Yusa Food Kini Di Sunway Putra Mall


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pembaca yang saya kasihi sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Baiklah untuk entri kali ini, saya ingin berkongsi dengan anda mengenai Yusa Food.
Untuk makluman semua, baru-baru ini saya telah menghadiri majlis pembukaan cawangan baru Yusa Food di Sunway Putra Mall.

Ianya telah dirasmikan oleh Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail, Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal ehwal Pengguna. Ianya cukup meriah sehali dengan kehadiran juga pegawai-pegawai tinggi KPDNHEP, rakan media dan juga para tetamu yang lain.
YB Menteri menandatangani plak perasmian kedai Yusa Food  Apa yang menariknya mengenai pembukaan kedai Yusa Food ini adalah, ianya memnampilkan pelbagai jenis barangan keluaran ushaawan tempatan. Ianya adalah salah satu paltoform terbaik untuk memasarkan produk usahawan-usahawan tempatan ini.



Di kedai Yusa Food ini terdapat pelbagai jenis produk. Ianya melebihi 200 produk yang dijual di sini. saya boleh katakan yang kedai ini diibaratkan seperti one stop center untuk produk keluaran tempatan. Jadi buat anda yang ingin mendapatkan produk tempatan bolehlah berkunjung ke sini untuk mendapatkan barangan yang anda inginkan.
YB Menteri tidak melepaskan peluang melihat sendiri produk yang dipamerkan Usahawan-usahawan Sebenarnya dimaklumkan bahawasanya, ramai usahawan yang bekerjasama dengan pihak Yusa Food untuk memasarkan produk mereka. Ianya satu inisiatif yang baik untuk memastikan produk tempatan juga mampu sampai ke pelanggan yang lebih ramai.
Pada majlis pelancaran tersebut juga, saya sendiri telah bertemu dengan beberapa usahawan yang memasarkan produk mereka di kedai Yusa Food ini. Sememangnya produk yang mereka hasilkan begitu berkualiti dan mampu menyaingi produk keluaran yang lain.
Dengan dibimbing oleh pihak agensi kerajaan, pastinya produk ini dipastikan dengan kualiti yang cukup terjamin. Baiklah jom kita saksikan beberapa usahawan yang sempat saya bertemu pada majlis tersebut.

Ini adalah pengusaha produk Hilmie’s iaitu produk serbuk perasa untuk pelbagai guna. Yang saya gemarkan tentang produk ini adalah ianya cukup mudah untuk digunakan. Untuk makluman anda, kakak saya memang guna produk ini dirumah. Saya sememangnya dah familiar dengan produk ini. Tak sangka pula akan bertemu pemiliknya di majlis ini.
Antara menu yang dimasak menggunakan produk Hilmie’s
Ini pula merupakan pemilik bagi produk makanan Korea ommaSon. Ianya merupakan antara pengusaha makanan Korea yang halal di Malaysia. Dan dikhabarkan, mereka telah diwawancara sendiri oleh televisyen awam Korea iaitu Korea Broadcasting System (KBS) mengenai produk yang mereka hasilkan. Saya sendiri telah menggunakan produk pes Bulgogi mereka dan hasilnya cukup sedap dan mudah.

Ini pula adalah pengusaha Honey Bentong Ginger. Ianya merupakan pengusaha produk berasaskan halia. Yang menariknya, halia yang mereka gunakan adalah dari tanaman mereka sendiri. Jadi kualiti yang digunakan memang di tahap yang tertinggi. Halia Bentong juga dikatakan lebih baik berbanding halia biasa.
Cawangan-cawangan Selain itu juga, dimaklumkan bahawasanya, pihak TYusa Food mempunyai lagi 4 cawangan mereka selain di Sunway Putra Mall ini. Ianya terdapat di:
SACC Mall, Shah Alam The Curve, Damansara Publika, Solaris Dutamas Melawati Mall, Wangsa Maju Jadi buat anda yang teringin untuk mendapatkan produk tempat yang baik lagi berkualiti, bolehlah berkunjung ke mana-mana cawangan Yusa Food ini. Pastinya anda akan berpuas hati dan rambang mata dalam memilih produk yang begitu banyak.

Saya yakin, jika kita sendiri yang menyokong perusahaan kecil dan sederhana ini, pastinya ekonomi mereka lebih maju kehadapan seterusnya memajukan masyarakat sekeliling juga. Semuanya bermula dengan kita semua.
Untuk maklumat lanjut mengenai Yusa Food, bolehlah berkunjung ke mana-mana medium seperti di bawah:
Facebook: Yusa Food Products
Instagram: YusaFoodProducts
The post Yusa Food Kini di Sunway Putra Mall appeared first on AMIRNAWAWI.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://amirnawawi.com/yusa-food-kini-di-sunway-putra-mall/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Boleh Dapatkan Pelbagaii Produk Usahawan Tempatan Di Kedai Cookies By Yusa Sunway Putra Mall

Boleh Dapatkan Pelbagaii Produk Usahawan Tempatan Di Kedai Cookies By Yusa Sunway Putra Mall

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 559 hits
Hi Korang Memang betul produk keluaran tempatan ni memang payah benar nak jumpa kalau tak betul betul tau kan Paling senang nak cari bagi kak lily di Pasar Tani jelah sebab tuh setiap pagi ahad harus kak lily ke pasar tani Bangi ni untuk da...
Pertama Kali Makan Makanan Korea Di Dubuyo Dan Kek Second Cup Di Sunway Putra

Pertama Kali Makan Makanan Korea Di Dubuyo Dan Kek Second Cup Di Sunway Putra

papar berkaitan - pada 26/11/2018 - jumlah : 403 hits
Assalamualaikum dan Hai Sebelum cerita panjang Cik Renex belanja dulu sekeping gambar di depan DubuYo sebab itu cerita utama entri kali ini Awal bulan baru ni iaitu 10 November 2018 CR dan kawan kawan plan nak ke rumah kawan kami di Kajang ...
Peminat Sushi Boleh Makan Sushi Di Sushi King Sunway Carnival Mall Seberang Jaya

Peminat Sushi Boleh Makan Sushi Di Sushi King Sunway Carnival Mall Seberang Jaya

papar berkaitan - pada 25/11/2018 - jumlah : 486 hits
Sushi King Sunway Carnival Mall Seberang Jayaderetan sushi yang bergerak terus ke meja korangPara peminat peminat makanan Jepun a k a sushi yang berada di Sekitar Seberang Jaya Pulau Pinang korang boleh singgah di Sushi King yang terletak d...
Yusa Food Pelbagai Produk Usahawan Tempatan Ada Di Sini

Yusa Food Pelbagai Produk Usahawan Tempatan Ada Di Sini

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 343 hits
YUSA FOOD PELBAGAI PRODUK USAHAWAN TEMPATAN ADA DI SINI Assalamualaikum semua Pada Selasa lepas aku telah berkesempatan untuk menghadiri majlis Pelancaran Yusa Food di Sunway Putra Mall Pada mulanya aku ingatkan Yusa Food ni adalah pengusah...
Ayla Mobil Yang Cocok Untuk Remaja Masa Kini

Ayla Mobil Yang Cocok Untuk Remaja Masa Kini

papar berkaitan - pada 26/11/2018 - jumlah : 254 hits
Bagi sobat muda mudi yang kini masih duduk di bangku kuliah dan ingin mempunyai mobil pribadi Mobil Daihatsu Ayla adalah pilihan yang tepat untuk sobat semua Selain tampilan yang minimalis mobil yang satu ini juga terlihat Stylish dari tipe...
Dulu Digelar Rony Si Lblls Namun Bila Allah Berkehendak Kini Dia Berlari Menuju Allah

Dulu Digelar Rony Si Lblls Namun Bila Allah Berkehendak Kini Dia Berlari Menuju Allah

papar berkaitan - pada 26/11/2018 - jumlah : 566 hits
Dulu Digelar Rony si lBLlS Namun Bila Allah Berkehendak Kini Dia Berlari Menuju AllahDulu Digelar Rony si lBLlS Namun Bila Allah Berkehendak Kini Dia Berlari Menuju Allah
Dulu Pelajar Tercorot Kini Miliki Phd

Dulu Pelajar Tercorot Kini Miliki Phd

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 410 hits
Pernah menjadi pelajar tercorot gagal mendapat keputusan Sijil Pelajaran Malaysia cemerlang juga dikatakan masa hadapanya gelap Itu pengalaman dilalui oleh Prof Madya Dr Midhat Nabil apabila mengenang kembali kisah perjalanannya ketika diba...
W7 Cosmetic Dari London Kini Di Guardian Malaysia

W7 Cosmetic Dari London Kini Di Guardian Malaysia

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 343 hits
Hi Korang Asia Healthcare pengedar produk kesihatan dan penjagaan kulit memperkenalkan jenama terbaharunya W7 Jenama solekan yang sangat kreatif ini menawarkan pelbagai produk kosmetik untuk setiap individu muda yang peka fesyen dan ingin m...
Opensignal Kelajuan Internet Selular Kini Lebih Pantas Berbanding Wifi Di 41 Negara Dunia

Opensignal Kelajuan Internet Selular Kini Lebih Pantas Berbanding Wifi Di 41 Negara Dunia

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 334 hits
Tabiat harian kami ialah hanya menggunakan Internet selular apabila di luar rumah dan pejabat Setibanya kami ke dua lokasi ini telefon pintar akan secara automatik menggunakan Internet WiFi kerana secara kebiasaan ia lebih pantas Menurut da...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Kkb Polls Respect Mca S Decision To Boycott Campaign



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Update Daftar Link 50 Anggota Aktif Komunitas Blogger Pontianak

Time Crunched Car Care How Mobile Washes Save The Day

Semakin Ramai Kanak Kanak Masuk Hospital Akibat Vape E Rokok

Home Detention Najib Keputusan Lembaga Pengampunan Atau Bukan