Tunggu Dalam Kereta Jaga Anak Momen Anak Sulung Penuh Kenangan Mua Bellaz Throwback Kisah Anak Satu


Benar, anak sulunglah yang mengajar kita banyak perkara. Malah anak sulunglah yang menjadikan kita pandai serba serbi dalam menguruskan anak. MUA yang cukup dikenali, MUA Bellaz turut sama berkongsi momen indahnya ketika melahirkan anak pertamanya.

Menurut MUA Bellaz lagi, anak pertamanyalah yang banyak mengajarnya erti seorang ibu malah menjadikannya lebih matang dalam segala hal.
Menerusi Facebooknya, ibu kepada empat cahaya mata ini berkongsi kisahnya di awal perkahwinan malah turut memuat naik gambarnya ketika anak seorang.

“Kenangan ni. Moments anak pertama hampa ui. Sebenaqnya anak pertama ni la mengajaq kita banyak perkara dalam rumahtangga.
“Jadi lebih matang, lebih bertanggungjawab, saling kerjasama antara satu sama lain. Masa ni Bellaz dah start buat makeup pengantin and makeup class,” kongsinya memulakan cerita.

Kata Mua Bellaz yang kini merupakan seorang usahawan berjaya ini juga, di awal kemunculannya sebagai jurusolek dan dandan, dia juga sama seperti insan lain yang pernah melalui waktu sukar.
Suami ambil alih jaga anak
Malah ketika anak pertama itu jugalah dia semakin aktif dengan kerjayanya. Namun suamilah insan yang paling memberi semangat malah sanggup mengambil alih tugas menjaga anak dikala ibu cantik manis ini menjalankan tanggungjawabnya.

“Rezeki anak masa ni dapat job makeup mama p makeup pengantin, abah duduk dalam kereta jaga Eica la besaq-besaq ni laa dengan aircond tak dak. Kibas dengan kertas kat anak takut anak panas.
“Tunggu bawah pokok selagi Bellaz tak habis makeup. Ada moments tu Bellaz ingat sampai sekarang, pagi masa tu lepas Mat Nuart hantaq Bellaz p makeup pengantin, Mat Nuatt lapaq p singgah kedai makan.
“Gaya nak makan Eica berak habis baju pak hang. Yala baby-baby lagi masa tu Eica. Lepas tu call pakat gelak hang aku kata anak berak habis baju pak hg. Allah anak ui kenangan betol la,” kongsinya.

Bahkan kata Mua Bellaz lagi, suamilah insan paling kuat menyokongnya dalam banyak perkara. Tidak hanya menghantar bahkan dia menjadi penguat untuk Mua Bellaz memasuki mana-mana pertandingan.
“Mat Nuart masa tu kerja runner, dia akan ambik cuti kalau Bellaz ada job pengantin jauh-jauh. Hari Jumaat sepatutnya dia cuti rehat tapi dia support minat bini dia dalam dunia mekeup ni.
“Mana ada pertandingan makeup semua Bellaz masuk sebab minat, menang kalah belakang kira Mat Nuar kata. Masuk try p.

“Sebab tu Bellaz selalu tulis kenangan harini tak kan sama dengan kenangan esok. Jadi ciptalah moments hampa setiap hari. Semoga kita semua dimurahkan rezeki amin,” kongsinya lagi.
 
 
View this post on Instagram  
A post shared by Nabilah zulyadaini (@muabellaz)

Terdahulu, MUA Bellaz selamat menimang cahaya mata keempatnya pada 29 Julai lalu. Melalui perkahwinannya bersama suami, Bellaz dikurniakan dengan dua orang anak lelaki dan dua orang cahaya mata perempuan.
Menarik: Nasi Penuh Tak Cukup Minta Lagi, Anak Berselera Makan, Ayda Jebat Risau Anak Overload!
Untuk lebih banyak info terkini jom sertai Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama) sekarang!
The post “Tunggu Dalam Kereta Jaga Anak” Momen Anak Sulung Penuh Kenangan, Mua Bellaz Throwback Kisah Anak Satu! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/tunggu-dalam-kereta-jaga-anak-momen-anak-sulung-penuh-kenangan-mua-bellaz-throwback-kisah-anak-satu/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perut Tu Bollywood Sangat Dik Gaya Ala Bollywood Anak Mua Bellaz Curi Perhatian Cute Sungguh

Perut Tu Bollywood Sangat Dik Gaya Ala Bollywood Anak Mua Bellaz Curi Perhatian Cute Sungguh

papar berkaitan - pada 25/8/2022 - jumlah : 111 hits
Selepas hampir sebulan melahirkan bayi keempatnya Nur Aisywara Nealofa MUA yang cukup dikenali MUA Bellaz turut melakukan sesi fotografi sebagai kenang kenangan buat bayinya Paling menarik perhatian si comel Nealofa turut digayakan dengan p...
Sambutan Kita Merdeka Kami Anak Malaysia Sempena Hari Kebangsaan Ke 65 Disambut Penuh Patriotik Di Aeon Mall Nilai

Sambutan Kita Merdeka Kami Anak Malaysia Sempena Hari Kebangsaan Ke 65 Disambut Penuh Patriotik Di Aeon Mall Nilai

papar berkaitan - pada 2/9/2022 - jumlah : 168 hits
Assalamualaikum Salam Kemerdekaan yang ke 65 buat semua rakyat Malaysia Kemeriahan sambutan pada tahun ini memang lain dari yang lain Fiza pun seronok sangat walaupun tak berkesempatan nak pergi Dataran Merdeka dapat tengok perarakan merdek...
Perghhh Ibu Tebal Muka Rayu Atm Bawa Anak Hamil Ronda Ronda Naik Kereta Kebal

Perghhh Ibu Tebal Muka Rayu Atm Bawa Anak Hamil Ronda Ronda Naik Kereta Kebal

papar berkaitan - pada 2/9/2022 - jumlah : 144 hits
Ibu tebal muka rayu ATM bawa anak hamil ronda ronda naik kereta kebal Mak buyung punya drama sampai muntah 3 kali Oleh MSTARCara mengidam Ain semasa hamil anak kedua berbeza dengan kehamilan anak pertama KAU dah kenapa Mana ibu nak cari ADV...
Hiburan Malu Ke Anak Pakai Seluar Pendek Sampai Nampak Peha Netizen Suruh Fizo Omar Jaga Aurat

Hiburan Malu Ke Anak Pakai Seluar Pendek Sampai Nampak Peha Netizen Suruh Fizo Omar Jaga Aurat

papar berkaitan - pada 29/8/2022 - jumlah : 186 hits
Baru baru ini pelakon dan usahawan berkongsi hantaran di laman Instagram miliknya memaparkan beberapa keping gambar percutian bersama keluarga di Taman Tema Legoland Malaysia Resort Menerusi hantaran tersebut Fizo atau nama sebenarnya Wan H...
Biar Anak Anak Rasa Momen Tu Cuti Sekolah Tapi Anak Terperuk Dalam Rumah Ciptalah Momen Indah

Biar Anak Anak Rasa Momen Tu Cuti Sekolah Tapi Anak Terperuk Dalam Rumah Ciptalah Momen Indah

papar berkaitan - pada 9/9/2022 - jumlah : 152 hits
Sekian lama menanti waktu anak cuti sekolah apa kata manfaatkan waktu ini untuk bonding bersama anak anak Jangan hanya terperuk di rumah sebaliknya ciptalah momen indah dengan anak Tak perlu berbelanja besar namun ciptalah momen mengikut ka...
Simpati Kepala Anak Murid Penuh Kutu Cikgu Tolong Potong Bersihkan Rambut

Simpati Kepala Anak Murid Penuh Kutu Cikgu Tolong Potong Bersihkan Rambut

papar berkaitan - pada 2/9/2022 - jumlah : 91 hits
Tugas guru bukan setakat mengajar tetapi ada sebahagiannya secara sukarela sanggup membantu anak murid sendiri yang ada masalah Seperti tindakan seorang guru ini yang tular di media sosial apabila dia bertindak memotong dan membersihkan ram...
Macam Perlumbaan Berjuang Uruskan Anak Dr Fatin Liyana Kongsi Kisah Mak Mak Waktu Pagi

Macam Perlumbaan Berjuang Uruskan Anak Dr Fatin Liyana Kongsi Kisah Mak Mak Waktu Pagi

papar berkaitan - pada 26/8/2022 - jumlah : 169 hits
Setiap pagi diibaratkan seperti berlumba pada mak mak Mana taknya berlumba untuk menyiapkan anak ke sekolah dan segala persiapan lain sebelum masuk kerja Memang mencabar Personaliti media sosial Dr Fatin Liyana turut berdepan hal sama mengu...
Ikut Satu Satu Perangai Anak Lelaki Anggap Ayah Idola Tunjuklah Contoh Terbaik

Ikut Satu Satu Perangai Anak Lelaki Anggap Ayah Idola Tunjuklah Contoh Terbaik

papar berkaitan - pada 6/9/2022 - jumlah : 132 hits
Banyak kajian yang dilakukan membuktikan anak yang rapat dengan ayah akan membesar sebagai anak yang cerdik dan berkeyakinan bila dewasa nanti Dalam perkembangan seorang anak perlu diingat yang peranan ayah sama pentingnya seperti peranan i...
Sederhana Intip Momen Perayaan Ulang Tahun Anak Rezky Aditya Dan Citra Kirana

Sederhana Intip Momen Perayaan Ulang Tahun Anak Rezky Aditya Dan Citra Kirana

papar berkaitan - pada 31/8/2022 - jumlah : 108 hits
Anak pertama pasangan Rezky Aditya dan Citra Kirana baru saja menginjak usia dua tahun Berbeda dengan artis tanah air lain yang berlomba membuat pesta besar Rezky dan Citra memilih merayakan ulang tahun Athar dengan sederhana Kedua memilih ...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Patut Tak Boleh Daftar

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo

Iddah Bercerai Panduan Pengiraan Tempoh Iddah Untuk Wanita Bercerai

Tvet Tahfiz Mara Bidang Pengajian Syarat Kemasukan

Den Manjo Feat Eda Ezrin Adik Jando Abe Dudo Raya Chord