Women Desiree Dicetak Rompak


Assalamualaikum. Hai!

Bagi yang dah lama kenal aku, mesti dah tahu aku ni salah seorang WD Lovers. Dari tahun 2016 sehingga kini aku masih setia mencalit krim awet muda tu. Dan aku jugak masih jual si gojes WD walaupun tak all out buat marketing. Hanya jual pada regular customer yang masih setia dengan aku juga. Tenkiu korang! 
Kenapa aku masih setia? Entah la. Susah nak explain. Bila dah jatuh cinta ni macam tu la jadinya. Aku pulak memang spesis setia. Gituhhh. Hihi. 
Women Desiree Dicetak Rompak? Baru-baru ni timbul isu yang Women Desiree dicetak rompak. Kalau korang rajin layan tiktok dan mostly korang layan video bab kecantikan macam mekap atau beauty hacks, mesti perasan duk lalu lalang iklan WD dengan penampilan seorang doktor yang bernama Yana tu. Kadang tengok rasa macam kelakar pun ada. Try hard sangat okay asyik duk mention diri tu doktor. 😌

Sebenarnya TAKDA isu cetak rompak pun. WD cuma ikut owner dia yang naikkan branding nama dia tu je. Puan Nad adalah pemilik brand Women Desiree (WD). Berdaftar dengan MyIPO. Yang duk usung nama WD dari tahun 2014 hanya di platform online. Dari zero to hero. Dari tak dikenali jadi viral. 

Bila ada masalah dalaman (peribadi), Puan Nad tarik diri dan jual saham dia dari syarikat Adleesya Beauty. Terkini, Puan Nad telah membuka syarikat baru iaitu Nadeen Beauty dan membawa bersama 'harta' dia Women Desiree tu. Buat produk baru, Women Desiree Ageless Cream (WDAC). 

Tapi dia masih benarkan syarikat Adleesya Beauty untuk menggunakan brand WD buat masa ini sebab nak bagi peluang memasarkan produk Women Desiree Triple Advance (WDTA) yang masih ada stok. Takde isu cetak rompak ke apa. 

Produk WDTA dan WDAC pun berbeza formula dan fungsinya. WDTA calit kat nadi, WDAC sapuan di wajah




Kenyataan Rasmi dari Founder Women DesireeAku pun taknak ulas panjang. Pada aku ini isu dalaman di antara Puan Nad dan ex-husband dia yang dah bawa haluan masing-masing. Perkara normal bila dah tak sehaluan pasti ada percanggahan bila dah tak bersama. Sebab sebelum ni kan semuanya buat sama-sama walaupun yang lebih berusaha tu pihak perempuan. Begitulah. 😔

Jadi, aku kongsikan sendiri kenyataan dari Puan Nad yang ditulis di wall Facebook peribadi dia. Tarikh nukilan adalah pada hari ini, 6 Mei 2023. 
Ikutkan saya taknak ambil pon nama WOMEN DESIREE ni. Namun di sebabkan permintaan orang orang kuat yang bersama sama naikkan nama WOMEN DESIREE DALAM PASARAN. 
Mereka sendiri nak saya bawa nama WOMEN DESIREE dan WOMEN DESIREE ni juga memang berdaftar under MYIPO di bawah nama saya. 
JADI UNTUK MEREKA, 
Saya ambil keputusan untuk bawa nama WOMEN DESIREE (WD) Di bawah keluaran syarikat baru saya, Nadeen Beauty. 
Kenapa pengedar masih nak kekal di bawah bimbingan saya. Itu jangan tanya saya. Saya tak rasuah diorang apa apa. Malah diorang yang sanggup nak berjuang sama sama untuk bantu saya bangun selepas kejatuhan. 
Alhamdulillah jatuhnya saya, jatuh bersambut. 
Saya tak sempat nak rasa sedih atas kehilangan apa yang saya telah bangunkan selama ini sebab ada beribu orang di belakang saya yang memberi sokongan untuk terus saya bangkit untuk berjuang. 
Jadi kalau orang lain PERCAYA dengan kemampuan saya. Takkan saya sendiri tak boleh bangun untuk perjuangkan diri saya sendiri. 
Terima kasih buat semua yang masih percayakan saya untuk membawa nama WOMEN DESIREE dalam pasaran. 
Memang ada kekeliruan berlaku tapi saya masih benarkan pihak di sebelah sana membuat pasaran sehingga tarikh expired terakhir pengeluaran terakhir ketika saya masih di dalam syarikat sana. 
Rezeki masing masing kan. 
Saya niat untuk mempermudahkan urusan sahaja. Kalau lebih lebih sangat nanti saya sendiri akan keluarkan surat untuk berhentikan penjualan serta merta UNTUK TIDAK menggunakan sama sekali Trademark WD. 
Harap sedikit kenyataan ini membantu. 
WOMEN DESIREE TAKDE CETAK ROMPAK YANG CUMA ADA WOMEN DESIRE DENGAN FORMULASI BARU YANG LEBIH EFEKTIF DAN BERKESAN. 
Di proses dari kilang berbeza dan chemist yang berbeza dengan kesan yang sangat berbeza. 
Semoga kenyataan ini dapat membantu kekeliruan yang sedang berlaku kepada PENGGUNA. 
Saya yang di kenali dulu dengan nama Nad Adleesya sekarang dah bertukar nama jadi NAD NADEEN DI BAWAH SYARIKAT NADEEN BEAUTY. 
Begitulah dengan produk saya, di kenali dengan WOMEN DESIREE DI BAWAH KELUARAN SYARIKAT LAMA SEKARANG BERALIH KEPADA SYARIKAT BARU SAYA NADEEN BEAUTY. 
Akhir sekali, maaf atas kekeliruan yang berlaku. Saya yakin rezeki dari Allah. Saya cuma mampu buat apa yang saya mampu. 
Saya tak rampas apa apa pon sebenarnya. Sebab memang dari awal keluarnya BRAND WOMEN DESIREE adalah hasil usaha sepenuhnya dari saya, hasil titik keringat idea buah fikiran dari saya dan saya juga yang memimpin agent stokis saya dari dulu sehinggalah sekarang. 
Terima kasih untuk semua yang bersama sama dengan saya dan percaya dengan hasil usaha saya dari dulu hinggalah sekarang untuk WOMEN DESIREE. 
#NADNADEEN #FOUNDERWOMENDESIREE
Untuk lebih kepastian, korang boleh baca sendiri kenyataan yang sama kat Facebook Puan Nad di sini : Kenyataan Rasmi Founder Women Desiree

FOUNDER WOMEN DESIREE DENGAN PRODUK WOMEN DESIREE AGELESS CREAM

WD Lovers SelamanyaApapun, aku masih akan setia dengan WD. Yang calit kat nadi masih pakai (ada stok simpanan peribadi), yang sapu kat muka ni pun aku akan pakai juga. 
InsyaAllah WDAC dalam minggu depan akan keluar di pasaran secara rasmi. Tak sabar nak tunggu stok dapat. Kena ikut giliran sebab pengeluaran by batch. Kilang buat ikut batch. Dah 40,000 unit tempahan secara pre-order hanya di pasaran online je tau. Jenuh nak siapkan produk. 
Korang kalau berminat nak cuba juga WDAC, boleh roger aku okay! Aku dealer untuk produk ni juga. Sekarang tengah harga pengenalan , RM50/unit. Bulan Julai 2023 nanti akan dijual pada harga sebenar. Berapa ringgit harga sebenar tu belum dipastikan secara rasmi lagi. 
Jadi kalau nak untung berganda, sekarang la korang kena order. Per-order with payment tau. Siapa dah bayar dulu dia yang dapat awal. Ikut giliran sebab aku pun kena tunggu giliran. Padan muka aku sendiri sebab bayar lambat untuk lock produk. Hahaha


Bisik-bisik :: Produk WD memang tak diragui ke'berkesanan'nya tau. 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.shahadafauzi.com/2023/05/women-desiree-dicetak-rompak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Early Baldness In Women

Early Baldness In Women

papar berkaitan - pada 30/4/2023 - jumlah : 149 hits
Many people think that baldness only occurs in men but the truth is that women can also experience hair loss at an early age Early baldness in women can be caused by various factors such as genetics hormonal imbalances stress and poor nutri...
Se Stai Cercando Per Davvero Women Then Steer Clear Of Steamylocals Com

Se Stai Cercando Per Davvero Women Then Steer Clear Of Steamylocals Com

papar berkaitan - pada 29/4/2023 - jumlah : 130 hits
spmilf a Molfettan Sito Internet Dettagli Expense 4 23 per 3 giorno test con rinnovo a 39 99 quattro settimane 19 50 al mese account sulla pagina web 32 40 per pochi mesi account sul sito web 52 50 per un anno account sulla pagina web Carat...
Macam Dah Lama Je Rancang Rompakan 2 Lelaki Bersenjatakan Parang Rompak Emas Bernilai Rm1 8 Juta

Macam Dah Lama Je Rancang Rompakan 2 Lelaki Bersenjatakan Parang Rompak Emas Bernilai Rm1 8 Juta

papar berkaitan - pada 4/5/2023 - jumlah : 190 hits
Macam dah lama je rancang rompakan 2 lelaki bersenjatakan parang rompak emas bernilai RM1 8 juta Dua lelaki bertopeng melarikan dua beg berisi 7 kilogram emas dianggarkan bernilai RM1 8 juta dekat Jalan Pasar Rabu Kuala Pilah hari ini Memet...
5 Bad And Good Pickup Lines For Women

5 Bad And Good Pickup Lines For Women

papar berkaitan - pada 2/5/2023 - jumlah : 152 hits
The term pickup range is generally related to males Actually I never ever heard a guy state thus I is at this club yesterday evening and that woman came up to me with the most useful collection range I have you ever heard I am not even cert...
Moh Mulls Giving Tdap Vaccine To Pregnant Women

Moh Mulls Giving Tdap Vaccine To Pregnant Women

papar berkaitan - pada 4/5/2023 - jumlah : 244 hits
The Health Ministry is mulling giving the Tdap vaccine to pregnant women as an effort to prevent the spread of pertussis or whooping cough Minister Dr Zaliha Mustafa said the vaccine is aimed at protecting babies from birth until they compl...
Jing Xuen Wins Historic Women S Individual Golf Gold

Jing Xuen Wins Historic Women S Individual Golf Gold

papar berkaitan - pada 11/5/2023 - jumlah : 164 hits
Ng Jing Xuen is the first woman golfer to win SEA Games gold in the individual event PHNOM PENH Youngster Ng Jing Xuen made history by becoming the first woman golfer to win SEA Games gold in the women s individual event at the Garden City ...
We Need More Asian Women Leaders

We Need More Asian Women Leaders

papar berkaitan - pada 7/5/2023 - jumlah : 221 hits
Women continue to play a minor role in dealing with matters that affect them sometimes disproportionately more severely than men A of the gender of leaders in the world s 33 most important multilateral organisations by our advocacy group sh...
Dealing With Cavities In Pregnant Women

Dealing With Cavities In Pregnant Women

papar berkaitan - pada 13/5/2023 - jumlah : 156 hits
During pregnancy women go through a lot of changes including hormonal fluctuations that can affect their oral health Pregnant women are more susceptible to cavities gum disease and other dental problems It is important for pregnant women to...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Kelebihan Menggunakan Paperbag Berbanding Plastik Pilihan Lebih Mesra Alam

Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh

Hasil Tanaman Dalam Pasu

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Disyaki Seleweng Rm8 Juta Dalam Akaun Amanah 2 Firma Guaman Disiasat

Agc Rejects Sanusi Bid To Dismiss Sedition Charges