10 Lokasi Bazar Aidilfitri 2022 Sekitar Lembah Klang Untuk Beli Kelengkapan Hari Raya


Selain bazar ramadan, pengoperasian Bazar Aidilfitri juga menjadi pilihan orang ramai berbelanja mencari kelengkapan menyambut perayaan hari raya Aidilfitri.   Pelbagai barangan/keperluan untuk persiapan menyambut hari raya di Bazar Aidilfitri seperti baju raya, kuih muih, kasut dan banyak lagi tersedia untuk anda.

Kepada para peniaga dan para pengunjung, sila patuhi S.O.P yang ditetapkan. Jadi jom kita selongkar
senarai tapak Bazar Aidilfitri di Sekitar Lembah Klang bagi tahun 2022/1443H.

1. Absolut Bazaar X Gaya Raya
Festival Raya 66 JAM tanpa henti! Terdapat juga mini @absolutfoodfest!
Venue : MITEC, Jalan Duta KL
Date : 22 - 25 April 2022
12.00pm ( Jumaat ) - 6.00am ( Isnin )
Lebih 70 artis terkemuka & ratusan influencers bakal menemui anda disana!
Pelbagai barangan kelengkapan raya juga menanti anda, baju kurung, jubah, kurta, baju melayu, sampin, songkok, kosmetic, wangian, kuih muih dan bermacam-macam lagi menanti anda!
Save the date!
Booth jualan juga masih boleh ditempah dengan potongan harga 50% ditaja oleh KUSKOP!
Jumpa anda disana okay!
Masuk adalah PERCUMA!
#AbsolutBazaar
#absolutbazaarXgayaraya



2. Bazaar Kita Raya 2022
Anda dijemput untuk datang ke Bazaar Kita Raya, bermula 23 April - 1 Mei 2022 bertempat di tapak karnival parkir Stadium Shah Alam, selama 9 hari  Ada 500 booth perniagaan. Jumpa anda di sana! 



3. Bazar Aidilfitri Jalan TAR, KL
Bazar Aidilfitri Kuala Lumpur 2022 anjuran Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) akan beroperasi di Lorong Tuanku Abdul Rahman (TAR) bermula 9 April hingga 2 Mei depan.

Pasar malam jalan TAR akan beroperasi bermula persimpangan Jalan Esfahan ke persimpangan Jalan Melayu sepanjang tempoh Bazar Aidilfitri Lorong TAR berlangsung.




4. Bazar Aidilfitri Oasis Batang Kali
Salam Ramadan semua ,Jom jalan jalan ke Bazar Aidilfitri Oasis Batang Kali. Banyak pilihan ada Di sediakan kepada Mana2 belia yg dh tebus e-pemula RM150 ,jom shopping di booth yang menerima pembayaran melalui TnG ewallet dan juga debitcard..tak perlu bwk duit byk.



5. Grand Bazaar Kuala LumpurMajlis pembukaan Bazar Ramadan Rasa Kasih Aidilfitri telah dijalankan secara rasminya semalam 9 April 2021 dan bertempat di Malaysia Grand Bazaar, Kuala Lumpur

Yang lain daripada lainnya Bazar ini diadakan secara "indoor" dilengkapi dengan rekaan dalaman yang cukup menarik dan menekankan elemen kampung di setiap sudut and soo Instagramble, aesthetic untuk #ootd
Lebih 60 gerai pilihan khas yang menawarkan makanan, minuman, barangan runcit, peralatan elektrik, hasil seni, kraf, busana hari raya buat seisi keluarga dan banyak lagi daripada jenama tempatan yang dipercayai dan popular.



6. Anjung Syawal, Putrajaya
Anjung Syawal ialah festival jualan besar-besaran yang berlangsung sepanjang bulan Ramadan di Dataran Putrajaya, Presint 3. Sejarah penganjurannya oleh Perbadanan Putrajaya bermula pada tahun 2013.

Setelah terpaksa dihentikan selama dua tahun kerana pandemik COVID-19, Anjung Syawal akhirnya kembali menyemarakkan sambutan Hari Raya Aidilfitri pada tahun ini. Ia menempatkan 200 buah gerai jualan yang menawarkan aneka produk dan kelengkapan Aidilfitri termasuklah kuih raya, aksesori serta pakaian tradisional untuk wanita, lelaki dan kanak-kanak.



7. Bazar Aidilfitri Jalan Taiping, Klang
Antara lokasi bazar aidilfitri tumpuan di Klang, tapak bazar aidilfitri Jalan Taiping kembali di tahun 2022



8. Kenanga Wholesale City (KWC), Pudu, Kuala Lumpur Kenanga Mall atau KWC ialah sebuah pusat borong gergasi yang menempatkan 800 buah kedai yang menjual berjenis-jenis produk fesyen seperti pakaian, aksesori dan kasut.

Setiap hari KWC menerima ribuan pengunjung dari segenap pelosok tanah air kerana konsepnya yang mesra keluarga. Tidak dinafikan, harga barangan yang dijual di sini juga adalah jauh lebih murah berbanding harga di pasaran utama.

Ada barang yang ditawarkan dengan harga borong jika dibeli secara pukal. KWC merupakan tempat beli-belah kegemaran peniaga-peniaga dalam talian sehinggakan ada yang sanggup datang dari jauh untuk mengambil stok jualan mereka.



9. Seksyen 7, Shah Alam, Selangor
Andainya anda pernah melanjutkan pengajian di Universiti Teknologi MARA (UiTM) Shah Alam, anda pasti sudah terbiasa dengan hiruk-pikuk dan kesesakan lalu lintas di sekitar Seksyen 7. Selain padat penduduk, ia merupakan salah satu kawasan paling sibuk di Shah Alam kerana dikelilingi beraneka tempat makan menarik serta premis yang menjual pelbagai pilihan fesyen.

Seksyen 7 sesuai digelar lubuk buat mereka yang mencari baju raya idaman kerana kebanyakan unit kedai di sini beroperasi sebagai butik dan gedung pakaian tradisional. Antara jenama yang sering menjadi tumpuan ialah Jakel Mall, LosraVelda dan Minimalace.



10. GM Klang Wholesale City, Klang, Selangor
Satu lagi pusat borong popular yang menampilkan banyak koleksi pakaian raya ialah GM Klang. Ia terletak di Bandar Botanik dan terbahagi kepada tiga blok utama iaitu Blok A, B dan C. GM Klang menempatkan lebih 2,500 buah perniagaan yang menyediakan pelbagai barangan seperti pakaian, perhiasan wanita, perkakas rumah dan produk runcit.

Hampir 90% premis yang beroperasi di GM Klang ialah kedai yang menjual item fesyen termasuklah pakaian kasual, pakaian tradisional, barangan kulit dan aksesori. Bagi anda yang mahu mencari baju raya yang cantik dan murah, mari singgah di sini.



11. Bangi Sentral, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi, Selangor Bangi Sentral ialah sebuah pusat jualan yang menempatkan pelbagai butik pakaian. Bagi anda yang masih tidak tahu rekaan baju raya bagaimana yang hendak digayakan di pagi Syawal nanti, bolehlah datang ke Bangi Sentral.

Kawasan ini menjadi pilihan pencinta fesyen dan dianggap sebagai syurga membeli-belah oleh kaum wanita. Terdapat bermacam-macam fesyen Muslimah yang boleh dibeli pada harga yang sangat berpatutan.

Antara jenama pakaian wanita popular yang ada di Bangi Sentral ialah Creación & SimplySiti by Siti Nurhaliza, JannahNoe, Rico Rinaldi dan banyak lagi.


Ifmal

Kenapa ramai orang SERBU Ifmal?
Sebab mereka semua tahu apa yang mereka boleh dapatkan kat Ifmal!
Sejak semalam, berpusu-pusu orang datang ke sini mencari macam-macam jenis barang untuk keperluan nak beraya ni.
---
Ini apa yang ada kat sini...
Ada periuk, kuali, casserole, serving dish, baking dish.
Segala macam jenis, bulat lonjong petak besar kecil bersegi melengkung. Semua ada!



Sekian.

Selamat membeli belah, jadilah pembeli bijak bagi mengelakkan kesesakan di jalan raya utama menjelang hujung ramadan. Jangan Lupa Like, Share & Komen

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://selongkar10.blogspot.com/2022/04/10-lokasi-bazar-aidilfitri-2022-sekitar.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tarikh Bayaran Bantuan Hari Raya Aidilfitri Jkm 2022 Semak Sekarang

Tarikh Bayaran Bantuan Hari Raya Aidilfitri Jkm 2022 Semak Sekarang

papar berkaitan - pada 21/4/2022 - jumlah : 305 hits
Sempena perayaan Aidilfitri yang bakal tiba tidak lama lagi Jabatan Kebajikan Masyarakat 2021 adalah bantuan daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat yang diberikan khas untuk membantu keluarga penjaga dan kanak kanak untuk meneruskan kelangsu...
Jom Beli Pakaian Raya 2022 Sedondon Di Pusat Pakaian Hari Hari

Jom Beli Pakaian Raya 2022 Sedondon Di Pusat Pakaian Hari Hari

papar berkaitan - pada 23/4/2022 - jumlah : 251 hits
Tahun ni kami sekali lagi berbelanja sakan baju raya di Pusat Pakaian Hari Hari selepas wife cakap dia baca good testimoni kat Pusat Pakaian Hari Hari So kami decide untuk beli je set Baju Melayu Abe Ean Lagipun hasil survey ada banyak keda...
Selamat Hari Raya Aidilfitri 2022

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2022

papar berkaitan - pada 2/5/2022 - jumlah : 304 hits
Dah 2 Tahun Raya Cancelled Eh taklah cancel tapi Raya Tertangguh sebab PKP tak dibenarkan merentas negeri Akhirnya masuk fasa endemik dapatlah kita berpeluang rasa suasana raya sebenar walaupun masih lagi hidup dengan COVID 19 Hari Raya Aid...
10 Lokasi Ootd Hari Raya Di Sekitar Selangor

10 Lokasi Ootd Hari Raya Di Sekitar Selangor

papar berkaitan - pada 3/5/2022 - jumlah : 228 hits
Tahun ni kita dapat kembali berhari raya seperti biasa Social Media pun kembali meriah dengan perkongsian OOTD raya dari kawan kawan dan followers Bagi yang pulang beraya di kanpung sekitar negeri Selangor korang perlu pergi ke beberapa tem...
Khutbah Raya Aidilfitri 2022 1443h Oleh Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang Dalam Tulisan Rumi Jawi

Khutbah Raya Aidilfitri 2022 1443h Oleh Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang Dalam Tulisan Rumi Jawi

papar berkaitan - pada 1/5/2022 - jumlah : 188 hits
Boleh dapatkan khutbah berkenaan di TELEGRAMSila KlikRumi Jawi Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus sila subscribe via telegram dan untuk forum sila ke oo000oo MINDARAKYAT 1439 Hakcipta Tak TerpeliharaAnda digalakkan untuk menga...
Hiburan Lain Dari Yang Lain Ini Tradisi Unik Negara Luar Sambut Hari Raya Aidilfitri

Hiburan Lain Dari Yang Lain Ini Tradisi Unik Negara Luar Sambut Hari Raya Aidilfitri

papar berkaitan - pada 30/4/2022 - jumlah : 174 hits
Beberapa hari saja lagi umat Islam akan menyambut dan selalunya kita dapat lihat di Malaysia tradisi yang selalu dilakukan adalah balik kampung memakai baju raya membuat lemang serta lauk pauk raya memberi duit raya dan pelbagai lagi Namun ...
Ppim Nasihat Orang Ramai Waspada Dengan Jerat Scammer Ketika Membeli Di Hari Raya Malakat Tribune 27 04 2022

Ppim Nasihat Orang Ramai Waspada Dengan Jerat Scammer Ketika Membeli Di Hari Raya Malakat Tribune 27 04 2022

papar berkaitan - pada 28/4/2022 - jumlah : 229 hits
KUALA LUMPUR Persatuan Pengguna Islam Malaysia menasihatkan orang ramai supaya sentiasa berhati hati daripada terkena jerat scammer ketika membeli belah menjelang sambutan Hari Raya Aidilfitri tidak lama lagi Menurut Ketua Aktivis PPIM Nadz...
Ucapan Lebaran 2022 Kata Kata Selamat Hari Raya Idul Fitri

Ucapan Lebaran 2022 Kata Kata Selamat Hari Raya Idul Fitri

papar berkaitan - pada 26/4/2022 - jumlah : 250 hits
Ucapan Lebaran 2022 atau Kata Kata Selamat Hari Raya Idul Fitri biasanya akan selalu dicari oleh para netizen menjelang hari raya Idul Fitri Jika di tahun tahun silam kartu lebaran sangat diminati maka di zaman digital seperti sekarang tida...
Hari Raya Aidilfitri Jatuh Pada Hari Isnin

Hari Raya Aidilfitri Jatuh Pada Hari Isnin

papar berkaitan - pada 2/5/2022 - jumlah : 173 hits
Siapa sangka tarikh Aidilfitri bagi tahun 2022 dalam kalendar kuda tu dah terlari daripada kiraan baru falak Setelah dipertikaikan oleh golongan netizen di Malaysia selama beberapa hari kini tibalah masanya tarikh Hari Raya Aidilfitri bagi ...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb

Berjalanlah Di Atas Jalan Kebenaran