Ulangtahun Anchor Legendairy Ke 133 Anchor Dairy Brand S Dengan Kebaikan Tenusu Semulajadi New Zealand


hai assalammualaikum

Ulangtahun Anchor Legendairy Ke 133, Anchor Dairy Brand's Dengan Kebaikan Tenusu Semulajadi New Zealand - Baru-baru ni nad turut sama meraikan Anchor Dairy Brands birthday yang ke 133 tahun dengan tema " Our Birthday, Your Celebration: Rejoicing 133 years of Quality Anchor Dairy " di Pullman Bangsar Kuala Lumpur. Dah lama dah produk Anchor ni di pasaran dan semestinya ramai yang telah menggunakan produk Anchor ni. Tahun ini, Anchor Food Prefessionals Malaysia - Brunei meraikan 133 tahun berkongsi kebaikan tenusu semulajadi New Zealand melalui produk jenama Anchor Dairy, yang dibuat dengan  100% kebaikan tenusu.


Ulangtahun Anchor Legendairy Ke 133, Anchor Dairy Brand's Dengan Kebaikan Tenusu Semulajadi New Zealand Untuk meraikan kejayaan yang dicapai oleh Anchor selama ini, Anchor Food Professionals telah mengadakan ulangtahun Anchor Legendairy ini dengan tujuan untuk berterima kasih kepada rakan perniagaannya kerana sudi berkongsi kebaikan susu Anchor dan juga kepada semua rakyat Malaysia yang setia menyokong dan menggunakan produk Produk Anchor selama ini.




Boleh tengok salah silah Anchor yang sudah begitu lama sekali ya.


Semua produk Anchor diperbuat dengan kebaikan 100% daripada susu semulajadi New Zealand. New Zealand merupakan tempat yang mempunyai iklim suhu sederhana dimana ia membolehkan rumput berkembang dengan baik dan lembu menikmati rumput yang elok dan berkhasiat. Dengan pemakanan yang elok, lembu menghasilkan susu yang enak dan berkhasiat sepanjang tahun, membolehkan mereka menghasilkan susu berkualiti tinggi untuk menjadikan produk krim mentega, keju dan krim kami bukan hanya untuk Malaysia tetapi untuk orang di seluruh dunia .


Antara restoran, kedai kek dan cafe yang mengunakan produk Anchor.


Mr Hunter Nottage as New Zealand High Commissioner to Malaysia and Brunei Darussalam berterimakasih dan gembira dengan pencapaian Anchor sehingga 133 tahun ni dan berbangga product ini telah terjual di 80 negara di seluruh dunia. Pencapaian yang sangat bagus bagi Fonterra - koperasi tenusu multinasional New Zealand yang dimiliki oleh kira-kira 10,000 petani New Zealand.


Mr Jack tan , Associate Director, Foodservice, Fonterra Brands Malaysia


Anchor Legendairy Contest

Sempena sambutan ulangtahun Anchor yang ke 133 Tahun ni, Anchor telah mengadakan satu contest untuk korang semua. Contest yang sangat mudah, dan korang mesti join ok..Contest ini bermula 1 October 2019 sehingga 5 January 2020, dan korang berpeluang memenangi hadiah sehingga RM50,000..ada dapat smartphone juga guyss. Contest ini kerjasama dengan lebih 1330 restoran, bakeries dan cafe di seluruh Malaysia dan Brunei yang mengambil bahagian di mana mereka menggunakan makanan atau manisan dengan produk Anchor ni.



Caranya mudah sahaja.
- Korang hanya beli makanan di kedai yang tersenarai dalam contest ini. Antaranya, Secret Recipe, Jombali, BBQ Chicken dan banyak lagi..Boleh tengok pada gambar di atas restoran dan cafe yang terlibat..
- Kemudian ambil gambar resit makanan yang korang beli tu. Contest ni hanya terima satu resit sahaja untuk satu penyertaan.
- Lepas tu gambar resit tu boleh terus hantar ke whatsup bernombor 010-9508205

Siap..senang kan..hantar resit banyak kali pun takpe..mana tau korang bertuah..nad pun nak join..hahaha..Nak tau lebih details berkenaan contest ni, korang boleh tengok di http://bit.ly/anchorlegendairyi


Anchor Food Professionals Partnership Bersama Malaysian Home Bakers, Caring Moms Malaysia

Menariknya lagi, sempena ulangtahun Anchor ni, Anchor Food Professionals mengumumkan yang mereka akan mengadakan 3 bulan partnership bersama kumpulan usahawan dari rumah iaitu CARING MOMS MALAYSIA.


Caring Moms Malaysia ni, merupakan satu group, dimana mereka membuat kek, kuih di rumah. Korang boleh tengok, semua ni la kek, biskut dan kuih yang dihasilkan oleh mereka dengan menggunakan produk Anchor. Nampak menarik kan semua.





















Nad dah rasa sebahagian kek dan kuih yang dihidangkan ini. Memang sedap.


Paling unik ialah karipap ni. Selalu kita nampak inti karipap kentang atau sardin je kan, yang ni siap ade carbonara mushroom, sambal petai you alls..hehee..

