4 Produk Dalam Kotak Althea A Bloom A Bloom Bha Blackhead Blaster Mask Muka Meringue Puff


4 PRODUK DALAM KOTAK ALTHEA A'BLOOM : A'BLOOM BHA BLACKHEAD BLASTER, MASK MUKA, MERINGUE PUFF - Selamat Hari Raya semua ! Sebelum raya / Syawal menjelma, mummy dah sesiap simpan stok barangan beauty / kecantikkan. Almaklumlahkan, nama pun raya ! Bukan je pakaian je nak cantik-cantik. Muka pun kenalah cantik juga ! Apa ? Barang kecantikan ni semua mahal-mahal? Iya, dulu mummy pun kedekut juga nak spend duit kat barangan kecantikan ni. Terasa mahal jugalah ! Tapi, bila dah kenal dengan jenama beauty ALTHEA dari Korea ni. Rupanya, tak mahal mana pun. Serius tau, tak mahal ! Tak percaya? Jom tengok satu persatu barangan ALTHEA mummy terima jauh dari negara Korea ni
4 PRODUK DALAM KOTAK ALTHEA A'BLOOM : A'BLOOM BHA BLACKHEAD BLASTER, MASK MUKA, MERINGUE PUFF


4 BEAUTY ITEMS DALAM KOTAK ALTHEA A'BLOOM aloh..aloh comei kotak depa. Siap tema raya gituuuu ! Pandai orang Korea ini ambil hati muslim !
kotak depa bungkus cantik ! 

Apa yang ada dalam KOTAK ALTHEA A'BLOOM ni? Dalam kotak ALTHEA A'BLOOM ini ada A'BLOOM BHA BLACKHEAD BLASTER, MASK MUKA yang di asaskan dari buah-buahan , Giant MERINGUE PUFF dan juga 3 pcs Baby Meringue Puff
MASK MUKA A'BLOOM DARI ALTHEA (RM2/1pc)




Mummy suka mask dari A'Bloom ALTHEA ini. Sebab semuanya ada fruit based ! Baunya pun , bau buah ! Sedap sangat ! Jom kita berkenalan dengan 4 masks dari A'Bloom Althea ini.

 A'bloom Brightening Lemon Lime - Sparkle Me Bright
A'bloom Brightening Lemon Lime - Sparkle Me Bright membantu untuk mencerahkan kulit kerana mengandungi Vitamin C dari Lemon dan Lime. A'bloom Brightening Lemon Lime - Sparkle Me Bright juga mengandungi double dose dari ekstrak limau dan kapur untuk menghilangkan bintik gelap.
A'bloom Brightening Lemon Lime - Sparkle Me Bright juga mengandungi teh hijau yang dapat mencerahkan kulit dan menenangkan kulit. 

Bahan utama A'bloom Brightening Lemon Lime - Sparkle Me Bright : Ekstrak Buah Niacinamide, Citrus Limon (Lemon), Ekstrak Buah JerukCitrus Aurantifolia (Lime), Ekstrak Daun Camellia Sinensis
A'bloom Brightening Lemon Lime - Sparkle Me Bright sesuai dipakai untuk semua jenis kulit termasuk kulit kombinasi.


A'bloom Moisturizing Watermelon - Water Me Long
A'bloom Moisturizing Watermelon - Water Me Long mengandungi ekstrak tembikai dan ditambah dengan lavender untuk penghidratan dan memberikan lembapan pada kulit. Buah tembikai mengandungi banyak air. Jadi ia membantu dalam menyuburkan kulit dan menenangkan kulit.
Lavender pula mempunyai bauan yang indah, memberikan kesan menenangkan dan menyegarkan kulit.


A'bloom Nourishing Avocado - Avo Cuddle Me
A'bloom Nourishing Avocado - Avo Cuddle Me ini kaya dengan antioksidan untuk menyuburkan dan melindungi kulit daripada faktor alam sekitar yang berbahaya dan mencegah wrinkles.

A'bloom Nourishing Avocado - Avo Cuddle Me mengandungi ekstrak avocado dan bunga raya ( Hibiscus Sabdariffa ) untuk memberikan kesan yang lembut pada kulit.



