10 Penginapan Terbaik Di Osaka Berhampiran Makanan Halal


Makan makanan yang baik selalu mengembirakan hari untuk ramai orang. Dan mempunyai tempat tinggal yang berhampiran dengan sumber makanan ianya pasti bonus! Jika anda adalah orang yang sukakan makanan sedap, anda pasti suka senarai 10 penginapan di Osaka berhampiran makanan Halal. Anda juga akan menyukai bahawa mereka semua di bawah USD100 dan anda boleh menggunakan wang tambahan untuk mendapatkan makanan yang lebih lazat.
 
Penafian: Kadar penginapan adalah kadar semasa penulisan dibuat. Harga mungkin akan berubah, sila periksa harga sebelum membuat tempahan!
 
Namba
Osaka Fuku Hostel Namba
Osaka Fuku Hostel Namba sangat menarik terutama kerana lokasinya berada di pusat bandar. Dari hostel, anda boleh berjalan kaki ke salah satu pusat bandar Osaka, Namba Sennichimae dan stesen Namba. Dua daripada mercu tanda di Osaka, Shinsaibashi dan Doutonbori juga dalam jarak berjalan kaki.
 

Hostel ini mempunyai tiga jenis: 12 katil dorm perempuan / lelaki dan 28 katil dorm campuran. Walaupun dorm mereka besar, anda diberikan privasi juga, setiap katil akan diasingkan dengan langsir.
 
PS – Perkara terbaik mengenai hostel ini adalah ianya berhampiran dengan banyak restoran halal seperti Ganko Osaka Houzenji, Ramen Honolu dan Chicken Dining Tsuki no Odori. Anda boleh mendapatkan lebih banyak maklumat mengenai restoran-restoran ini di sini !
 
Alamat : 2-9-6 3F Sennichimae, Chuo-ku
Kadar : Dari USD41 di Agoda
Laman web
 

 
Dengan 2 Hari Osaka Amazing Pass, anda akan dapat menaikinya tanpa had samada dengan bas, kereta api dan kereta api peribadi. Selain itu, ada dapat akses percuma ke lebih dari 30 tempat bersiar-siar di bandar! Anda boleh dengan mudah mendapatkan pas Klook ini (pada harga diskaun!) Dan menerima e-baucar anda dengan serta-merta. Anda boleh menukar baucar untuk pass di Osaka City Air Terminal (Stesen JR Namba).
 
Katil dan Perpustakaan Hostel Wasabi Osaka  

Jika anda seorang yang suka membaca, anda akan menyukai tempat ini! Hostel ini menempatkan sebuah perpustakaan yang diisi dengan lebih daripada 5,000 buku dari seluruh dunia. Bayangkan berapa banyak jam yang anda boleh anda habiskan dengan membaca novel dan manga.
 

Di samping itu, seperti Fuku Hostel, Hostel Wasabi terletak berhampiran dengan Namba dan stesen dan kawasan pusat bandar. Namun, pilihan makanan Halal anda boleh pilih antara tiga restoran yang telah disebutkan di atas.
 
Alamat : 2-9-7 Sennichimae, Chuo-ku, Osaka-shi
Kadar : Dari USD33 di Agoda
Laman web
 

 
Khaosan World Namba
 
Hostel Khaosan World terkenal di kalangan backpackers. Asrama ini mungkin merupakan asrama World Khaosan terbesar dan ia mempunyai pelbagai jenis penginapan yang boleh anda pilih berdasarkan keutamaan anda. Dari katil kapsul ke bilik deluxe, mereka juga mempunyai bilik peribadi untuk kumpulan kecil.
 

Mereka juga menjadi tuan rumah untuk acara percuma sepanjang minggu, termasuk malam takoyaki yang terkenal yang anda tidak mahu ketinggalan! Jika itu tidak mencukupi untuk anda, pergi ke Ganko Hozenji untuk menikmati gyu-nabe yang lazat (pot hot beef) atau dapatkan ramen yang menakjubkan di Ramen Honolu. Anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenai mereka di sini .
 
Alamat : 1-2-13 Motomachi, Naniwa-ku, Osaka
Kadar : Dari USD35 di Agoda
Laman Web
 

 
Osaka Hana Hostel
Osaka Hana Hostel memberikan rasa Jepun yang sangat tradisional dalam reka bentuk dalamannya dan beberapa susun atur biliknya adalah gaya tatami dengan futon untuk katil. Sekiranya anda peminat budaya Jepun, anda mestilah tinggal di asrama ini. Selain itu, mereka juga mempunyai pangsapuri studio untuk tetamu jangka panjang, termasuk dapur.
 

Osaka Hana Hostel terletak betul-betul di tengah-tengah Shinsaibashi, di mana kedai-kedai berada betul di depan pintu anda. Dan apabila anda perlu berehat dari membeli-belah, anda boleh pergi ke lima tempat halal (Ganko Osaka Houzenji, Ramen Honolu, Chicken Dining Tsuki no Odori, Minokichi Shinsaibashi dan Bulls) di sekitar kawasan ini.
 
PS – Jika anda tidak pasti apa yang perlu anda dapatkan, anda boleh mengakses panduan makanan makanan Osaka kami di sini !
 
Alamat: 1-8-4, Nishi-shinsaibashi, Chuo-ku, Namba, Osaka 542-0086
Kadar: Dari USD15 di Agoda
Laman web
 
Tanimachi
Hostel Mitsuwaya Osaka
Hostel Mitsuwaya Osaka mempunyai reka bentuk seni bina yang menakjubkan dan moden namun masih mengekalkan reka bentuk tradisional Jepun. Ia adalah hostel yang bernilai untuk menginap jika anda ingin merasai budaya Jepun asli.
 

Dan jika itu tidak memukaukan anda, Hostel Mitsuwaya kerap menganjurkan majlis the ‘tea ceremony’, tarian tradisional serta demonstrasi aikido untuk tetamu yang berminat!
 

Selain itu, ia terletak di antara kuil-kuil popular di Osaka, yang memberi suasana yang tenang dan damai. Dan jika anda berada di musim yang tepat, anda akan dapat menikmati sakura yang mekar di sekitar kawasan tersebut.
 
Restoran Uemachi di Sheraton Miyako Hotel Osaka hanya beberapa minit dari asrama. Anda boleh mengakses maklumat di sini .
 
Alamat : 2-5-15 Kawarayamachi, Chuo-ku, Osaka-shi 542-0066
Kadar : Dari USD26 di Agoda
Laman web
 

 
Tani9 Backpackers Hostel
 
Tani9 Backpackers Hostel adalah bangunan kuno yang terletak beberapa minit dari stesen Tani-9chome. Dari sana, anda boleh dengan mudah berjalan kaki ke Dotonbori, dan tempat-tempat pelancongan lain di sekitar Osaka termasuk Istana Osaka. Di Tani9 Backpackers, anda boleh memilih antara bilik asrama atau bilik peribadi yang boleh memuatkan sehingga 4 orang.
 

Pastikan untuk berhenti di Uemachi yang makan dalam suasana seperti feudal. Restoran ini terletak dalam Sheraton Miyako Hotel Osaka yang terdapat dalam senarai restoran halal di Osaka di sini !
 
Alamat : 1-2-17 Kouzu, Chuo-ku, Osaka-shi
Kadar: Dari USD23
Laman web
 

 
Umeda
Drop Inn Osaka  

Drop Inn Osaka terletak di tengah-tengah Umeda, di mana Bangunan Umeda Sky terkenal hanya 10 minit jauhnya. Drop Inn Osaka menawarkan bilik dorm berkongsi dengan katil 2-tingkat dan bilik-bilik peribadi dengan futon tradisional.
 

Asrama ini mempunyai dapur berkongsi yang besar yang boleh anda gunakan jika anda seorang peminat memasak dan makan. Jika tidak, dapatkan pengalaman bersantap Jepun asli di restoran Ukihashi yang terletak di dalam Hotel Granvia Osaka, yang terdapat dalam panduan makanan kami di sini . Ia terletak hanya beberapa minit dari hostel.
 
Alamat : 3F Nishi Umeda First Building, Fukushima 6-12-13, Fukushima-ku
Kadar : Dari USD47 di Agoda
Laman web
 

 
Osaka Guesthouse Sakura  

Osaka Guesthouse Sakura adalah asrama lain yang mempunyai suasana Jepun yang sangat tradisional. Ia digunakan untuk menjadi rumah Jepun tradisional supaya anda dapat melihat kawasan pedalaman dipenuhi dengan Cypress yang padat, fusuma Jepun dan tatami, yang menakjubkan.
 
Hanya dalam jarak berjalan kaki adalah Genji, sebuah restoran yang khusus dengan daging wagyu. Restoran ini terletak di Hilton Osaka, yang juga mesra-Muslim supaya anda boleh menikmati hidangan di sana tanpa perlu risau tentang mencari tempat untuk solat. Anda boleh menemui lebih banyak maklumat mengenai restoran di panduan makanan kami di sini .
 
Alamat : 6-3-5 Nishitenma, Kita-ku, Osaka-shi
Kadar: Dari USD25
Laman web
 
J-Hoppers Osaka Guesthouse  

J-Hoppers Osaka Guesthouse adalah hostel yang sesuai untuk mereka yang berkunjung dengan sekumpulan kawan. Ia terletak beberapa minit dari stesen Fukushima dan Umeda Sky Building juga dalam jarak berjalan kaki.
 

Suasana di asrama ini sentiasa meriah dan kakitangan mengadakan acara mingguan untuk tetamu mereka. Sekiranya anda tinggal di sana selama seminggu, anda tidak akan terlepas pesta Takoyaki mereka (Selasa) atau Parti Pertukaran Antarabangsa mereka (Jumaat).
 
PS – Dan jika anda menginginkan lebih banyak takoyaki , anda boleh pergi ke Matsuri untuk beberapa hidangan yang lazat. Anda boleh mendapatkan lebih banyak maklumat mengenai Matsuri di sini .
 
Alamat : 4-22, Fukushima 7-chome, Fukushima-ku, Osaka-shi
Kadar : Dari USD24 di Agoda
 

 
Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai
Lapangan Terbang Kansai Izumisano First Hotel
Jika anda sedang mencari penginapan yang berhampiran dengan Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai, anda boleh mencuba hotel ini. Hotel ini berada dalam jarak berjalan kaki dari stesen Izumisano dan juga sebuah stesen dari Rinku Town, di mana terdapat lebih daripada 210 kedai di kedai-kedai!
 

Lebih penting lagi, hotel ini menawarkan perkhidmatan ulang-alik percuma ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai. Jadi jika anda mempunyai penerbangan awal, penginapan ini akan menjadi sangat mudah. Belum lagi 3 restoran Halal dalam senarai terletak di lapangan terbang.
 
Alamat : 3-4-18 Uemchi, Izumisano, Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai, Osaka 508-0007
Kadar : Dari USD53 di Agoda
Laman web (dalam bahasa Jepun)
 
Pengalaman perjalanan yang bermakna ialah termasuk untuk mencuba masakan tempatan yang lazat. Dan sekarang anda boleh memilih dari senarai yang kami buat untuk anda, anda tahu bahawa anda akan dapat menginap di penginapan yang berpatutan DAN dekat dengan makanan yang anda sukai.
 
Kami harap anda akan mempunyai perjalanan yang indah di Osaka!
 
Sumber: Have Halal Will Travel
The post 10 Penginapan Terbaik di Osaka Berhampiran Makanan Halal appeared first on Islam Itu Indah.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.islamituindah.my/10-penginapan-terbaik-di-osaka-berhampiran-makanan-halal/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nasi Lemak Tersenarai Dalam 100 Makanan Tradisi Terbaik Di Dunia

Nasi Lemak Tersenarai Dalam 100 Makanan Tradisi Terbaik Di Dunia

papar berkaitan - pada 22/3/2019 - jumlah : 453 hits
Nasi Lemak yang merupakan kebanggaan rakyat Malaysia dan antara makan tradisi Malaysia akhirnya kini mendapat pengiktirafan antarabangsa apabila tersenarai dalam 100 hidangan tradisional terbaik di dunia dalam Taste Atlas juga mengatakan ba...
Mencari Makanan Dan Minuman Yang Halal Itu Satu Kewajipan Ekspo Halal Malaysia 2019

Mencari Makanan Dan Minuman Yang Halal Itu Satu Kewajipan Ekspo Halal Malaysia 2019

papar berkaitan - pada 25/3/2019 - jumlah : 443 hits
Assalamualaikum Mencari jodoh yang baik itu adalah pilihan yang terbaik untuk kita kerana kita akan hidup susah dan senang bersamanya Dalam mencari jodoh itu pekara penting yang harus kita ambil berat tentang sumber pendapatan kita makanan ...
Ombak Cafe Sajikan Makanan Timur Dan Barat Dari Pagi Sampai Ke Malam

