du...
Tragedi Tembakan Di El Paso Hanya Kerana Tidak Berkulit Putih Pasangan Suami Isteri Maut Berpelukan Lindungi Anak

Tragedi Tembakan Di El Paso Hanya Kerana Tidak Berkulit Putih Pasangan Suami Isteri Maut Berpelukan Lindungi Anak

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 595 hits
Bagi mereka yang mengikut perkembangan dunia sedang hangat di Amerika Syarikat sekarang ialah tragedi tembakan rambang di daerah El Paso Texas Amerika yang telah mengorbankan 22 orang awam Kejadian mengerikan ini katanya berlaku di pasaraya...
Pasangan Maut Terjatuh Dari Jambatan Ketika Sedang Ber Ehem Ehem

Pasangan Maut Terjatuh Dari Jambatan Ketika Sedang Ber Ehem Ehem

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 299 hits
The ReporterPasangan yang sedang bermesra di jambatan maut selepas terjatuh dalam kejadian yang tidak diingini Pada malam kejadian di Peru Maybeth Espinoz 34 dan Hector Vidal 36 dalam perjalanan pulang ke rumah selepas berhibur di sebuah ke...
Pasangan Mata Wang Gbp Usd Ini Berpotensi Untuk Jatuh Dalam Masa Terdekat

Pasangan Mata Wang Gbp Usd Ini Berpotensi Untuk Jatuh Dalam Masa Terdekat

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 195 hits
Pasangan mata wang ini masih mengukuh di bawah Tahap 4 8 Murrey Math Selain itu Super Trend Line satu jam bertindak sebagai rintangan olehyang demikian harga tidak boleh pulih di atas tahap ini Sebelum ini pasangan mata wang ini kembali ber...
Ramalan Terkini Pasangan Mata Wang Gbp Usd Pada 08 07 2019 Dan Cadangan Perdagangan

Ramalan Terkini Pasangan Mata Wang Gbp Usd Pada 08 07 2019 Dan Cadangan Perdagangan

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 321 hits
Suruhanjaya Eropah melihat tidak ada sebab untuk rundingan dua hala dengan Britain melalui perjanjian pengeluaran yang berlarutan dan oleh itu risiko senario keras menjadi lebih realistik Sebaliknya Perdana Menteri Boris Johnson bersedia un...
Potret Romantisnya Pasangan Artis Ada Kecup Kening Sampai Berpelukan

Potret Romantisnya Pasangan Artis Ada Kecup Kening Sampai Berpelukan

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 255 hits
Di tempat ini para pasangan artis memperlihatkan kemesraan dan keromantisannya
Rumah Jadi Sarang Dadah 2 Pasangan Suami Isteri Ditahan

Rumah Jadi Sarang Dadah 2 Pasangan Suami Isteri Ditahan

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 343 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Kelebihan Menggunakan Paperbag Berbanding Plastik Pilihan Lebih Mesra Alam

Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh

Hasil Tanaman Dalam Pasu

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Disyaki Seleweng Rm8 Juta Dalam Akaun Amanah 2 Firma Guaman Disiasat

Agc Rejects Sanusi Bid To Dismiss Sedition Charges