Tudung Ibawal Hijab Cantik Selesa Dengan Harga Berbaloi


Tudung iBawal - Hijab Cantik Selesa Dengan Harga Berbaloi | Tudung Bawal is a must have hijab for every woman! Sungguh! Tudung bawal mesti ada di kalangan para pemakai hijab. Kerana itu tak mustahillah mengapa ada begitu banyak jenis tudung bawal di pasaran. Sebagai si pemakai apa yang perlu dibuat hanyalah mendapatkan tudung bawal pilihan hati mengikut citarasa sendiri. 



Daku juga sudah semestinya turut mengemari tudung bawal. Boleh dikatakan ada banyak jugalah koleksi tudung bawal kat rumah ni. Antara jenama yang ku suka adalah iBawal. Hmmm... rasanya ramai yang dah familiar dengan jenama iBawal ni kan? 
Kalau nak tahu, sekarang iBawal baru saja lancarkan design koleksi tudung terbaru! Cantik sangat! Daku sendiri saat mula terpandang dah terus jatuh cinta. Apa tidaknya, coraknya tu... aduhhh cantik sangat tau!! 


Bukan sebarang bawal, sebab koleksi bawal dari iBawal memang cantik cun melecun. Apa yang makin best, design dari iBawal ni sentiasa di kemaskini. Sekarang dah ada pun tudung design baru dari iBawal. Yang daku sedang pakai di bawah ni adalah iBawal Limited Edition Swarovski. 


Warna pastel yang kontra dengan warna lain di tambah pula dengan batu swaroski memang sangat menawan hati. Materialnya adalah Dull Satin yang tidak jarang, tidak panas dan mudah di gosok. Sejuk je bila pakai. Kain satin dikaitkan dengan kemewahan, keromantisan dan kesensualan. Ternyata koleksi tudung bawal daripada iBawal ini menjanjikan material yang cantik dan berkualiti tinggi yang memang patut untuk di cuba. 
Corak bunga yang cantik dengan style watercolour looks menambahkan lagi seri untuk design iBawal Limited Edition Swarovski ni. Tudung ni boleh membuatkan perwatakan si pemakainya nampak lebih manis dan sweet. 

Bagiku koleksi tudung dari iBawal Malaysia sangat special. Ini kerana ia dapat membawa gabungan warna dan corak yang tidak keterlaluan dan sesuai di pakai untuk semua kategori umur. Ia juga sesuai untuk digayakan di mana saja sama ada untuk ke tempat kerja, santai mahupun rasmi.

Dalam kerancakan banyaknya pengusaha hijab dan tudung yang tidak putus-putus mengeluarkan fesyen tudung terkini, iBawal salah satu jenama tudung yang patut di beri perhatian. Nak gayakan tudung iBawal ini juga mudah. Ia mudah di pakai dan di bentuk. Terletak cantik je. 



Ohya, meskipun tudung dari iBawal ini berbidang 45 namun ia masih boleh di laras mengikut labuh yang ku mahu. Lagipun fabriknya tidak jarang maka mudahlah untuk ku labuhkan bahagian belakang. 

Boleh gayakan dengan apa jua cara dengan tambahan pin menarik sebagai aksesori tambahan. Itu semua atas citarasa diri sendiri. Namun bagi diri ini lebih selesa dengan cara pemakaian biasa yang dapat menutup penuh bahagian dada. 



Jangan di tanya design tudung iBawal mana satu yang paling cantik! Terus terang daku tak boleh nak jawab sebabnya memang semua design iBawal ni menarik dan eksklusif. Bagi para Bwanita yang gemar menggayakan tudung bawal sebegini, kalian tentu akan rambang mata tak tahu nak pilih yang mana satu nanti. 

Ada corak berunsurkan bunga-bunga, ada corak berinspirasikan tema ocean, ada corak gaya abstrak yang nampak moden dan lain-lain lagi. Tudung iBawal dengan corak ala batik pun ada juga. iBawal products in Malaysia always comes with the latest sales & promotions. So better jangan terlepas hokay


Sejujurnya, kebanyakan wanita lebih gemar menggayakan tudung bawal dan akan sentiasa cari tudung bawal terutama sempena Raya kerana ia sangat mudah dan praktikal. Pilihan tudung bawal paling popular seperti iBawal menambahkan lagi suasana meriah di kalangan penggemar tudung bawal ini. Lepas ni dah tahu kan kat mana nak cari tudung Bawal dengan fashion terkini. 
Setiap tudung bawal yang dikeluarkan oleh iBawal didatangkan bersama pek bungkusan istimewa. Ia sangat sesuai untuk dijadikan sebagai koleksi peribadi mahupun hadiah buat insan yang tersayang. Harganya juga tidak mahal mana. Nak lagi untung sila follow team iBawal di Instagram supaya tidak terlepas harga tawaran hebat yang menguntungkan.
Tunggu apa lagi tu? Jom dapatkan tudung bawal ekslusif yang cantik, berkualiti dan sangat selesa dari iBawal Malaysia. 
Instagram iBawal | Facebook iBawal 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sishawa.com/2019/06/tudung-ibawal-hijab-cantik-selesa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Boleh Beli Honda Jazz Ini Harga Terbaru Tudung Termahal Di Dunia Yang Sudah Ditempah

