Ulasan Surfshark Vpn Pakej Lengkap Dalam Satu Langganan



Surfshark, satu lagi nama yang sedang meningkat naik. Tidak pelik, kerana apabila diteliti cirinya tidak jauh berbeza dengan servis VPN yang telah lama bertapak.
Sepertimana ExpressVPN yang dikendalikan di bawah bidang kuasa British Virgin Islands, bayaran bulanannya agak sedikit mahal, tetapi ia ada satu kelebihan, iaitu dengan hanya satu akaun, anda dapat gunakan pada peranti berbilang tanpa had.
Faham tak macam mana kita nak buat workaround supaya bayaran bulanannya lebih murah?
Ya, kongsi akaun tersebut dengan rakan-rakan. Kalau sebulan bayarannya RM50, berkongsi dengan lima orang rakan bayarannya menjadi hanya RM10 sahaja.
Itu kalau lima.
Dari segi kelajuan, anda boleh lihat sendiri paparan tangkap layar berikut.
Sepanjang menggunakannya, tidak terasa pun akan kekurangan kelajuan, walaupun ciri sekuritinya iaitu ‘CleanWeb’ diaktifkan.

Torrent
Dengan Surfshark, mereka tidak menyekat sebarang aktiviti torrent, walaupun digunakan pada IP US dan UK. Cuma apabila anda menggunakannya pada pelayan yang sedang sibuk atau tidak beberapa mesra dengan torrent, rangkaian akan dihalakan kepada pelayan dari Netherlands, seperti yang anda boleh lihat pada gambar di bawah.

Kelajuannya?
Sudah pasti tidak mengecewakan.

Ini pula ketika saya cuba muat turun melalui telefon pintar, dengan rangkaian Maxis.

Sekuriti
Dari segi perlindungan serta sekuriti, saya dapati tiada masalah pada DNS. Tiada sebarang kebocoran alamat IP yang berlaku. Ini bererti kliennya telah menjalankan tugas dengan sempurna.

Selain itu, ia juga ada ciri ‘NoBorders mode’, yang mana pada tanggapan saya ia adalah fungsi Anti-DPI yang mampu melepasi sekatan dari firewall yang agak ketat, dan akan menyekat pula pemantauan rangkaian dari pihak ketiga.

Tidak lupa juga, ia ada ciri ‘CleanWeb’, yang berfungsi sebagai penyekat iklan, malware, dan penjejak (trackers). Ini adalah satu bentuk bonus bagi mereka yang inginkan tambahan perlindungan dari pelbagai anasir tidak baik di internet.

Netflix/Hulu/Laman Penstriman
Agak pelik apabila VPN ini mampu untuk strim Netflix dari mana-mana pelayannya (US), tetapi jika akan log keluar, dan mahu log masuk semula, ia akan memberikan ralat seperti gambar di bawah.

‘Workaround’ bagi isu ini mudah sahaja, cuma gunakan extension/addon proksi CyberGhost untuk melepasi ralat tersebut, dan kemudian nyahaktifkan ia, lalu gunakan sahaja Surfshark seperti biasa.

Sokongan Sebelum/Selepas Jualan
Pada saya, kewujudan kekotak bual (chat box) di laman web rasminya sudah cukup untuk menyedapkan hati. Bila-bila masa sahaja pelanggan atau bakal pelanggannya boleh menghubungi pegawai khidmat jualan mereka bagi bertanyakan sesuatu atau mencari jalan penyelesaian masalah.
Saya pernah cuba menemuramah pegawainya, dan telah disambut dengan baik. Ini juga bererti mereka tidak menggunakan sebarang jenis bot bagi memberikan jawapan. Anda akan berhubung terus dengan manusia.
Extension/Addon
Sebelum saya terlupa, Surfshark juga ada extension/addon yang boleh digunakan untuk melayari internet tanpa sekatan, serta strim laman kegemaran anda seperti Netflix. Ia dinamakan sebagai ‘VPN proxy’ dengan bersebab, kerana kebiasaannya extension seperti ini hanya meletakkan proksi sahaja yang selalunya telah siap sedia disekat oleh Netflix.
Tetapi dengan extension Surfshark ini, tanpa menggunakan klien VPN-nya pun anda sudah boleh melayari laman-laman yang disekat, serta strim Netflix dengan lancar.

Konklusi
Tiada keraguan lagi, Surfshark adalah satu servis menarik, yang mampu menyempurnakan keperluan privasi dan sekuriti yang anda mahukan.
Ditambah dengan ciri bilangan peranti tanpa hadnya yang membolehkan kita untuk berkongsi akaun dengan ramai rakan, ia menjadikan servisnya sebagai mampu dilanggan oleh semua orang.
Anda boleh langgan Surfshark beserta diskaun melalui pautan ini: Surfshark



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/ulasan-surfshark-vpn-pakej-lengkap-dalam-satu-langganan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Langganan Pakej Hotlinkmu Menawarkan 88gb Percuma Untuk Youtube Bersempena Tahun Baru Cina

Langganan Pakej Hotlinkmu Menawarkan 88gb Percuma Untuk Youtube Bersempena Tahun Baru Cina

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 467 hits
Maxis melalui Hotlink sering menyediakan penawaran yang menarik untuk para pengguna melalui pakej yang dinamakan HotlinkMU Setiap hari pakej dan tawaran berbeza disediakan dioptimasikan berdasarkan kepada penggunaan seseorang pengguna Kini ...
Ulasan Asus Rog Zephyrus S 2018 Laptop Gaming Paling Nipis Dari Asus Menerima Satu Lagi Kemaskini

Ulasan Asus Rog Zephyrus S 2018 Laptop Gaming Paling Nipis Dari Asus Menerima Satu Lagi Kemaskini

papar berkaitan - pada 23/1/2019 - jumlah : 252 hits
ASUS mula memperkenalkan ASUS ROG Zephyrus pada tahun 2017 di acara COMPUTEX di Taipei Laptop gaming ini bukan sahaja hadir dengan rekaan nipis yang tidak dilihat di mana mana laptop sebelum itu tetapi juga dilengkapi komponen berkuasa dan ...
Pakej Perkahwinan Mz Garden Hall Bangi Lengkap Make Up Dan Busana Pengantin

Pakej Perkahwinan Mz Garden Hall Bangi Lengkap Make Up Dan Busana Pengantin

papar berkaitan - pada 23/1/2019 - jumlah : 828 hits
Pakej Perkahwinan MZ Garden Hall Bangi Lengkap Make Up Dan Busana Pengantin Salam hormat pada semua pembaca Blogger2u yang budiman Kali ini saya nak kongsikan sekali lagi prihal kawin Minggu lepas aku menghadiri satu majlis Open day di MZ G...
Wamen Arcandra Tak Benar Pertamina Bangkrut Karena Program Bbm Satu Harga

Wamen Arcandra Tak Benar Pertamina Bangkrut Karena Program Bbm Satu Harga

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 156 hits
Menurut Arcandra dari 131 titik BBM satu harga di seluruh Indonesia biayanya kurang dari Rp 800 miliar per tahun dan itu masih kecil dibandingkan keuntungan yang diperoleh Pertamina
Jalankan Perintah Jokowi Mentan Amran Siapkan Satu Juta Ekor Ayam Untuk Santri

Jalankan Perintah Jokowi Mentan Amran Siapkan Satu Juta Ekor Ayam Untuk Santri

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 174 hits
Mentan Amran telah memerintahkan jajarannya untuk menyiapkan ayam jenis ayam kampung yang bisa bertelur setiap hari Selain ayam kata dia Kementerian Pertanian akan menyiapkan bantuan bibit pertanian kemudian bantuan kambing dan sapi
Jari Satu Tuding Orang 4 Jari Lagi Tuju Diri Sendiri 9085

Jari Satu Tuding Orang 4 Jari Lagi Tuju Diri Sendiri 9085

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 355 hits
Sultan Pahang dipilih sebagai Agong baruSultan Pahang Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustafa Billah Shah Ibni Sultan Haji Ahmad Shah Al Musta in Billah dipilih sebagai Yang di Pertuan Agong ke 16 kata sumber sumber kepada Malaysiakini S...
Video Kita Ada Dua Pintu Masuk Satu Pintu Daging Non Halal Satu Pintu Daging Halal Nsk Perjelas Isu Video Tular

Video Kita Ada Dua Pintu Masuk Satu Pintu Daging Non Halal Satu Pintu Daging Halal Nsk Perjelas Isu Video Tular

papar berkaitan - pada 24/1/2019 - jumlah : 449 hits
VIDEO Kita ada dua pintu masuk satu pintu daging non halal satu pintu daging halal NSK Perjelas Isu Video Tular Heboh di media sosial apabila rakaman menunjukkan beberapa pekerja sebuah pasar raya borong sedang memunggah babi dari sebuah lo...
Pujaan Hati Kanda Online Dari Satu Bab Ke Satu Bab

Pujaan Hati Kanda Online Dari Satu Bab Ke Satu Bab

papar berkaitan - pada 22/1/2019 - jumlah : 1077 hits
Novel Pujaan Hati Kanda Online Dari Satu Bab Ke Satu Bab Pujaan Hati Kanda merupakan sebuah drama 2018 adaptasi novel dengan judul yang sama karya Aulia Iman terbitan Karyaseni Drama ini mula ditayangkan di Slot Akasia TV3 mulai 20 Disember...
Irma Hasmie Enggan Komen Status Perkahwinan Apa Yang Penting Allah Jaga Hati Fikiran Kami

Salah Besar Kalau Kembali Kepada Quran Dan Sunnah Saja Tambah Ulil Amri

Panduan Dan Cara Atasi Sembelit Bagi Dewasa Kanak Kanak Dan Selepas Bersalin

Tahukah Anda Fasal Bas Dari London Ke Calcutta

Cheah Liek Hou

The Colours Of Life Perkongsian 1 Hari 1 Hadis Allah Membuka Aib Kepada Pembuka Aib

Mcmc S Police Report Against Writer Murray Hunter Is High Handed And Has A Chilling Effect On Freedom Of Speech

Keluarga Berang Terima Kiriman Jenazah Individu Lain



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


Papagomo Ditahan Aibkan Agong

Tergamak Petik Al Quran Kaki Fitnah Dipanggil Pejuang Rakyat

Normani S Legs And Feet In Tights 5

Jadwal Puasa Sunnah Mei 2024

Wanita Maut Ditikam 30 Kali Di Sepanyol

Tawas Hilangkan Masalah Air Telaga Berbau