Tidur Lena Dengan Origin Superior Coolmax Latex Pillow


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم (Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)
Assalamualaikum Dan Selamat Malam, Hai Pembaca semua... Tidur selalu terganggu kerana bantal tak selesa, bangun pagi sakit leher dibuatnya.  Siapa selalu kena macam nih?
Bonde nak kongsikan pengalaman Bonde tentang Origin Superior Coolmax Latex  Pillow , Yang sangat selesa digunakan.
Sebelum itu Bonde perkenalkan dahulu mengenai Origin
Tidur Lena Dengan Origin Superior Coolmax Latex  Pillow

Tentang OriginMisi Origin adalah untuk menambah baik tidur di seluruh dunia dengan mengeluarkan perkara tidak begitu penting dan memfokuskan apa yang benar-benar diperlukan: 
Produk Dan Teknologi. 
Diasaskan di Jerman, Origin telah berkembang kepada lapan negara merentasi tiga benua hanya dalam masa dua tahun, dan masih banyak lagi yang pihak Origin perlu lakukan dalam misi untuk menambah baik sesi tidur.

Semua produk Origin dibangunkan oleh sebuah pasukan Pereka Jerman yang telah menggondol anugerah, dan sekumpulan doktor di seluruh dunia (kiropraktik, ahli fisioterapi dan banyak lagi). Dengan menggabungkan ilmu pengetahuan terbaik yang kami miliki bersama material paling berkualiti di luar sana, Tilam Origin berupaya memberikan pelarasan tulang belakang yang optimum serta keselesaan yang kita inginkan pada tilam kita (ya, kami juga tidak terkecuali!)
Tidak kira apa jua posisi tidur, Origin direka untuk mampu mengadaptasi tubuh badan anda dan membantu anda tidur lebih berkualiti, jadi apabila anda bangun dari tidur, anda menjadi lebih baik dari segenap segi.
Apa yang membuatkan Origin berbeza adalah kami tidak akan berhenti untuk terus menambah baik. Pasukan rekaan produk yang berpengalaman dan juga rakan kongsi doktor pihak Origin, sentiasa mencari cara bagaimana menambah baik produk kami. 
Selain itu – Pihak Origin berbesar hati mendengar maklum balas pelanggan dan  ingin terus berkembang. Pihak Origin sentiasa mencari jalan untuk membuat pengalaman sedia ada anda sekarang menjadi lebih baik – sesuatu yang bukan mudah.

Pihak Origin mahu anda tahu selain diri anda sendiri, terdapat individu lain seperti anda, yang sedang berusaha membantu anda untuk tidur dengan lebih baik.
Selain daripada itu, secara perlahan-lahan, Pihak Origin berusaha untuk bekerjasama dengan komuniti tempatan di negara berbeza untuk menjadi seboleh-bolehnya mesra terhadap alam sekitar. 
Pihak Origin percaya jika kami berpeluang untuk mencipta sesuatu yang bernilai, dan berjaya, sekurang-kurangnya Pihak Origin perlu memberi semula kepada alam sekitar dan juga masyarakat.
Semoga Pihak Origin berjaya menyumbang kepada dunia untuk tidur yang lebih baik dan semestinya, diri anda yang lebih baik!




View this post on Instagram A post shared by Zaidalifah Aisheteru 🧕🏻 (@zaidalifah_aisheteru)

Unboxing Video  
View this post on Instagram A post shared by Zaidalifah Aisheteru 🧕🏻 (@zaidalifah_aisheteru)


 Origin Superior Coolmax Latex  Pillow 
Isian Latex Semula Jadi dengan Gel Penyejuk
Origin Superior Coolmax Latex Pillow direka dan dihasilkan di Jerman. Infusi di antara latex semula jadi dan fomula gel penyejuk kami menjadikan bantal ini pengalas kepala terbaik ketika lena. Alaskan kepala anda ketika dibuai mimpi dengan bantal plush berkualiti yang membuatkan anda rasa sejuk meskipun di dalam cuaca panas dan lembab di Malaysia

