Ustaz Ahmad Dusuki Abd Rani Ibarat Seperti Air

Ustaz Ahmad Dusuki Abd Rani Ibarat Seperti Air

pada 30/4/2015 - jumlah : 1102 hits
Saat di benci dan dicaci oleh manusia jadilah bagaikan air laut yang sucinya airnya halal bangkainya air itu jika melebehi dua kolah maka tidak dianggap najis jika ada benda najis yang masuk kedalamnya saat kita mendengar kata2 caci maki it...
Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Air Batu Campur Dengan Topping Seperti Najis Manusia

Air Batu Campur Dengan Topping Seperti Najis Manusia

papar berkaitan - pada 5/5/2015 - jumlah : 498 hits
Jepun memang terkenal dengan pelbagai makanan yang unik dan lazat Namun yang uniknya salah satu restoran di Jepun menyajikan hidangan yang kelihatan aneh seperti air batu campur dengan topping berwarna seperti najis Sebuah restoran di daera...
Ustaz Ahmad Nizam Cara Melawan Hawa Nafsu

Ustaz Ahmad Nizam Cara Melawan Hawa Nafsu

papar berkaitan - pada 24/4/2015 - jumlah : 571 hits
Cara Melawan Hawa Nafsu1 Takut kepada azab Allah Apabila anda ingin melakukan maksiat ingatlah azab neraka yang sangatpanas Sedangkan api di dunia pun kita tidak sanggup untuk merasainya Bagaimana pula dengan neraka Setiap kali hawa nafsu a...
Sawi Dan Cendawan Tumis Air Chinese Style

Sawi Dan Cendawan Tumis Air Chinese Style

papar berkaitan - pada 5/5/2015 - jumlah : 670 hits
Lauk sayur iringan makan tengahari semalam Sejak pertama kali buat terus jadi kegemaran keluarga lauk sayur ni Sibuk macam mana pun mesti masak yang ringan2 dan mudah2 jer yang berat2 beli bukan malas tapi tak berkesempatan lama2 di dapur L...
Minum Air Ketika Perut Kosong

Minum Air Ketika Perut Kosong

papar berkaitan - pada 5/5/2015 - jumlah : 513 hits
Salam kali ni aku cuma nak kongsi tentang kebaikan minum air ketika perut kosong Artikel ni pun aku dapat dari laman lain Sebenar banyak kelebihan minum air masak ketika perut kosong antaranya dapat mengelakan sakit jantung sakit kepala sak...
Cara Amalan Minum Air Kosong Dalam Diet Atkins

Cara Amalan Minum Air Kosong Dalam Diet Atkins

papar berkaitan - pada 5/5/2015 - jumlah : 3139 hits
Dengan Bismillah Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Pada hari ke 30 saya buat Diet Atkins saya check balik diary harian saya Pheew tak pasal pasal buat diary sebab nak layan diet nih hehhe Saya ikut je saranan mereka yang terbukti berjaya ...
Disebalik Air Berkarbonat

Disebalik Air Berkarbonat

papar berkaitan - pada 5/5/2015 - jumlah : 311 hits
Assalamualaikum Apabila cuaca panas tentu tekak meronta ronta ingin dibasahkan minuman apa yang terbayang di dalam kepala jika kamu inginkan minuman berkarbonat pilihan kamu ternyata salah sememangnya enak tekak dibasahkan dengan minuman be...
Kulit Baru Sempena Botol Air

Kulit Baru Sempena Botol Air

papar berkaitan - pada 5/5/2015 - jumlah : 291 hits
What the Ingatkan ular sahaja yang mampu bersalin kulit Rupa rupanya blog pun boleh juga Dahsyat betul Takde lah main main je Bersalin kulit tu maksudnya ber wajah baru Kalau korang ada blog mesti korang faham apa maksud wajah baru kan Bias...
Air Mandian Mayat Jadi Rebutan Peniaga

Air Mandian Mayat Jadi Rebutan Peniaga

papar berkaitan - pada 5/5/2015 - jumlah : 647 hits
Air Mandian Mayat Jadi Rebutan Peniaga Peniaga yang ditemubual juga mendedahkan air mayat itu diambil dari mayat yang dimandikan turut digunakan untuk membasuh buah seperti epal dan tomato kerana dipercayai dapat menarik ramai pelanggan ser...
Viral Janda Cantik Rela Nikahi Pria Buruk Rupa Setahun Kemudian Rumah Tangganya Berakhir Tragis

Cara Daftar Ewallet Penebusan Kredit Tambahan Epenjana Rm50

Cinta Ajari Aku

Unsur Syirik Dalam Pubg Mobile Update Terbaru Sembah Berhala Totems Map Sanhok

Dr Mahathir Dan Pakatan Harapan Akan Singkirkan Anwar Sekali Lagi

1001 Ucapan Sanah Helwah Ya Jamil Terbaik Dan Terkini

Mampukah Ph Menang Pru15

Pizza Masak Atas Kuali Lembut Rangup



Info Penuh Program Suara Viral Astro 2020

Kisah Jurutera Petronas Tinggal Gaji Besar Tubuh Studio Videogame Secara Solo

Biodata Penyanyi Syura Badron

Bagaimana Asia Tenggara Melawan China Dalam Isu Sempadan Laut China Selatan

Bagaimana Nama Penyakit Atau Virus Baharu Ditentukan


Hanya Dengan 27 Sen Sehari Anda Sebenarnya Membantu Menjaga Alam Sekitar

Perawatan Fisioterapi Untuk Trigger Finger

Lathi Challenge Mengarut Nak Mampos

Hyunbin Kalah Peminat Pertikai Crash Landing On You Raih Hanya Satu Trofi Di 56th Baeksang Arts Awards

Kesan Gigitan Nyamuk Pada Bayi Tip Hilangkan Gatal

Ingatlah Allah Selalu Memberi Kelebihan Dibalik Kekurangan Dan Sebuah Kekuatan Dibalik Kelemahan