Zamshuri Ingin Bantu Usahawan Secara Percuma Sehingga Berjaya



Zamshuri Ingin Bantu Usahawan Secara Percuma Sehingga Berjaya. | Assalammualaikum semua! Hari ini kita sudah memasuki bulan baru. Alhamdulillah kita dah memasuki bulan Julai 2021. Pasti ramai mempunyai harapan untuk kes pandemik COVID-19 menurun dan kita kembali boleh melakukan aktiviti harian dengan patuh SOP seperti biasa. Cuma, sebab kita di Selangor. Banyak pancaroba perlu dilalui. Jadi, anda semua jangan biarkan diri terperangkap dengan situasi semasa.  Kita perlu bangkit mencari peluang. Walaupun berada di rumah, tiada sumber pendapatan tetap, sibuk dengan urusan anak-anak dan keluarga. Ruby berharap, anda semua ambil peluang yang ingin Ruby kongsikan di penulisan ini. Semoga bermanfaat. Segera bertindak!
Zamshuri Ingin Bantu Usahawan Secara Percuma Sehingga Berjaya
Nor Zamshuri Bin Ramli atau lebih mesra dengan panggilan Zamshuri adalah selebriti 90-an di Malaysia. Perjalanan karier seni beliau masih diteruskan sehingga kini tetapi beliau lebih mengutamakan kerjaya beliau sebagai pakar motivasi dan latihan bimbingan. Melalui pengalaman Zamshuri yang sudah melebihi 20 tahun dalam bidang motivasi dan latihan bimbingan. Ini adalah masa yang sesuai untuk beliau melangkah bersama mereka yang ingin berjaya. Walaupun ia adalah program percuma, ia adalah anjakan paradigma untuk mereka yang ingin berjaya.
Apabila ingin belajar sesuatu, kita perlu berusaha. Berusaha ini bermaksud, kita yakin dengan rezeki Allah s.w.t. Kita berusaha mencari ilmu. Berusaha mencari mentor yang berpengalaman. InsyaAllah sampai berjaya anda akan dibimbing. 
Pada pendapat Ruby, usahawan terdiri dari dua jenis, satu yang sudah memiliki produk untuk jualan. Tetapi tiada jentera untuk menolak agar mencapai target. Satu lagi adalah mereka yang baru ingin berjinak dalam dunia keusahawanan. Mereka ini mencari idea untuk memulakan perniagaan. Sebelum mengeluarkan sebarang wang. Disinilah peranan mentor yang akan membantu. Menyelami kebolehan dan keupayaan anda. Apa yang penting, anda benar-benar berminat ingin belajar. 

Pada musim pandemik dan ramai kehilangan sumber pendapatan, Zamshuri menawarkan kelas keusahawanan secara PERCUMA kepada mereka yang benar-benar berminat. Mereka yang sudah nekad untuk berniaga dan terus berusaha sehingga berjaya.
"Saya ingin membantu sesiapa sahaja dari seawal usia 18 tahun hingga 50 tahun. Tiada taraf pendidikan diperlukan. Tiada wang diperlukan. Tiada terma dan syarat. Saya cuma ingin mereka yang benar-benar belajar menyertainya. Ini adalah fardhu kifayah saya sebagai Pakar Motivasi."- kata Zamshuri.
Zamshuri Penerima Anugerah Top Motivator ASIAPEZ
Baru-baru ini Zamshuri telah menerima anugerah di 1st The ASIAPEZ Corporate Asia Brand Awards bagi kategori Top Motivator Award. Ia adalah sesuatu yang membanggakan bagi perjalanan karier Zamshuri yang telah berada di dalam industri motivasi dan latihan bimbingan lebih 20 tahun. Tahniah!
"Zamshuri juga berterima kasih kepada mereka yang sentiasa menyokong perjalanan karier beliau. Tanpa mereka, saya tidak akan menerima anugerah ini."

Bantu Usahawan Mendalami Ilmu Panpay E-Commerce, Perniagaan Tiada Risiko.
Apabila kelas keusahawanan, pasti ramai diantara kita merindui sesi seminar, sesi one by one bersama pakar motivasi. Jangan bimbang, dengan norma baharu. Sesi kelas akan diadakan secara dalam talian melalui aplikasi Zoom Meeting. Kelas juga dilaksanakan mengikut masa yang bersesuaian diantara mentor dan beberapa mentee. Jadi, jadual akan disediakan. Kebiasaannya kelas dalam talian diadakan pada hari Isnin, Rabu dan Jumaat. 
Kelas keusahawanan ini tidak tertumpu kepada asas perniagaan sahaja, anda akan diperkenalkan dengan platform untuk berniaga Panpay. Setiap tindakan anda juga akan diperhatikan. Beruntung apabila anda dibimbing oleh Zamshuri, sebab beliau tidak lokek berkongsi ilmu. Pastikan diri anda bersedia untuk menyerap semua ilmu itu! Rugi jika sambil lewa dan acuh tak acuh.

Zamshuri Juga Ingin Berdakwah Melalui Syifa' & Ruqiyah
Sebagai usahawan, banyak cabaran perlu dilalui. Zamshuri juga menekankan kaedah perniagaan yang berasaskan Pengajaran Islam. Disamping ilmu keusahawanan, ilmu kerohanian turut dikongsikan bersama. Zamshuri sentiasa menekankan bahawa kita perlu perbaiki hubungan kita dengan Allah s.w.t., Adab berkomunikasi dengan orang sekeliling. Bagaimana bertutur-kata dengan suami/isteri, anak-anak dan dengan sesiapa sahaja. Tips perniagaan paling bermanfaat adalah bersyukur dan mencari keberkatan Allah s.w.t.
Taraf Pendidikan Zamshuri
1. Bachelor Degree in Communication (Hons) Universiti Utara Malaysia2. Bachelor Degree in Islamic Medicine ( Darussalam Malaysia )
3. Diploma in Arts of Speach and Profesional Motivational Speaker (Ampro) 4. Mastery in Human Behavior Science (Sterling Management & Universiti Malaya Academic Association )
5. Certificate in Islamic Syarie Counseling 
(JAKIM) 6. Certificate in Islamic Psychospritual (JAKIM )7. Certificate in Islamic Medicine (JAKIM) 8. Certificate in Islamic Madicine (Isnad Tadawi)
Pengalaman Kerjaya Terdahulu
1989-1992 Branch Operation / credit control / marketing and promotion OFFICERBank Simpanan Nasional (BSN)

1990-2020Personaliti Televisyen, Filem, Radio dan Master of Ceremony.
1992Operation OFFICERMOBIKOM (M) Sdn Bhd 
1993-1995Customer Service and Operation OFFICER Malaysian Resources Corporation Berhad (MRCB) 

1996MEGA TV EXECUTIVE 1 Operation & Management 
1997NEWS PRESENTER (Sports)NTV 7 
1998-2002CEO PT TRILLION INDO PERDANA (Indonesia) 
2003-2005Highest Achievement Network Director 1 Star
XKL Sdn Bhd (MLM company)
2003-2020Business Development  Consultant / Master Content Speaker & Trainers FounderDYNAMIC TRAINING EXCELLENT CONSULT SDN BHD (DTEC) 
NOR ZAMSHURI BIN RAMLI (NZR)

2009Managing Director 
EBL Global Sdn Bhd
2010Corporate Communication Director SIR NETWORK SDN BHD. 

2011Master Content Speaker Trainer and Network Business Development Consultant Gocell International Sdn Bhd 

2011
Master Content Speaker Trainer and Network Business Development Consultant. 
HAZZ AL - TAWHIDI INTERNATIONAL SDN BHD 

2012
EXECUTIVE DIRECTOR 
Evolving Solutions Sdn Bhd 
2012/2015DJ Radio IKIMfm
Institut Kefahaman Islam Malaysia 
2015Special Officer for Members Of Parliament
2017-2021PUBLIC RELATION & STAKEHOLDERS MANAGEMENT MANAGER (MRT2 Project) Trans Resources Corporation Sdn Bhd
2018-2020ILAJ SYARIE 
ISLAMIC MEDICINE FACILITATOR MASJID TUANKU MIZAN PUTRAJAYA 
(KSK Care Jakim)
Jawatan Terkini 
1. Ketua Bahagian PUTRA AMPANG P99 
2. Ketua Cawangan PUTRA Bukit Antarabangsa N19
3. Honorary Advisor :
Asia Pacific Investment Trade Economic Zone Association (ASIAPEZ ASSOCIATION)
4. ADVISOR: 
RICHWOOD VENTURES BERHAD 
5. FACILITATOR ILaj Syarie Pengubatan Islam :
KSKcare JAKIM Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya.
6. PEMERHATI RASUAH MALAYSIA (PPM-010-14-24072017)
7. Ahli kepada Badan Bukan Kerajaan (NGO) dan badan kebajikan yang lain.
Hubungi Zamshuri Untuk Menyertai Kelas Keusahawanan PERCUMA
Melalui perkongsian ini, pasti anda yakin dengan Zamshuri kan? Melihat kepada perjalanan karier beliau, beliau tidak pernah rehat dan berhenti. Terus melangkah dan disamping itu membantu mereka yang memerlukan. Sangat seimbang kan? 
Kita akan berjaya, apabila kita ikut 100% ilmu dan pengajaran mentor. Semoga bermanfaat. 
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi nombor di bawah:
Bro Zamshuri: +60196555219 Adam Zamshuri: +601137528936 Aiman Zamshuri: +60192404983 
E-mail: [email protected] 
Instagram: www.instagram.com/zamshuri_tvYoutube: www.youtube.com/ZamshuriTV


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/07/zamshuri-ingin-bantu-usahawan-secara-percuma-sehingga-berjaya.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Peduli Nasib Usahawan Terjejas Covid 19 Minggu Pks Sedia Inisiatif Bantu Peniaga

Peduli Nasib Usahawan Terjejas Covid 19 Minggu Pks Sedia Inisiatif Bantu Peniaga

papar berkaitan - pada 27/6/2021 - jumlah : 178 hits
Sejak penularan pandemik COVID 19 secara global ramai individu yang terjejas terutamanya golongan usahawan yang menjalankan perniagaan secara kecil kecilan Tambahan pula dengan adanya Perintah Kawalan Pergerakan produk keluaran usahawan tid...
Minggu Pks 2021 Pupuk Semangat Bantu Usahawan Berdepan Cabaran Covid 19

Minggu Pks 2021 Pupuk Semangat Bantu Usahawan Berdepan Cabaran Covid 19

papar berkaitan - pada 26/6/2021 - jumlah : 240 hits
Di era pandemik Covid 19 ketika ini tidak dinafikan ramai usahawan yang terjejas sepanjang menjalankan perusahaan secara kecil kecilan dalam tempoh jangka masa yang belum menemui noktahnya Sektor perusahaan kecil dan sederhana terutamanya p...
Pm Lancar Portal Myassist Msme Yakin Dapat Bantu Usahawan Kukuhkan Bisnes

Pm Lancar Portal Myassist Msme Yakin Dapat Bantu Usahawan Kukuhkan Bisnes

papar berkaitan - pada 2/7/2021 - jumlah : 189 hits
Ketika negara masih berdepan penularan pandemik COVID 19 golongan Perusahaan Kecil dan Sederhana pasti mencari pelbagai langkah untuk mengukuhkan perniagaan masing masing Justeru baru baru ini portal MyAssist MSME telah dilancarkan sebagai ...
Senarai Insentif Disediakan Bantu Golongan B40 Usahawan Orang Asli

Senarai Insentif Disediakan Bantu Golongan B40 Usahawan Orang Asli

papar berkaitan - pada 22/6/2021 - jumlah : 214 hits
Kementerian Pembangunan Luar Bandar menyediakan beberapa insentif dalam usaha membantu usahawan terjejas dan golongan B40 bagi meneruskan kelangsungan dan meningkatkan pendapatan mereka Menterinya Datuk Abd Latiff Ahmad berkata antara insen...
Hishammuddin Berjaya Dapatkan Lagi 1 Juta Dos Vaksin Pfizer Dari As Percuma

Hishammuddin Berjaya Dapatkan Lagi 1 Juta Dos Vaksin Pfizer Dari As Percuma

papar berkaitan - pada 5/7/2021 - jumlah : 216 hits
tuncarlos comCYBERJAYA Menteri Luar Dato Seri Hishammuddin Tun Hussien berkata kerajaan Amerika Syarikat telah menyumbang 1 juta dos vaksin Pzifer kepada Malaysia Kata Hishammuddin menerusi catatan Facebooknya sumbangan vaksin Pzifer yang d...
K Jaan Lanjut Bantuan Gkp Tambahan Rm1 000 Kepada Satu Juta Usahawan

K Jaan Lanjut Bantuan Gkp Tambahan Rm1 000 Kepada Satu Juta Usahawan

papar berkaitan - pada 29/6/2021 - jumlah : 163 hits
MALAYSIAKINI Perdana Menteri Muhyiddin Yassin mengumumkan Geran Khas Prihatin dengan bayaran RM1 000 kepada 1 juta usahawan Bayaran ini dibuat secara ansuran sebanyak dua kali pada bulan September dan November Memahami kesukaran yang dihada...
Peminjam Golongan B40 M40 T20 Usahawan Mikro Dapat Moratorium 6 Bulan Tanpa Syarat

Peminjam Golongan B40 M40 T20 Usahawan Mikro Dapat Moratorium 6 Bulan Tanpa Syarat

papar berkaitan - pada 29/6/2021 - jumlah : 241 hits
Sebentar tadi Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin sekali lagi telah mengumumkan bantuan yang akan disalurkan kepada rakyat Antara yang menarik perhatian dan paling diharapkan rakyat adalah pemberian moratorium secara automatik
Pemulih Mara Lembaga Wilayah Kenal Pasti 9 000 Usahawan Untuk Dibantu

Pemulih Mara Lembaga Wilayah Kenal Pasti 9 000 Usahawan Untuk Dibantu

papar berkaitan - pada 3/7/2021 - jumlah : 198 hits
Oleh LEBIH 9 000 usahawan yang terjejas dikenal pasti Majlis Amanah Rakyat dan Lembaga Kemajuan Wilayah untuk dibantu menerusi pakej Perlindungan Rakyat dan Pemulihan Ekonomi Menteri Pembangunan Luar Bandar Datuk Dr Abd Latiff Ahmad berkata...
Usahawan Beli Firma Perhotelan Terkait Pendakwaan Rasuah Zahid

Usahawan Beli Firma Perhotelan Terkait Pendakwaan Rasuah Zahid

papar berkaitan - pada 7/7/2021 - jumlah : 114 hits
MALAYSIA NOW Nilai keseluruhan hotel hotel dan resort yang dibeli itu hampir RM300 juta Pemilik Petra Group Vinod Sekhar bersama Anwar Ibrahim Gambar Facebook Syarikat yang dimiliki usahawan yang merupakan teman baik Anwar Ibrahim membeli s...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16