Terima Kasih Allah Mudahkan Kelahiran Malaikat Kecil Kami Dayah Zubit Timang Bayi Lelaki


Selepas kemalangan terjatuh dari motorsikal yang dialaminya minggu lalu, bekas pengasuh anak Dato’ Sri Siti Nurhaliza, Dayah Zubit selamat melahirkan bayi sulungnya semalam.
Menerusi Instagramnya Dayah berkongsi khabar gembira buat semua pengikutnya.
Menurut kata Dayah, dia amat bersyukur kerana proses bersalinkan putera sulungnya itu dipermudahkan Allah SWT malah si comel kesayangannya dan suami dilahirkan tepat jam 2.41 pagi itu berada dalam keadaan baik dan sihat.

“7.2.2022 | 6 Rejab 1443H
“Alhamdulillah, syukur ya Allah atas amanah & rezeki yang kau kurniakan. Semoga kami dapat menjaga amanatMu ini dengan baik in shaa Allah.
“Terima kasih ya Allah kerana permudahkan urusan kelahiran malaikat kecil kami pada harini tepat jam 2.41 pagi tadi,” kongsinya.

Dayah atau nama sebenarnya Nur Hidayah, 26, turut merakamkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga buat suaminya, pemain bola sepak Terengganu FC 11, Mohamad Ridzuan Razali yang sentiasa di sisi memberikan sokongan kala dirinya berdepan detik penuh bermakna itu.
“Terima kasih my love @are9ridzuan for everything and sentiasa buat yang terbaik untuk sayang! ❤️
“Lepas ni kita sama-sama buat yang terbaik untuk anak kita pulak yaa. Semoga Allah swt sentiasa berkati segala yang abang lakukan,” tulisnya lagi.

Terdahulu, Dayah yang baru sahaja melangsungkan majlis kesyukuran dan resepsi perkahwinannya yang tertangguh akibat perlaksanaan PKP, dikhabarkan terjatuh dari motorsikal ketika sarat hamil dan menunggu hari bersalin.

Pun begitu ibu cantik manis ini amat bersyukur bayi dalam kandungannya berada dalam keadaan baik, namun dia sendiri mengalami kecederaan di bahagian kepala, tangan, lutut dan juga kaki.
Semoga yang baik-baik sahaja buat Dayah dan bayi yang baru selamat dilahirkan.
 
 
View this post on Instagram  
A post shared by MT11 🐝 (@dayahzubit)

Dayah mendirikan rumah tangga bersama suaminya, pemain bola sepak Terengganu FC 11, Mohamad Ridzuan Razali pada 31 Mei tahun lalu. Dan kini kehadiran cahaya mata pertama mereka pastinya menambah rasa bahagia.
Menarik: Masa Ni Sampai-Sampai Dah 2cm, Neelofa Kongsi Pengalaman Indah Bersalinkan Muhammad Bilal

Selain Bahasa Melayu, mama papa mesti nak anak pandai Bahasa Inggeris juga kan? Bila dia pandai, dah tentu akan jadi lebih yakin nak bertutur dan menggunakan Bahasa Inggeris dalam kehidupan seharian.
Jom, mama papa belajar macam mana nak didik anak untuk mahir bahasa ini di E-Workshop Panduan Ajar Anak Pandai English, Mudah Sangat! Dengan hanya RM20, bukan saja ilmu tapi mama papa berpeluang memenangis pelbagai hadiah istimewa dari Pa&Ma. Daftar sekarang di https://toko.ideaktiv.com/product/panduan-ajar-anak-pandai-english/

Dengar cerita ada yang tak nak balik sebab seronok sangat main air. Faiz Dickie sempat tunjuk bakat terjun sampai perut mengandung pun hilang. Nak tahu siapa juara challenge kali ini, kenalah tengok sampai habis.
Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti yang dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama) sekarang!
The post “Terima Kasih Allah, Mudahkan Kelahiran Malaikat Kecil Kami” Dayah Zubit Timang Bayi Lelaki! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/terima-kasih-allah-mudahkan-kelahiran-malaikat-kecil-kami-dayah-zubit-timang-bayi-lelaki/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Moga Allah Mudahkan Rutin Baru Neelofa

Moga Allah Mudahkan Rutin Baru Neelofa

papar berkaitan - pada 1/2/2022 - jumlah : 132 hits
Selebriti terkenal Neelofa yang selamat melahirkan anak pertamanya Muhammad Bilal pada 29 Januari lalu mendoakan semoga fasa baru wanita yang baru sahaja bergelar ibu dipermudahkanNya Menerusi perkongsian yang dimuat naik di Insta Stories a...
Risiko Bayi Tanpa Tempurung Kepala Ibu Hamil Ada Gdm Jangan Buat Main Ini Pesanan Doktor

Risiko Bayi Tanpa Tempurung Kepala Ibu Hamil Ada Gdm Jangan Buat Main Ini Pesanan Doktor

papar berkaitan - pada 9/2/2022 - jumlah : 198 hits
Benar kita tidak cukup ilmu mengenai kehamilan yang kita lalui Namun bila mana setiap pemeriksaan bulanan atau apa jua rutin kehamilan yang diminta doktor jangan sekali kita abaikan Setiap temujanji amatlah penting lebih lebih lagi bagi ibu...
Lirik Kisah Terima Kasih Alsa Jebung

Lirik Kisah Terima Kasih Alsa Jebung

papar berkaitan - pada 6/2/2022 - jumlah : 211 hits
hitam dan putihnista dan buditergantung cara pandangnyabaik dan burukhina dan pujisemua ada masanyadan di persimpangan jalandewasaku menemukansatu hal yang terlupakanterima kasihuntukmu yang berartikuterima kisahtertanam dan tumbuh di hatit...
Terima Kasih Sukarelawan Bantuan Banjir Vits

Terima Kasih Sukarelawan Bantuan Banjir Vits

papar berkaitan - pada 30/1/2022 - jumlah : 163 hits
Bencana alam seperti banjir besar yang melanda beberapa negeri sehingga meragut hampir 50 nyawa mengakhiri 2021 yang turut menyaksikan rakyat bersatu hati serta bangkit untuk saling membantu terhadap keluarga mangsa banjir Kesannya ibarat d...
Terima Kasih Datuk Reezal Atas Penangguhan Pinjaman

Terima Kasih Datuk Reezal Atas Penangguhan Pinjaman

papar berkaitan - pada 28/1/2022 - jumlah : 143 hits
Terima kasih Datuk Reezal atas penangguhan pinjaman Disebabkan pandemik Covid 19 baru baru ini banyak projek perumahan di seluruh negara tertangguh terutamanya disebabkan oleh kekurangan tenaga kerja Antara projek yang tertangguh termasukla...
Terima Kasih Selama Ini Agensi Beri Respon Dakwaan Jun Somin Bakal Tinggalkan Running Man

Terima Kasih Selama Ini Agensi Beri Respon Dakwaan Jun Somin Bakal Tinggalkan Running Man

papar berkaitan - pada 8/2/2022 - jumlah : 160 hits
Sepertinya Jun So min sudah kembali pulih selepas mengalami keretakan kaki dan menjalani pembedahan baru baru ini ARTIKEL BERKAITAN Oleh kerana keadaan yang membimbangkan itu sudah pasti ramai peminat Running Man yang meluahkan rasa risau d...
Terima Kasih Kepada Yang Mendoakan Mummy Mastura Oja Video

Terima Kasih Kepada Yang Mendoakan Mummy Mastura Oja Video

papar berkaitan - pada 12/2/2022 - jumlah : 126 hits
Terima kasih Kepada Yang Mendoakan Mummy Mastura Oja VIDEO OJA mengucapkan terima kasih kepada semua yang mendoakan ibu saudaranya penyanyj lagu Apo Kono Eh Jang Datin Mastura Ismail yang menghembuskan nafas terakhir akibat kanser ovari tah...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Is Anwar Ever Going To Release Najib

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Infinix Gt 20 Pro Antara Golongan Pertama Telefon Pintar Di Seluruh Dunia Yang Menyokong Pubg Mobile Dalam 120fps

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Kdn Fc Berputih Mata Di Laman Sendiri

Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh