Terjebak Aktiviti Berbasikal Beli Mongoose Folding Bike 27 Speed


Beli Folding Bike Secara Online

Kini, aktiviti berbasikal semakin diminati ramai. Sana sini dengan basikal masing-masing. Ada yang menunggang basikal lipat atau folding bike, road bike dan juga mountain bike. Tidak kisahlah jenis basikal apa yang ditunggang, janji ia mendatangkan kebaikan kepada diri. Mai pula, Mongoose Folding Bike 27 Speed menjadi pilihan hati.



Bila melihat orang lain berbasikal, seronok pula rasanya.. jadi teringin nak menunggang basikal juga. Akhirnya, Mai turut terjebak dengan aktiviti berbasikal ini. Sebenarnya dah lama merancang untuk membeli sebuah basikal lipat, dari tahun lepas lagi. Tapi asyik bertangguh je. Tahun ini menjadi juga rancangan untuk membelinya. Itupun secara online. Pergi ke kedai basikal terdekat dan bertanya tentang basikal lipat, rata-rata kehabisan stok! Laku keras betul. Yang ada stok pula, siap menaikkan harga.
Cari punya cari, akhirnya dapatlah pinang Mongoose Folding Bike 27 Speed berwarna putih di Shopee. Memang kena dengan bajet sendiri, harganya bawah RM850 termasuk caj penghantaran. Kalau lambat buat bayaran, putih mata sajalah jawabnya. Melepas ke tangan orang lain. Basikal lipat sekarang ini menjadi 'barang panas', sekali jual.. cepat saja habis.





Tak pernah dibuat Mai membeli basikal secara online, ini kali pertama. Alhamdulillah, bungkusan diterima dalam keadaan baik tanpa ada kerosakan. Siap dapat hadiah percuma dengan pembelian basikal lipat Mongoose 27 speed ini. Dapat kunci basikal dan lampu amaran pelbagai guna. Kira ok lah hadiah ini. 
Jom tonton video unboxing Mongoose Folding Bike 27 Speed yang Mai beli... 


Mai membeli basikal lipat ini untuk tujuan kesihatan. Lagi pula ia boleh dilipat dan mudah dibawa ke mana saja. Kalau dapat kayuh sejam setiap hari pusing kampung, ok sangat dah. Nak harap aktiviti jogging, Mai tak berapa rajin sangat sekarang ini sebab tiada geng hehe. Maka, berbasikal lebih menjadi pilihan.
Mesti baca: Cara Penjagaan Basikal Supaya Sentiasa Dalam Keadaan BaikWalaupun ia dibeli secara online, Mai tidak risau kerana sudah siap dipasang 95% . Selebihnya Mai hanya buka lipatan dan perlu memasang sendiri batang serta pelana basikal juga mengetatkan sedikit beberapa bahagian basikal supaya lebih selesa ditunggang.
Basikal lipat Mongoose frame aloi yang dibeli ini memiliki 27 speed gear Shimano dan set brek hidraulik. Bagi Mai, rasa selesa dengan menunggang basikal ini. Nak menaiki bukit juga rasa mudah dan tidak berat. Bolehlah mengayuh setiap hari. 





Apa lagi.. basikal sudah ada depan mata, moh le kite mengayuh bersama-sama! Kayuh untuk sihat. Bila dah mula mengayuh tu, jangan lupa tentang keselamatan diri. Berkayuhlah di tempat yang selamat dan pakai topi keledar. Jadilah pengayuh yang bertanggungjawab ok 😉




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.maisarahsidi.com/2020/09/terjebak-aktiviti-berbasikal-beli-Mongoose-folding-bike-27-speed.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Maisarahsidicom+(MaisarahSidi.com)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rm50 000 Boleh Beli Perlanggaran Undang Undang

Rm50 000 Boleh Beli Perlanggaran Undang Undang

papar berkaitan - pada 13/9/2020 - jumlah : 215 hits
Media melaporkan bahawa Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Dr Mohd Khairuddin Aman Razali hari ini tampil menyumbang sebanyak RM50 000 kepada PAS Sumbangan anggota parlimen Kuala Nerus itu diumumkan ketika Muktamar Tahunan PAS yang...
Beli Emas Dengan Harga Kilang Sempena Hari Kebudayaan Emas Di Pg Mall

Beli Emas Dengan Harga Kilang Sempena Hari Kebudayaan Emas Di Pg Mall

papar berkaitan - pada 12/9/2020 - jumlah : 391 hits
Beli Emas Dengan Harga Kilang Sempena Hari Kebudayaan Emas di PG Mall l Assalamualaikum Korang perasan tak semenjak dua menjak ni ramai yang dah celik mata tentang pelaburan emas Tak kisah lah baik di bandar atau di kampung kampung Kalau se...
Polisi Di Bali Beli Hp Untuk Anak Buruh Tani Biar Bisa Belajar Online

Polisi Di Bali Beli Hp Untuk Anak Buruh Tani Biar Bisa Belajar Online

papar berkaitan - pada 10/9/2020 - jumlah : 245 hits
Peristiwa kaburnya Putu Gede Suantara sampai ke telinga personel Polres Buleleng Bripka Putu Anton Dwipayana yang bertugas di satuan Reserse Kriminal Dia lantas mendatangi keluarga Putu Dana Yasa Sabtu
Beli Barangan Bayi Pada Harga Murah Dapat Jimat Lebih Ini Yang Mama Papa Suka

Beli Barangan Bayi Pada Harga Murah Dapat Jimat Lebih Ini Yang Mama Papa Suka

papar berkaitan - pada 11/9/2020 - jumlah : 370 hits
Dalam keadaan ekonomi yang tak menentu sekarang ini kos perbelanjaan keluarga akan menjadi keutamaan ibu bapa Ini bagi memastikan kelangsungan hidup ahli keluarga terjamin dan segala keperluan penting dapat disediakan dengan baik Bagi ibu b...
Beli Emas 916 Dengan Harga Murah Dalam Platform Pg Mall

Beli Emas 916 Dengan Harga Murah Dalam Platform Pg Mall

papar berkaitan - pada 11/9/2020 - jumlah : 487 hits
Assalamualaikum Beli Emas 916 Dengan Harga Murah Dalam Platform PG Mall Kalau tak minat emas bukan kaum Hawa laa kerana kaum Hawa paling sinonim dengan emas Emas ini boleh dikata seperti api dan asap jika dikaitkan dengan wanita Gelang pulu...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Wee Barking Up The Wrong Tree

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Yang Nilai Baik Dan Buruk Itu Dari Allah Bukan Dari Manusia

Oh Baju Melayu

First Blog Post

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000

Insider Tricks Stylists Use To Make Clothes Fit Perfectly

Mobile Friendly Free Money The Community Has You Covered