Video Tudia Sajat Belanja Belahan Betik Di Thailand


Sebut sahaja sajat siapa tak kenal seorang wanita tiruan yang sering kali muncul di laman-laman sosial. Sebelum ini sajat beraksi dengan pakaian seksi di atas kapal yang mendapat pelbagai kecaman masyarakat
namun terbaru menerusi page Rotikaya sajat sekali lagi tampil di  Miss Universe Thailand dalam video tersebut sajat dikecam hebat netizen saksikan video penuh dibawah

IKUTI PERKONGSIAN SEBUAH KISAH MAYAT LGBT
Pengalaman memandikan jenazah pondan-saya lihat air yang mengalir kekuningan keluar dari tubuh jenazah.
Terpanggil dihati saya untuk berkongsi satu pengalaman sepanjang menguruskan jenazah. Mohon ampun dan maaf bukanlah niat untuk mengaibkan sesiapa malah lebih kepada iktibar dan pengajaran buat kita yang masih hidup agar tidak melakukan dosa dan sesuatu yg dilarang ALLAH kerana balasannya ALLAH bayar tunai tika di dunia lagi. Nauzubillah.
Berlaku di sebuah hospital, saya disambut oleh waris arwah iaitu ibunya yang ingin menyampaikan sesuatu kepada saya. Ada sedikit debaran dihati saya namun demi tugas saya perlu laksanakan tanggungjawab ini hingga selesai. Menurut ibu arwah, jenazah anaknya telah menukar jantina dari lelaki kepada perempuan.
Insya-Allah Sebelum saya cerita kisahnya, saya akan bagi sedikit penjelasan, bagaimana menguruskan jenazah seorang lelaki atau perempuan muslim yang telah menjalani pembedahan penukaran jantina, siapa yang patut melaksanakan pengurusan jenazahnya, bagi menguruskan jenazah seorang lelaki atau perempuan muslim yang menukar jantina, jenazah tersebut hendaklah diuruskan mengikut jantina asalnya dan diuruskan oleh warisnya atau pihak berkuasa agama.
Setelah saya bagi keterangan terperinci kepada ibunya, saya terus masuk ke bilik pengurusan jenazah untuk memandikan dan mengkafankan jenazah. Saya dibantu 3 waris jenazah, ibu dan 2 orang abangnya, 3 waris jenazah ini sahaja yang ada, yang lain hampir 30 orang sahabat sahabat jenazah ke semuanya sejenis sepertinya. Sebelum saya mandikan jenazah, seperti biasa saya akan bentangkan kain untuk dikafankan siap-siap supaya mudah kerja saya.
Setelah selesai, saya mengangkat jenazah ke tempat mandi, saya tutup pakai kain kafan dan buka pakaiannya, alhamdulillah putih kulitnya namun perlahan lahan keseluruhan tubuh badan jenazah mula menghitam, sikit demi sedikit, ibu dan abang arwah mula perasan, ibu arwah tidak dapat berkata apa-apa, seolah-olah sudah tahu apa yang akan terjadi setelah bertahun mengenai jantina anaknya itu, mengalir air mata ibu arwah sehingga saya sendiri pun mengalirkan air mata.
Saya memulakan mandi jenazah dengan istinjak (buang najis), ketika saya istinjak jenazah itu, najisnya cukup banyak, sehingga saya behenti, kerana saya rasa sudah terlalu lama saya istinjak, tetapi najisnya tidak behenti keluar. Saya terus menyucikan jenazah macam biasa, saya lihat air yang mengalir kekuningan keluar dari tubuh jenazah dan yang lebih menyedihkan keluar dari kemaluannya nanah bercampur darah dan juga ulat.
Selama itu jugalah mulut saya tiada henti memohon doa agar ALLAH SWT meringankan azab arwah dan memudahkan urusan ke atas arwah agar dapat saya uruskan sempurna yang mungkin. Perlahan-lahan saya memasukkan kapas ke dalam kemaluan jenazah dengan tujuan memberhentikan pengaliran darah tadi.
Ibu jenazah yang mulanya nak membantu saya untuk mandikan jenazah anaknya tadi pengsan, kerana melihat kejadian itu. Saya terus mandikan jenazah anaknya, selesai saya mandikan dan wudukkan jenazah, saya tutup keseluruhan tubuh jenazah dengan kain kafan sebelum saya jiruskan dengan air sembilan.
Sedikit penerangan, air sembilan ini air yang dicampurkan, air kapor barus, air kayu cendana dan air sintok, air ini untuk mewangikan jenazah.
Setelah selesai saya jirus air sembilan tadi, saya bukak kain kafan tadi, sekali lagi Allah tunjuk kekuasaan-Nya. Jenazah kelihatan sangat reput, buah dada palsunya mengecut. Selesai saya mandi dan kafankan jenazah tadi, saya jemput kesemua sahabat sahabatnya tadi untuk duduk di depan jenazah, saya mengambil peluang itu untuk memberi sedikit tazkirah dan hampir kesemuanya menangis.
Apa yang menyedihkan saya, tidak sampai beberapa minit jenazah diangkat ke dalam van jenazah, sahabat² jenazah tadi bergelak ketawa di tepi van jenazah itu, tak tahulah saya apa yang di sembangkan. ALLAH HU AKHBAR. Doa saya mudahan Allah membuka hidayah agar mereka berubah dan mudahan Allah mengampunkan juga dosa saya dan arwah sepanjang proses pengurusan bermula hinggalah selesai.
Sekali lagi saya memohan maaf, bukanlah niat saya untuk mengaibkan sesiapa, malah lebih kepada iktibar dan pengajaran untuk saya sendiri dan kita semua.
Pertukaran jantina dari lelaki kepada perempuan atau sebaliknya, melalui pembedahan, adalah haram di segi syara’ berdasarkan Al-Quran dan dipandukan Hadis.
ALLAH mencipta manusia dengan sebaik-baik kejadian berbanding dengan makhluk yang lain.
Firman ALLAH yang bermaksud :
”Sesungguhnya Kami ciptakan manusia dengan sebaik-baik bentuk“. (Surah At-Tin ayat 4)
Daripada Ibnu Abbas R.A. bahawasanya :
”Rasulullah melaknat kaum lelaki yang menyerupai atau berlagak seperti wanita dan kaum wanita yang menyerupai atau berlagak seperti lelaki“. (Hadis Riwayat Al-Bukhari)
Daripada Abu Hurairah R.A. beliau berkata :
”Rasulullah melaknat lelaki yang memakai pakaian wanita dan wanita yang memakai pakaian lelaki“. (Hadis Riwayat Abu Daud)
Wahai saudara-saudara seIslamku, ini pengalaman yang saya lalui sendiri. Janji Allah itu benar saudara-saudara ku. Ambillah pengajaran dan iktibar daripada pengalaman saya ini. Janganlah kamu ragu-ragu lagi dengan janji Allah. Selagi kita masih bernafas, kita masih sempat lagi untuk bertaubat kepadanya..
sumber
The post Video : Tudia.. sajat belanja belahan ‘betik’ di Thailand appeared first on InfoJe.Com.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://infoje.com/video-tudia-sajat-belanja-belahan-betik-di-thailand/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nur Sajat Taja Pekerja Mancungkan Hidung Di Thailand

Nur Sajat Taja Pekerja Mancungkan Hidung Di Thailand

papar berkaitan - pada 18/12/2018 - jumlah : 391 hits
Jika anda mengikuti perkembangan usahawan popular ini Nur Sajat kini berada di Bangkok Thailand bagi menyaksikan Miss Universe 2018 Bagaimanapun salah satu The post appeared first on
Tak Tahan Dikecam Sajat Bawa Diri Ke Luar Negara

Tak Tahan Dikecam Sajat Bawa Diri Ke Luar Negara

papar berkaitan - pada 26/12/2018 - jumlah : 341 hits
Nama usahawan terkenal Nur Sajat menjadi bualan ramai apabila nama lelakinya terdedah selepas didakwa di mahkamah baru baru ini Kemudian gambar kad pengenalan The post appeared first on
Bapa Sajat Beritahu Jika Mahu Tengok Sekali Imbas Boleh Tetapi Harus Sediakan Jumlah Wang Banyak Ini

Bapa Sajat Beritahu Jika Mahu Tengok Sekali Imbas Boleh Tetapi Harus Sediakan Jumlah Wang Banyak Ini

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 1250 hits
Bapa Sajat Beritahu Jika Mahu Tengok Sekali Imbas Boleh Tetapi Harus Sediakan Jumlah Wang Banyak IniBapa Sajat Beritahu Jika Mahu Tengok Sekali Imbas Boleh Tetapi Harus Sediakan Jumlah Wang Banyak Ini
Sajat Adalah Perempuan Sejati Bayarlah Rm300 Juta Kalau Nak Tengok Sekali Imbas Boleh La Bapa Sajat

Sajat Adalah Perempuan Sejati Bayarlah Rm300 Juta Kalau Nak Tengok Sekali Imbas Boleh La Bapa Sajat

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 566 hits
PETALING JAYA Pendedahan nama sebenar usahawan kosmetik Nur Sajat sewaktu dihadapkan ke mahkamah baru baru ini mencetuskan kontroversi sehingga tular di media sosial Susulan itu Sajat tampil memberi penjelasan kepada mStar Online untuk mena...
Tudia Aidil Bawa Fasha Ke Stadium Bukit Jalil Tengok Bola Netizen Terhibur

Tudia Aidil Bawa Fasha Ke Stadium Bukit Jalil Tengok Bola Netizen Terhibur

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 591 hits
Sejak sudah bertunang nampaknya hubungan Pelakon Wanita terkenal Fasha Sandha dan Aktor Aidil Aziz makin serasi dan keramahan mereka makin mesra dan moga mereka dapat menyemaikan hubungan mereka dengan perkahwinan Sama cantik sama padan Per...
Kayuh Basikal Tua Perak Kl Ke Daulathimpunan812 Video

Kayuh Basikal Tua Perak Kl Ke Daulathimpunan812 Video

papar berkaitan - pada 8/12/2018 - jumlah : 228 hits
Hebat perancangan Allah Paklong telah hampir tewas sebelum serendah tadi Akhibat cuaca terlampau terik Permandangan menyilau tubuh paklong dah tak boleh dikawal lagi Rasa nak pitam semasa turun bukit Mula kekiri kekanan basekat Bila paklong...
Aliran Releases Music Video To Commemorate Human Rights Day

Aliran Releases Music Video To Commemorate Human Rights Day

papar berkaitan - pada 8/12/2018 - jumlah : 250 hits
Check out this new music video released by Aliran That should maybe counter some of the negative vibes in the air today I don t expect the Pas Umno rally to exceed the turnouts at the Bersih rallies which ran into a few hundred thousand The...
Mak Kata Saya Khunsa Sedih Orang Hina Saya Sajat

Mak Kata Saya Khunsa Sedih Orang Hina Saya Sajat

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 224 hits
Pengusaha kosmetik popular melalui laman sosial instagramnya Nur Sajat mengaku agak terkilan dengan kecaman kecaman netizen Baginya kecaman yang dilemparkan seolah olah dia telah melakukan kesalahan besar seperti mencuri duit 1MDB Semua in
The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Apabila Sang Profesor Datang Melawat



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Brauninhas House By Pablo Lanza Arquitetura In Itu Brazil

Banteras Isu 3r Manivanan Cadang 10 Langkah Percepat Siasatan Polis

Analysis Harapan S Uphill Battle To Defend Kuala Kubu Baharu

Kkb By Election Will Be A Confidence Vote For The Anwar Administration

Azmin Pledges To Tell All On May 11