Uniknya Nama Koleksi Raya Larney Tahun Ini


Relevan dengan situasi #DudukRumah ketika ini, Larney melancarkan koleksi baju raya ready to wear menggunakan judul trending atau viral di laman sosial.
Antaranya Stay At Home Kebaya, Don’t Panic Kurung Kedah, TQ Frontliners Tutu Lace, Social Distancing Dress dan Be Safe Mini Kurung yang diambil daripada kebanyakan butang carian di laman sosial.
Terdapat 21 rekaan menjadi pilihan Larney untuk koleksi Lebaran kali ini yang masing-masing mengetengahkan peningkatan kualiti tak kira dari segi jahitan, pemilihan fabrik dan rekaan yang memenuhi cita rasa wanita urban masa kini.
Koleksi kali ini masih mengetengahkan identiti atau DNA Larney dan disempurnakan dengan pemilihan fabrik selesa seperti sutera satin, kain kapas lembut, renda, kain bermanik dan juga songket.

Pengasas Larney, Zura Zaibidi berkata, pemilihan judul rekaan daripada nama trending berkenaan adalah antara cara dalam meningkatkan semangat kebersamaan golongan wanita sepanjang penularan wabak Covid-19 di Malaysia mahupun di seluruh dunia.
“Sebagai seorang wanita, ibu dan isteri, saya percaya wanita di luar sana terutama yang bekerja di pejabat, pastinya terkesan dengan perubahan sekitar yang memerlukan mereka tinggal atau duduk di rumah sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ini.
“Jadi, sesuai dengan situasi semasa, Larney memilih nama-nama berkenaan untuk disemadikan di dalam koleksi Raya Larney tahun ini,” katanya yang juga amat terkesan dengan perintah PKP akibat wabak Covid-19 melanda dunia ketika ini.
Koleksi Larney Raya 2020 hadir di dalam pilihan saiz S, M, L, XL dan boleh dimiliki pada harga bermula RM259 sehingga RM689.
Katanya, meskipun pihaknya sudah merencanakan sesuatu yang lebih istimewa bagi menyemarakkan kempen Larney Raya 2020, tetapi kekangan berikutan PKP ini bukanlah menjadi alasan untuk pihaknya tidak merealisasikan koleksi Lebaran buat wanita pada tahun ini.

Zura berkata, pihaknya sedar dengan impak yang besar daripada penularan Covid-19 ini, tetapi dia juga maklum bahawa ramai wanita yang memerlukan sekurang-kurangnya satu persalinan baru bagi meraikan Hari Raya hujung Mei ini.
“Saya berpendapat, dengan adanya koleksi baju raya, ia sedikit-sebanyak akan memberi lebih semangat atau cahaya baru buat golongan wanita yang telah terlalu lama duduk di rumah akibat PKP.
“Saya juga agak terkejut, sejak PKP terdapat ramai pelanggan setia dan baru yang telah membuat pembelian persalinan Larney. Malah, ramai juga yang bertanyakan tentang koleksi raya tahun ini.
“Disebabkan itu jugalah, saya lebih bersemangat untuk terus melahirkan Larney Raya 2020 kerana saya yakin wanita juga berhak untuk tampil baru dan betenaga pada pagi raya nanti,” katanya.
Sehubungan itu, Jenama Larney juga turut terlibat dalam menyiapkan persalinan PPE untuk para petugas barisan hadapan di hospital sebagai tanda sokongan di atas usaha murni mereka untuk merawat pesakit yang menghidap Covid-19.
Sejak minggu ketiga PKP, Larney telah menyiapkan ratusan persalinan PPE bersama-sama jenama fesyen terkenal tempatan yang lain. Lebih banyak persalinan akan dilahirkan selepas ini.

Larney juga berharap agar wanita bekerjaya di luar sana tidak mudah berputus asa meskipun terpaksa melaksanakan tugas dari rumah, sebaliknya perlu mula menyusun strategi bagi menjana ekonomi negara.
“Wanita Larney adalah seorang yang bijak mencari peluang, mesti cepat bertindak, konsisten dan tidak muda berputus asa,” kata Zura menyuntik semangat wanita di luar sana sepanjang sesi PKP.
Pembelian Larney Raya 2020 boleh dibuat dengan melayari laman web www.larney.com.my atau hubungi 011-23794505.
Larney Raya 2020
1. Stay At Home Kebaya
2. Lockdown Kurung Kedah
3. We Can Win Dress
4. Be Safe Mini Kurung
5. Flatten The Curve Kebaya
6. Stay Strong Kurung
7. Be Smart Sequin Kurung
8. Be Smart Lace Kurung The post Uniknya Nama Koleksi Raya Larney Tahun Ini appeared first on Her Inspirasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://herinspirasi.com/fesyen-kecantikan/uniknya-nama-koleksi-raya-larney-tahun-ini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tampil Anggun Elegen Dengan Koleksi Hijab Summer Raya Shera Lee

Tampil Anggun Elegen Dengan Koleksi Hijab Summer Raya Shera Lee

papar berkaitan - pada 18/4/2020 - jumlah : 351 hits
Tampil Anggun Elegen Dengan Koleksi Hijab Summer Raya Shera Lee l Assalamualaikum Ada yang kemurungan ke bila PKP bersambung lagi Ye lah dah hampir sebulan kita terpaksa stay at home kan Nak keluar memang tak boleh So apa aktiviti korang un...
Hint Sembahyang Raya Tahun Ni Kat Rumah

Hint Sembahyang Raya Tahun Ni Kat Rumah

papar berkaitan - pada 27/4/2020 - jumlah : 423 hits
Umat Islam di Pulau Pinang boleh menunaikan solat sunat Aidilfitri pada Hari Raya nanti di rumah masing masing ketika tempoh Perintah Kawalan Pergerakan kata Mufti Pulau Pinang Datuk Seri Dr Wan Salim Wan Mohd Noor Beliau yang juga Pengerus...
Bergambar Koleksi Ucapan Hari Raya 2020 Kreatif

Bergambar Koleksi Ucapan Hari Raya 2020 Kreatif

papar berkaitan - pada 7/5/2020 - jumlah : 3732 hits
Jambangan indah lagi berseri Menjadi hiasan di Aidilfitri Whatsapp dikirim pengganti diri Tanda ingatan tidak lupa dihati SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN MINAL AIDIL WALFAIZIN Cincin disarung hati berdebar Jarinan lembut waja...
8 Koleksi Resepi Biskut Raya Mudah Dan Sedap Dari Cornflakes

8 Koleksi Resepi Biskut Raya Mudah Dan Sedap Dari Cornflakes

papar berkaitan - pada 7/5/2020 - jumlah : 893 hits
8 Koleksi Resepi Biskut Raya Mudah Dan Sedap Dari Cornflakes Salam semua sebut saja cornflakes rasa semua angkat tangan minat belaka ni kan Kalau sis kadang kadang makan dengan susu kadang kadang ada juga makan saja Cornflakes memang piliha...
Kat Mana Nak Beli Baju Melayu Untuk Persediaan Hari Raya Aidilfitri Tahun 2020 Ni

Kat Mana Nak Beli Baju Melayu Untuk Persediaan Hari Raya Aidilfitri Tahun 2020 Ni

papar berkaitan - pada 28/4/2020 - jumlah : 500 hits
Hari ini masuk hari yang ke 4 kita berpuasa Mula puasa hari jumaat yang lalu dalam suasana negara masih lagi dilanda Covid 19 Puasa tahun ini sangat luar biasa Rasanya anda juga tentu tak pernah hadapi situasi yang sama macam ni Tak pernah ...
Zahirah Macwilson Jadi Ratu Koleksi Raya Innai Red

Zahirah Macwilson Jadi Ratu Koleksi Raya Innai Red

papar berkaitan - pada 21/4/2020 - jumlah : 386 hits
Suntikan moden pada yang klasik menjadikan Aidilfitri bersama Innai Red lebih bererti Hadirnya Raya pada kemuncak musim Bunga Panas 2020 dan seleksi keluaran Innai Red antara yang dinantikan Tahun ini ianya lebih eksklusif apabila menampilk...
11 Koleksi Resepi Biskut Raya Popular

11 Koleksi Resepi Biskut Raya Popular

papar berkaitan - pada 5/5/2020 - jumlah : 699 hits
AssalamualaikumBismillahTak lama lagi nak masuk Bulan Syawal kan walaupun kita masih dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan tetapi mood beraya tu mesti ada Tak dapat beraya dengan sanak saudara pun tak apa beraya je kat rumah dengan kelua...
Mereka Yang Berusia 36 Ke 40 Tahun Masa Inilah Yang Paling Banyak Diuji

Mereka Yang Berusia 36 Ke 40 Tahun Masa Inilah Yang Paling Banyak Diuji

papar berkaitan - pada 1/5/2020 - jumlah : 274 hits
Tenang di penghujung usia 30 an Perkongsian dari Facebook Masa saya umur 27 tahun saya tengok rakan sekerja saya yang sudah masuk ke usia 37 tahun ke atas ni memang temper selalu Saya tak faham kenapa Benda kecil pun boleh melenting Asyik m...
Bapa Mohon Doa Agar Anak Diberi Kekuatan Umur 3 Tahun Derita Kanser Otak

Bapa Mohon Doa Agar Anak Diberi Kekuatan Umur 3 Tahun Derita Kanser Otak

papar berkaitan - pada 29/4/2020 - jumlah : 322 hits
Seorang bapa memohon doa orang ramai untuk anak lelakinya Mohammad Nazfahrel Faizal agar diberi kesembuhan selepas menjalani dua kali pembedahan akibat kanser otak Awang Faizal meluahkan rasa sebak setelah tidak dapat bertemu anaknya yang b...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb

Berjalanlah Di Atas Jalan Kebenaran