Tazkirah Untuk Mokhtar Anak Senik





Baca laporan Malaysiakini tadi, Mokthar Senik tanya mana Suara Mujahid,Mana Ahmad Awang dan Ghani Shamsudin tentang Penghinaan kepada Nabi.. Seolah olah pemimpin PH tak hiraukan Nabi dihina..

Untuk Pengetahuan, Masa Quran dipijak pijak di Kelantan, Dipijak oleh anak Melayu bertudung di Kelantan, Reaksi pemimpin Amanah pun sama, Sedangkan ada bukti video jelas anak Kelantan pijak2 Quran....Kami serah kepada pihak berkuasa..

Masa Quran Di Pijak pijak di Kelantan, Pemimpin Amanah tak arahkan seluruh cawangan buat report Polis macam PAS, depa pun tak Melompat lompat marah, berdemo..PAS di Pulau Pinang saja pun dah buat 20 report Polis kes hina Nabi.. masa Quran dipijak di Kelantan, 1 report polis pun takda..

sedangkan ada bukti video terang2 pun kami tak report.. apa lagi yang kita tak tahu sapa yg empunya FB.. serah jer pada pihak berkuasa.. Yg sebelum ni hina Islam, Hina Nabi semua dah didakwa..ada yg dah dihukum..lagi cepat dari zaman BN..

Masa Quran dipijak pijak anak Kelantan, Kami pun tak tanya, Mana Ahmad yakob, mana Nik Amar, mana Mana Nik Abduh ? Pemimpin Amanah tak kata Islam dipijak pijak Di Kelantan dibawah PAS.. atau kata ia agenda musuh Islam..Sebab kami anggap mereka itu Jahil dalam Agama..

Rasanya Pemimpin Amanah lebih sayang Islam dari orang PAS.. Sebab kami tak jadikan isu Agama, Sentimen Kaum dan Agama untuk meraihkan keuntungan Politik..

Sejak zaman UMNO pun tak henti henti Islam dihina..Kita masih ingat watak Alvin Tan dan kekasih dia.. Cerita gambar Karikatur Ka'bah dihina, Nabi Dihina.. Masa tu PAS tak pandai lagi main politik, turunkan arahan report Polis..turunkan arahan Berdemo...Sebab yg memerintah masa tu UMNO..rakan taawwun PAS.. Tapi hari ini sebab saja nak main Politik, nak nampakkan Kerajaan PH anti Islam.. Itu jer.. Betulkan Niat tu dulu..

Sudah sudah lah main politik, Sentimen kaum dan Agama, Sama lah mcm isu Oktoberfest, Konsert Artist, LGBT, Sajat, Siti Kasim..Sejak dulu depa tu dah ada..Bukan sejak PH memerintah baru depa ni jadi pondan atau jadi Liberal.. sejak kebelakangan ni jer PAS Rajin buat report Polis.. Buat Demo..dulu tak pedulipun..

Ni pun dah masuk bulan Julai, Lagi 3 Bulan Bulan Oktober.. Cuma aku nak bagi tahu awal awal lah kat rakyat Malaysia... 3 Bulan lagi PAS akan main balik isu Oktoberfest.. depa akan demo ramai ramai, Kalau boleh turunkan surat arahan siap siap kepada Cawangan untuk bantah Oktoberfest..

Saja lah nak pesan, Jangan lupa, Bantah Oktoberfest bulan Oktober ni..Kalau tak bantah Oktoberfest.., tak nampak lah PAS ni parti Islam,Pejuang Islam.. :)

C@P



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://bloglist-malaysia.blogspot.com/2019/07/tazkirah-untuk-mokhtar-anak-senik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Ibu Ni Control Penggunaan Gajet Anak Anak Buat Netizen Kagum

Cara Ibu Ni Control Penggunaan Gajet Anak Anak Buat Netizen Kagum

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 333 hits
Kebanyakan kanak kanak pada hari ini gemar menggunakan gajet seperti telefon bimbit untuk berhibur seperti mendengar lagu dan juga bermain permainan video Perkara ini bagaimanapun telah menggusarkan kebanyakan ibu bapa kerana penggunaan gaj...
Tolong Viralkan Fucuk Cap Ayu Dan Anak 100 Keluaran Muslim

Tolong Viralkan Fucuk Cap Ayu Dan Anak 100 Keluaran Muslim

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 562 hits
FUCUK CAP AYU DAN ANAK keluaran Perusahaan Makanan Cap Ayu Dan Anak Sayur fucuk buatan orang Melayu kini ada di pasaran Resepi original citarasa asli buatan orang Melayu sepenuhnya tanpa bahan kimia bahan pengawet perasa dan pewarna tambaha...
Pengalaman Bawa Anak Anak Saya Haritu Join Beyblade G4 Tournament Di Sogo I City Shah Alam

Pengalaman Bawa Anak Anak Saya Haritu Join Beyblade G4 Tournament Di Sogo I City Shah Alam

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 697 hits
Cerita ni cerita Throwback 7 Julai 2019 yang lepas kami hunting Beyblade tournament bagi anak anak saya explore pengalaman baru Saja saja nak bawa anak anak join tournament bercampur berkawan happy happy bagi mereka bersosial dan adapt suas...
Mak Boleh Jadi Harimau Kalau Stres Jaga Anak Muka Tenang Tapi Dalam Hati Geramnya

Mak Boleh Jadi Harimau Kalau Stres Jaga Anak Muka Tenang Tapi Dalam Hati Geramnya

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 547 hits
Siapa kata ibu yang bekerja dari rumah atau bergelar suri rumah lebih banyak masa untuk berehat dan bertenang Pendapat ini tak betul kerana setiap wanita yang bergelar ibu mesti ada cabarannya Tak kiralah yang bekerja sendiri makan gaji ata...
Anak Speaker Kerja Dengan L G Eng Berat Sebelah

Anak Speaker Kerja Dengan L G Eng Berat Sebelah

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 223 hits
KUALA LUMPUR Speaker Dewan Rakyat Mohamad Ariff Md Yusof berkata beliau tidak akan bertindak berat sebelah walaupun anaknya merupakan setiausaha akhbar Menteri Kewangan Lim Guan Eng Ini bukan perkara yang saya nak sorok memang tapi anak say...
13 Permintaan Anak Yang Mungkin Tak Terucap

13 Permintaan Anak Yang Mungkin Tak Terucap

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 270 hits
Kiriman tulisan ini bagus sekali untuk direnungkan bagi para orang tua 13 permintaan anak yang mungkin tak terucap 1 Cintailah aku sepenuh hatimu 2 Jangan marahi aku di depan orang lain ramai 3 Jangan bandingkan aku dengan Kakak atau adikku...
Reaksi Anak Syria Panik Selepas Disakat Konon Ada Bom Cetus Kemarahan Netizen

Reaksi Anak Syria Panik Selepas Disakat Konon Ada Bom Cetus Kemarahan Netizen

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 207 hits
Kehidupan di Syria jauh berbeza jika mahu dibandingkan dengan negara kita setiap hari dentuman bom dan peluru menjamah hari hari mereka Justeru walaupun sudah keluar daripada Syria ramai diantara mereka khususnya kanak kanak mengalami traum...
Nak Anak Fasih Berbahasa Inggeris Cuba Buat 5 Tip Mudah Ini

Nak Anak Fasih Berbahasa Inggeris Cuba Buat 5 Tip Mudah Ini

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 379 hits
Mesti ramai ibu ayah nak anak fasih berbahasa Inggeris kan Kata orang hati kanak kanak ini terang Mereka mudah ingat dan cepat menghafal Ramai ibu bapa yang mula mendedahkan anak anak mereka dengan bahasa Inggeris sejak kecil lagi Anak keci...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Hobi Baru

Beli Saldo Paypal Via Bank Line By Bank Hana

Akhirnya Dapat Beli Sobek

Selesai Sesi Marhaban 2024 1445h

3 Ayat Pelaris Jualan Tak Perlu Sebut Brand

Breakthrough Your Fitness Plateau Vo2 Max Testing Personalized Plans