Warga Asing Tawar Seks Secara Terbuka


KUANTAN – Aktiviti pelacuran dalam kalangan warga asing didakwa giat dijalankan di bandar ini dan beroperasi tanpa mengira waktu, sama ada siang atau malam.

Sinar Harian cuba mendapatkan kepastian mengenai kegiatan itu yang didedahkan seorang pengguna Facebook menerusi statusnya hingga dikongsi di beberapa laman sosial lain.

Tinjauan dan pertemuan dengan beberapa individu selama tiga jam di Jalan Pasar mendapati dakwaan itu berasas apabila kegiatan tidak bermoral membabitkan warga asing itu sememangnya wujud.

Beberapa wanita dilihat duduk di tangga bersebelahan premis perniagaan di sini untuk menunggu pelanggan berusia dalam lingkungan usia 20 hingga 40 tahun.

Malah, kelihatan beberapa lelaki yang melalui kawasan itu menghampiri wanita-wanita terbabit sambil menunjukkan isyarat tangan sebagai tanda menawarkan harga bagi perkhidmatan mereka.

Meskipun dipenuhi pengunjung yang datang membeli belah, tiada siapa menghiraukan, malah mungkin ada tidak menyedari aktiviti itu.

Seorang penduduk yang hanya mahu dikenali sebagai Mat, 57, mendakwa, kawasan itu sudah lama menjadi sarang pelacuran.

“Saya tidak pasti berapa lama kegiatan ini beroperasi tetapi ia disedari sejak dua bulan lalu apabila gelagat individu dalam keadaan mencurigakan di sekitar premis perniagaan di kawasan terbabit.

“Saya pernah menghampiri kawasan itu dan cuba tawar-menawar harga dengan wanita-wanita di tangga premis di situ dan mereka bersetuju dengan harga saya tetapkan,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Menurutnya, setiap perkhidmatan ditawarkan berbeza, iaitu sekitar RM30 hingga RM1,000 mengikut perkhidmatan dan wanita yang pelanggan mahukan.

“Kalau pelanggan muda dan baharu harga dikenakan melebihi RM1,000. Jadi semua perkhidmatan akan diberikan berdasarkan permintaan pelanggan.

“Saya banyak dengar cerita daripada kawan-kawan yang pernah langgan dan biasanya mereka akan bersetuju dengan harga ditawarkan.

“Kebiasaannya, setiap kali cuti umum aktiviti ini akan tidak terkawal dan kebanyakan pelanggan yang datang melanggan pelacur ini adalah warga asing,” katanya.

Mat berkata, dia mahu pihak berkuasa membuat pemeriksaan dan pemantauan di premis perniagaan terbabit bagi membongkar aktiviti itu.

“Kita tidak mahu bandar Kuantan dicemari dengan aktiviti yang tidak sihat ini dan ia perlu dikawal segera,” katanya.

Sementara itu, peniaga yang hanya mahu dikenali sebagai Dik, 38, memberitahu aktiviti tidak bermoral itu seolah-oleh tiada kawalan kerana sentiasa ada wanita dan lelaki dilihat memberikan isyarat tangan untuk berjumpa.

Katanya, sepanjang lebih setahun lalu, dia tidak pernah melihat serbuan dilakukan di premis terbabit.

“Mungkin tiada aduan diterima pihak berkuasa, namun Namun apa yang pasti, aktiviti pelacuran di kawasan ini bagaikan pesta yang dipelopori oleh warga asing yang bekerja di sini,” katanya.

Menurutnya, kegiatan tidak bermoral itu dapat dilihat secara terang-terangan.

“Kita boleh dengar dengan jelas perkhidmatan yang mereka tawarkan terutamanya kalau pelanggan baharu. Jika pelanggan lama biasanya mereka hanya menggunakan isyarat tangan bagi menentukan harga.

“Kalau mereka setuju dengan isyarat tangan yang diberikan, wanita berkenaan akan membawa lelaki naik ke premis mereka,” katanya


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://blogbunuhmasa.blogspot.com/2016/06/warga-asing-tawar-seks-secara-terbuka.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Warga Asing Lengkap Vaksin Dibenarkan Jawi Solat Berjemaah

Warga Asing Lengkap Vaksin Dibenarkan Jawi Solat Berjemaah

papar berkaitan - pada 5/11/2021 - jumlah : 211 hits
AGENDA DAILY Warga asing lengkap vaksin kini dibenarkan menunaikan solat berjemaah di surau dan masjid umum JAWI Warga asing yang sudah lengkap dua dos vaksin dibenarkan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan menunaikan solat fardu secara ...
Wanita Warga Asing Dikompaun Rm3 000 Langgar Sop

Wanita Warga Asing Dikompaun Rm3 000 Langgar Sop

papar berkaitan - pada 31/10/2021 - jumlah : 238 hits
Wanita warga asing itu dikompaun sebanyak RM1 500 bagi setiap kesalahan selepas siasatan kes pelanggaran SOP selesai dijalankan menurut polis PETALING JAYA Tindakan seorang wanita warga asing yang enggan memakai pelitup muka dan mengimbas a...
Langgar Sop Polis Siasat Dua Warga Asing Tidak Pakai Pelitup Muka

Langgar Sop Polis Siasat Dua Warga Asing Tidak Pakai Pelitup Muka

papar berkaitan - pada 18/11/2021 - jumlah : 218 hits
Polis membuka kertas siasatan berhubung tindakan dua wanita warga asing tidak memakai pelitup muka dekat sebuah taman di pusat beli belah terkenal di ibu negara yang tular di media sosial Twitter Ketua Polis Daerah Dang Wangi Asisten Komisi...
Papan Tanda Jadi Tempat Jemur Baju Oleh Warga Asing

Papan Tanda Jadi Tempat Jemur Baju Oleh Warga Asing

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 161 hits
Tindakan pekerja dipercayai dari sebuah kilang di Perindustrian Dioh menyidai baju di papan tanda arah taman kelmarin mengundang pelbagai reaksi penduduk berhampiran kerana ia mencacatkan pemandangan Perkara itu yang tular di laman sosial F...
Anggota Pdrmsia Makan Rasuah Lindungi Pekerja Asing Kbab51 Zahid Hamidi

Anggota Pdrmsia Makan Rasuah Lindungi Pekerja Asing Kbab51 Zahid Hamidi

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 111 hits
Surat ni aku jumpa di tepi jalan berdekatan dengan Pejabat Pos Taiping sewaktu aku berjalan ke kereta aku di kotak parkir berhampiran selepas pekena cendoi lewat pagi tadi Aku syak mungkin ada hamba Allah yang tercicirkannya Tujuan aku up k...
Menjadi Orang Asing Di Daerah Sendiri

Menjadi Orang Asing Di Daerah Sendiri

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 83 hits
hari ni saya rasa saya seorang yang asing tersangat asing depan awk saya pon tak tahu kenapa mungkin kerana hari ini saya tiba tiba membaca hati awakuntuk kesekian kalinyadan saya dapati awak memang tak bersungguh dengan hubungan ini maaf k...
6027 Syarikat Swasta Terlibat Sindiket Pengambilan Pekerja Asing Sumberkini 11 11 2021

6027 Syarikat Swasta Terlibat Sindiket Pengambilan Pekerja Asing Sumberkini 11 11 2021

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 153 hits
PETALING JAYA Terdapat syarikat syarikat swasta di Malaysia menguruskan pengambilan pekerja asing melalui sistem yang dibangunkan mereka Menurut kenyataan Persatuan Pengguna Islam Malaysia pada 10 November sistem syarikat syarikat swasta it...
Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

Jpsm Mengesahkan Kegiatan Pembalakan Di Bukit Beserah Berlaku Dalam Kawasan Tanah Persendirian



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Tips Mudah Jadi Miskin

Baby Car Seat Malaysia Safety Standards What Parents Need To Know

Antara Momen Yang Umi Akan Rindu

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Leave Pang Alone Skjcs Aren T Illegal Umno Man Tells Fadhli