A'bloom Anti Blemish Peach - AC Me Peach
A'bloom Anti Blemish Peach - AC Me Peach mask ini pula dapat membersihkan dan melegakan kulit yang sensitif. Diadun dengan ekstrak buah peach dan tea tree oil untuk mengawal minyak, mengimbangi kelembapan dan membersihkan kulit serta melembutkan kulit.
A'bloom Anti Blemish Peach - AC Me Peach sesuai juga untuk kulit berminyak !



Sedapnya pakai mask A'bloom Anti Blemish Peach - AC Me Peach ! Terasa kulit lebih lembut dan lebih bermaya !

CARA GUNA MASK DARI A'BLOOM ALTHEA

Cuci muka terlebih dahulu. Kemudian pakai mask di wajah. Hindarkan di bahagian mata dan juga mulut. Biarkan selama A'bloom Anti Blemish Peach - AC Me Peach 10-20 minit di muka dan kemudian tanggalkan. 



Selepas itu, buat sedikit urutan di wajah dengan jari-jemari ajaib untuk bagi esen mask A'bloom Anti Blemish Peach - AC Me Peach sekata dan meresap dengan cepat
A'bloom Giant Meringue Puff (RM8/1pc)

Seterusnya, dalam kotak A'Bloom ALTHEA mummy ada Giant Meringue Puff. Di mana saiznya lebih besar berbanding baby meringue puffs. 

Fungsinya..boleh gunakan untuk meratakan foundation. Tak kira secara kering atau di basahkan. Jika di basahkan ianya akan menjadi besar sehingga 1.5x ganda.
A'Bloom ALTHEA Giant Meringue Puff ini bukan di perbuat dari span biasa. Ianya di perbuat dari material high density latex free foam. Lembut, kenyal dan tidak mudah koyak !


A'bloom Baby Meringue Puff (RM11/3pcs)



A'bloom ALTHEA - Baby Meringue Puff ini ada 3 pcs dalam 1 box. Sama seperti Giant Puff juga diperbuat dari latex yang berkualiti tinggi . Boleh di gunakan di kawasan mata, hidung dan celah-celah kawasan yang sukar di gunakan oleh span atau giant puff.

A'bloom ALTHEA - Baby Meringue Puff boleh di gunakan untuk meratakan foundation atau bedak 2 way cakes. Tak kira ketika A'bloom ALTHEA - Baby Meringue Puff basah atau kering.
Boleh tengok perbandingan A'bloom ALTHEA - Baby Meringue Puff gambar mummy di atas, ketika basah (membesar) dan kering
A'bloom BHA Blackhead Blaster (RM16)


Althea A'bloom BHA Blackhead Blaster ini paling mummy suka dan tercari-cari ! Sebab apa? Sebab mummy nak nyahkan black head dan white head yang ada di muka mummy ni ha! 





Althea A'bloom BHA Blackhead Blaster di reka untuk mengatasi masalah whitehead dan blackhead. Bentuk dia memang praktikal, dalam bentuk stick ala-ala lipstick tu kan. Korang pusing je, terus pakai. Boleh bawa je ke mana-mana. 


Althea A'bloom BHA Blackhead Blaster mengandungi apricot seed powder bagi mengeluarkan sebum berlebihan dan tea tree oil yang dapat menenangkan kulit dan mencegah kerengsaan/kemerahan pada kulit.


Cara guna Althea A'bloom BHA Blackhead Blaster . Hanya basahkan muka dengan air suam. Kemudian keringkan muka dengan tuala. Selepas itu barulah sapukan stick ini di seluruh wajah dan di hidung. Boleh juga urutkan rut wajah untuk beberapa saat dan kemudian barulah dibilas dengan air bersih.

Boleh di gunakan setiap hari kerana  Althea A'bloom BHA Blackhead Blaster bersifat lembut dan tidak mencederakan kulit !


Tadaaaa...selepas memakai kesemua . Inilah hasil kulit mummy ! Nampak lebih sihat dan lebih bermaya, kan?


