Tidur Malam Lebih Lena Dengan Bantal Hotel Dag


Bantal hotel DAG
Bantal Hotel Das Abdul Global, Bantal DAG | Bahagia je rasa apabila bangun pagi dihiasi dengan senyuman. Yelah, dapat tidur malam yang lena dengan waktu yang cukup kan. Barulah rasa seronok untuk mulakan hari yang penuh cabaran. Menguap kurang, letih pun tak datang.

Untuk dapatkan tidur yang nyenyak, bagi Mai.. ada beberapa perkara yang perlu diambil kira. Antaranya, waktu tidur yang mencukupi, kawalan tekanan perasaan yang baik, keadaan tilam dan juga bantal untuk tidur lena dengan selesa. Kalau salah satu daripada ‘kurang’, nak lelapkan mata pun payah.



Salah satu perkara yang Mai tekankan adalah keselesaan bantal. Mai suka bantal yang gebu, tidak begitu lembut dan tidak begitu keras serta bahan isi yang digunakan berkualiti. Bila letak saja kepala atas bantal, boleh buat kita tersenyum sendirian bagai berada di awangan kerana keselesaan bantal tersebut. Mood ok, tidur pun mesti lena kan. Senang cerita, rahsia tidur yang lena adalah dengan bantal yang empuk.

Apabila sebut tentang bantal, Mai tertarik dengan satu jenama bantal iaitu, Das Abdul Global (DAG) antara brand bantal terbaik Malaysia. Ramai pengguna yang telah berkongsi pengalaman menggunakannya. Banyak maklum balas positif daripada mereka. Disebabkan itulah, Mai juga nak cuba merasai keistimewaan bantal berkualiti bertaraf hotel ini.


Apa lagi, Mai terus buka laman web DAG sebab nak tahu lebih lanjut tentang bantal hotel DAG amat berkualiti tinggi ini. Rupa-rupanya ada beberapa jenis bantal yang disediakan. Semuanya menarik! Selama ini ingatkan ada satu jenis je heee. Harga juga berbeza mengikut jenis bantal. Tebalnya juga boleh tahan.


Pilih punya pilih, Mai berkenan dengan bantal 4 bintang, H-Classic yang berharga RM45. Bantal ini adalah produk hot DAG tau. Di laman web itu juga ada memberitahu bahawa bantal DAG senang dan mudah untuk dijaga. Boleh dibasuh menggunakan mesin basuh lagi tu. Ia juga tidak berdebu dan anti alergik. Sangat bagus untuk mereka yang asma. Memang ngam lah bantal ini dengan Mai yang alah pada debu.

Bantal DAG mudah dibasuh
Yang paling penting, H-Classic lembut dan gebu kerana ia dibuat dari bahan yang empuk. Selesa dan tidak panas. Lagi, ia sesuai dengan tekstur kepala dan bahu. Ia tidak memerangkap lembapan seperti habuk dan peluh yang sebabkan bantal menjadi lembab, busuk, gatal dan tekstur dalaman menjadi lembik. Menarik bukan?

Gebu dan empuk
Macam mana cara untuk membelinya pula? Mudah saja, anda boleh mengisi borang yang disediakan di laman web (di bahagian bawah produk). Kemudian staf HQ DAG akan menghubungi kita melalui Whatsapp dengan bertanyakan kuantiti yang ingin dibeli dan tempat tinggal supaya dapat dirujuk pada reseller terdekat.

Kalau nak lebih cepat, pelanggan juga boleh cari Reseller pada tab menu di laman web DAG. Cari mengikut negeri, seterusnya lokasi terdekat anda dengan reseller. Pelanggan boleh klik terus pada nama reseller untuk bertanya dan membuat pembelian bantal.

Mai buat pembelian dengan reseller DAG dari Padang Rengas. Cepat je reseller respon. Hari ini hubunginya, esoknya dapat bantal pilihan iaitu H-Classic. Bila dah dapat, Mai terus buka bungkusan plastik dan mencuba bantal ini. Perghh memang sedap baring. Selesa sangat!


Masa reseller datang, dia siap bawa bantal jenis yang lain seperti Polyester Helix-DAG dan H-Class Pro supaya Mai dapat merasai sendiri perbezaan dan membuat perbandingan. Emmm.. sedap juga bantal H-Class Pro. Lepas ini boleh beli yang jenis ini pula hehe.

Kalau anda nak tahu, DAG juga ada menyediakan bantal peluk selain daripada bantal kepala. Nampak gebu je kan? Mesti sedap peluk. Bantal peluk ini juga mudah dijaga. Boleh dibasuh menggunakan mesin basuh.



Anda yang masih tercari-cari bantal empuk tu, tak payah susahkan diri lagi. Guna Bantal Hotel DAG Pillow ini. Macam-macam jenis ada. Untuk maklumat lanjut tentang pelbagai bantal ini, boleh layari laman seperti yang tertera di bawah ini…

Website : https://www.dasabdulglobal.com/
Facebook : https://www.facebook.com/dasabdulglobal/
Instagram : https://www.instagram.com/dasabdulglobalofficial/

A good pillow is a key to a good night's sleep. Everyone must choose the right pillow for a better sleep cause good pillow is as important as having a comfortable, supportive mattress for a good night's sleep.

Haa.. nak tidur lena, ingat bantal DAG.