Sarung  Origin Superior Coolmax Latex  Pillow ™
Panjangkan jangka hayat bantal anda dengan sarung bantal yang boleh dibasuh dan ditanggalkan ini. Dijahit dengan fabrik Tencel™, sarung bantal ini lebih lembut berbanding bahan kain kapas yang biasa anda gunakan. Sarung ini juga mempunyai ciri hypoallergenic, ringan dan dihasilkan daripada proses pembuatan yang bertanggungjawab kepada alam sekitar

Empat Manfaat Utama  Origin Superior Coolmax Latex  Pillow 



Anti Hama 
Tidur dengan selamat kerana anda tahu bantal anda:
✓ Anti Hama✓ Anti Bakteria✓ Anti Mikrobial

Pengalihan Udara Kebolehnafasan
Bantal lateks direka untuk menghasil pengudaraan secara tetap. Ia menghalang haba terperangkap atau menghasilkan bau yang tidak menyenangkan.


Melegakan Tekanan Tulang Belakang
Adanya foam yang responsif memberikan sokongan penuh terhadap kepala dan leher. Bantal ini akan merangkul kepala dan mengurangkan tekanan pada tulang cervical.
100% Bahan Semula jadi
Sangat disyorkan kepada mereka yang ingin mendapatkan waktu tidur rehat yang berkualiti tetapi mengalami alahan. Diperbuat daripada 100% bahan yang mempunyai ciri hipoalergenik


Bantal yang Diperlukan setiap keluarga untuk sokongan terbaik

Alaskan kepala anda sewaktu lena dibuai mimpi dengan bantal plush berkualiti. Bantal Lateks Origin Superior Coolmax menawarkan sokongan foam lateks yang responsif dan didatangkan bersama sarung bantal fabrik Tencel™ yang boleh ditanggalkan


Manfaat Latex Semula jadi:


Foam latex lebih padat berbanding memory foam atau fiber. Bantal lateks akan mengikut bentuk kepala anda seterusnya memberikan sokongan tidur yang sesuai. Material lateks mempunyai ciri ketahanan dan hipoalergenik serta potensi masalah habuk, bakteria atau kulat yang lebih rendah. Material ini sangat disyorkan kepada individu yang mempunyai alahan untuk memberikan satu keadaan tidur yang tenang. Memiliki ciri tahan teraan (impression), ia juga boleh mengekalkan bentuk bantal untuk beberapa tahun sementara masih mengekalkan kelembutannya.


Sarung Bantal Latex Coolmax Origin:


Tidak seperti kebanyakan bantal, Bantal Latex Origin Superior Coolmax mempunyai sarung yang boleh ditanggalkan. Dijahit dengan fabrik Tencel™, sarung ini boleh dibasuh dengan mesin basuh dan dapat membantu memanjangkan jangka hayat bantal ini lebih lama. Fabrik Tencel™ sememangnya dikenali dengan keselesaan semula jadi, proses pembuatan secara bertanggungjawab terhadap alam sekitar dan lebih lembut jika dibandingkan dengan kain kapas. Bantal ini mempunyai ciri hypoallergenic, ringan dan sememangnya sangat ideal untuk cuaca panas.
Enam Ciri-ciri Origin Superior Coolmax Latex  Pillow  :



1. Ukuran Bantal – 65cm x 40cm x 13cm
2. Material: Lateks Semula jadi + Gel Penyejuk Coolmax
3. Sarung Bantal Boleh Ditanggalkan Tencel™ Fabric
4. Pengembalian Percuma 7-hari
5. Jaminan selama 2 Tahun
6. Diperbuat di Malaysia 


Pengalaman Bonde Menggunakan Origin Superior Coolmax Latex  Pillow
1. Dapat tidur dengan lena
2. Origin Superior Coolmax Latex  Pillow ni sangat selesa
3. Bangun pagi tengkuk tidak sakit dan kurang rasa pening, moga terus baik lepas ni.
4. Bantal ni dah selesa digunakan, jadi kena beli lebih untuk kegunaan family yang lain.
5. Sakit leher selepas terjaga dari tidur pun berkurangan dan beransur baik.


Cadangan :
Batal ni sangat sesuai juga di jadikan hadiah kepada ahli keluarga yang lain contoh untuk ibu dan ayah.
Hadiahkan untuk kawan baik pada hari istimewa mereka.
Hadiahkan untuk bakal pengantin baru.
Berapa harga Origin Superior Coolmax Latex  Pillow ?
Harga untuk satu unit Origin Superior Coolmax Latex  Pillow ini adalah RM 400.00 (jika beli sekarang) RM 489 (Harga Normal)
Untuk anda yang berminat nak dapatkan  pillow ni, anada klik link Origin Superior Coolmax Latex Pillow  
Untuk info lanjut anda boleh lawati laman web originmattress.com.my untuk sebarang promosi.
Dan Jangan lupa follow Media Sosial Facebook : originmattressmy dan Instagram: originmattress_my
Anda juga boleh melawat BILIK PAMERAN dialamat dibawah :
KLG-8, LG Floor, Sungei Wang Plaza, Jalan Sultan Ismail, 55100 Kualar Lumpur Malaysia

Gudang di Malaysia:
1020, Jalan Sultan Ismail,
Kampung Baru,
50250 Kuala Lumpur W.P. Malaysia 
 ~ Bonde Senyum Riang ~ 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.bondezaidalifah.com/2022/09/tidur-lena-dengan-origin-superior.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kerap Sakit Leher Boleh Cuba Tidur Dengan Joey Pillow

Kerap Sakit Leher Boleh Cuba Tidur Dengan Joey Pillow

papar berkaitan - pada 7/9/2022 - jumlah : 172 hits
Kerap Sakit Leher Boleh Cuba Tidur Dengan Joey Pillow Buat kerja terlalu lama menghadap komputer dan melakukan pembedahan haiwan buat cik en sering sakit leher Tabiat patahkan leher memang dari dulu lagi tak boleh ubah apabila sakit leher S...
Lain Macam Betul Haiwan Peliharan Dia Lena Betul Tu Tidur Dengan Katak Sampai Tak Lepas

Lain Macam Betul Haiwan Peliharan Dia Lena Betul Tu Tidur Dengan Katak Sampai Tak Lepas

papar berkaitan - pada 19/9/2022 - jumlah : 157 hits
Bak kata pepatah lama orang dulu dulu la kan lain orang lain minatnya Setiap orang mempunyai keinginan dan minat yang berlainan Ada yang minat haiwan seperti kucing tapi ada juga yang tidak suka kucing Disebabkan itulah mungkin pepatah itu ...
Rasa Panas Sejuk Ingatkan Gangguan Makhluk Halus Rupanya Juruteknik Rantau Panjang Pasang Kompresor Dalam Bilik Tidur

Rasa Panas Sejuk Ingatkan Gangguan Makhluk Halus Rupanya Juruteknik Rantau Panjang Pasang Kompresor Dalam Bilik Tidur

papar berkaitan - pada 13/9/2022 - jumlah : 166 hits
NI technician belajar online Itu antara komentar lucu tapi pedas yang ditinggalkan warganet selepas melihat unit luar atau kompresor penghawa dingin dipasang di dalam bilik tidur sebuah rumah di Kampung Kedai Lama Rantau Panjang di Kelantan
Selepas 10 Malam Anak Masih Lagi Berjaga Dr Kongsikan Tip Mudah Untuk Tidur

Selepas 10 Malam Anak Masih Lagi Berjaga Dr Kongsikan Tip Mudah Untuk Tidur

papar berkaitan - pada 14/9/2022 - jumlah : 360 hits
Kalau anak susah tidur malam Terutama selepas pukul 10 malam masih berjaga Ini petua mudah untuk atasinya Cuba ajak anak untuk berkaki ayam dan pijak tanah atau rumput pada waktu petang Bila kaki atau anggota badan menyentuh tanah atau rump...
Video Niat Nak Beli Sarapan Pemuda Sebak Lihat Anak Kecil Tidur Tepi Jalan Demi Teman Ibu

Video Niat Nak Beli Sarapan Pemuda Sebak Lihat Anak Kecil Tidur Tepi Jalan Demi Teman Ibu

papar berkaitan - pada 15/9/2022 - jumlah : 165 hits
Bila sebut tentang kehidupan ada yang bersuara mengatakan hidup tidak adil Ada yang terlahir dari kalangan orang kaya ada juga yang dilahirkan dalam keadaan serba kekurangan Bahkan yang kaya akan tetap kaya yang miskin sering ditindas Jika ...
Real Life Bila Jadi Mak Mak Uyaina Kongsi Wajah Tak Cukup Tidur Berjaga Malam

Real Life Bila Jadi Mak Mak Uyaina Kongsi Wajah Tak Cukup Tidur Berjaga Malam

papar berkaitan - pada 16/9/2022 - jumlah : 302 hits
Selalunya orang kata bila hidup berdua kita tak kisah untuk buat apa sahaja Namun bila hadirnya anak dalam keluarga automatik rutin harian juga turut berubah Dah tak boleh nak fikirkan diri sendiri Nak bangun lambat nak buat apa saja tak ki...
Ibu Tak Kuat Tengok Anak Seakan Diganggu Sebelum Tidur Tak Sangka Kucing Jadi Penyeiamat Amp Pelindung

Ibu Tak Kuat Tengok Anak Seakan Diganggu Sebelum Tidur Tak Sangka Kucing Jadi Penyeiamat Amp Pelindung

papar berkaitan - pada 11/9/2022 - jumlah : 174 hits
Rutin tidur yang teratur sangat penting untuk perk mbangan ot k anak kecil Anak anak yang tidak dapat tidur yang secukupnya akan mengganggu tumb saran dan emos mereka serta pencapaian daya m ntal yang kurang Untuk memastikan anak kecil tidu...
Taktik Takut Kena Marah Mekap Muka Ayah Tengah Tidur Adik Ni Nangis Dulu Bijak

Taktik Takut Kena Marah Mekap Muka Ayah Tengah Tidur Adik Ni Nangis Dulu Bijak

papar berkaitan - pada 10/9/2022 - jumlah : 196 hits
Betul kata orang bila anak diam tu yang bahaya Ada saja projek yang dia buat dan biasanya out of the box Biasanya bila anak buat perangai pelik ni dia tak main dengan toys sendiri tapi lebih suka memilih barang barang ibu atau ayah Artikel ...
Walkie Talkie Serangan Teknologi Baru Pbb Israel As Kalah

Aeon Mall Bukit Tinggi Klang Meriah Dengan Pameran Transformers One

Apa Maknanya Jika Mengalami Kencing Berbuih

Ulangtahun Kelahiran Dak Kakak Dan Gerakan Reformasi

Doa Naik Kapal Laut

Bagaimana Populariti Boleh Mengubah Persepsi

Penyakit Darah Tinggi Dikatakan Antara Penyakit Pembunuh Senyap

Perlis Issues Fatwa First State To Declare Gisbh A Deviant Group


echo '';
10 Fakta Biodata Ustaz Wadi Annuar Wadi Anuar Termasuk Kisah Kahwin Bercerai Dan Bekas Isteri

Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online


The Colours Of Life Selamat Kembali Ke Sekolah Bagi Penggal 3

Dinner Sate Dan Siakap Stim Lemon

Wahyu F Giri Feat Era Syaqira Malik Wektu Chord

The Nuen N1 S A Production Ready Electric Motorcycle From Vietnam

Op Global Dedah Anomali Ini Kronologi Kes Gisbh

Hiburan Kena Cuci Kencing Berak Anak Orang Atasan Gisbh Dedah Ibu Terseksa Lalui Pelbagai Trauma