Dah, jangan tunggu lama sangat. Jom cepatkan dapatkan 1 kotak ALTHEA A'Bloom sekarang ! Untuk maklumat lanjut mengenai produk Althea boleh layari :-

Website : https://my.althea.kr/IG : altheakoreaFB : Altheakorea



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.azlindaalin.com/2019/06/4-produk-dalam-kotak-althea-abloom-bha-blackhead-blaster-fruit-mask-meringue-puff.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
A Bloom Produk Terbaru Althea Korea

A Bloom Produk Terbaru Althea Korea

papar berkaitan - pada 27/6/2019 - jumlah : 325 hits
A BLOOM PRODUK TERBARU ALTHEA KOREA Assalamulaikum dan Salam Sejahtera hai reader semua Salam Syawal semua masih lagi mood rayakan Sepanjang raya hari tu Bonde nak bagi tahu tentang produk baharu dari Althea Korea iaitu A Bloom sebelum ni B...
Istimewa Althea A Bloom Koleksi Terbaru Althea

Istimewa Althea A Bloom Koleksi Terbaru Althea

papar berkaitan - pada 25/6/2019 - jumlah : 207 hits
Istimewa Althea A bloom Koleksi Kosmetik Terbaru Althea Assalamualaikum Kita tahu kan yang negara Korea memang terkenal sebagai negara yang begitu obses dengan kecantikan dan terkenal dengan produk produk kosmetik yang semakin mendapat temp...
Milk Peel Cream Mask Dari Althea Korea

Milk Peel Cream Mask Dari Althea Korea

papar berkaitan - pada 19/6/2019 - jumlah : 268 hits
Assalamualaikum Hai semua apa khabar Di harap dalam keadaan selalu hendaknya Okay kali ini Shailla ingin berkongsi satu produk penjagaan muka dari Althea Korea Sudah beberapa minggu Sha pakai produk Milk Peel Cream MaskInilah dia produk yan...
Muka Lebih Lembap Dengan Le Shenz Moisturizing Pearl Mask

Muka Lebih Lembap Dengan Le Shenz Moisturizing Pearl Mask

papar berkaitan - pada 18/6/2019 - jumlah : 452 hits
Muka Lebih Lembap Dengan Le Shenz Moisturizing Pearl Mask Bila musim beraya ni kita sibuk ziarah saudara mara sama ada jauh mahupun terdekat Iyelah nak eratkan silaturrahim masa beraya ni la nak berjumpa Bila dah sibuk ke sana ke mari sampa...
Wajib Top Up Penjagaan Muka Dari Althea Kr

Wajib Top Up Penjagaan Muka Dari Althea Kr

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 235 hits
Wajib Top up Penjagaan Muka dari Althea Kr Siapa suka stock barang penjagaan peribadi kita geng Haha Umi kalau tengok sesuatu The post appeared first on
A Must Have Althea A Bloom Collection

A Must Have Althea A Bloom Collection

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 323 hits
Assalamualaikum Hai hello everyone A Must Have Althea A Bloom Collection aku harap semua dah kenal Althea tapi bagi yang belum kenal Althea ialah salah satu online shopping barang barang kecantikan directly dari Korea Althea telah menjadi p...
Althea Korea A Bloom Collection

Althea Korea A Bloom Collection

papar berkaitan - pada 20/6/2019 - jumlah : 511 hits
Hi Korang Lama tak citer pasal Althea ni ek yelah lately ni Kak lily cam tak de masa nak review produk kecantikanlah hehehehe Kalau korang nak tau Althea antara platform membeli belah produk kecantikan dan penjagaan diri yang memang sentias...
Teruja Dengan Set A Bloom Daripada Athea

Teruja Dengan Set A Bloom Daripada Athea

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 230 hits
Teruja Dengan Set A bloom Daripada Athea Wanita mana tidak teruja jika bercakap tentang kecantikan walaupun Sha sendiri bukan sejenis yang tidak mengenakan solekan untuk ke mana mana Tidak mengenakan solekan tidak bermaksud Sha tidak menyuk...
Youth Mask Rawatan Segera Untuk Wajah Yang Lebih Licin Dan Bersih

Youth Mask Rawatan Segera Untuk Wajah Yang Lebih Licin Dan Bersih

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 626 hits
Kalau korang nak tahu Face Mask dari Shaklee ni dah lama di introduce di US tau Cuma kat Malaysia je Youth produk keluar one by The post appeared first on
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte