2 Jam Tangan Baru Dari Bell Ross Dan Orient Yang Menjadi Obsesi Kita




Dua jam tangan baru menarik perhatian kita – satu, penambahan kepada Koleksi Klasik tercinta; yang lain, kolaborasi dengan La Patrouille de France, yang dikeluarkan menjelang Sukan Olimpik 2024.
Menarik, unik, dan prestij, kedua-dua jam tangan ini patut menjadi kebanggaan setiap orang untuk dipakai!
Orient Bambino 38 Koleksi Klasik
Orient telah memperkenalkan empat model Orient Bambino 38 baru ke Koleksi Klasiknya, yang menampilkan subdial detik kecil. Saiz yang sesuai untuk semua orang, dan pelbagai pilihan warna dan ciri membuat model-model baru ini menjadi jam tangan berpakaian yang menarik untuk apa-apa acara.
Orient Bambino telah menjadi jualan terlaris di seluruh dunia selama bertahun-tahun dan disukai kerana dial klasik tradisionalnya, kaca domednya memberikan sentuhan retro, dan kes casing yang halus dengan lug ringkas. Model-model baru ini meneroka dunia reka bentuk yang sama sekali baru dengan menggabungkan kes 38.4mm yang diperkenalkan pada tahun 2022 untuk pemakaian yang lebih selesa, dengan subdial detik kecil diletakkan pada empat dial warna.
Karakteristik reka bentuk ini meluas ke variasi warna dial baru. Disediakan dalam warna hitam, perak, dan putih klasik, pemakai boleh memilih jam tangan yang sesuai. Penyelesaian sunray halus pada dial, dan lapisan matte memberikan kehangatan yang lembut dan rasa keselesaan kepada jam tangan. Tali kulit lembu yang menyertai semua model menyerasi warna dan menambah daya tarikan kepada jam tangan.
Dengan dial berwarna elegan, paparan mudah terdiri daripada jarum jam dan minit, tarikh, detik kecil, dan kes yang padat untuk keselesaan, Orient Bambino 38 boleh dipakai setiap hari atau sebagai satu-satunya ciri utama.
Model-model baru dikuasakan oleh kaliber F6222 automatik (dengan pengemudian tangan) dalaman dan dilengkapi dengan petunjuk masa dan tarikh. Stabiliti ketepatan mulai +25 saat hingga -15 saat sehari, bersama dengan rizab tenaga 40 jam, menjadikannya sesuai untuk kegunaan harian.
Untuk maklumat lanjut, lawati laman web rasmi Orient.
Jam Tangan Terinspirasi Bell & Ross La Patrouille de France
Setelah membentuk rakanan rasmi pembuatan jam tangan dengan La Patrouille de France pada tahun 2021, yang menghasilkan pelbagai pelancaran jam tangan yang didedikasikan, Bell & Ross meneruskan pengembaraan udara ini dengan mempersembahkan gambar yang unik yang menampilkan sembilan juruterbang dari Tentera Udara dan Angkasa Perancis. Seperti seorang pendua, juruterbang melakukan latihan mereka dengan teliti sebelum penerbangan. Dirakam dalam imej ini, “muzik” legenda Patrouille de France memastikan tempo dan ketepatan formasi.
Rumah pembuat jam tangan Perancis-Swiss telah menjadikan penerbangan, khususnya persis barometer, sebagai salah satu punca inspirasinya. Tahun keempat perkongsian ini menonjolkan persatuan kemahiran dan keunggulan kepakaran jenama dalam jam tangan penerbangan dan pembuatan jam tangan profesional. Lebih daripada sekadar perkongsian, Bell & Ross sejajar dengan nilai-nilai yang disampaikan oleh unit prestij Angkatan Udara dan Angkasa Perancis, menjadi duta sayap Perancis yang diberi tugas untuk menggambarkan kepakaran dan keunggulan Tentera Udara dan Angkasa Perancis.
La Patrouille de France dan Bell & Ross mewakili dua institusi dengan sejarah bersama. Ikatan ini jauh lebih kuat daripada sekadar gabungan dua nama. Sama seperti persembahan udara memerlukan simbiosis yang sempurna di kalangan ahli pasukan, dua jalur telah bertemu dan kadang-kadang malah bersatu sejak 2021.
Seperti salah satu pasukan aeronautik yang paling tepat dan menarik secara estetika di dunia, Patrouille de France telah terbang selama lebih dari 70 tahun. Setiap tahun, ia terus bergerak dan mengagumkan generasi baru penonton.
Untuk maklumat lanjut, lawati laman web rasmi Bell & Ross.
Ikuti kami di Instagram, Facebook, atau Telegram untuk lebih banyak kemas kini dan berita terkini.



Source link
The post 2 Jam Tangan Baru Dari Bell & Ross dan Orient Yang Menjadi Obsesi Kita! appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/2-jam-tangan-baru-dari-bell-ross-dan-orient-yang-menjadi-obsesi-kita/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Barang Kemas Baru Dari Casio A168weuc Menghadiahkan Tangan Pemenang Kepada Anda

Barang Kemas Baru Dari Casio A168weuc Menghadiahkan Tangan Pemenang Kepada Anda

papar berkaitan - pada 31/7/2024 - jumlah : 66 hits
Bersama Mattel Casio telah melancarkan A168WEUC model kolaborasi yang terinspirasi oleh UNO permainan kad paling popular dunia yang menyatukan orang dengan permainannya yang mudah dan universal Jam tangan baru ini menggabungkan reka bentuk ...
Saya Nak Orang Lee Kwangsoo Kongsi Usaha Keras Bawa Watak Lelaki Jahat Dalam Drama Baru

Saya Nak Orang Lee Kwangsoo Kongsi Usaha Keras Bawa Watak Lelaki Jahat Dalam Drama Baru

papar berkaitan - pada 24/7/2024 - jumlah : 73 hits
Tak lama lagi Lee Kwang soo akan membuat transformasi lakonan untuk drama barunya Artikel Berkaitan Terbaru sesi sidang media untuk drama No Way Out The Roulette telah berlangsung dan dihadiri para pelakon seperti Cho Jin woong Kim Moo yeol...
Apa Salah Anak Ni Cukup Cukup Lah Share Video Raikan Anak Baru Cik Pia Kesal Bosskay Langsung Tak Jenguk Anak Anak

Apa Salah Anak Ni Cukup Cukup Lah Share Video Raikan Anak Baru Cik Pia Kesal Bosskay Langsung Tak Jenguk Anak Anak

papar berkaitan - pada 25/7/2024 - jumlah : 105 hits
Individu yang dikenali ramai di media sosial Cik Pia meluahkan rasa kecewa terhadap bekas suami Bosskay yang didakwa langsung tidak menjenguk anak mereka sejak mendirikan rumah tangga bersama Tash Yong Anak kandung langsung tak dijenguk Mel...
Baju Baru Pavlova Bymadeeha Dan Tudung Baru Moonandstella

Baju Baru Pavlova Bymadeeha Dan Tudung Baru Moonandstella

papar berkaitan - pada 24/7/2024 - jumlah : 126 hits
Assalamualaikum Lately suka betul dengan baju satu suit blouse dan seluar Pavlova ni senang nak pi office dalam seminggu bleh pakai 3 kali lain lain warna Hari ni SA pakai baju baru Pavlova lagi kali ni beli dari website ByMadeeha so piliha...
Kisah Kpg Sungai Baru

Kisah Kpg Sungai Baru

papar berkaitan - pada 24/7/2024 - jumlah : 107 hits
Gino Marvela Pada 2 Julai tempoh hari GM ada tulis dah tulis panjang2 siap akta tiba2 algorithm FB meta ini fresh automatik semua penulisan itu hilang Kalau sebelum update pemua penulisan td akan masuk ke draft automatik Isunya ialah Kg Sg ...
Baru Ada Kekuatan Setelah Seminggu

Baru Ada Kekuatan Setelah Seminggu

papar berkaitan - pada 23/7/2024 - jumlah : 86 hits
Baru ada kekuatan setelah seminggu Allahuakhbar2 tarikh 16 7 2024 jam 3pg ayahanda mohd jefri bin mohd noor telah menghembuskan nafas nya yg terakhir susah nak terima seorang ayah pergi buat selamanya terputuslah doa seorang ayah masa ayah ...
Sdn Di Solo Hanya Dapat Dua Siswa Baru Di 2024

Sdn Di Solo Hanya Dapat Dua Siswa Baru Di 2024

papar berkaitan - pada 22/7/2024 - jumlah : 111 hits
Dua siswa tersebut diterima dari jalur afirmasi dan zonasi
Ringgit Closes Higher Ahead Of Tonight S Fed Announcement

Pas Bantah Tanah Melayu Jadi Milik Bukan Melayu Ibrah Nasib Palestin

Wanita Kemboja Maut Dihempap Pokok Ketika Berniaga

Manfaat Susu Ikan Keajaiban Dari Laut Yang Mulai Dikenal

Purnawirawan Jenderal Israel Kita Kalah Perang

Cops On Hunt For Inmate Who Fled Sungai Buloh Hospital

Buat Buat Bodoh Lebih Senang Dapat Perhatian

Self Love Learning To Value And Appreciate Yourself


echo '';
Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral

Senarai Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna


Bola Sepak Mssm 2024

Lirik Lagu Dusta Ukays

Makanan Yang Meredakan Emosi

Valdy Nyonk Mengapa Kau Berubah Chord

Chella Julia Enda Sanggup Agi Chord

Nota Grammar Paling Mudah