Ombak Cafe Sajikan Makanan Timur Dan Barat Dari Pagi Sampai Ke Malam

papar berkaitan - pada 27/3/2019 - jumlah : 376 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan rakan sekalian Ok Maha nak sambung balik posting semasa bercuti kat Pulau Perhentian dan bermalam di Kalau korang nak tengok post tentang resort ni boleh baca kat...
Makanan Pedas Mampu Panjangkan Hayat

Makanan Pedas Mampu Panjangkan Hayat

papar berkaitan - pada 27/3/2019 - jumlah : 232 hits
Assalamualaikum dan selamat sejahtera aku ucapkan kepada korang semua Semoga korang semua sentiasa dirahmati oleh Allah S W T Sudah agak lama aku tidak menulis sebarang entry yang berkaitan dalam kehidupan kita ni Rasa rindu nak menulis mem...
4 Makanan Yang Mengurangkan Nafsu Seks

4 Makanan Yang Mengurangkan Nafsu Seks

papar berkaitan - pada 27/3/2019 - jumlah : 245 hits
Tahukah anda ada beberapa jenis makanan dan minuman yang jika selalu diambil akan menurun dan mengurangkan keinginan nafsu seks dan perlu dikurangkan pengambilannya demi kebahagiaan diri dan rumah tangga Gambar hiasan Berikut beberapa jenis...
Elakkan Kutuk Makanan Depan Anak Nak Ajar Anak Erti Bersyukur Mulakan Dengan Menghargai Makanan

Elakkan Kutuk Makanan Depan Anak Nak Ajar Anak Erti Bersyukur Mulakan Dengan Menghargai Makanan

papar berkaitan - pada 28/3/2019 - jumlah : 352 hits
Menjadi ibu bapa bukanlah tugas yang mudah untuk memastikan anak di didik dengan didikan yang sempurna Ibu bapa juga akan menjadi contoh yang terbesar dalam hidup anak anak Sebagai ibu bapa kita harus berhati hati dalam setiap tindakan dan ...
Sampai Berdiri Pun Tertidur Abang Runner Tertidur Berdiri Sambil Galas Beg Makanan Buat Netizen Sebak

Sampai Berdiri Pun Tertidur Abang Runner Tertidur Berdiri Sambil Galas Beg Makanan Buat Netizen Sebak

papar berkaitan - pada 27/3/2019 - jumlah : 401 hits
Ramai yang mengeluh penat kerja seharian meskipun pejabat penuh dengan aircond di kiri dan kanan Ada pula yang kata punggung kebas sebab 8 ke 9 jam duduk di kerusi pejabat ada yang mengomel pejabat terlalu sejuk sampai terpaksa pakai sweate...
Elakkan Pembaziran Makanan Di Applikasi Oh Free Food

Elakkan Pembaziran Makanan Di Applikasi Oh Free Food

papar berkaitan - pada 28/3/2019 - jumlah : 302 hits
Korang pernah tak alami situasi dimana korang terlebih membeli atau pun terlebih memasak Dan akhirnya masakan tersebut terpaksa di buang begitu sahaja Hemm rugi betul Penat penat memasak dan akhirnya ke dalam tong sampah juga tong juga lah ...
Ini 6 Makanan Gerai Popular Di Thailand Rasa Sedap Harga Murah

Ini 6 Makanan Gerai Popular Di Thailand Rasa Sedap Harga Murah

papar berkaitan - pada 26/3/2019 - jumlah : 461 hits
Kata orang Thailand syurga makanan kerana makanan terdapat pelbagai makanan yang sedap dan murah serta segar Oleh itu kalau anda berpeluang ke Thailand jangan lupa menikmati beberapa makanan streat food yang memang terbaik dan sesuai dengan...
Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Chelsea 2 0 Spurs Epl Highlights Video

Apa Yang Telah Berlaku

Enhance Your Look With Special Occasion Makeup

Lirik Lagu Perih Jerih Masdo

Rumah Terbuka Anisya And The Geng

Security Status Not Satisfied