2018 Tahun Rokok Berevolusi Bukti Rokok Tembakau Akan Pupus


2018 Tahun Rokok Berevolusi. Hampir 50,000 Perokok Berhenti Kerana Nanostix. Nanostix bukanlah lagi satu nama baru sebagai alternatif untuk menghentikan tabiat merokok. Sejak daripada mula dilancarkan, ianya telahpun terbukti membantu ramai perokok untuk berhenti rokok serta-merta. Magis bukan?
Menurut statistik, lebih 50,000 perokok tegar telah beralih kepada Nanostix membuatkan para wanita disisi mereka tersenyum lebar dan tidak perlu lagi mengadap bau mulut suami yang kurang menyenangkan. Siapa sahaja yang sanggup menahan bau asap dari perokok bukan? Paling penting kereta kembali mewangi, rumah kembali segar dan bebas asap rokok.
Tahniah Nanostix! Anda telah berjaya merubah sedikit wajah Malaysia hari ini. Walaupun masih ramai yang merokok, mungkin ramai yang masih belum sedar dengan kewujudan Nanostix ini. Apapun, kami percaya dalam masa 3 hingga 5 tahun lagi, rakyat Malaysia akan bebas dari rokok dan akan beralih menggunakan Nanostix.
Nanostix Kini Setahun!
Hari ini, genaplah setahun Nanostix berada di dalam pasaran dan untuk meraikan kejayaan ini, Nanostix telah melancarkan satu warna baharu iaitu Rose Gold. Wow, sejujurnya kami sendiri suka sangat warna Rose Gold ni yang menampilkan imej mewah si pemakai.
Niat sahaja tidak akan mencukupi buat si perokok melainkan ada bantuan lain seperti Nanostix ini. Bagi perokok yang memiliki impian untuk bebas dari ketagihan merokok atau buat mereka yang mahukan insan tersayang terhindar jauh dari tabiat buruk merokok ni, inilah masanya untuk memiliki salah satu warna Nanostix yang berada di pasaran sekarang ini.
Mana Nak Cari Nanostix Ni?
Terdapat banyak ejen-ejen Nanostix diseluruh Malaysia yang menawarkan servis COD terus kepada anda, juga di ‘Vape Shop’ di seluruh Malaysia. Boleh KLIK link untuk membuat pembelian terus di Nanostix. (01111227570) – Miss Emma
Apa yang penting, anda berjaya berhenti merokok dengan mudah dan senang. Tahniah Nanostix Malaysia kerana telah membawa satu jalan penyelesaian bagi mereka yang sukar untuk berhenti merokok.
2018 Tahun Rokok Berevolusi. Bukti Rokok Tembakau Akan Pupus?
Baru-baru ini ada desas-desus tentang rokok tradisional berasaskan tembakau akan berevolosi pada tahun 2018 ni. Korang pernah terfikir tak kenapa rokok ni dari dulu sampai sekarang masih sama dan tak mengikut perkembangan zaman sedangkan kereta pun dah menggunakan hybrid, elektrik, dan sebagainya untuk menggantikan Petrol.
Sehingga hari ini, rokok masih lagi mengeluarkan asap yang tidak menyenangkan orang sekeliling, memberi rasa ketagihan, dan merosakkan kesihatan samaada perokok mahupun yang berada berhampiran mereka.
2018 Tahun Rokok Berevolusi Sepenuhnya Terdapat desas-desus bahawa syarikat rokok tembakau sendiri telah mula beralih ke arah rokok jenis elektronik untuk menggantikan tembakau. Di USA ketika ini, rokok elektronik lebih popular berbanding rokok tradisional berasaskan tembakau kerana ramai yang telah mempunyai kesedaran untuk berhenti walaupun sebelum ini untuk berhenti dari merokok bukanlah satu perkara yang mudah.
Apa Kesannya Kepada Perokok?
NanoSTIX telah membuktikan ramai yang berhenti terus dari merokok selepas menggunakannya. Ada yang sebelum ini menghisap lebih 30 batang rokok sehari tetapi dalam tempoh 48 jam telah berubah daripada 30 batang kepada 1 batang rokok sahaja.
Semua itu tak mungkin berlaku sama-sekali tanpa bantuan alat seperti nanoSTIX ini. NanoSTIX ini wujud dengan ketumpatan pelbagai perisa pilihan yang disempurnakan dengan teknologi yang dipanggil “Nano-Nicotine” yang mana membantu membekalkan Nicotine secukupnya untuk badan perokok sehinggalah akhirnya badan perokok tidak lagi memerlukan Nicotine. Maka ketagihan kepada rokok pun akan hilang dengan serta-merta.
Apa Beza TRD & Vape?
Tobacco Replacement Device (TRD) seperti nanoSTIX ini menggunakan teknik yang lebih kurang sama tetapi sebenarnya ianya jauh berbeza terutamanya kepada cecair yang digunakan. Ia bukanlah cecair biasa yang digunakan kepada flavor vape tetapi telah melalui banyak proses bagi membantu para perokok untuk berhenti merokok dengan lebih mudah.
Apa Kesannya Kepada Orang Sekeliling?
NanoSTIX memberi kepuasan dan kenikmatan sama seperti merokok tetapi berita baik untuk orang sekeliling bahawa kini tiada lagi bau asap yang busuk, lantai yang kotor dengan habuk dan putung rokok dibuang merata-rata. nanoSTIX sama-sekali tidak akan memberikan kemudaratan kepada orang sekeliling mahupun alam sekitar.
Apa Kesannya Kepada Syarikat Rokok?
Perkembangan produk seperti nanoSTIX sekaligus memberikan tamparan hebat kepada pengeluar rokok tradisional yang berasaskan tembakau pada hari ini. Tidak hairanlah jika tahun 2018 ini kita akan lihat lebih banyak syarikat rokok tembakau mula beralih secara perlahan-lahan kepada rokok elektronik seperti nanoSTIX.
nanoSTIX telah mula dijual di pasaran tempatan dengan harga hanya RM150 (pek permulaan) yang datang dengan 1 set nanoSTIX dan nanoPODS melalui nanoSTIX Malaysia. (01111227570) – Miss Emma.
The post 2018 Tahun Rokok Berevolusi. Bukti Rokok Tembakau Akan Pupus? appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/2018-tahun-rokok-berevolusi-bukti-rokok-tembakau-akan-pupus/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Debaran Semakan Upkk Tahun 2018

Debaran Semakan Upkk Tahun 2018

papar berkaitan - pada 20/12/2018 - jumlah : 399 hits
Petang semalam Keputusan Ujian Penilaian Kelas Kafa Tahun 2018 dah keluar tapi baru pagi aku tengok keputusannya Ketika orang lain sibuk mengumumkan keputusan anak anak di media sosial tapi aku diam menyendiri Bukan kerana tak ambil peduli ...
Pencapaian Pageview Blog Wani Sukarno Untuk Tahun 2018 Dah Cecah 4 Juta

Pencapaian Pageview Blog Wani Sukarno Untuk Tahun 2018 Dah Cecah 4 Juta

papar berkaitan - pada 20/12/2018 - jumlah : 325 hits
Pencapaian Pageview Blog Wani Sukarno Untuk Tahun 2018 Dah Cecah 4 Juta Sebelum nak tutup tirai tahun 2018 ini rasanya dalam 11 hari lagi nak masuk tahun 2019 adui rasa dunia ni berputar sekejap jer huu Rasa macam dah lama tak cerita pasal ...
Terbitkan Pp Nomor 49 Tahun 2018 Jokowi Dinilai Berpihak Guru Honorer

Terbitkan Pp Nomor 49 Tahun 2018 Jokowi Dinilai Berpihak Guru Honorer

papar berkaitan - pada 21/12/2018 - jumlah : 219 hits
Dengan adanya PP ini guru honorer K2 dan non kategori berusia di atas 35 tahun yang tidak lulus dalam tes calon pegawai negeri sipil bisa diangkat menjadi pegawai pemerintah
Laporan Truecaller Menunjukkan Jumlah Panggilan Spam Telah Meningkat Sebanyak 300 Kali Pada Tahun 2018

Laporan Truecaller Menunjukkan Jumlah Panggilan Spam Telah Meningkat Sebanyak 300 Kali Pada Tahun 2018

papar berkaitan - pada 19/12/2018 - jumlah : 246 hits
Aplikasi saringan panggilan spam Truecaller ialah sebuah aplikasi yang memberitahu anda jika nombor yang tidak dikenali yang sedang memanggil anda ialah nombor talian spam ataupun tidak Baru baru ini Truecaller baru sahaja melaporkan bahawa...
8 Kerusakan Alam Yang Diakibatkan Oleh Ulah Manusia Di Tahun 2018 Miris Banget Sih Lihatnya

8 Kerusakan Alam Yang Diakibatkan Oleh Ulah Manusia Di Tahun 2018 Miris Banget Sih Lihatnya

papar berkaitan - pada 19/12/2018 - jumlah : 202 hits
Salah satunya pink grass di Hangzhou China hancur gara gara turis berbaring dan selfie di atasnya
9 Sosok Viral Yang Hadir Selama Tahun 2018 Mereka Terkenal Justru Dari Hal Hal Yang Nggak Terduga

9 Sosok Viral Yang Hadir Selama Tahun 2018 Mereka Terkenal Justru Dari Hal Hal Yang Nggak Terduga

papar berkaitan - pada 18/12/2018 - jumlah : 224 hits
Ada yang hingga kini masih eksis namun nggak sedikit yang udah tenggelam karena digeser oleh keviralan lainnya Masih ingat dengan sosok sosok ini
Google Hadir Dengan Permainan Game Of The Year Soalan Kuiz Carian Apa Paling Tular Tahun 2018

Google Hadir Dengan Permainan Game Of The Year Soalan Kuiz Carian Apa Paling Tular Tahun 2018

papar berkaitan - pada 19/12/2018 - jumlah : 326 hits
Penghujung tahun 2018 sudah tiba hanya beberapa minggu lagi sahaja kita akan temui tahun baru Banyak perkara yang berlaku tahu ini Pelbagai teknologi baru diperkenalkan dan banyak perkara tular yang berlaku YouTube Rewind 2018 memperlihatka...
5 Jajanan Kekinian Yang Viral Di Sepanjang Tahun 2018

5 Jajanan Kekinian Yang Viral Di Sepanjang Tahun 2018

papar berkaitan - pada 19/12/2018 - jumlah : 238 hits
5 Jajanan kekinian yang viral di sepanjang tahun 2018 Mulai dari donat Indomie yang wara wiri di Instagram es kepal Milo yang menjamur di mana mana ayam geprek yang laris manis di GrabFood sampai cheese tea
Tgb Hadiri Acara Golkar Silaturahmi Akhir Tahun 2018

Tgb Hadiri Acara Golkar Silaturahmi Akhir Tahun 2018

papar berkaitan - pada 21/12/2018 - jumlah : 247 hits
Mantan Gubernur NTB Tuan Guru Bajang Zainul Majdi menghadiri pertemuan silaturahmi akhir tahun 2018 yang digelar Partai Golkar di Ballroom Hotel Darmawangsa Jakarta Kamis Sejumlah elite politik Partai Golkar hadir di acara tersebut
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Moira World Tour 2024 Malaysia Dipilih Sebagai Lokasi Pertama

Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya

Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord