Video Sedih Sayu Anak Perempuan Pukul Ibu Kandung Berusia 90 Tahun


Sebagai seorang yang beragama islam ibu adalah insan yang paling mulia dan kita diajar supaya menghormati ibu jika ingkar neraka tempatnya.
sebuah video menjadi tular dilaman sosial menyaksikan seorang anak perempuan tergamak memukul ibu sendiri. ulasan dibawah telah ditranlate menggunakan google tranlate jadi harap faham jika tersalah ejaan dan maksud ayat
Beberapa hari lalu tular di rangkaian sosial mengisi maklumat tentang ibu berusia 90 tahun yang dipukul anak perempuannya, menjerit di muka. Insiden itu berlaku dalam TP. Ho Chi Minh. Pendapat awam terkejut, terkejut apabila menonton klip ini.
Menurut maklumat mengenai cara-cara komunikasi massa, 27/1 pagi, People Ward 2, Tan Binh (HCMC) menghantar pasukan pemeriksaan untuk No. 8 Mekong untuk menjelaskan kandungan klip lama difilemkan Penyalahgunaan ketidakpuasan dalam komuniti siber. Para pemimpin Ward 2 menegaskan bahawa mereka akan meminta pihak polis untuk memperjelaskan perkara itu.
Menjelaskan kepada pasukan pemeriksaan dan wartawan, Nguyen Thi Kim Duyen, yang menyalahgunakan ibunya khusus Nguyen Thi Kim (berumur 93 tahun, yang tinggal di rumah) untuk mengatakan tidak kira secara lisan didera atau dizalimi ibunya sebagai adegan menembak dalam klip. Cik Duyen berkata Kim telah tinggal bersama dia selama bertahun-tahun.
Kebanyakan makan, mandi, berehat Kim semua oleh Cik Duyen. Kerana usia tinggi, lemah dan telinga hilang begitu apabila bercakap tentang Kim tidak dapat mendengar dengan jelas. Apabila setiap perbualan, Cik Duyen bercakap dengan kuat, ibunya mendengar.
Kim mempunyai empat orang anak, tiga anak perempuan satu anak lelaki. Sejak suaminya meninggal dunia beberapa tahun yang lalu, Kim telah tinggal bersama Cik Duyen. Ibu Kim di bilik belakang, di hadapan keluarganya. Depan jualan perumahan sewa.
Mengikut maklumat dalam talian, apabila pasukan memeriksa Ward 2 untuk bekerja, Kim bercakap kepada anak perempuannya dalam undang-undang dan jiran. Di permukaan, Kim agak sihat berbanding usia. Apabila bercakap, orang perlu memberi perhatian dan berkata dengan kuat, tetapi mereka juga mendengar hukuman itu, hukuman itu hilang. Kadang dia tersenyum kepada semua orang.
Sebagai ketua kumpulan kediaman 58, kejiranan 6 dari Ward 2, terdapat sebuah rumah di belakang Kim, Encik Van Dinh berkata bahawa klip itu dalam talian. Walau bagaimanapun, Encik Hoa menegaskan bahawa adegan dalam klip ini tidak dapat mengesahkan Cik Duyen.
“Kim begitu tuli bahawa dia perlu berteriak dengan kuat di telinga. Saya tinggal berhampiran rumah untuk mengesahkan Kim tidak bengkok. Kadang-kadang gadis itu perlu bercakap dengan kuat untuk mendengarnya dengan jelas. Walau bagaimanapun, perkataan dan tindakan yang direkodkan dalam klip itu agak menyinggung, perlu menarik pengalaman, “kata Hoa.
Pada ketika ini, kerosakan ibu ibumu yang berusia 90 tahun, serangan itu masih disiasat oleh jabatan-jabatan berfungsi, penjelasan.
Sekiranya penyalahgunaan ibu berusia 90 tahun ini adalah benar, apa yang akan dilakukan mengikut undang-undang?
Menurut peguam Nguyen Van Kiem, Bar Association of Hanoi, penderaan, azab datuk nenek, ibu bapa, pasangan, anak, cucu dan asuhan yang mempunyai serius melanggar Undang-undang kewajipan Perkahwinan dan keluarga dan Kanun Keseksaan. Penyalahgunaan adalah penganiayaan terhadap makanan, pakaian, perumahan dan dari segi aktiviti harian lain terhadap saudara-mara seperti dicela, dihina, sengaja kebuluran, wearing koyak, walaupun keadaan , menyebabkan mangsa mengalami kesakitan mental. Penyeksaan adalah kekejaman seperti pemukulan, pengasingan … menyebabkan mangsa mengalami kesakitan fizikal dan mental atau menyebabkan kerosakan kesihatan.
Berdasarkan sifat dan keseriusan perbuatannya, sebaliknya akan secara administratif disetujui atau diperiksa untuk kewajiban pidana sebagaimana dimaksud dalam Pasal 50 Keputusan Nomor 167/2013 / ND. -CP bertarikh 12/11/2013 mengawal sekatan terhadap pelanggaran pentadbiran dalam bidang keselamatan, ketenteraman dan keselamatan sosial; mencegah dan melawan kejahatan sosial; pencegahan kebakaran dan pertempuran; Sekiranya keganasan rumah tangga dicegah atau diancam, ibu bapa kanak-kanak dan ahli keluarga lain akan dihukum kerana pelanggaran kesihatan ahli keluarga seperti yang dinyatakan dalam Perkara 49 Dekri itu. No. 167/2013 / ND-CP dengan denda antara 1,000,000 VND hingga 1,500,000 VND. Sekiranya menggunakan alat, cara atau barangan lain yang menyebabkan kecederaan kepada ahli keluarga, dari VND 1,500,000 kepada VND 2,000,000.
Juga mengikut peruntukan undang-undang, perbuatan menghina, menghina, bersalah atau menyinggung perasaan kehormatan dan martabat anggota keluarga hendaklah secara administratif disabitkan atas tindakan menyakiti kehormatan dan martabat ahli keluarga. Ahli keluarga mengikut peruntukan Perkara 51, No. 167/2013 / ND-CP dengan denda antara 500,000 VND hingga 1,000,000 VND. Pada masa yang sama, langkah pemulihan akan diambil untuk meminta maaf awam apabila mangsa diminta.
Dalam kes penyalahgunaan atau penganiayaan yang menyebabkan akibat yang serius atau telah secara administratif disetujui untuk tindakan sedemikian tetapi terus melakukan pelanggaran, mereka akan diperiksa untuk liabiliti pidana atas kejahatan yang merugikan atau menganiaya datuk dan nenek, ibu atau isteri. Suami, anak-anak, cucu dan fosterer di bawah peruntukan Perkara 151 Kanun Keseksaan adalah tertakluk kepada amaran dan pembaharuan tidak penjagaan sehingga tiga tahun atau tempoh penjara antara tiga bulan dan tiga tahun.
video hanya boleh dilihat jika anda menggunakan telefon bimbit
The post Video : sedih & sayu anak perempuan pukul ibu kandung berusia 90 tahun appeared first on MyMinda!.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://myminda.ml/video-sedih-sayu-anak-perempuan-pukul-ibu-kandung-berusia-90-tahun/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Syed Saddiq Puji Adik Thaqif Berusia 12 Tahun Dah Pandai Cipta Permainan Video

Syed Saddiq Puji Adik Thaqif Berusia 12 Tahun Dah Pandai Cipta Permainan Video

papar berkaitan - pada 18/10/2018 - jumlah : 674 hits
Leka dengan komputer dan gadget sering diperkatakan kebelakangan ini kerana ia menyumbang kepada perubahan tingkah laku anak anak yang cenderung menjadi lebih agresif Namun itu hanya berlaku apabila pendedahan anak anak kepada teknologi mod...
Masih Berusia 7 Tahun Anak Ini Punya Bank Sendiri Dengan 2 000 Nasabah

Masih Berusia 7 Tahun Anak Ini Punya Bank Sendiri Dengan 2 000 Nasabah

papar berkaitan - pada 28/10/2018 - jumlah : 238 hits
Banyak anak anak bermimpi untuk menjadi pebisnis saat dewasa Jose adolfo Quisocala Condori bocah laki laki asal Peru memulainya sejak masih berusia 7 tahun dengan mendirikan bank untuk tabungan anak anak
Gara2 Viral Twitter Temukan Semula Ibu Dan Anak Yang Telah 18 Tahun Berpisah

Gara2 Viral Twitter Temukan Semula Ibu Dan Anak Yang Telah 18 Tahun Berpisah

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 416 hits
Pernah dengar tentang kisah penyatuan ibu dan anak yang terpisah sejak sekian lama nbsp Di sini ada satu kisah yang tular di laman media sosial Twitter baru baru ini Terbaru seorang pengguna Twitter yang dikenali sebagai leender di laman me...
Lahirkan 44 Anak Perempuan Uganda Ini Disebut Paling Subur Sedunia Ternyata Kisahnya Sedih Banget

Lahirkan 44 Anak Perempuan Uganda Ini Disebut Paling Subur Sedunia Ternyata Kisahnya Sedih Banget

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 309 hits
Bukannya tak ingin berhenti melahirkan perempuan bernama Mariam ini ternyata punya kondisi genetik Mana suaminya melarikan diri lagi
Tak Mahu Anak Perempuan Bayi Kecil Dibuang Ke Tebing Oleh Bapa Kandung

Tak Mahu Anak Perempuan Bayi Kecil Dibuang Ke Tebing Oleh Bapa Kandung

papar berkaitan - pada 3/11/2018 - jumlah : 493 hits
Seorang bayi perempuan yang baru lahir ditemui di tebing jalan di selatan China dipercayai di baling oleh bapa kandungnya Namun dia ditemui selamat dari sebarang kecederaan selepas dia terjatuh di kanopi pada sebatang pokok Kakitangan di se...
Anak Aku Bukan Untuk Kau Dera Video Bapa Membelasah Menantu Kaki Pukul Di Sarawak

Anak Aku Bukan Untuk Kau Dera Video Bapa Membelasah Menantu Kaki Pukul Di Sarawak

papar berkaitan - pada 29/10/2018 - jumlah : 342 hits
Bapa manalah yang tak sakit hati apabila melihat anak perempuannya dipukul dan didera oleh suami Susah payah dibesarkan dan dijaga dengan baik sejak dari lahir dijadikan tempat lepas geram setelah diberikan ke tangan orang lain Memang patut...
Sesal Si Ibu 12 Tahun Terlepas Moment Berharga Besarkan Anak

Sesal Si Ibu 12 Tahun Terlepas Moment Berharga Besarkan Anak

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 276 hits
Semalam dia whatsapp saya hantar gambar ni Mama cool tak Danial Ini anak sulung saya Sekarang dia dah umur 17 Masa dia kecil saya sibuuuukkk sangat kerja Balik kerja malam malam Dia orang terakhir yang tinggal di rumah babysitter Anak anak ...
Diduga Alami Gangguan Jiwa Anak Bacok Ibu Kandung

Diduga Alami Gangguan Jiwa Anak Bacok Ibu Kandung

papar berkaitan - pada 29/10/2018 - jumlah : 261 hits
Adalah Jumadi yang tega membacok ibu kandungnya Tuyem Akibatnya perempuan tua itu mengalami luka parah di sejumlah bagian tubuh
Ibu Sebak Disatukan Dengan Anak Yang Disangka Telah Mati Selepas Diculik 31 Tahun Lalu

Ibu Sebak Disatukan Dengan Anak Yang Disangka Telah Mati Selepas Diculik 31 Tahun Lalu

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 440 hits
Ibu sebak disatukan dengan anak yang disangka telah mati selepas diculik 31 tahun lalu SEORANG ibu menggambarkan momen yang menakjubkan apabila disatukan semula dengan anak lelakinya yang diculik 31 tahun lalu Lyneth Mann Lewis kehilangan a...
218 Fibonaci

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Persediaan Awal Haji

Biodata Faisal Halim Pemain Bolasepak Viral Malaysia

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Kkb Poll Indian Voters Might Make All The Difference



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Porsche Design Honor Magic V2 Rsr Menang Red Dot Award Product Design 2024

3 Cara Menuju Ikn Ibu Kota Negara Baru Indonesia

0138002039 Scammer Maybank Panggilan Palsu

Empat Maut Mpv Dan Kereta Api Berlanggar

Lelaki Ditangkap Curi Kawal 25 000 Akaun Facebook

Anwar Ibrahim Terima Mandat Rakyat