Bermula 1 Oktober hingga 31 Disember 2019, 20 Anchor Dairy Endorsed Bakery dari Caring Moms yang terpilih ini akan berkongsi kisah inspirasi mereka menggunakan produk Anchor Dairy dan membuat manisan dan makanan dari dapur mereka.

Melalui kerjasama ini, Anchor Food Professionals membantu dan memberi sokongan kepada home bakers dan berharap peserta dapat meningkatkan prestasi perniagaan mereka dengan menggunakan produk berkualiti tinggi Anchor Dairy dalam produk jualan mereka.


Memang meriah sambutan ulangtahun Anchor yang ke 133 Tahun ni. Kek cheese besar disediakan untuk ulangtahun ini.




Tahniah Anchor, kerana menyediakan produk yang berkualiti. Semoga Anchor terus maju. Dan sekali lagi, Happy Birthday Anchor..

Untuk ketahui lebih lanjut berkenaan Anchor atau contest yang dijalankan, korang boleh layari
Website: http://bit.ly/anchorlegendairyi
Facebook: https://www.facebook.com/AnchorFoodProfessionalsMY/
Instagram: https://www.instagram.com/anchorfp.my/

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2019/09/ulangtahun-anchor-legendairy-ke-133.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anchor Food Professionals Malaysia Brunei Menyambut Ulangtahun Ke 133 Anchor Dairy

Anchor Food Professionals Malaysia Brunei Menyambut Ulangtahun Ke 133 Anchor Dairy

papar berkaitan - pada 28/9/2019 - jumlah : 318 hits
TAHNIAH Anchor Tahun ini menjangkau ke usia 133 tahun dengan membawa kebaikan produk tenusu segar dari New Zealand melalui rangkaian produk yang diperduat dari 100 kebaikan susu segar Selama 133 tahun Anchor telah memasarkan pelbagai rangka...
Anchor Dairy Kini 133 Tahun Membawakan Pelbagai Hadiah Menarik Untuk Dimenangi

Anchor Dairy Kini 133 Tahun Membawakan Pelbagai Hadiah Menarik Untuk Dimenangi

papar berkaitan - pada 28/9/2019 - jumlah : 346 hits
Anchor Dairy Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang saya kasihi sekalian Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya Baiklah untuk entri kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai ul...
Tahniah Kini Anchor Legendairy Berusia 133 Tahun

Tahniah Kini Anchor Legendairy Berusia 133 Tahun

papar berkaitan - pada 27/9/2019 - jumlah : 329 hits
Tahniah Kini Anchor Legendairy Berusia 133 Tahun l Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday to Anchor Happy birthday to you Happy birthday Anchor Tahniah Kini Anchor Legendairy Berusia 133 Tahun tau korang Memang betul bet...
New Zealand Menjadi Lokasi Penggambaran Siri Lord Of The Rings

New Zealand Menjadi Lokasi Penggambaran Siri Lord Of The Rings

papar berkaitan - pada 19/9/2019 - jumlah : 248 hits
Selepas trilogi Lord of the Rings dan siri The Hobbit New Zealand sekali lagi dipilih untuk menjadi lokasi penggambaran siri televisyen Lord of the Rings Pekara tersebut diumumkan oleh Amazon Studios dalam satu kenyataan yang dibuat baru ba...
Boycott Malaysia Pula Dr M Can Anchor New Tv Channel Imran Khan War Correspondent Erdogan Will Do Weather

Boycott Malaysia Pula Dr M Can Anchor New Tv Channel Imran Khan War Correspondent Erdogan Will Do Weather

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 349 hits
The sabre rattling over Kashmir is coming strong from Pakistan There has already been talk of Pakistan going to war with India in October November These are winter months Coffee and warm blankets will be a far better thing to have Not to be...
Dr Mahathir Tiba Di New York Untuk Perhimpunan Agung Pbb

Dr Mahathir Tiba Di New York Untuk Perhimpunan Agung Pbb

papar berkaitan - pada 25/9/2019 - jumlah : 221 hits
NEW YORK Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad tiba di New York untuk menyertai pemimpin dunia di Sesi ke 74 Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa bangsa Bersatu Pesawat yang membawa beliau mendarat di Lapangan Terbang Westchester County ya...
Sabah Umno Will Pick Candidates Cm Under New Deal Says Zahid

Sabah Umno Will Pick Candidates Cm Under New Deal Says Zahid

papar berkaitan - pada 22/9/2019 - jumlah : 284 hits
Umno president Ahmad Zahid Hamidi today announced that Sabah Umno will be officially granted its long awaited autonomy during the party s general assembly this Nov 13 Zahid said with the new authority Sabah Umno would be able to select its ...
The New Hangout In Columbus Distilleries

The New Hangout In Columbus Distilleries

papar berkaitan - pada 21/9/2019 - jumlah : 224 hits
By BY NICHOLAS GILL from NYT Travel https ift tt 2AAjzaM
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Menu Tengahari Ikan Talang Goreng Bawang Bendi Tumis Air