Terlalu Bangga Sampai Menangis Semua Sebab Azriel S Sport Day




Terlalu banyak yang nak diceritakan tentang Azriel sampai kan I tak tau nak mula kat mana. Membesarkan dia adalah anugerah terindah yang pasti semua ibubapa akan merasa perasaan yang sama macam I.Ibu mana tak gembira, bayangkan dari seorang bayi yang tak cukup bulan, daari dia lambat mampu bertutur seperti anak anak lain. Tiba sekarang dia dah berusia 6 taahun. HUHUHU.. Anak mommy dah besar. Posting kali ni I nak shared pasal Sport Day Azriel.
Secara jujur Azriel boleh dikatakan anak yang aktif dan kalau apa sahaja aktiviti kat school semua nak di join. Asal balik school petang ,adalah surat minta kebenaran ibubapa. Ok menunjukkan minat dia terhadap sesuatu.  As a mom pada anak lelaki tunggal yang satu ni. Semua yang dia minta insyaAllah akan aku cuba tunaikan. Bukan kisah manjakan anak. Selagi kudrat mampu, Lagipun dia buat apa yang dia minat. Tidap perlukan paksaan. Dan alhamdulillah dari segi akedemik Azriel boleh dikatakan antara yang terbaik dalam kelas. 
Tak mahu sembang segala, cukup lah sebagai kebanggaan kedua orang tuanya. Syukur Ya Allah keatas segala kurniamu pada Azriel.
Ok jom berbalik kisah hari sukan Azriel. Sengaja I nak documetation kan posting pasal sport day Azriel. Nanti bila dia dah besar harapannya dia masih dan akan membaca blog mommy dia ni. Hihi.. Terlalu bangga sampai menangis. Itulah tajuk posting kali ni.
Orang lain maybe boleh kata, alah anak menari pun nak menagis, anak menang sukanneka kanak-kanak pun nak terharu. Harus lah awak I nangis, anak yang kita jaga bela dan uruskan sejak dari lahir dah mampu melakukan segala tanpa bantuan kita. Sekarang Azriel dah 6 tahu, nak buat ape pakai ape nak kemana semua dia yang putuskan sendiri. bayangkan dinner masak apa pun dia yang akan decide. Abang abang sangat tau. 
Ok 2 minggu sebelum sport day teacher ada bagi video clip yang katanya minta mommy practise dengan Azriel untuk dance performance. Video bawah ni lah azriel kena practise.. lagi Mickey

Tu dia, I jenuhlah tengok step nak buat dah maalas so I harapkan Azriel belajar dan practise sendiri. Setiap minggi teacher ada pesan make sure Azriel hafal step, since the week before event memang I sangat banyak keje, dengan paper assignment yang kena submit sebab dah due. So lost focus kat Azriel.
Sampai lah a night before event tu I minta Azriel perform depan I nak tengok camne progress, OMG hihi malas nak kata.. Jap I post gambar dia menari masa hari kejadian. dan sangat tak disangka sangka the way die ikut step dan ikut beat music. Mommy so proud of you sayang.



Bayangkan bertapa bangga me as a mom bila tengok tarian dia. I terus nangis u alls. terharu sedih dan dia sangat membanggakan tau.
Masa Acara sukan pun sama. Dari awal bulan dia dah banyak kali pesan, bila tengah match jangan lupa jerit nama Azriel!! Azriel!! bila mommy jerit, Azriel akan jadi strong tau. So bila sampai dewan, pass him to his teacher mommy teraksa tunggu kat tempat penonton tingkat ats sebab parent lain dah amik tempat depan sekali dan memang akan jauh sangat dari pandangan. Untuk safe side, mommy tunggu atas so memang boleh nampak clear lah apa anak mommy buat kat bawah dengan kawan-kawan. 


We are so proud of you sayang. (even tho mommy daddy was not together tapi we all always support you ok)

Johan dan nyawa  mommy dunia akhirat













Masa Acara suka sekali lagi die membanggakan dengan mendapat tempat pertama, memang lawan yang lain jauh ketinggalan, Mommy is bangga . Azriel strong. Azriel cakap die jd kuat sebab dengar mommy dan daddy jerit nama dia.. (huhu mommy tiba-tiba pipi kebasahan (mata berkata tertiber) huhu.. anak mommy dah besar lah..
Apepun tahniah sayang mommy. Mommy dan daddy bangga dengan pencapaian kamu. Lepas ni jadi no satu lagi ok, dalam semua bidang yang kamu ceburi. InsyaAllah mommy daddy akan sokong selagi tidak melanggar hukum agama.






Saja letak sini biar esok dia tengok..


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://comot-pink.blogspot.com/2019/07/terlalu-bangga-sampai-menangis-semua.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
2020 Acura Mdx Mdx Sport Hybrid A Brief Walk Around

2020 Acura Mdx Mdx Sport Hybrid A Brief Walk Around

papar berkaitan - pada 27/7/2019 - jumlah : 162 hits
The 2020 Acura MDX cruises into dealerships as of this writing Buyers can choose between a gasoline or hybrid powertrain An available A Spec package dresses up the new MDX Acura s MDX SUV that s the big one with three rows of seats just arr...
Mirip Mobil Balap Tapi Mengapa Xenia Sport Tidak Dijual Di Giias

Mirip Mobil Balap Tapi Mengapa Xenia Sport Tidak Dijual Di Giias

papar berkaitan - pada 25/7/2019 - jumlah : 152 hits
Daihatsu Indonesia memamerkan Xenia Sport Concept di GIIAS tahun ini Tampilannya sangat sporty tapi hanya sebatas pameran dan tidak dijual Kenapa Daihatsu tidak menjual mobil sejuta umat ini
Siapa Sebenarnya Pegawai Di Majlis Bandaraya Alor Star Yang Benarkan Kewujudan Sport Toto Di Pokok Sena

Siapa Sebenarnya Pegawai Di Majlis Bandaraya Alor Star Yang Benarkan Kewujudan Sport Toto Di Pokok Sena

papar berkaitan - pada 31/7/2019 - jumlah : 676 hits
Ramai yang menyalahkan pihak berkuasa kerana kewujudan premis Sport Toto di Taman Angsana Pokok Sena Ramai juga yang menyalahkan Mahfuz Omar dan Lim Guan Eng atas kewujudan premis judi tersebut Betullah Mahfuz Omar Ahli Parlimen Pokok Sena ...
Lelaki Semua Sama Tak Guna Penipu Elizabeth Tan Luah Rasa Marah

Lelaki Semua Sama Tak Guna Penipu Elizabeth Tan Luah Rasa Marah

papar berkaitan - pada 16/7/2019 - jumlah : 291 hits
Penyanyi dan pelakon Elizabeth Tan mencetuskan kontroversi gara gara ststus yang dimuat naik di akaun Twitter miliknya petang semalam Peminat Elizabeth meninggalkan komen di Twitter agar dia bersabar dengan dugaan tersebut kerana peminatnya...
9 Cerita Di Balik Kejutan Ultah Yang Gagal Sedikit Ceroboh Langsung Rusak Semua Persiapan

9 Cerita Di Balik Kejutan Ultah Yang Gagal Sedikit Ceroboh Langsung Rusak Semua Persiapan

papar berkaitan - pada 17/7/2019 - jumlah : 201 hits
Perkara kejutan ulang tahun memang gampang gampang susah Sekali ketahuan rusak rencana seabrek
Pembangunan Malaysia Hasil Sumbangan Semua Komuniti

Pembangunan Malaysia Hasil Sumbangan Semua Komuniti

papar berkaitan - pada 16/7/2019 - jumlah : 205 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Daihatsu Xenia Sport Concept Di Giias 2019 Jadi Rujukan Modif Mobil Keluarga Anda

Daihatsu Xenia Sport Concept Di Giias 2019 Jadi Rujukan Modif Mobil Keluarga Anda

papar berkaitan - pada 21/7/2019 - jumlah : 369 hits
Sebuah model Grand New Xenia tampil tidak biasa di booth Daihatsu di pameran GIIAS 2019 di ICE BSD City Tangerang hingga Minggu depan Ya Astra Daihatsu Motor kembali menampilkan Modification Model di GIIAS tahun ini Xenia Sport Concept
Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan

Patut Tak Boleh Daftar

Attacks On Govt By Minority Groups Need To Be Curbed Zahid



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Welcome 2024

Akhirnya Berjaya Cara Betulkan Kalendar Hijrah Ramadan Di Iphone Untuk Tahun 2024

Pengalaman Masuk Hospital Kpj

Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo