Xorra Body Wash Memang Tersurat Rezeki Cik Manggis Bersama Farmasia Sdn Bhd


Hi Korang, 

Pandemik Covid-19 benar-benar memberi impak baik secara mental mahupun fizikal, apatah lagi ia turut terkait dengan ekonomi termasuk menyusutkan kantung dapur kita. Ramai yang hilang pekerjaan dan beralih kepada alternatif mencari mata pencarian. 
Hal ini disedari oleh Pengarah Urusan Farmasia Sdn Bhd, Puan Zohrah Razak sehingga terpanggil untuk membantu mereka memulakan perniagaan sebagai cabang rezeki baru. 


Sepatah dua kata dari Puan Zohrah Razak ketika di majlis pelancaran XORRA Body Wash baru-baru ini di Cyberjaya berkata “Mulanya saya pun tidak terlintas untuk keluarkan produk kecantikan sendiri memandangkan syarikat saya sejak 2009 lagi menjadi pengedar ubat-ubatan ke seluruh negara. Namun dek kerana ingin membantu mereka mencari pendapatan sampingan atau utama, timbul idea untuk saya keluarkan produk di dalam bidang kecantikan. 
“Maka lahirlah sabun mandian Xorra Body Wash kerana dari segi pasaran, saya melihat industri kecantikan sangat berkembang dan memudahkan mereka yang mahu berniaga untuk memasarkannya. 
“Bagaimanapun syarikat kami bukan buat sesuka hati semata-mata pasaran yang besar dan sebagai syarikat yang berpengalaman dalam industri farmaseutikal, kami gabungkan kecantikan dan sains itu dalam Xorra Body Wash: The Science of Care,” 

Xorra Body Wash: The Science of Care 
Produk penjagaan diri ini didatangkan dalam 3 haruman yakni Rose Petals, Morning Breeze dan Sakura Spring. Ketiga-tiganya mempunyai haruman minyak wangi yang berbeza dan tahan lama. 

Xorra diambil daripada perkataan Arab, ZAHRAH yang bermaksud BLOSSOM atau KEMBANG. Biarpun setiap pagi kita melihat bunga yang kembang tetapi ramai yang tidak tahu tentang keunikan essence di sebalik itu. Warna, haruman dan tenaga kembangan bunga itu menjadi inspirasi kecantikan Xorra. 
Menurut Puan Zohrah, sabun mandian Xorra Body Wash ini sangat berbeza daripada apa yang sudah ada di dalam pasaran tempatan terutama kandungannya yang berasaskan tumbuhan dan alam semulajadi, selain haruman tadi. 


“Kami menggunakan ekstrak tumbuhan dan berasaskan alam semulajadi seperti ekstrak ros dan minyak argan yang sangat baik untuk kulit manusia. Kami cuba mengelak daripada penggunaan bahan kimia kerana ia akan mengganggu kulit kita kemudian hari. 
“Secara tak langsung, kami ingin mendidik masyarakat peri pentingnya menggunakan produk yang bebas bahan kimia. 
“Selama ini orang kita hanya fikir atau mengelak daripada makanan yang banyak bahan terlarang tetapi kadang-kadang mereka lupa terhadap penjagaan diri seperti kulit yang sering terdedah kepada bahan kimia. Kalau mandi dua kali sehari, itu bermakna dua kali juga kita terdedah kepada risiko jika menggunakan bahan mandian berasaskan bahan kimia,” katanya. 
“Kami mempunyai fasiliti pengilangan, makmal dan kumpulan penyelidikan dan pembangunan (R&D) yang mampu mengeluarkan produk berkualiti. Kami menggunakan kelebihan kami dalam bidang teknologi peralatan perubatan untuk menghasilkan formulasi rangkaian XORRA. So, XORRA is really the SCIENCE OF CARE,” beliau menambah lagi. 

Cik Maggis Di Pilih Sebagai Duta XORRA Body Wash 

Di majlis itu juga, Farmasia Sdn Bhd memperkenalkan duta Xorra Body Wash: The Science of Care iaitu Cik Manggis. Menurut Puan Zohrah, pemilihan selebriti popular itu dilakukan kerana tepat dengan keunikan ciri-ciri sabun mandian tersebut. 



Cik Manggis seorang yang bekerjaya, isteri, ibu dan profesional. Ciri-ciri ini sesuai dengan 3 rangkaian haruman Xorra Body Wash: The Science of Care,” katanya. 


Sempat jugaklah kak lily bergambar dengan beliau, baik dan lembut orang walaupun bila akan pentas menari bukan main hebat lagi yer. 


Setiap botol Xorra Body Wash: The Science of Care mengandungi 300ml yang dijual pada harga RM148 untuk set tiga botol. 
Ermm tak sabar nak cuba balik nanti. 
Tahniah sekali lagi kepada Cik Manggis dan Farmasia Sdn Bhd di atas keluaran produk terbaru yang cukup hebat ini. 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ciklilyputih.com/2020/10/xorra-body-wash-memang-tersurat-rezeki.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cik Manggis Duta Kepada Xorra Body Wash Berita Baik Bagi Mereka Yang Terkesan Dari Covid 19ni

Cik Manggis Duta Kepada Xorra Body Wash Berita Baik Bagi Mereka Yang Terkesan Dari Covid 19ni

papar berkaitan - pada 12/10/2020 - jumlah : 271 hits
Hi Koarang Perasmian dan pelancaran Xorra Body Wash telah pun berlangsung dengan jayanya pada 6 Oktober 2020 yang lepas Seiring dengan pandemik covid 19 pelancaran di jaga dengan rapi bagi memastikan semuanya mengikuti SOP yang bersesuain J...
Tawaran Berlakon Cik Manggis Reda Hilang Selepas Bertudung

Tawaran Berlakon Cik Manggis Reda Hilang Selepas Bertudung

papar berkaitan - pada 10/10/2020 - jumlah : 294 hits
Ada juga tawaran datang tapi tiba tiba ditarik semula sebab saya dah bertudung Tapi satu hilang banyak pula yang datang Jadi bagi saya tak pernah risau pun kalau berhijrah atau tukar imej source
Hiburan Hilang Tawaran Berlakon Setelah Bertudung Cik Manggis De Fam Redha Hijrah Kali Ini Buat Hati Saya Tenang

Hiburan Hilang Tawaran Berlakon Setelah Bertudung Cik Manggis De Fam Redha Hijrah Kali Ini Buat Hati Saya Tenang

papar berkaitan - pada 10/10/2020 - jumlah : 557 hits
Cik Manggis daripada kumpulah De Fam baru baru ini telah mengambil keputusan untuk berhijrah dengan memakai tudung secara sepenuh masa Namun disebabkan keputusannya itu difahamkan ada pihak yang menarik semula tawaran berlakon yang pernah d...
Cik Manggis Redha Hilang Tawaran Berlakon Selepas Bertudung

Cik Manggis Redha Hilang Tawaran Berlakon Selepas Bertudung

papar berkaitan - pada 10/10/2020 - jumlah : 603 hits
Membuat keputusan untuk berhijrah sejakJulai lalu ahli kumpulan De Fam iaitu Cik Manggis mengakui ada pihak yang menarik semula tawaran berlakon dalam sebuah drama yang diterima sebelum berhijab Bagaimanapun Cik Manggis atau nama sebenarnya...
Majlis Pelancaran Hsf Production Sdn Bhd

Majlis Pelancaran Hsf Production Sdn Bhd

papar berkaitan - pada 7/10/2020 - jumlah : 296 hits
MAJLIS PELANCARAN HSF PRODUCTION SDN BHD FILEM PERTAMA PUTERI GUNUNG SENGKUANG GABUNGAN ARTIS VETERAN DAN PELAKON BARU YANG HEBAT Pada 30 september 2020 yang lalu MY ASIA EMPIRE telah mengadakan majlis pelancaran produksi filem dan drama HF...
Jangan Berkira Dengan Isteri Mereka Lubuk Rezeki Kita Dr Say Hadiahkan Isteri Barang Kemas Idaman

Jangan Berkira Dengan Isteri Mereka Lubuk Rezeki Kita Dr Say Hadiahkan Isteri Barang Kemas Idaman

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 327 hits
Isteri adalah lubuk rezeki kita Jangan sekali kali berkira kerana merekalah rezeki seorang suami makin berkat dan melimpah ruah Inilah yang cuba dikongsikan oleh doktor influencer Dr Say menerusi instagram miliknya Sebelum ini beliau pernah...
Baru Nak Dapat Kerja Netizen Risau Punca Rezeki Terjejas Jika Ada Pkp 2 0

Baru Nak Dapat Kerja Netizen Risau Punca Rezeki Terjejas Jika Ada Pkp 2 0

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 274 hits
Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dijangka akan menyampaikan perutusan khas mengenai situasi semasa Covid 19 nbsp pada jam 6 petang hari ini Sebuah posting yang memaparkan poster rasmi dikongsi menerusi laman Facebook miliknya sebent...
Naik Pangkat Dari Inspektor Ke Asp Rezeki Tak Diduga

Naik Pangkat Dari Inspektor Ke Asp Rezeki Tak Diduga

papar berkaitan - pada 5/10/2020 - jumlah : 566 hits
Bismillahirrahmanirrahim Allah lama ambil masa untuk catat kenangan yang sungguh mengembirakan disini Kenapa disini kerana blog kekal selagi hayat ada dan ada yang maintain blog ini Syukur tahun 2020 genap usia aku 35 tahun Sungguh aku syuk...
Rezeki

Rezeki

papar berkaitan - pada 4/10/2020 - jumlah : 312 hits
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semalam lepas KK balik dari kedai eco singgah makan kejap sebab KK lapar ekoran dari dapur meletup tu hahaJadi KK makan pagi saja sampai ke malam tak makan jadi lapar singgah nak makan tomyam teringin m...
Economists Tout Entrepreneurship As Panacea For Poverty

Teroka Pemikiran Baharu Bina Ekosistem Teknologi Ai

Maksud All Eyes On Rafah

Majlis Rumah Terbuka Koperasi Norras Berhad

Savour Malaysia Tour Packages Provided By Malaysian Aviation Group

Jengah Kebun Melihat Tanaman

3 Top Rated Things To Do In Jakarta

Vivo Unveils The Perfect Night Party 2024 At Zepp Kuala Lumpur



Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra


Penjawat Awam Ditahan Salah Guna Jawatan Luluskan Rm12 000 Untuk Kegunaan Diri

Berkait Rasuah Di Perlis Sprm Cadangkan Seorang Suspek Didakwa

Beware Misplaced Trust In Pseudo Intellectuals

Menu Tengahari Sup Ayam Ala Thai Kobis Goreng

Undang Luak Rembau Selamat Dikebumikan

Siri Oppo Reno12 Akan Dilancarkan Di China Pada 23 Mei