Boleh Beli Honda Jazz Ini Harga Terbaru Tudung Termahal Di Dunia Yang Sudah Ditempah

papar berkaitan - pada 30/6/2019 - jumlah : 355 hits
KOTA BHARU Jika tudung Bawal Exclusive bernilai RM50 000 yang sudah dimilik dianggap harganya tidak masuk akal kali ini netizen tidak perlu terkejut kerana tudung termahal di dunia berharga RM70 000 pula bakal diperagakan Boleh beli honda J...
Venezia Suite Pembekal Tilam Dan Bantal Berkualiti Pada Harga Berbaloi

Venezia Suite Pembekal Tilam Dan Bantal Berkualiti Pada Harga Berbaloi

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 514 hits
Untuk pengusaha Homestay Hotel pengurus asrama yang memerlukan set tilam dan bantal berkualiti dan selesa Lokasi Kedai Wakaf Rakyat Masjid Saidina Hamzah Jalan 12 6c Kg Batu Muda 51100 Kuala Lumpur Kepada yang berminat sila hubungi 01117902...
Bagaimana Mendapatkan Honor View20 Rm500 Lebih Murah Daripada Harga Asal

Bagaimana Mendapatkan Honor View20 Rm500 Lebih Murah Daripada Harga Asal

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 248 hits
View20 adalah antara telefon pintar dibawah jenama HONOR yang telah dilancarkan pada awal tahun ini Telefon ini juga merupakan sebuah telefon pintar mercu daripada mereka yang ditawarkan pada harga yang sangat kompetitif Telefon pintar ini ...
Turunkan Harga Tiket Pemerintah Kaji Pembebasan Bea Masuk Suku Cadang Pesawat

Turunkan Harga Tiket Pemerintah Kaji Pembebasan Bea Masuk Suku Cadang Pesawat

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 150 hits
Director of Business and Base Operation sekaligus Plt Direktur Utama PT Garuda Maintenance Facility Aero Asia Tbk Tazar Marta mengaku sedang berdiskusi dengan pemerintah mengenai pembebasan bea masuk untuk suku cadang pesawat
Pemerintah Diminta Cari Solusi Anjloknya Harga Daging Ayam Di Peternak

Pemerintah Diminta Cari Solusi Anjloknya Harga Daging Ayam Di Peternak

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 139 hits
Ketua Umum Perhimpunan Insan Perunggasan Rakyat Singgih Januratmoko mendesak pemerintah bertindak lebih konkret Menurut Pinsar kebijakan di hilir itu tidak akan berjalan jika kondisi dan kebijakan di hulu tidak dibenahi secara serius
Leica M E Diperkenalkan Kamera Bingkai Penuh Bersaiz Padat Dengan Tanda Harga Rm12000

Leica M E Diperkenalkan Kamera Bingkai Penuh Bersaiz Padat Dengan Tanda Harga Rm12000

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 209 hits
Leica ialah jenama yang cukup terkenal diseluruh dunia oleh kerana kamera kamera premium mereka yang dibuat dengan tangan secara hampir sepenuhnya Terkini mereka telah memperkenalkan sebuah model kamera Leica M yang dikenali sebagai Leica M...
Harga Terjun Bebas Peternak Obral Ayam Potong

Harga Terjun Bebas Peternak Obral Ayam Potong

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 166 hits
Harga ayam pedaging di tingkat pengepul hanya Rp 8 000 per kilogram Padahal harga di pasar masih di atas Rp 20 000 per kilogram
Alasan Alasan Umum Harga Tv Samsung Dibanderol Lebih Mahal Dari Kompetitornya

Alasan Alasan Umum Harga Tv Samsung Dibanderol Lebih Mahal Dari Kompetitornya

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 369 hits
Kamu pasti sudah tidak asing dengan merek Samsung kan Kamu pasti mengenalnya karena produk unggulannya smartphone selalu merajai penjualan di berbagai negara Tentu saja berkat fitur dan spesifikasi yang canggih sehingga banyak orang yang ma...
Acer Predator Triton 900 Kini Di Pasaran Malaysia Komputer Riba Gaming Gergasi Pada Harga Rm15999

Acer Predator Triton 900 Kini Di Pasaran Malaysia Komputer Riba Gaming Gergasi Pada Harga Rm15999

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 268 hits
Diperkenalkan sewaktu acara IFA di Berlin pada tahun lepas Acer Predator Triton 900 boleh dikatakan diantara komputer riba gaming yang paling berkuasa oleh Acer setakat ini Ia dilengkapi dengan paparan skrin bersaiz 17 3 inci dengan resolus...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16