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.maisarahsidi.com/2019/08/tidur-malam-lebih-lena-dengan-bantal-hotel-DAG.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Maisarahsidicom+(MaisarahSidi.com)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mereka Sedikit Tidur Pada Malam Hari Karena Tahajud

Mereka Sedikit Tidur Pada Malam Hari Karena Tahajud

papar berkaitan - pada 18/9/2019 - jumlah : 269 hits
Sifat orang beriman adalah sedikit tidur pada malam hari karena sibuk dengan tahajud Posting ditampilkan lebih awal di
Eye Bag Berkilo Anak Liat Tidur Malam Tak Sangka Bila Puji Buat Dia Mengantuk

Eye Bag Berkilo Anak Liat Tidur Malam Tak Sangka Bila Puji Buat Dia Mengantuk

papar berkaitan - pada 14/9/2019 - jumlah : 432 hits
Anak anak ni kalau kita sebagai ibu ayah tak suruh tidur memang celik je mata tu Betul tak keesokannya mula la susah nak bangun pagi pergi ke sekolah Ibu ayah perlu tahu pentingnya anak anak untuk mendapatkan tidur yang cukup untuk anak ker...
Satu Malam Di Renaissance Hotel Johor Bahru

Satu Malam Di Renaissance Hotel Johor Bahru

papar berkaitan - pada 25/9/2019 - jumlah : 553 hits
Assalamualaikum SEMPENA Cuti Hari Keputeraan YDP Agong pada 9 September lepas Pak Inche mengajak Sk tidur semalam di Renaissance Hotel Johor Bahru Saja rehat rehat katanya best jugak idea tu kan Jadi tidak usahlah Sk memikio apa nak masak u...
Ingat Along Yang Tidur Kat Situ Wanita Terkejut Tengok Lelaki Asing Sedap Lena Atas Sofa Siap Berkain Batik Lagi

Ingat Along Yang Tidur Kat Situ Wanita Terkejut Tengok Lelaki Asing Sedap Lena Atas Sofa Siap Berkain Batik Lagi

papar berkaitan - pada 18/9/2019 - jumlah : 268 hits
Kelalaian serta kecuaian diri kita sendiri mampu mendorong kepada kejadian yang tak diingini berlaku Dalam memastikan rumah sentiasa berada dalam selamat sebelum tidur atau mahu keluar dari rumah segala pintu serta tingkap perlulah diperiks...
Benarkah Punca Sakit Leher Kerana Bantal Tidur

Benarkah Punca Sakit Leher Kerana Bantal Tidur

papar berkaitan - pada 14/9/2019 - jumlah : 267 hits
Masalah Sakit Leher Adalah Kerana Bantal Tidur Kalian pernah tak alami sakit leher sakit tengkuk atau orang lama sebut salah bantal Kalau nak tahu daku seringlah juga berasa sakit tengkuk ataupun sakit leher sebaik saja bangun dari tidur ti...
Kurang Tidur Malam Handphone Penuh Gambar Anak Berlaku Pada Anda Maknanya Anda Seorang Ibu

Kurang Tidur Malam Handphone Penuh Gambar Anak Berlaku Pada Anda Maknanya Anda Seorang Ibu

papar berkaitan - pada 16/9/2019 - jumlah : 502 hits
Untuk ibu bapa yang pertama kali mendapat cahaya mata pastinya masih dalam proses pembelajaran Masih bingung dan buntu apa yang perlu dibuat jika si manja menangis dan sebagainya Untuk ibu berpantang pula sudah tentu menghitung hari supaya ...
Kerja Shift Malam Ternyata Bisa Picu Sel Kanker Dalam Tubuh Sekalipun Siangnya Sudah Tidur Dulu

Kerja Shift Malam Ternyata Bisa Picu Sel Kanker Dalam Tubuh Sekalipun Siangnya Sudah Tidur Dulu

papar berkaitan - pada 15/9/2019 - jumlah : 322 hits
Selama ini kanker identik dengan gaya hidup tidak sehat Bekerja shift malam termasuk salah satunya
Tidur Malam Tiba Tiba Terbangun Baca Doa Ini Dan Minta Apa Saja Allah Akan Kabulkan

Tidur Malam Tiba Tiba Terbangun Baca Doa Ini Dan Minta Apa Saja Allah Akan Kabulkan

papar berkaitan - pada 18/9/2019 - jumlah : 401 hits
Tidur Malam Tiba Tiba Terbangun Baca Doa Ini Dan Minta Apa Saja Allah Akan Kabulkan Doa jika terbangun di malam hari Doa ini sepatutnya diucapkan seorang muslim jika terbangun di malam hari Tidur Malam Tiba Tiba Terbangun Baca Doa Ini Dan M...
Patut La Rasa Gatal Gatal Masa Tidur Sampai Ke Atas Dinding Pun Ada Bed Bugs Bersepah Dalam Bilik Hotel

Patut La Rasa Gatal Gatal Masa Tidur Sampai Ke Atas Dinding Pun Ada Bed Bugs Bersepah Dalam Bilik Hotel

papar berkaitan - pada 23/9/2019 - jumlah : 396 hits
Kecewa weh dengan hotel ni demikian ekspresi awal pengadu mengenai sebuah hotel yang didiaminya baru baru ini di Melaka Hajat untuk berehat dan tidur dengan tenang bertukar menjadi tidak selesa ekoran kehadiran pepijat di tilam dan turut di...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Titah Addendum Kenyataan Dan Pendirian Anwar Didorong Pemegang Saham Terbesar Pakatan Harapan

Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams